Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota olarak yılın ilk iki ayında hedeflerimiz ile paralel hatta üstünde satış gerçekleştirdik.
Mart verilerinin de yukarıya doğru ivmelenmesinin devam ettiğini izliyoruz” dedi. 2015’te pazarın 5 ila 10 seviyelerinde büyüyeceğini öngördüklerini kaydeden Bozkurt, “ FED’in açıklamaları ve Haziranseçimleri dikkate alındığında satışlardaki hızlı trendin Hazirana kadar devam edeceğini, sonrasında ise global ekonomik ve siyasi gidişata bağlı olarak pazarın seyrinin belirleneceğini düşünüyorum.” yorumunu yaptı.
45 BİNLİK SATIŞ HEDEFİ
“2015 pazar payımızı yukarı seviyelere çıkararak kendi satış rekorumuzu kırmayı ve 40–45 bin seviyelerinde satış adedi ile yılı kapatmayı hedefliyoruz.” diyen Bozkurt şöyle devam etti: “2015’te hibrit teknolojisi konusuna daha ağırlık veriyoruz. 2015’i Türkiye’de Hibrit Yılı ilan ettik. Genel seçimlerin yapılacağı 2015’te sektörün oluşacak ekonomik atmosferden etkilenebileceğini değerlendirmek gerekir. 2014’te olduğu gibi temkinli duruş sergilenmesi gereken 2015’te pazar bir miktar toparlanacak ancak 2013 seviyelerine çıkmayacağını düşünüyorum”