• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Soylu 'hayırlı olsun' deyip duyurdu: 164 adet teslim edildi!

Yeniakit Publisher
2022-08-17 19:33:00 - 2022-08-17 20:07:56

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni bir gelişmeyi duyurdu. Sahil Güvenlik Komutanlığı’na 164 adet yerli ve milli bot teslim edildi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 164 adet yerli ve milli botun Sahil Güvenlik Komutanlığı’na ve Deniz Polislerine teslim edildiğini aktardı.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Soylu, “107 adet Sahil Güvenlik Komutanlığı’mıza ve 57 adet polis ekiplerimize olmak üzere toplamda 164 adet botu kuvvetlerimize kazandırdık. Bir çok özelliğe sahip olan botlarımızın hem ülkemize hem milletimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Sitting bull

Guzel olmus Begendim Hayirli ugurlu olsun

Kudüsbizim

Hey maşallah, hayırlı olsun! Güçlü Türkiyem, bu daha başlangıcın olsun.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23