Geçtiğimiz yıl Türkiye’de 60. yaşını kutlayan Castrol, lider kapattığı 2014 yılında da dünya çapında gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.
Castrol’ün doğrudan faaliyet gösterdiği 40’tan fazla ülke arasında Castrol marka değerinin en yüksek olduğu 2 ülkeden biri Türkiye oldu. Castrol Türkiye ve Orta Asya Direktörü Kerim Kermen, “Castrol dünyası içindeki en yüksek marka değerine ulaşan 2 ülkeden biri Türkiye oldu. Türk müşteriler, yapılan global bir araştırmayla “madeni yağ olarak hangi markayı tek geçersin?” sorusuna en çok Castrol yanıtını vererek aynı zamanda Castrol dünyası içinde Türkiye’yi zirveye taşıdı. Hindistan, Avustralya, Güney Afrika ve İngiltere’nin önünde yer alan Türkiye’nin Castrol dünyası içinde en kıymetli ve yüksek marka gücüne erişmiş olmasından dolayı çok gururluyuz” açıklamasını yaptı.