Büfeden 150 paket sigara çalan şüpheli yakalandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sivas'ta bir büfeden 150 paket sigara çaldığı belirlenen şahıs, polis tarafından düzenlenen operasyonla yakalandı.
Sivas'ta bir büfeden 150 paket sigara çalan N.H., polis ekiplerince yakalandı.
Olay, 20 Temmuz'da Gültepe Mahallesi'nde bulunan Ömer C.'ye ait büfede meydana geldi. Sabah iş yerine gelen Ömer C., büfesindeki 150 paket sigaranın yerinde olmadığını fark edince, durumu polise bildirdi. Bunun üzerine çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü, Hırsızlık ve Gasp Büro Amirliği'ne bağlı ekipler, büfenin çevresindeki güvenlik kameralarını inceledi. Yapılan incelemede, sigaraları çalan kişinin N.H. olduğu tespit edildi. Daha önce de büfeye müşteri olarak geldiği belirlenen N.H., yakalanarak gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen N.H., çıkarıldığı mahkeme tarafından, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.