Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan: İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesinde
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan yaptığı açıklamada "İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi. Özellikle gençlerin ve kadınların işgücüne ve üretime etkin katılımını sağlamak için gayret ediyoruz." ifadelerini kullandı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan açıklamalarda bulundu.
"Son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi"
Bakan Işıkhan'ın ifadeleri şöyle:
İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi.
Özellikle gençlerin ve kadınların işgücüne ve üretime etkin katılımını sağlamak için gayret ediyoruz.