Başbakan Yıldırım'dan şeker fabrikaları açıklaması
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazı çıkışı şeker fabrikalarının özelleştirilmesine ilişkin gelen eleştirilere cevap verdi.
Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazı çıkışı şeker fabrikalarının özelleştirilmesine yönelik gelen eleştirilere cevap verdi. Yıldırım, "Çalışanların hakları korunuyor. Özelleştirmeden sonra fabrika kapanmayacak. Fabrika en az 5 sene üretim yapacak. Arsaların ranta çevrileceği iddiası doğru değil. Nişasta bazlı şeker üretimini sıkı denetim altına alacağız.." dedi.