Bakan Ağbal enfeksiyon tedavisi gördü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Maliye Bakanı Naci Ağbal akşam saatlerinde tedavi altına alındı.
Maliye Bakanı Naci Ağbal'ın, idrar yolları enfeksiyonu nedeniyle Ankara'da özel bir hastanede tedavi gördüğü belirtildi.
Ağbal'ın önemli bir sorununun olmadığı, yarın kontrollerinden sonra doktoru uygun görürse çıkacağı kaydedildi.