Adana'da bir evden 11 kamyon çöp çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ADANA (AA) - Adana'nın Yüreğir ilçesinde bir evden 11 kamyon çöp çıktı.
Yüreğir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yamaçlı Mahallesi'nde, Azize B'nin evinden gelen kötü kokulardan rahatsız olan komşuları, durumu kaymakamlık ve belediyeye bildirdi.
İhbar üzerine eve giden belediye ekipleri, konuttan 11 kamyon çöp çıkardı.
Çöplerin alınmasının ardından ilaçlanan ev dezenfekte edildi.