Eskişehir'de Kovid-19 denetimlerinde 5 kişiye 15 bin 750 lira ceza verildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirlerine ilişkin denetimlerde 5 kişiye para cezası uygulandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekiplerince, kumar suçunu önlemek ve Kovid-19 tedbirlerini denetlemek amacıyla belirlenen adrese baskın düzenlendi.
Ekipler, denetim ve aramalarda söz konusu bir kahvehanede sosyal mesafe kuralına uyulmadığını tespit etti.
Çalışmalar kapsamında 5 kişiye, Kovid-19 tedbirlerine aykırı davrandıkları gerekçesiyle 15 bin 750 lira ceza verildi.
İş yeri sahibi O.Ç. hakkında yasal işlem başlatıldı.