Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Eczacılar Günü mesajı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 14 Mayıs Eczacılık Günü'nü kutladı.
Başkan Recep Tayyip Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"14 Mayıs Eczacılık Günü vesilesiyle sağlık sektörümüz içerisinde önemli bir rol oynayan, insan sağlığına hizmette bulunarak ulvi bir mesleği icra eden tüm eczacılarımıza şükranlarımı sunuyor, her birine selam ve muhabbetlerimi iletiyorum."
