e-Devlet kullanımında rekor artış
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, salgınla mücadele döneminde, e-Devlet Kapısı kullanımında rekorlar kırıldığını açıkladı.
Karaismailoğlu, açıklamasında “Aylık ortalama 300 milyon olan e-Devlet kullanım sayısı, nisan ve mayıs aylarında 500 milyona ulaştı. Özellikle, bakanlığımız hizmetlerinden, PTT maske başvurusu başta olmak üzere, sosyal yardım başvuruları, İçişleri Bakanlığı e-başvuru sorgulaması en sık kullanılanlar oldu” dedi.