• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Covid-19 platformunda 17 proje yürütülüyor

Yeniakit Publisher
2020-06-27 10:19:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Covid-19 platformunda 17 proje yürütülüyor

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank İstanbul Tuzla Deri OSB’de faaliyet gösteren Afrika’dan Rusya’ya kadar olan bölgedeki ilk endüstriyel enzim fabrikası LIVZYM Biyoteknoloji’nin resmi açılışında açıklamalar yaptı.

Varank, TÜBİTAK çatısı altında kurulan Covid-19 platformunda 8’i aşı, 9’u da ilaç geliştirme olma üzere toplam 17 farklı proje yürüttüklerini söyledi.

Ar-Ge merkezleri ve teknoparklardaki yüzde 50 uzaktan çalışma imkanı uygulaması 30 Haziran’da biteceğini hatırlatan Bakan Varank, bunu Temmuz sonuna kadar uzatacaklarını açıkladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23