• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD, yaklaşık 3 bin göçmeni karantinaya aldı

Yeniakit Publisher
2019-03-11 13:54:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
ABD, yaklaşık 3 bin göçmeni karantinaya aldı

6 Mart itibariyle 50 bin göçmeni gözaltına alan ABD, bu göçmenlerin 2 bin 287'sini salgın hastalıklar nedeniyle karantina altına aldı.

Her geçen gün ABD'ye geçmeye çalışan göçmen sayısı artarken, gözaltına alınanlar arasında yayılan salgın hastalık nedeniyle yaklaşık 3 bin göçmen karantinaya alındı.

Trump yönetimi döneminde Orta Amerika'dan ABD'ye geçmeye çalışırken gözaltına alınan göçmenlerin sayısı rekor seviyeye yükseldi.

ABD Göçmenlik ve Gümrük İcra Merkezi'ne (ICE) göre, 6 Mart itibarıyla 50 bin göçmen gözaltına alındı.

Salgın hastalıklar ortaya çıktı

Bu göçmenlerden 2 bin 287'si, kabakulak başta olmak üzere çeşitli salgın hastalıklar nedeniyle karantina altına alındı.

ICE sağlık yetkilileri, geçtiğimiz 1 yılda 236 onaylanmış kabakulak vakası tespit edildiğini açıkladı.

Kolayca yayılabiliyor

Kabakulak, özellikle havadaki tükürük damlacıklarıyla kolayca yayılabiliyor.

Çoğu insan birkaç hafta içinde iyileşirken, komplikasyonlar arasında beyin hasarları, kısırlık ve işitme kaybı bulunuyor.

 

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23