• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Harvard'da var biz de niye yok! 'Oku! Yaratan Rabbinin adıyla oku...'

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ersan

Apla sen berna lacin i yaz
  • 22 Gün Önce

Kanber

Selamlar. Bu konuyu dile getirdiğiniz için teşekkür ediyorum. Türkiye'mizde üniversite sayısı çok az iken, Sayın Devlet yetkilerimiz öğrencilerin eğitim öğretim masraflarını asgariye indirmek için, herkesin kendi vilayetinde, bölgesinde üniversite eğitimini alsınlar diye üniversite sayısını Tüm Türkiye'ye yaygınlaştırmışlardır. Ama ne yazık ki üniversite öğrencilerimizin büyük çoğunluğu basit basit üniversite bölümleri, ailelerinden uzak illeri (hovardalık zina fuhuş yapmak için) tercih ekmektedirler. Bu durum ise müthiş bir ahlaki çöküntüyü ve devamında da evlenmekten kaçınma, çocuk yapmama,) boşanma ve nüfus azalışına sebebiyet vererek devletin, Milletin ve ülkenin âli bekasını tehlikeye atmaktadır.
  • 22 Gün Önce

Fatih Albayrak

Harınwardına üniversiteye gidene kadar çocuklar nereden Kuranı öğrenecekler!!!İlkokul 2.sınıftan itibaren ingilizce dersi başlıyor ama Kuran dersi yok!!!!
  • 22 Gün Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,ÇOK GÜZEL TESBITLERIN TEŞEKKÜR EDİYORUM, ALLAH C.C. ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN ,GENÇLER İÇİN İYİ BİR ÖRNEK DİR.......İNŞALLAH BİZDE OLUR.......
  • 22 Gün Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23