• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
8
Yeniakit Publisher
Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Onur Yılmaz Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

74,2 milyar dolarlık marka değeriyle otomotivde zirveyi bırakmayan Toyota, 22. kez dünyanın en değerli otomotiv markası seçildi. Şirket, sürdürülebilir mobilite vizyonuyla dikkat çekiyor.

#1
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Dünyanın en çok tercih edilen otomobil üreticisi Toyota, sektördeki küresel liderliğini bir kez daha kanıtladı. Marka danışmanlık şirketi Interbrand’in 2025 yılı “Best Global Brands” (En İyi Global Markalar) raporuna göre Toyota, üst üste 22. kez dünyanın en değerli otomotiv markası seçilerek bu alandaki istikrarlı başarısını sürdürdü.

#2
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Toyota, 2004 yılından bu yana otomotiv markaları arasında zirvedeki konumunu koruyor. Marka değeri bu yıl yüzde 2 artarak 74,2 milyar dolara ulaştı. Toyota, tüm sektörleri kapsayan genel sıralamada ise 100 marka arasında 6’ncı sırada yer aldı.

#3
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Toyota’nın sürdürülebilir büyümesinin temelinde güven, kalite, dayanıklılık ve inovasyon yer alıyor. Şirketin elektrifikasyon, otonom sürüş, yapay zeka ve çoklu mobilite alanlarındaki yatırımları, Toyota’yı yalnızca bir otomotiv markası değil, geleceğin mobilite ekosistemini şekillendiren bir lider konumuna taşıyor.

#4
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Sektör tarafından yakından takip edilen prestijli Interbrand raporunda, markaların finansal performansı, satın alma kararlarındaki rolü ve rekabet gücü değerlendiriliyor.

#5
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Raporda Toyota, sürdürülebilir mobilite vizyonu ve dünya genelindeki güçlü müşteri bağlılığıyla öne çıktı. Marka, bu liderlikle birlikte yenilik ve güven üzerine kurulu değerlerini geleceğin mobilite dünyasına taşımayı sürdürüyor.

#6
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Toyota’nın çoklu mobilite yaklaşımı; hibrit, plug-in hibrit, bataryalı elektrikli ve hidrojen yakıt hücreli araçlar gibi farklı elektrifikasyon teknolojilerini eş zamanlı geliştiren bir stratejiyi içeriyor.

#7
Foto - Dünyanın en değerli otomotiv markası yine değişmedi! Üst üste 22. zafer! Sadece araç değil, strateji üretiyor

Toyota, farklı bölgelerin enerji altyapılarını, kullanıcı alışkanlıklarını ve çevresel koşullarını dikkate alarak herkes için, her yerde ve her zaman en uygun mobilite çözümleri sunuyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

gerçekler

dinsiz çin markası araçları alanlar doğu türkistan da ki zulme ortaktır

Vahap Kalyoncu

Bence Toyotanın land cruiser mödelini çık gerisi öyle aman aman bir araba değil.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23