• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Venezuela’da neler oluyor?

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Gelişmemiş ve Az Gelişmiş Ülkelerin Kurtulamadıgı Sarmal

ABD yeni mi rejim degiştirme işine girdi. Dünyada Nato yu kullanarak 60 yıldır, seçimlere etki ederek 40 yıldır bunu yapıyor. En yakını Irak, Libya, Suriye, Venezuela 'da başardı ve İran'da deniyor. Bunlar fiili içinde oldukları. Birde işbirlikçileri eliyle yaptıkları var. Afganistan'da, Pakistan'da, Şili'de, Türkiye'de darbeler vb daha nicelerinde neler yaptı neler yaptı. 12 Eylül'ü bizim çocuklar başardı demediler mi. 24 Ocak kararları ile "Neoliberlist Ekonomik Model "12 Eylül sopasıyla Özalgiler eliyle yerleştirlmedi mi? Sendikal örgütlülük gidiş edilip sarı sendikacılıga yol verilmedi mi? 1960 anayasası hak ve özgürlükler açısından bizd fazla deyip deligölegi giydirilmedimi ülkeye? Bunların hepsi ABD projeleriydi. Emperyalistler sömürülerinin sürmesi için teslim almak,rehin almak, iç karışıklık gibi ellerinden ne geliyorsa yapıyorlar, yaptılar. Anti emperyalistlere karşı"koministler Moskova diye bagıranları bagırtar kimdi sanılıyor." Yeşil kuşak Projesi, arkasından Bop içinde bulunduğumuz cografyayı dizayın projeleri değil miydi? Türkiye 80 yıldır ABD nin azmı oyununu yaşadı. Kardeşi kardeşe kırdırdılar. Ülkenin kaynaklarının terör belasında heba olmasınd kimin elı var sanılıyordu. Bütün melanetlerin sorumlusu ABD emperyalizmidir.. 15 Temmuzda elı yok mu sanılıyor. Müttefikimiz denilmelerine bakılmasın hiç. Bu gün yaşadıklarımızın sorumluları ABD ve işbirlikçileri degilmidir?Bu ülkenin tarımı kendine yeterken ne oldu da kendimize yetmez hale geldik de dışardan tarım ürünleri ithal eder olduk. Dünyanın en pahalı etini yiyoruz. Köyler boşaldı. Köy küçük aile üretimi bitti. Ekilebilinir topraklarımızın 0/015 ı terk edildi. Sanatını büyük şehirlerde fay üstüne kurulmasının "kalkınma planlarının" red edilmesinde ABD etkisi nasıl yok sayılabilinir. Kayseri uçak fabrikası niçin kapatıldı? Markalar yardımlarının amacı neydi? Abdülmecid döneminde illaki size borç verelim diyenler nasıl kapitiladyonlarla ülkeye yerleşip rejiminin gelirlerine ve Osmanlı Bankasına çöktü iseler ise ABD ninde yöntemi aynı olmuştur. Borç veren emir verir siyaseti güdülmüştür. Türkiye dogu batı kesişme alanında. Bu bize yeni imkanlar sagladıgı kadar sıkıntılarla da baş başa bırkıyor. Tek kutuplu dünya ABD ye fütursuzca hareket alanı sagladı. Artık Nato ticari bir kuruluşa döndü, güvenlik çatısı olduğu SSCB dagılmasına kadar ki konseptiydi. ABD bir şirketleri devletidir. Trump azgın tüccar.
  • 1 Ay Önce

Ersan

Sanane
  • 1 Ay Önce

yasemin

RABBİM ALLAH AZİMÜŞŞAN Ülkemi korusun her türlü şeytanlıktan fitneden fesattan bedduadan kötü düşüncelerden uzak eylesin Rabbim ALLAH c.c.
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,HERŞEYI BİLEN KİBİRLİ LER, İYİ OKUSUNLAR ,NEYMİŞ ? VATAN HAİNİ LERİ NİN UŞAKLARI KİME ÇALIŞIYOR MUŞ..........ZIRTABOZLAR..........ALLAH C.C. TUZAKLARI BOZAR İNŞALLAH AMİN.......
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23