• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Diyorlar ki; “YRP, Ak Parti’nin yedeği!”

215 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

huseyin

yrp den bi cacık olmayacağını yerel seçimde anladık.
  • 1 Yıl Önce

Siz de

Siyaset her zaman değişiklik yapabilir
  • 1 Yıl Önce

Emekli

Ak partiyi nedense hic elestirmiyorsunuz yonetici tayfasina bir bakin giydikleri cullar bile degisti maaslari yetmez onlari almaya esleri cocuklari arabalari milyonluk tatiler yurt disi emekliye fakire sabir cektiriyorlar porsiyonlari kucult et yeme patates yeme len benin senden ne farkim var banada insan diyorlar emekli sizin oy deposu muydu bitti artik o is
  • 1 Yıl Önce

Smmm

Sempatik nur yüzlü insan
  • 1 Yıl Önce

Doğu

Ahahahah ironu değil mi:)

Çelik

Üstad değinmediğin Filistin hassasiyetine Türkiyede hiç bir Allah kulunun laf edemiyeceği Sayin Erdoğana ve Hükümetine Katil diyerek Polisimize tüküren ve bir araya gelmesi mümkün olmayan Tükiye düşmanlari ile ış tutanlardan bahsetmemişsin.Birde gözünden kaçan seçim sonrası chp,dem,yrp tarafından fetö benzeri provakasyonların ardından gelmesi tesadüfmü
  • 1 Yıl Önce

Laz Uşağı

Ilk genel seçimlerde CHP'ye giden sağ ve emanet oylar; YRP'ye ve Yavuz Aliagiroglu'nun kuracağı partiye gidecek gibi..DEM'den gelen oylari da düşersek CHP klasik %20-25'lik bandına tekrar döner...YRP de aba muhalefet partisi konumuna gelebilir..
  • 1 Yıl Önce

ADALET

YRP kendi inançları doğrultusunda önce ahlak ve maneviyat adalet refah diyor akp sadece faiz baronlarını imtiyazlıları semirtiyor dar gelirli diye derdi yok akpnin ALİBEY yeter artık REFAH kıskançlığın akp kendi bindiği dalı kesti bunu bile görmüyormusun adaleti sağlayamadığın zaman düşüşü kargaşayı bekle bunu görün
  • 1 Yıl Önce

Nur

Yrp don lastiği gibi fırıl fırıl oldu içlerine fötö kaçtı pkk kaçtı şuurlarını kaybettiler

Nur

Bu kadar mı aç kaldınız ha ak parti değil siz bindiğiniz dalı kesme derdindesiniz hiç mi ölüm gelmez aklınıza yarın ölseniz refahlılar iyice tozuttunuz yrp iktidar olamaz bitmiştir gözümüzde demden chpeden saadetten farkı yok RTE tc nin gelmiş geçmiş en başrılı lideridir öyle kalacak. fırsatçılar yalancılar sizi

EMEKLİ

AKP seçmeni sadece ders çıkartmak için seçime gidip oy vermedi yrp akpden oy aldığı falan yok esas akp refahın emanet oylarını verecek emekliyi inip inip inletti kök ucubesi çıkartarak ne bekliyordun sana göre emekli çok bile alıyor sen analist olamassın ancak yazarsın oda kendi kafana kalıplarına göre REİS bizim başkanımız ERBAKAN DEĞERİMİZ BİZLER KÖRÜKÖRÜNE OY VERMEYİZ bak chp tuvalet terliğine aday olsa yine oy veririm bu kafamı ülkeyi yönetecek milli görüşÇÜLER ERBAKANIDA ERDOĞANIDA ÇOK SEVİYOR .
  • 1 Yıl Önce

Hakkı Haklı

Ali bey, biz taksime çıkanları iyi tanıyoruz, bunların Gazze diye bir derdiniz olmadığını da biliyoruz. Allah Sayın R.T. ERDOĞAN'a güç kuvvet versin.
  • 1 Yıl Önce

Hadi oradan

Hadi oradan domuz uşağı sende derdi rahmetli erbakan hocam

hacegan

ALİbey dediğin gibi yrp akpye oy kaybettirmedi özellikle 3 büyük şehirde oyları dahada düştü gerçeği göremessin art niyetlisin milli görüş dersin akpye yağcılık yapmaktan başka sözün yok REİS ERBAKAN bu ülkenin değerleri ikisinide seviyoruz ikiside milli görüşçü
  • 1 Yıl Önce

Nur

Tek lider RTE size onu yedirmeyecez

Fatih

Gerçekten milliyetciyseniz sunuda yazsanıza bir gün Allah aşkına 2002 de 13 çeyrek alan emeklinin bugün 10 çeyreği kayıp diye bunu kimin kaybettiğini lütfen biraz gerçekleri yazsanız olmazmmi birgun bu aldatıcı yazılarınızı torunlarıyız gelecek nesillerin utanırsınız ülke bu hale nasıl geldi yazın lütfen yetimin paralarıyla zenginlesenleride yazın eğer yüreğiniz varsa selamlar
  • 1 Yıl Önce

Osmanlı

Dediğin yıllarda rezevlerimiz tamtakırdı su kuyrukları vardı ssk batmıştı sağlık sistemi berbattı ilaç kuyrukları sabah beşte randevu kuyrukları 1 sene sonraya verilen emar randevusu kokuşmuş pislik içindeki hastaneler vs hava kirliliği irtica masalları ordunun siyasetin içinde devlete sürekli parmak sallardı kuran yasağı pkk her yerde bombalar atardı şehirlerin içindeydi iş adamları partilere hüküm ederdi özellikle gazetesi olanlar hükümet devirenleri bile vardı altın ucuzmuş bunca rezillik pislik varken altın ucuz olsa ne olur mezaramı götürecez aklınızı başınıza alın amerika ve siyonist köpeklerin tuzaklarına düşüyorsunuz pkk kim fötö kim dem kim hepsi onların maşası buraya yazanlarda oların maşası mal değiliz RTEnın Altından değerli bir liderdir bizim için RTE tc medarı iftarıdır onu çok seviyor Allaha emanet ediyoruz ülkemizide Rabbim yar ve yardımcısı olsun. düşmanlarımız Allahın lincine uğrasın inşaAllah Amiiiin !!!

Erzincanli.

Ali bey,Kadın Polisin yüzüne tüküren yine bir kadın ve kadın polis tüküren kadına tokatı vurmuş iyi yapmış Avrupada olsa Polise tüküreni yerde süründürürler.Protesto yapanların amacı Gazze degil,Türkiyenin her yerin de olaylar çıkarmak,amaçlari başka.Polisler görevlerini yapıyorlar kısasa kısas.Poliste İnsandır ve çok zor görevleri vardır ve morallerini bozmayın.Her konuda ifrat yapıyoruz.Hükümeti zayıf düşürüp yıkmak istiyorlar.Seçimi kaybeden Sancaktepe Belediye Başkanı olan Hanıma etmedikleri iftira yok,küfür yok.Zeyrek diye bir utanmaz,şerefsiz ve yalancı iftira atıyor;Binayi yapan Chp'li bir önce ki başkan ama iftiraya uĝrayan Tesettürlü Başkan. Ebru ve Zeyrek hala konuşuyorlar....
  • 1 Yıl Önce

Hakan

Merak etme Erbakan'ın partisi gelecek seçim %30un üzerine çıkacak
  • 1 Yıl Önce

Nur

Tek lider tek parti RTE ak parti yrp saadet ip dem chp aynı yerden besleniyor

Hakan bey,

F.Erbakan basının%10 'nu etmez.On da kapasite yok ve damat menfaatcıdır.Hem dindar olduĝunu söyleyeceksin ama sabah namazını kılmayacaksın.O kadrodan bir şey çıkmaz.

Nur

Tek liderimiz var RTE fırıldaklarla işimiz yok

Kemalist Nefer

Inşallah AKP birinci parti; kardeş partisi Yeniden Refah da ana muhalefet partisi olarak ikinci parti haline gelecektir...

Mechul

Ali bey iktidar artık emekliye gerekli iyileştirmeyi acilen yapmalıdır. Geç gelen adalet adalet degildir .ek gösterge acilen çıkarılmalıdır. Adaletsizlik giderilmelidir
  • 1 Yıl Önce

CUMHURIYET KADINI

SAMSUNA SON 10 YILDA 25 BIN IRAKLI YERLESTIRILDI DEFALARCA POLIS BASKINLARIYLA BU IRAK VATANDASLARINDAN ISID DAES OPERASYONLARIYLA TERORISTLER YAKALANDI VE HALA DAHA KAC TANE VAR ARASTIRILIYOR
  • 1 Yıl Önce

CUMHURIYET KADINI

SURIYW KONUSUNDA ABD VE AB AKP YI KANDIRDI ISRAIL SURIYEYI KARISTIRMADAN ONCE SURIYE IC SAVASINDAN ONCE SURIYELILER TURKIYEYE DAHA RAHAT GECSIN DIYE SINIRDAKÌ MAYINLARI BEDAVAYA TEMIZLEDI ABD AKP YE ESATIN DEVRILECEGINI SOYLEYEREK YALAN SOYLEDI AB BASBAKANLARIDA BIZE SURIYELILERE KAPIYI ACIN ALIN PARA VERECEZ DEDI BIZ BUTUN BUNLARA INANIP 5 MILYONDAN FAZLA SURIYELIYI ULKEYE SOKTUK 100 MILYAR DOLAR HARCADIK 10 YILIN SONUNDA EKONOMIMIZ MAHVOLDU BU YIKIMIN ILK FATURASI EMEKLILERE CIKTI SIRADA DIGER CALISANLAR VAR
  • 1 Yıl Önce

...

Senin de göçmenlerle derdin ne acaba? Zamanı gelince hepsi vatanına döner üzülme..

Patula

Polisin bu gözaltı kararı, İsrail ile normalleşme ve ticaretin devamı ve başörtülü bacılarımızın Filistin'e destek İsrail'e protesto gösterileri CHP iktidarında olsaydı sen ne yapardın bugün ne yapıyorsun bize Allah'ın dinin diyanetin için söyle sonrada vicdanına danış ve cevap ver Ali, başka sorum yok..
  • 1 Yıl Önce

Artık Batıl Geri Donemez

Ayet,De ki Hak geldi batıl zayi oldu,artik batıl.geri donemez.Saygilarimla
  • 1 Yıl Önce

CUMHURIYET KADINI

BUGUN INEGÒLDE MAGDURLAR DEDIGINIZ NASIL MAGDURSA ! SURIYELILERDEN BÌRÌ EV SATIN ALMIS FASLI BIRINE EVI KIRALAMIS O FASLI KISI BASI 2500 TL DEN MISIRLI VE ARAPALARA TOPLAM 11 KISIYE KIRALAMIS JANDARMA BASKININDA YAKALANDILAR SINIR DISI EDILMISLER. ULKENIN NE HALE GELDIGININ 1 ORNEGI O AINIRDISI EDILEN KACAKLAR BENCE TEKRAR GIRECEKLER ( bu haber akit haric butun gazetelerde yer Aldi Google a girin bakin )
  • 1 Yıl Önce

Orhan İnan

Bir şeyleri düzgün yapabilme becerisini gösteremiyoruz, maalesef böyle..Reise uygun bürokrat bulmakta güçlük çekiliyor gibi. Rabbim iyilerin yardımcısı olsun. Siyaseten de olsa bölücülere feraset versin.
  • 1 Yıl Önce

EKONOMİK DURUM İMAMOĞLUNA YARIYOR

Maalesef bıktık usandık hep ekomiden fayda sağlayıp duruyor bir türlü Türkiye bu sendromdan kurtulamadı sanki ikinci bir seçenekmiş gibi görünüyor BOMBOŞ bir BALON,BİR HİÇ ama hep ondan yana yazıklar olsun!
  • 1 Yıl Önce

Tunç

YRP, BU SIĞLIK, KAPASİTESİZLİK VE ÇAPSIZLIKLA AK PARTİNİN DEĞİL YEDEĞİ ÇÖPÜ BİLE OLAMAZ. RABBİM, REİSE GÜÇ, KUVVET VERSİN. YAR VE YARDIMCISI OLSUN.
  • 1 Yıl Önce

Kemalist Nefer

Bu topraklar asirlardir Türk Islam yurdudur ve halkımızın ezici bir çoğunluğu da Müslümandır elhamdülillah...Kriptolar, hacli ve kilic artıkları, devşirmeler, PKK, DHKP-C, HINCAK TASBAK ve Yahudi çomarlari bu gercege seve seve alışacaklar..
  • 1 Yıl Önce

Kemalist Nefer

"Bizden önce..." dedin ya kardeş ..Onların donemi bitti..

Mal taciri

GUZEL KARDESIM BIZDEN ONCEDE SUMERLER HITITLER HATTUSALILAR RUMLAR SURYANILER BIZANS IMPARATORLUGU DOGU ROMA IMPARATORLUGU PONTUS DEVLETI TRABZON RUM DEVLETI FALAN VARDI BU TOPRAKLARDA ONU NEYAPACAZ SIMDI ?

Siyâset Akademisyeni

Islam ve Musluman düşmanlığı; fasizmin de otesinde şizofrenik bir ruh hastalığıdır....Gerisi lâf-i guzâf
  • 1 Yıl Önce

M. Seyfeddin Ulucak

Bu YRP ile senin ne alıp veremediğin var, anlayamadım.
  • 1 Yıl Önce

İbrahim Atalay

Ali Bey, İsrail'in Dünyanın varlığını ortadan kaldıracak bir yapıda olduğunu ve tüm dünyanın birleşerek İsrail'in Devlet olarak varlığına son verilmesi gerektiğini önceleri de yazmıştım. Filistinlilerin yanında İsrail'e karşı savaşmamız lazım. Bu olmadığına göre ALLAH'ın LANETLİ ırkının hem Devlet olarak varlığı bitirilmeli, hem de ortadoğudan ayrılarak diğer ülkeler içinde paylaşılmalı. İnsanlık tarihi boyunca bu ırkın zararlarını en iyi anlatan Kur'an-ı Kerim.
  • 1 Yıl Önce

Mehmet Hatipoğlu

AKP NİN hatası ölçüsüzce ve yılda iki defa asgari ücreti yükseltip, emekli maaşlarınıgeriye düşürmesidir. Ayrıca patronların sübvanse edilmesi ve lüks, URFA, NEVŞEHİR,gibi birçok yerde yapılan hata...
  • 1 Yıl Önce

Nerdeeen Nereyeee

İstiklal Caddesi'ndeki İsrail'le ticaret protestosunda gözaltına alınan kadınlar arasında, İsrail'in Mavi Marmara saldırısında yaşamını yitiren Cengiz Akyüz'ün kızları Erva ve Beyza Akyüz'ün de olduğu öğrenildi.
  • 1 Yıl Önce

AKINCI 1453

Akit ekibi Aliyi hemen bir hastaneye yatirin!terelelli terelelli.
  • 1 Yıl Önce

MERAL AKŞENER ADAY OLMUYORMUŞ BİZENE

Ne önemi var sonuçta CHP ye oy taşıyan özü başına değilmi?Para Gündemde CHP taraftarı ne diyor Dervişoğlu İzmirlidir iyi oldu CHP ile ittifak eder seviniyor oh ne güzel CHP sildi süpürdü daha neler neler yapacak iktidar bizimdir diye seviniyorlar çoşuyorlar kaşıyorlar esas gücü PKK dan alıyor ve tabiki Çakma sözde özü başında chp ye oy taşımak için kurulmuş iyi partiden!İstanbul ittifakı(düşman ittifakını oluşturan)CHP+DEM(PKK)+İYİ partiden oluşuyor.Fetöcülerin kurduğu iyi parti sözde milliyetçi amaç chp yi omuzlandırmak düşünün heyhat bir sağ parti ama nedense SAĞ PARTİLERE ZERRE FAYDASI YOK!Biri bana İyi partile DEM arasındaki iyi parti ile TİP arasındaki İyi parti ile CHP arasındaki farkı söylesin ben göremiyorum tek farkı rol olsun diye tezkere duruşu oldu onun dışında hiç bir farkları YOK!tezkere duruşu göz boyama farklılık yaratıp oy almak chp vermek amaçlı idi.İyi polis kötü polis rolunu emperyalistlermi öğretti fetömü öğretti?
  • 1 Yıl Önce

Ertuğrul kaptan

Hatayda vefat etmiş 3.889 kişi oy kullanmış!
  • 1 Yıl Önce

seçmeni müsait hazmediyor..

jakuzi yalanı ellerinde patladı, ne yapacaklarını şaşırdılar...çamur atma yarışındalar

Erdal

CHP kazansaydı bu söyledikleriniz gündeme gelecek miydi. Ayrıca CHP dem ortak calısmadılarmı, inkarı mümkün değil sagır sultanlar bile duydu.

Bunda şaşacak ne var?

CIA Ajani Feto'den egitim aldi bunlar. 13 yil onca bunlarla kankayken mezarlarindan kaldirip getiirin oy verdirin demisti.

Uğur

Hıhı, inandık, çünkü Cinsellik ve Heykel Partisi CHP ve trolleri hiç yalan söylemez.

sağlim

Ali bey çuvaldızı ne zaman kendinize batırmayı düşünüyorsun? sizler nerede hata yaptınız? çözüm önerileriniz neler?
  • 1 Yıl Önce

Sahi

Onlar hata yapmadı millet hata yaptı onlara göre.

Diğergam

Polislik mesleğini sadece para kazanmak için sevenlerin yapabileceği başka bir şey de olmasa gerek... Çünkü şuur yok, vatan sevgisi yok, milli duygu yok... Adama iş anlayışıyla polis olursa, öğretmen, doktor, hakim, savcı vs olursa robottan farkı olmaz. Kaş yapayım derken göz çıkarır...
  • 1 Yıl Önce

Paşa

Ama aynı eylemi muhalefet yapınca Ali bey polise müdahaleyi devlete iktidara yapılmış sayıyordu kardeş .

CUMHURIYET KADINI

ASLINDA COGU EMEKLI 10 BIN TL BILE ALMIYOR COGUNUN KÒK MAASI 7 BIN 8 BIN CIVARI ARADAKI FARK 10 BINE TAMAMLANIYOR MAAASA ZAM YAPARKEN BU KÒK MAAS UZERINDEN YAPILIYOR AKP 2008 DE TORBA YASAYLA EMEKLI BAGLANMA ORANINI % 65 DEN %35 E DUSURDU MAASLAR ERIDI YOKOLDU SON DARBEYIDE EYT ILE YEDI EMEKLININ SONU PERISAN DIYORLARKI BUTCE YOK PEKI KARDESIM 2 YIL VEKILLIK YAPANA 90 BIN EMEKLI MAASI VERIYORSUN 5 MILYON SURIYELIYE 100 MILYAR DOLAR HARCIYORSUN EMEKLIYE NEDEN VERMIYORSUN ?
  • 1 Yıl Önce

Neden vermiyor,,?!

Suriyelileri adeta boca eder gibi ülkeye alırlarken bu iş nasıl olacak diye sorulmadı,,,artık iş işten geçti kaldı ülkenin başına,,sen aç durup bakacaksın artık,,eyt işide öyle oldu,,artık öyle tatmin edici emekli maaşı zammı v.s unutun,zamanında one minute yapacaktı tabanları akp yede chp yede.

Başörtülü bacılarıma vurdular

Ak partiyi iktidara taşıyan başörtüsü sorunu yarın CHP yi iktidara taşıyacak Aliii bunu da yaz. Selam ve Dua ile hayırlı bayramlar
  • 1 Yıl Önce

Taşeron malina

Onlar da iyi niyetle katılmış olabilir fakat kimlerin orada olduğunu ,hepsini bilemeyebilir,gösteriye teröristler de katılmış olabilir

Taşeron diyen MAL bunlarda mi taşeron...

İstiklal Caddesi'ndeki İsrail'le ticaret protestosunda gözaltına alınan kadınlar arasında, İsrail'in Mavi Marmara saldırısında yaşamını yitiren Cengiz Akyüz'ün kızları Erva ve Beyza Akyüz'ün de olduğu öğrenildi.

Müslüm - Fadime olayı

Erbakan hükümetini devirmek için,ortamı uygun hale getirmek için; Müslüm- Fadime olayını tertiplediler.Bunlari(iktidarı) müslümanların gözünde kötü göstermek ,müslümanları suçlamak,seriatcilari(Müslümu) zina isnadı ile suçlamak için,ülkeyi karıştırmak için BAŞI ÖRTÜLÜ(sonradan başı açık olduğu anlaşılmış) birini kullandılar .Taksimdeki olayda da başı örtülü kadın kullanılmış olabilir teröristler tarafından,ya da teröristler bizatihi başörtüsü takmış olabilir.Cehapa zihniyetinin cahil müslüman oylarını elde etmek için ,başörtülü ,dinci(dindar değil) aday kullanması veya Parti'ye alması gibi.

Onlar taseron

Hepsi dış ülke bağlantılı ve ülkemizi sevmeyenlerin oyunu,gezi gezizekalilari onlar

Beberuhi

Benim ülkemde İsrail ile normalleşme yapmayın orada zulüm var İsrail ile yapılan ticareti kesin protestosu uygulayan başı örtülü bacılarım ters kelepçe ile gözaltına alındı Ali hemde dindar dediğin iktidar döneminde oldu Ali sen nasıl bunu görmezden gelirsin,ilk neyi bekledim biliyormusun Ali, amasız fakatsız akit grubu bu sabah itibariyle gazete önünde tüm personelli ve onun başında sen olarak çok büyük protesto yaparsın, vallahi çok bekledim Ali bunu yapmanızı, gıkınız çıkmadı be, bizden UZAK dur kardeş..
  • 1 Yıl Önce

Paşa

Dev aynasında görme dediğin parti daha ilk seçiminde üçüncü parti olmuş bunu küçük göremezsin sen, yüzde otuz beş alan bir partiyle nasıl baş edecek diyorsun unutma o yüzde otuz beşe yüzde ellilerden indiler Ali , yıllardır Erbakan'ın peşinden koştunuz otuz kırk yıl bırak iktidar olmayı meclise bile giremediniz onun peşinde koşan sen bugün ilk seçiminde üçüncü olan bir partiye nasıl iktidar olacaksınız diyemezsin Ali, gelelim İsrail protestosuna, maşallah ne kadar yumuşak yazdın öyle, benim bacılarım İsrail'i protesto ediyor ve ters kelepçe uygulanarak gözaltına alınıyor aliiiii hatta o gözaltına alınanlar 28 Şubat'ta bile böyle magdur olmadık dediler Ali sen bunlara rağmen nasıl olur iktidarı eleştiremez kıyametler koparmazsın Ali bey,her konuda CHP zihniyeti demesini biliyorsun ama, soralım sana Allah'ın varsa söyle bunu CHP yapmış olsaydı bugün hala onları eleştiriyor olmazmıydın,ah Ali ah 
  • 1 Yıl Önce

mücahid

Gece rüyanızda da Y.Refahı görüyormusunuz.
  • 1 Yıl Önce

okur

yok ali bey ekrem beyi göruyordur

Kutahyali

Emekliler surunmeye devam ederse suriyeliler gitmezse 
  • 1 Yıl Önce

Deli İbo

Bana yorum yazan Mehmet kardeşim; sen evvela bana yaşını söyle ondan sonra 2000’den öncesi ve 2000’den sonrasının mukayesesini yapalım. Bazı rakamlar vermişsin ama gerçekler öyle değil, Rabbim bu Millete 2000’den önceki yaşantıyı asla nasip etmesin. Ecevit'in iktidarı döneminde benim 2 adet damperli kamyonum vardı, birisinin borcu yok, biriside senetle alınmışti, işlerimizde iyi idi. Bir mazot yokluğu belimizi büktü, çalışmak sadece benzin depolarının önünde 2-3 gün mazot kuyruğunda beklemek, sonuç olarakta eğer şansımız olursa yarım depo mazot alarak, onunlada yarım günlük bir mesai olabiliyordu. Senetleri ödeyemez oldum. Birde Ecevit'e kendi seçtiği C. Başkanı A. Necdet Sezer tarafından kafasına Anayasa Kitapçığı fırlatılması olayı ile, o gün, anında% 200 enflasyon olunca ben tamamen bittim, ertesi gün borçlu olan kamyonunu ana paranın yerine, borcu olmayan kamyonumuda ana paranın faizi yerine elimden alındı. Bir günde tığ teber, merdan oldum. Onun için bu günleri 2000'den önce ile mukayese etmeyin. Aynı durum bu gün olsa idi, bu beğenmediğiniz devlet bu duruma asla müsaade etmezdi.
  • 1 Yıl Önce

Beberuhi

Sen beceremişsin deli İbo kardeş, yetmişli yıllarda çalışanın bırak dairesini üç dört katlı evleri vardı sen neden bahsediyorsun bize,o eski Türkiye'de çalışıp emekli olanlar tazminatıyla ev alıyor araba alıyor parada artıyordu ibo sen neden bahsediyorsun bize,evet enflasyon yüksekti bugün ne peki hiç ondan bahsetmiyorsun sanki şimdi cokmu iyi durumumuz İbo kardeş,o eski Türkiye'de asgarî ücret alan yüzde ikiydi bugün nerdeyse herkes asgarî ücret alıyor sen neden bahsediyorsun bize ibo,en düşük emekli aylığı asgarî ücretin bir buçuk katıydı bu gün asgarî ücretin bir buçuk katı az alıyor emekli sen neden bahsediyorsun bize ibo,bunlara varmı cevabın...

Kemalist Nefer

Adam oyle gz'li ki secaat arz ederken sirkat eylemis ve emekli maasiyla 95 metrekare de olsa daire alinabildigini itiraf edivermis. Bre beyinsiz trol, su an bir emekli ikramiyesiyle gece kondu alabilir mi?Iste AKP sen ve benzerin gz.li zircahiller yuzunden tukeniyor, bunun bile farkinda degilsiniz!

AHMED

Çok haklısın Deli İbo rümuzlu kardesim. Eskiyi görmeden gençler bu hükümeti eleştiriyor. Öğrencimize söyleyip torpille Vita yağı aldırdık.(1974 Ecevit dönemi). Pamuk çekirdeği yağını bulunca seviniyorduk. Yüp yoktu. Gazocağında yemek yapıyorfuk. Şimdiki gençler ellerindeki 30..40 bin T.L lik telefonda Google a gazocağını sorsunlar. 200O yılında emekli oldum.Emekli parasıyla 12O M2 lik bir daire bakıyordum. Anayasa kitabı fırlatma yüzünden develiasyon oldu. Mütahit "sana 95 M2 lik daire verebilirim. Para değer kaybetti" dedi. Şimdi 95 m2 dairede Eceviti hatırlıyorum.

Siyaset Akademisyeni

Sen lise okusaydin iki dunya savasinin cikmasinin esas sebepleri ne, zahiri sebepleri ne ogrenmis olurdun Delik İbo. Ac oku, o kriz sadece Turkiye'yi degil, tum gelismekte ulkeleri vuran global bir krizdi, Yani anasyasa kitabi firlatilmasa da o kriz zaten cikacakti, cunku kaynagi Turkiye degildi. Yok mazotmus, yok kamyonmus, yok bir meczup Ecevit'e daktilo atmis gibi ozel birkac olaydan genel sonuclara ancak senin gibi zircahiller ulasir.

74 lü

iyi de millet ucuz ekmek ya da et kuyruğunda değildi. Orta direk diye bir sınıf vardı. Yokluğu herkes yaşıyordu. Ecevit ve Sezer ile bugünkü yönetenleri servet, gösteriş açısından kıyaslayamazsınız bile. Emekli olan bir memur ikramiyesi ile ev alabiliyordu. Şimdi fırsatçılık moda, millet perişan, ev almak hayal oldu. Şu an benzin çok ama iki bin liraya depoyu dolduracak kadar zengin az maâlesef.

CUMHURIYET KADINI

100 SENEDE BUTUN PARTILER MCP AP DP DYP HP SHP DSP MSP RP FP BDP HDP SÌLINDI YOK OLDU GITTI  AKP ISE TAMAMEN TAYYIP ERDOGANIN ISMINE BAGLI EGER ERDOGAN OLMASIN AKP DAGILIR GIDER MALESEf
  • 1 Yıl Önce

Nuh

Akademisyen tam da ingilizin istediği ve hedeflediği kıvamda olmuş. Devrimler hedefine ulaşmış %82 çok yüksek bir rakam, ingiliz kralı mutlu ve gelecekten umutlu yaşayabilir. Müminlerde ahvali düşünsünler.

Siyâset Akademisyeni

KONDA'yi, HONDA'yi, CUNDA'yi yiyim...Lafın özü şu: Bu topraklar asirlardir Türk Islam yurdudur; halkımızın ezici bir çoğunluğu da Müslümandır elhamdülillah...Sömürgeci vahşi haçlı artıkları, işgalci vahşi Yahudi comarlari, kriptolar, devsirmeler, dinsiz Nusayriler, PKK, HINCAK TASNAK , DHKP-C militanları ve sempazitanlari artık bu gerçeğe alışmalılar...Onların donemi bu topraklarda 1071'de, 1453'te, 1517'de, 1915'te ve Kurtuluş Savaşında sona ermiştir..

Siyaset Akademisyeni

Ulke menfaati,geleceği için BİR ÇİZGİDE asla bulusamayiz. Cunku son metropoll arastirmasinda % 11.3 oranda hamasciyiz diyen Ortacag  araplarla (Taksim'de Erdoğan'ı eleştirenleri severim. Onlar hamas dese bile, AK Partiyi dövüyorlar ya, onlar benim baştacım.)/, KONDA - TESEV Ortak arastirmasinda Ataturk Devrimleri mutlaka anayasada yer almalidir diyen % 82.3 luk Turklerin dunya gorusleri ve isteklerinin degir bulusma, birbirine yaklasmasi dahi mumkun olmayacak derecede zittir. Ulkeme baris ve huzur gelebilmesi icin bu iki gruptan birinin ille de ve mutlaka diz cokmesi gerekir. Atam humanist oldugundan elinde yetki oldugu halde uslanirlar zannederek bu meczuplarin kokunu kazimadi (Şimdi biz onları birbirlerine düşürerek, yok israile ticaret bitsin diyerek, yok işbirlikçiler dedirterek, vay benim bacımı dövdüler dedirterek nifak çıkartıyoruz. ne uyanığıız ama.). Ancak bu boyle devam etmez, ille bir taraf diz cokecek. Herhalde kahir azinlik kahir cogunluga diz cokturecek degil.

Aşıklar gibi

Aşıklarin karşılıklı atışma geleneği vardır,müzik olarak .Bizler de bunlar gibi atisiyoruz Keşke ülke menfaati,geleceği için BİR ÇİZGİDE bulunsaydik bütün halk olarak ,O ZAMAN SİRTİMİZ YERE GELMEZDİ.

Bir tek CHP ayakta

Dış desteklerle,ülke,müslüman, terörist,vatan hainlerin desteğiyle şimdilik ayakta,yarın ülke elden gitti mi,üstünde duracak AYAK ta bulamayacaklar,EY SEFİLLER!!

Vedat

Chp oldu chpkk, hayırlı olsun..

Bir Dost

Demokrat Parti gitti, Adalet Partisi geldi, o gitti ANAP geldi, ANAP gitti REFAH geldi AKP geldi..AKP de ömrünü tamamlayacak yerine yeni bir AKP gelip iktidar olmaya devam edecek...CHP ise %25-30 arasi ana muhalefet partisi olmaya devam edecek.. Demedi deme Ibrahim..

Vedat

1 tek chp ayakta

Mine

Anlamadığım şu Musluman dünyası uyuyor Gazzeyi seyrediyor erdogan feryat ediyor Chp seyrediyor ve Tayyip Erdoğanı İsraili suçladığı için suçluyor Oy vermeyenler ak parti birsey yapmadı diye gidip chp ye veriyor Bırakın bunları Bakın chp dem ip birleşti ankara istanbulun haline Chpye oy verenler gazzedeki.zulumu seyreden Müslümanlarının geline düştüler Muhterem suat oamukcu şuurlu bir Müslümandır n.erbakanin dava arkadaşıdır Ne dedi Yrp yi biz kurduk Ama chp ye hizmet ediyor Uyanın artık Müslümanlar Yıllardır necmettin erbakani destekledim Biline ki yrp denilen partiye hiç bir zaman oy yok
  • 1 Yıl Önce

....

Ne olduğu önemli mi, doğru ya doğruyu söylüyor 

Kripto Nefer'e Dikkat

HAHAHAHAHAHA....Meşhur binbir sürat ajan provokator Nefer iyice kafayi siyirmis .Kendi yaptığı şeyle başkaları mi suçluyor.. Teşbihte hata olmaz her sakalliyi dedesi zannediyor..

Binbirsurat

Ne yapayim, taaa zurafa sokaktan beri bilincaltimda basedemedigim guduler var.

eger bu kadinsa

Noktasiz, virgülsüz Nihal Ho$geldin :)

Kemalist Nefer

Eger sen kadinsan ben de hamas olayim! Noldu, Nihal Nur Rabia Yasemin Sema Gül isimleri cok mu eskidi binbrisurat?

CUMHURIYET KADINI

SOSYOLOJIK OLARAK SECMEN TERCIHI DEGISTI ARTIK AYDIN MUGLA TRAKYADA ANTALYADA ESKI DEMOKRAT ADALET PARTILI SECMENIN COGU CHP LI OLDU ORNEGIN YOZGATTAKI ULKUCU ILE IZMIRDEKI ULKUCU ESKIDEN AYNI PARTIYE MHP YE VERIYORDU OYUNU GUNÙMÙZDE YOZGATTAKI ÙLKUCU AKP MHP YE IZMIRDEKI ANTALYADAKI ULKUCU CHP IYI PARTIYE VERIYOR
  • 1 Yıl Önce

Nuh

Çok doğru Konya'nın ilçelerinde bile kazanıyorsa nesil değişiyor demektir. Yüz yıllık ingiliz hedefi tuturuyor demektir. Allah çalışana veriyor.

Bozkurt

@CUMHURIYET RUMUZLU dayı yaniliyorsun...Yeniden Refaftan Yozgat Belediye Başkanı olan Kazım Arslan önceki dönemlerde AKP'den belediye başkanlığı yapmış ve en son secimde de aday adayı olmuştur; seçilemeyince Yeniden Refahtan aday olmuştur.. Yozgat merkezde cik güçlüdür.. Turk-Islam ülkücüleri; PKK'nin kravatlı ve etekli şehir kadrosu DEM ile siyasi birliktelik, dostluk, yoldaşlık yapan CHP'ye aska oy vermezler....CHP Istanbul il başkanlığı yapan kadin "Türk devleti katil değil; seri katildir.." diye tweet atmıştır...Aklıbaşında bir ülkücü bu CHP zihniyetini destekler mi..

Osmanlıyız

Algı yapma

CUMHURIYET KADINI

MALESEF TURKÌYE FIKIR OLARAK 2 YE AYRILDI BILE ULKENIN BATISI ( SAKARYA DUZCE HARIÇ ) KAFA OLARAK LAIK SEKULER MODERNIST CAGDAS LIBERAL ESKI ATATURK MILLIYETCILERI CHP ALTINDA BIRLESTI ULKENIN SINOPTAN HATAYA DIK CIZGI CIZERSEN DOGUSU GELENEKCI MUHAFAZAKAR DINCI BIR YAPIDAN KOPMAYACAGINI BELIRTTI
  • 1 Yıl Önce

Çelik

14- 28 mayıs Başkanlık seçimini unuttun sanırım.İşinize geldimi balık hafıza.Ali bey sana helal olsun yorumculara bakınca ne kadar dem,lenen chp,li varsa seni okumaya başlamış.Balık hafızalılara bir hatırlatma,sırrı sakık denilen pkk,lı Atatürkün itleri diye hakaret etmişti,ekrem imam dahil bir çok chp,li diyarbakırda yanak yanağa resim verirken burada ahkam kesen chp,liler kafayı kuma gömmüştü.Ekonomik sıkıntı elbet var.Pandemi,rusya savaşı,ve depremde 103 milyar dolar gitti,avrupada kücücük ev doğal gaza ayda 300 euro ödüyor. Balık zekalılar imf,nin kapısında bir milyon dolar için dilediğimizi unuttu,34milyar dolar borcu,zorunlu tasarrufu,konut edinme fonlarını millete kim ödedi.Saatlerce elektrik kesilirdi,su kesilirdi hatırlamıyorsunuz değilmi.Ülke çok iyi olsaydı bu Millet 2002,de Erdoğanı niye tek başına iktidar yaptı

Osmanlı kadını

Biz cumhuriyetten önce vardır yine varız bu bir kıprtı balon du sönecek inşaAllah her şey aslına rücu eder biz osmanlı torunları yalpalar ve sonra düzeliriz işine bak

Sabah gazetesi

Bu günkü sabahın manşetinde özgür özelin büyük bir resmi ve haberi var,ilk defa reisin haberi ve resmini koymamış!
  • 1 Yıl Önce

Beberuhi

Kapanır yarın sabah gazetesi merak etme.

Nuh

O gazete gelene paşam gidene by by der. Gemiyi ilk terk edecekler

Nur

Ne demezsin sabahın haber kanalları tvleri hep özeli güzelliliyor ekremi güzelliyor her yer chp çok seviliyorlar.!!bas git ya taktınız peşinize paragözleri çakma türkleri pkk lı kürtleri kalkmış burada algı yapıyorsunuz malmıyız biz RTE dan vazgeçmem ben nankör islam düşmanı pkk ile fötö ile kafir küfürle işbirliği yapan bir partiye oy veremem elhamdülilah islamı vatanımı milletimi atalarım osmsnlıyı çok seviyorum onların meclisteki tek temsilcisi RTEdır yani ak partidir kardeşlerimiz mhplilerdir liderleri kıymetli kardeşimiz Devlet bahçelidir ötesi yok !!!

En güzel kıvıranlar

Bunlardir zaten. Adamlar geleceği görmüş.

Emekliler

Emeklilerin bundan sonra yaşayacağı ömür ,15-20 veya 30 yıldır .Fakat ,Cehape ve zihniyetini iktidara getirerek , bu ülkenin 50-100 senesini HEBA ettiklerinin farkında değiller.Ulke bundan sonra gelenlere ,doğanlara,şimdiki gençlere lazım.Onlara iyi bir gelecek lazım,vatan lazım,bağımsız,müreffeh,dünyada söz sahibi bir ülke lazım,EN ÖNEMLİSİ MÜSLÜMAN BİR ÜLKE LAZİM.Cehape zihniyetine oy veren,veya ekonomik sıkıntıdan dolayı sandığa gitmeyen EMEKLİ,neler yaptığınızın farkında mısiniz? Sizler yüzünden ülke elden gidebilir.BİRAZ SABREDİN DEMİŞTİK.
  • 1 Yıl Önce

Okul

Merak etme birşey olmaz. Ülke daha iyiye gidecek.

Nur

Çok büyük hata yaptılar vicdanlarının sesi susmasın

Chpkk zihniyetine ...

O zamanlar halkımız genel olarak DİNDAR idi ve şimdiki gibi HIRSIZ ,ZAMCİ,değildi,ülke menfaati şahıs menfaatinden üstün tutulurdu.Her kes ,kimden ne koparirsa yanina kar kalır,zihniyette değildi .O zamanlar düşmana karşı hep birlikte savasilmisti,şimdi ise düşmana ,teröriste payanda olmak var,TERORİSTİN(feto,PKK,CIA,vb.)PARMAGİNDA OYUNCAK OLMAK var.O zaman ülke savaştan yeni cikmisti,yıkım vardı ve ülkeyi hep birlikte kalkındırma azmi ve İMANİ vardı.Simdi ise Cehape zihniyeti sayesinde o iman kalmadı,Allah CC korusun bir savaşa girmek zorunda kalsak ,Yahudiler gibi savaştan kaçacak bir neslimiz vardır.Bunlar hep Cehape nin eserleridir

Torunlarima hediyelik alamiyorum!...

Müteahhitlere, sokak sanatcilarina, ona-buna para var ama memeklilere gelince YOK!. Düsün! aclik sinirinin altinda emekli maasi aliyoruz!.

CHPkk Zihniyeti bu ulkeye ne buyuk zararlar vermis, okuyun ve bir daha oylarinizi ona gore verin!

? Insanlik tarihinin acik ara en buyuk Fanisi Yuce Turk Milletine nasip olmus ve onun onderliginde Cambridge'in Gec Osmanli, Erken Turkiye Tarihi isimli 4 ciltlik kitabinda yazdigi gibi TC EKONOMIK 9123-1950 arasinda bir MUCIZE GERCEKLESTIRMISTIR. Üstelik Osmanli'nın payına düşen o zamanki bütcesinin 8,5 katı olan borclarını oderken (Son taksit 1953'de odenmistir), üstelik dünya tarihinin en büyük ekonomik krizi olan 1929 krizine ragmen, üstelik savasa girmese de 1939-1945 arası milli gelirinin en az yarısını askeri harcamalara ayrımasına ragmen % 9 okuma yazma oranli ve genc nufusunun nerdeyse tamamini savaslarda yitirmis Turkiye 1923'de toplu igne bile uretmekten acizken 27 yil icinde milli gelirini doviz bazinda 27 kat artirip Kore, Romanya ve Tayvan'i geride birakmis, tum ihtiyaci olan tarim urunlerini uretip ihrac bil ederken, daha onemli olan demir, celik, cimento, seker, ayakkabi, basmasini, hatta tum silah ve muhimmatini kendisi uretirken tum dunyaya aşı, Avrupa'ya ucak ihrac eder hale gelmistir (Ucaklardan birisi Kopenhag Savas Muzesinde sergileniyor, inanmayan mufteriler gidip bakabilir). 27 yilda 27 kat artis bugune kadar dunyada kirilmamis ve bir daha kirilmasi imkansiz bir dunya rekorudur. Milli Gelirimiz bizi nerdeyse tamaminda sag ve dindar iktidarlarin yonettigi ve 1971 ve 1980 gibi iki dinci darbenin yapildigi 1950-2022 arasi 72 yilda sadece 7 kat artmis dersek bir anlam ifade etmez, cunku ancak karsilastirmali bilgi gercekleri yanistir, daha onlarca ornek var ama madem yukarida uc ulke ile basladik onlarla devam edelim, 2022 itibariyle Kore ve Tayvan bizi 4 kat, Romanya 2 kat gecmistir. Bu rakamlara herkes bizim de memurlarimizin calistigi DUNYA BANKASI internet sitesinden ulasabilir.

Her zaman olduğu gibi 

Ekonomik verileri yazmadan analiz tam bir hata.
  • 1 Yıl Önce

Erdal

Sağduyulu ve mütedeyyin gerçekten Filistin davasına gönül vermiş kardeşlerim . Bu gibi miting veya protostolara çok dikkat edilmelidir. Son zamanlarda gezi varı bir organizasyon olacagına yönelik söylentiler dolasıyor. Her bası örtülüyü kendinizden zannetmeyin bu millet müftü karısıyım diyenleride Fadime sahinleride gördü. Marjinal gruplar aranıza karışabilir . Asla şiddete ve kırıp tahrip etme cihetine gidinilmemelidir. Ülkemiz zorlu bir sürecten geçiyor aman dikkat. Vatandaşa İsrail mallarını boykot yapılmasını isteyenler önce toptancılaa sonra market raflarına bir baksın. Halkı tahrik etmenin bir manası yok . Vatandası tahrik ederken fiyatları nasıl yükselttikleri ve sonunda yarı yarıya indirimle insanları alması konusunda nasıl teşvik ettiklerine maalesef şahit oluyoruz. Ticaretin dini olmaz diye bir söz var. Ne kadar doğru ama esnafda biz bu aymazlıgı görüyoruz. Konusunca Gazze, İsrail malı iş alısverise dönünce hemen ucuz yaftaları geliyor . Bizim ülkemiz mazlum coğrafyanın ümidi aman dikkat hata yapma sansımız yok. Askerde bizim polisde bizim .safları sıklastıralım aramıza fitnenin fesadın elemanı girmesin vesselam
  • 1 Yıl Önce

Bozkurt

tabelalarına T.C. ibaresini ekledi. Son olarak Keçiören Belediyesi bu adımı attı.
  • 1 Yıl Önce

CUMHURIYET KADINI

BEN ATADAN CHP LIYIM ANCAK AKP VARKEN YRP HUDA PAR BBP GIBI PARTILER GEREKSIZ CUNKÙ DAHA RADIKAL OLABILIYORLAR DUSUNCE TABAN ADAYLAR FELSEFE HERSEY AYNI HEPSI KOALISYON YAPARLARSA AKP DEN RUSVET ISTER GIBI SEHIR ISTIYOR TAVIZ ISTIYOR DIS POLITIKADA IC POLITIKADA ODUNLER KOPARIYOR MESWLA WN SON YRP ISRAIL ILE TICARET KONUSUNDA POLEMIK YAPTI
  • 1 Yıl Önce

AK PARTIDE BUNLARA PRIM VERMIYOR

Ak aprti güçlü partidir bu partilerede prim vermiyor dik durmasını biliyor ama bizi CHP fazlasıyla üzmektedir PKK nın partisine çok fazla taviz veriyor tezkereye hayır diyor pkk ya prim veriyor ama muhafazkarlarla laiklik sopasıyla işkence ediyor bu yılların birikmişi yanlış bir laiklik anlayışı bu siyasi aktörlerle giderilmeye çalışılıyor olsada seçmeninde tabanında devam ediyor CHP de komik duruyor yapmacık eğreti hiç samimi gelmiyor CHP yüzünden muhafazakar kesim çok işkence gördü halada iğneleyici laflarıyla saldırmaya devam ediyorlar bu hamur çok su götürür maalesef hiç saygı yok!Kaç yüzyıl geçer belli değil anlamıyorlar anlatamıyoruz!!!

O ku mu yor um!

On cümleden fazla olan yorumları okumuyorum...
  • 1 Yıl Önce

reyizci

Ali bey neden AK Parti yazmaniz gerekirken sanki kucurklestirmek ister igibi ak parti seklinde yaziyorsunuz ? neden YRP seklinde yazioyrsunuz ? kendinizce sumluminal mesaj mi veriyorsunuz ?
  • 1 Yıl Önce

Uğur

YRP İstanbul ve Ankara'da birçok oyu kaybetti ve bazı içi boş geçici oylar aldı. Mesela ben geçen sene YRP'ye ve Erdoğan'a oy vermiştim, ama bu sene sadece Ak Parti ve mecburen MHP'ye (çünkü bulunduğum ilçede Ak Parti aday çıkarmadı). YRP oy kazandığı yerlerde de ancak eski Ak Partili isimler sayesinde bunu yapabildi. Üstelik bunlar sadece yerel seçim, yoksa genel seçim için bu oyları yine de alamazdı. Böylece ispatlandı ki o kendi başına bir parti değildir, sadece Ak Parti'nin ümitsiz bir yedeğidir, hatta bu yüzden Çakma Refah'a YRP yerine YR-Ak Parti de denebilir.
  • 1 Yıl Önce

Hemsinli

Ali abi ne derse o nokta
  • 1 Yıl Önce

Troll

Bu seçim sonuçlarına çok sen üzülüyorsun neden acaba
  • 1 Yıl Önce

Bir vatandaş

 Bakalım bu dizi ne kadar sürecek.
  • 1 Yıl Önce

Sayın editör.

Bir vatandaş rumuzu ile yazan kişinin (yani benim) yazdığım yorumun ilk cümlesi, sanırım hoşına gitmediği için kesilmiş, ne olduğu anlaşılmayan ikinci cümlesi yazılmış. İlk cümle şöyle idi: "Sayın yazar aylarca Ekrem, Ekrem, Ekrem.... ile başlayan yazılar yazdı. Bu yazdıklarının işe yaramadığını görmüş olmalı ki şimdi yeni hedef olarak YRP yi seçmiş."

Yedek

Diyorlar ki; “YRP, Ak Parti’nin yedeği!” demiş sayın yazar , Milli Görüşe sımsıkı sarılın ve devam edin. Yolunuz açık olsun
  • 1 Yıl Önce

Hodri meydan, samimi iseniz sıvayın kolları

YRP li başkanlar lüks makam araçlarını satmakla işe başladılar. Ak partili başkanlarıda teşvik edin, tasarrufa zorlayın, hepsini halktan beklemeyin.
  • 1 Yıl Önce

AHMED

Kaleminize sağlık Ali Bey. Ak Parti'nin kaybetme sebeplerini vatandaşlar da konuşuyor.1.Abdurrahman  Hocamız mahkemeye verildi. 2. E.Erdoğan KADEMde " namus kimseyi ilgilendirmez" dedi. 3. İstanbul sözleşmesi. 4. Süresiz nafaka. 5.Erdoğan t.v de "40 milyar t.l ye kilise tamir ettirdik " dedi. Bunu ilk ondan duyduk. T.V de duyurmak zorundamıydı. 5. Emekliler görmezden gelindi. Emekliler, köylüler, dindarlar Ak Parti'ye oy veriyordu Memurlara 80 bin T.L verse de Ak Parti'ye oy vermez. Yaşlılar hep muhafazakar olur. 6. Erdoğan T.V ye çıkıp "İsrail Büyükelçisi koruma altındadır" dedi. Demek zorundamıydı. Kovması gerekirdi. 6. Soyguncu üç harfli AVM lere çözüm bulamadı hükümet. Küskünler YRP oy verdi veya oy kullanmadılar.
  • 1 Yıl Önce

Filinta

Bunlari biz de biliyoruz ama Reis bu yazdikllarini yaptigi icin secimi kazanirsam AKP'yi indirecegim diyen Biden 189 derece cark etti.

Hayta

Durum basit ince bir noktadan yakalayıp güya protesto yapıyorlar .polis yada polisler görevden alınmamalı .art niyetli olunca başörtülü olmasi onu kurtarmamasi gerekir .zaten sosyalistlerde bunu kullanıyor oyuna gelmeyin
  • 1 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Bir chpli bana maşallah desin ben ne yaptım ki bu chpli bana maşallah diyor diye kendim den şüphe ederim, chpliler yrp ve Fatih erbakan'a maşallah da maşallah diyorlar, iyide yrp ve Fatih erbakan ne yapmış olabilir chpye nasıl bir hizmet yapmış olabilir ki, bu övgüye mazhar olsun, diğer taraftan bu ülkede siyaseten başarılı olmanın yolu chp ne diyorsa ne söylüyorsa tam tersini yapmaktan geçer, başkan Erdoğan 2015 seçimlerine kadar bunu yaparak başarılı oldu, ne zaman ki 2015 seçimlerinde bazı aklı evveller bak şimdi akpartiyi nasıl cezalandıracağız diye ortaya çıktılar, sonrası yok asgari ücret zammıydı,yok emekliye bayram ikramiyesiydi, yok eyt düzenlemesi gibi müzmin muhalefetin sürekli istismar konusu yaptığı popülist politikalar hayata geçirildikçe, arkası çorap söküğü gibi geldi, gezi terörü, 15 temmuz hain darbe girişimi, koranavirüs belası da ekonomide gelinen noktanın tuzu biberi oldu, başkan Erdoğan nas dedi faizleri yüzde 8 e kadar düşürdü, o gün ne nas'ı yüzde 8 faiz mi olur diyen aynı ahlaksızlar, bugün yüzde 50 faiz mi olurmuş diyorlar, bu ülkedeki her türlü krizin ve pisliğin altına bakın oradan mutlaka chp çıkar.
  • 1 Yıl Önce

Beberuhi

Nasılsın asım...

Ali

İşte daha önceleri halkın meramlarını açıklamak için sokak gösterilerini yapınca polisin şidet kullanmasına göz yumsr hsk verirsen tabiki bugünde sana sıra gelir bırak israil i protesto etsin içinde yanlış hareketlerde olanlar olabilir onları takip eder sonra soruşturabilirsin.Ak parti ilk iki dönemi ne yaptı adaleti uyguladı mazlumun yanında oldu haksızlıklara karşı oldu güvenlik güçlerini kontrol altına aldı öyle halkın desteğini sağladı sonra ne yaptı oda ondan öncekilerin yaptığını yapmaya başladı haksızlık adalete bırak göz yummayı kebdisi yapmaya başladı haksızlığa uğrayan meramını açıklarken terörist ilan etyi sokak gösterilerisinş yapanları terörist ilan etti hele güneydoğuda anayasa dışı kanunlar uyguladı .ilk dönemlerinde güneydoğuda nasıl oy aldı o dönem kendini bilmez askeri komutanların insanlık dışı işkencelerine son verdiği için kazandı ama ne yaptı sonra aynı onların yaptığını yapmaya başladı işkence yapmadı ama adamı içeri atıp bir yıl sonra mahkemeye çıkardı.bir yıl suçsuz olduğu halde içerde tuttu.mülakatla liyakatsız adamları işe grtirdi.3 y ile geldi sonra jendisi bunların alayını yaptı.yrp diyorsun evet.akp kendini düzetmezse Tayip Erdoğan bırakırsa akp nin yerine yrp geçer.millet chp nin yrp ye ümit bağladığı için oy vermedi akp ye sarı kart gösterdi hemde çok kötü şekilde.istanbula bütün vali bakanlar seçim propagandası yaptı böyle şey olurmu devleti akp devletine çevirdiker kibirden gözleri karardı Allah kuluna bir müdet karışmaz ama sonunda böyle yspar kim umuyordu bunu hani chp dine karşıydı demekki vatandaş biliyor ben dindarım diyenlerin neler yaptığını biliyor.Ali bey milleti ötekileştirmeyin bu ülke hepimizin gençlerimizin mülteci olmasına katkıda bulunmayın yanlış yapabilir hani ayrtte ne diyor kötülükleri iyilikle giderin.peygamberimiz medineye giderken hepsi islama karşıydı kılıçlamı çevirdi hayır adaletiyle hukuku ile davranışları ile insanlığı ile. Bu güzel ülkede fakirlik yaşıyorsa suç yönetmededi rhalktadır.bunları araştırmamız gerekir.ülke nufusunun yarısını tutup diğer yarısın terörüst bölücü fetocu deyip bastırmak istersen işte ekonomi batarsa sıra fayda sağladığın o yarısına grlir böyle bir sonuç slısın hemde hezimet nir sonuç.
  • 1 Yıl Önce

YRP'li

Turkiye'deki esas kavga partiler arasinda filan degil emperyalizm karsiti HAKLA emperyalis usagi BATIL Arasinda oluyor Ali Bey. Bu aci gercegi ogrendiginiz zaman umarim cok gec kalmis olmazsiniz.
  • 1 Yıl Önce

Nur

Keşke yrp anlasaydı da bu duruma düşmaseydi

Mehmet

Emekliler hükümet bize zam vermiyor diye fatih Erbakan'a yöneldi biliyorsunuz babası herkse büyük zamlar verdi
  • 1 Yıl Önce

Nuh

Babasının verdiği zamdan sonra kriz çıktı o da Ecevit'e patladı. Şimdi de eyt sonuç kime patlar bilmem.

Uğur

Kahrolsun İsrail, kahrolsun Yahudiperest Rumperest Cinsellik ve Heykel Partisi CHP!
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Şayet Çakma Refah Partisi asıl Refah Partisi gibi CHP'li zengin sınıf karşıtı bir dava partisi olsaydı bu yüzde 6 oyu büyütebilirdi. Ama öyle bir durum yok. Çakma Refahlıların CHP'li zenginlere yalakalık etmesi de Erbakan'ın 70'lerde Ecevit'le koalisyonuna benzetilemez. Ecevit'e verilen oyların çoğu o CHP'li idiği için değil, tam aksine İnönü'yü ve CHP'li zenginleri içeriden devirdiği içindi! Zaten bu yüzden CHP'li zenginler 70'lerde Ecevit'i düşürdüler. Daha sonra kendisi de CHP'ye ve onun kapitalizm hizmetindeki sosyal demokrasisine cephe alarak kendi partisini ve "demokratik sol" dediği, kendine has, ulusal bir sosyalizmini kurdu. Ardından 99'da son sözünü söyledi: "CHP'ye acımayın!" Ama Ecevit'in sonu da siyasette hüsran oldu, çünkü etrafına CHP kaçkını kodaman sinsileri kabul etmişti ve Allah yoluna girmedi. Şimdi de Çakma Erbakan benzer yanlışlar yapıyor. Üstelik Ecevit gibi bir büyük siyasi çıkışı ve daha önemlisi, CHP zenginlerine bir başkaldırısı da olmadı. CHP'li zengin sınıfa başkaldırmayan adam Türkiye'de siyasette çöker, çünkü sanıldığının tam aksine Türkiye ahalisi öyle bir toplumdur ki onun sınıf bilinci zayıf değildir, tam tersine son derece gelişmiştir ve kendi içinde çok ama çok sert sınıf çatışmaları vardır. Eğer Ak Parti Cinsellik ve Heykel Partisi CHP'yi ve onun memur ve zengin sınıfını yatıştırmaya çalışmaya devam ederse Ak Parti de çöker, ama onun yerini Çakma Refah almaz, onun yerini kargaşa alır ve ayrıca belki siyasette başka birileri ortaya çıkar ve daha sonra Allah'ın izniyle uluslararası sahte demokratik sistemi de fesad ve boş laf ve gereksiz maaş yuvası parlamentoyu da Cinsellik ve Heykel Partisi'nin asıl sahibi olan zengin sınıfı da çöpe atar.
  • 1 Yıl Önce

Kemalist Nefer

Ben ogluma vasiyet ettim, beni yanmaz itfaiyeci kiyafetiyle topraga verecek. Zebaniler icin de yanima bir tamburali koyacak.Burdaki yalan ve iftiralarindan dolayi sen de cehenneme geleceksin zaten, sen ne yapacaksin, aldin mi bir tedbir? Sen kendi derdine yan, kadin dusmani tuhaf egilimleri olan doktora tezini bile bitirmemeyn gz.li!

Uğur

Laikçi Nefer, ben hiçbir zaman öyle bir şey yazmadım. Kendin uydurup bana atfediyorsun, iftiracı utanmaz arlanmaz herif. Sen beni Silivri hapishanesine atma fantezileri yerine, ahıretteki kendi yargılanmanı ve cehennem ateşini düşün.

Kemalist Nefer

Tum din ve mezheplere mesafeli olan birisi olarak isikevlerine hic gitmedigim gibi yasantim CIA Ajani Feto'nun  savci ve polisleriyle bogusmakla gecti. Ilerde sen ve benzerin mufteri ve kufurbaz yorumcular Silvri'de yargilanirken ben de davalara mudahil olacagimdan kimligimi ogrenecek ve yazdiklarimin gercek oldugunu Google'dan ogreneceksin. Ama sen kendin yazdin, kuzenim beni zorla isikevlerine goturdu ve orda travma yasadim diye. Bir defa daha itiraf edecekmisin, yoksa ben yormunu bulup kopyaliyayim mi?

Uğur

Laikçi militan çakma Uğur, demek Cinsellik ve Heyecan Partisi CHP'nden önce Fetullahçıların evlerinde de o acı acı travmaları geçirdin ha? Kaç kere oldu? Demek hem Cinsellik ve Heyecan Partisi CHP'ye hem Fetullahçılara bundan ötürü bağlandın. Vah vaah sana, vah vaaah...

Uğur

Benim adımla cevap yazıp aklı sıra bana hakaret eden hayvan herif, Ben CHP binasina hic gitmedim. Ama gencecik bir oglan cocugu iken kuzenim beni zorla isikevlerine goturdu ve olanlar orda oldu, anlayin iste.

Perhiz ve lahana turşusu

Gazze'ye gitmek isteyen MHP'li vekil İsrailli firmanın Türkiye ortağı çıktı: Gazze için "İnsanlık mevziisine girmek için yola revan olmazsam namerdim" diyen MHP Milletvekili Durgun'un, İsrailli Haifa Group'un Türkiye distribütörlüğünü yapan şirketin sahibi olduğu ortaya çıktı. Gazeteci Metin Cihan'ın paylaştığı bilgilere göre MHP'li Hilmi Durgun, şirketin Türkiye ayağı olan Agrosel firmasının sahibi.
  • 1 Yıl Önce

İsbatı mümkün

Perhiz, bu haber doğru değil. Millet vekiline ait olan şirket gübre üretiyor. İsrailli firma tohum üretiyor ve ülkemizde sadece müdürlügü var. Gübre üretmek için azot veya fosfor lazım o da ülkemizde yok mecburen dıs ülkelerden temin edilmektedir. Gübre tarımın olnazssa olmazlarındandır. Ayrıca beş büyük narketlerin reyonlarında temizlikten gıdaya yüzlerce ya İsrail veya İsrail ortaklıgı olan ürünler peki bunların ortaklıklarının bir arastırın bu ne perhiz bu ne lahana tursusu

Muaz

31 Mart olayını 2 ayetle değerlendirmeğe çalışacağız:1) (Enfal ,2) : “Müminler o kimselerdir ki, Allah’ın adı anıldığında yürekleri titrer(vecilet qulübihim) , kendilerine Allah’ın âyetleri okunduğunda bu onların imanlarını arttırır. Onlar yalnızca rablerine güvenirler.” Recep Tayyip Erdoğan vecilet qulibihim= kalpleri titrer sırıına ermiş tarihi bir liderdir. Ama Rahmetli Necmettin Erbakan liderliğindeki partilerin %22 lik bir oranı aşamamaları sebebiyle biraz daha tavizkar olmak için “ eğer belediyelerde ve milletvekilliklerinde yolsuzlukların üzerine gidersek , il , ilçe başkanı bulamayız “ anlayışının ne kadar tehlikeli ve geçersiz olduğunu gördük.Bu görüşü tavsiye edenler AK PARTİLİLER değil AKP lilerdi.Bunun çok zararını gördük.Bizim esas görüşümüz : (Nisa,58) :” Şüphesiz Allah size emânetleri ehline vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğinizde adâletle hükmetmenizi emrediyor. Böylece Allah size ne güzel öğüt veriyor! Doğrusu Allah her şeyi hakkiyle işiten, kemâliyle görendir”. Bu şekildedir.Eğer yolsuzluk yapan AKP li belediye başkanını görevden alıp yerine kayyum atasaydık şimdi 31 Martı %60 la almıştık.İl, ilçe başkanı ve milletvekilliği yapacak bu milletin çok imanlı evlatları var.Bunlara zulmedildi , bunlara örülen etten duvarların arkasına attılar , çeşitli iftiralarla suçlandılar.
  • 1 Yıl Önce

Emir demiri keser....

Polis kendi kafasına göre iş yapamaz. Üstleri tarafından kendisine ne talimat verilmişse onu yerine getirir. Demek ki amirleri o meşhur "dağıtın, alın" talimatını vermiş ki, onlarda talimatı yerine getirmişler. Aksi taktirde emre itaatsizlikten suç işlemiş olurlardı.
  • 1 Yıl Önce

CHP Kirli siyaset üretmede Üstüne Yoktur!

CHP her daim kirli siyaset ile prim toplamaya çalışır 50 küsur yaşındayım ama son seçimlerde ayyuka çıkmıştır Kirli siyasetin Kralını oynamıştır siyasetin onuru hassiyeti kalmamıştır!İstan kirli siyasetin zirve noktasıdır algı,reklam,para ile satın alma,mevki şeklinde her türlü küçük partilere gaz verme karıştırma aklınıza gelebilecek her türlü kirli siyasette oldukça mahirdir benzeri Ankara ve diğer illerdede olmuştur Özgür Özel 8 defa İzmire neden gitmiştir yeterki İzmir CHP nin elinden kaymasın değişim dedikleri aktörler Özgür Özel,İmamoğlu,Mansur gibi isimlerin Meral Akşenirin deyimiyle dünün mağdurları bu günün zorbaları olmuşlar Hırsızlar dedi özellikle immaoğluna gönderme yaptı!Peki tarih not alıyor CHP ye yine payendelik yapacakmı elbette yapacak Özgür Özel ne dedi eski dostumuz ablamız dedi yine bize çalışacak aksi zaten düşünülemez DEM ve İYİ parti sadece CHP ye çalışır diğer diğer solakları saymazsak,CHP ye oy taşıyanlar taşıdıkları sürece iyidir aksi linç edilirler,Linç etmede CHP mahirdir
  • 1 Yıl Önce

Büyük ortak

YRP Türkiye'nin birinci partisi olmayacak belki ama, bu şekilde giderlerse iktidarı belirleyici bir parti olacaktır.
  • 1 Yıl Önce

Küçük ortak

Türkiyenin birinci partisi CHP olacak.

Erman

Boşa ümitlenme bu kafayla seçime kadar silinir, biz yıllarımızı gençliğimizi rahmetli babasının pesinde geçirdik. Hep klişe sözler bana proje cözüm odaklı konus, lafla olmuyor siyasi olarak nerede olduklarına bakın . O kesim işi bitince kenara koymasını bilir altılı masaya bir bakın

şüayıp

Kim Ak partide çalışana seyyanen verilen zammı emekliye verdirmeyip fitne fitilini ateşlediyse samimi olmayip hükümeti tuzağa düşürdü esas suçlu odur halbu ki herkese üç veya beş bin lira verilseydi fit olmazdı
  • 1 Yıl Önce

Yavuz

DEVŞİRME SOLYANDAN CARKLI TAİFE ve.FETO mankurtlari. ...............................................................................AÇ TAVUK RÜYASINDA DARİAMBARİNDA GORURMUS....YRP FATİHİN TAYFASI BASINIZ GÖĞE ERDİMİ ???? SİZ AK PARTİNİN YEDEĞİ DEĞİL .İŞLETMESİ DAHİ OLAMAZSINIZ ..ANCAK CHPKK YA PAYANDALİK OLURSUNUZ....HANİ NEREDE SAADET...DEMOKRAT..PARTİ. .GELECEK DEVA .HÜR PARTİ .İYİ PARTİ ...ÇÖP OLDULAR .OLACAKLAR ..KİMSE HATİRLAMAYACAK. ..TARİHE .BOZGUNCULAR OLARAK GEÇECEK LER. ......AK PARTİ ERBAKAN DAN AYRILDILAR LAKİN BİR PROGRAM..AMAÇ. .İNANÇ. .İRADE. .VARDI ..SİZDE NE HALT VAR.....ÇIKAR MENFEAT .PAY KAPMA .KİBİR ..NEFRET .DÜŞMANLIK. ....SİZİNDE SONUNU DİĞERLERİ GİBİ OLACAK .....RÜYA DA SİNİZ YAKINDA UYANACAKSİNİZ ..ÇÜNKÜ .TEMEL YOK...BUGÜN BULANIK SUDA BALİK AVLADİNİZ ...KEHREN..OY ..ALDINIZ.......HERSEYDEN ÖNCE SAMİMİ DEĞİLSİNİZ. ..SİRİTİYORSUN UZ. ....SOL TAYFA YEMİNLİ CHPKK TERLİK KOYSAM VERİRİZ VAZGECMEYIZ DİYORLAR ..SÖZDE BİZİM. .MAHALLE..PARAMPARÇA. .ÇIKMAZ SOKAKLARDA..DOLASİYORSUNUZ. ...SORSAM ..AKİLLİYİZ .DERSİNİZ. ....NEREDE İNGİLİZ TEMEL...NEREDE .ANADOLUYU AYAĞA KALDIRACAK. .DAVUTOGLU..NEREDE ..DÜNYANIN İLK 3 GİREN EKOMISTI. .BEBECAN.....YAZIK YAZIK ..ÜLKEYE MİLLETE İHANET TEN BAŞKA ŞEY DEĞİLSİNİZ. ......KEPAZELİGE ÇEVİRDİ.NİZ SİYASETİ. ...OYUNCAK YAPTINIZ ...ÜLKEYİ .KAOSA SÜRÜKLEDİNİZ. ........UTANMAZLAR SİZDE SUÇ .YOK ..PEŞİNDEN GELEN ÇIKARCİLAR. .MENFAATCİ.LER...CEP ÇİLER...YOKMU.......NE CEKİYORSUNUZ .ONLARDAN ...ÇEKİYORUZ. ...
  • 1 Yıl Önce

YRP MARJINAL PARTİ

YRP Ak partinin yedeği değil olamazda marjinal katı tutumları olan bir partidir AK parti geniş kitlelere hitap eder.Hafta sonu alışverişlerinde siyasi konuşmalar oldu İstanbul da Ak partinin yüksek oy aldığı ilçede ikamet ediyorum özetle şu durum ortaya çıktı ekonomi Ak parti büyük projeler şehir hastaneleri metro ulaşım hamleleri ile tartışmasız çok iyi Fakat ihtiyaç sahibi ailelere nakdi sosyal yardımlarda bulunmalı sosyal yardım kartları vermeli insalar aç iken pkk filan umurlarında olmuyor.CHP nin PKK ilişkisini sorduğumda ama Erdoğan kürt kardeşim diyorda CHP ye gelincemi pkk oluyor diye tuhaf yanıt aldım.Kürtler sağcı solcu(pkk sempetazina destekçisi) olarak ikiye ayrılır Tıpkı Türklerinde sağcısı solcusu olduğu gibi maalesef beyinleri öylesine yıkanmışki sadece muhalefetin kirli medyasına kulak vermekteler İnsanların marketlerde manavlarda ekonomiden şikayeti ön plandaydı hatta kadının biri ben acaba nereden yardım alabilirim diye dertleniyordu kime oy verdin dedim İmamoğlu dedi peki imamoğlu derdine çaremi dedim hayır dedi belliki tepki oyu idi Ak parti Sosyal desteklerle bireylere dokunmalı özellikle ekonomik kriz zamanlarında bireylere minik dokunuşlar bile onlardaki şeytanı kırar Mansur Yavaş diyor ya belediyeciliği benden öğrensinler ne yapıyor Sosyal yardım ile bireye bizzat dokunuyor Ak parti seçnenine önceden makarnaya kendilerini satanlar diyorlardı daha başka çirkin şeylerde neyse benim gözlemlerin Ak parti sahaya inip anket yapacakmış sonuçlarını merak ediyoruz şu varki insalar aç iken maalesef kötü dezenfarmasyon haberler prim yapar.YRP maalesef CHP tarafından kullanılmıtır bunu hep beraber gördük,İYİ parti amacı misyonu sadece CHP ye oy taşıyan diğer Sağ partilere düşman olan sözde sağ partdir.Tek amacı Tek misyonu Tek gayesi CHP ye oy devşirmek tescilli şekilde sürekli istiflarla Mansur ve Ekrem arasında vampir gibi emilmiş bir partidir Nokta,posası dahi parçalanmıştır!
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Ali Bey, gösterideki durumu bilmiyorum, ama besbellidir ki güya Filistin adına gösteriyi uzatanlar zaten Filistin düşmanı balya balya dolarcıların ve Yahudi zenginlerin hizmetinde Mussolini lafları edenlerin tarafındandırlar. Muhtemelen Saadet Partili Zilletçidirler veya Saadetçi gibi yapan PKK'lı veya DHKP-C'li veya Esedci Samandağcıdırlar. Yine de haklısınız ki polis açıktan terörist olanları ve balya balya dolarcıları dövemezken, sadece öylelerini dövüyorsa ki onlar İsrail'e laf ederken kurnazlık da ederler, bunda da bir bit yeniği vardır. Hepsi dövülmelidir, ama önce paragöz kodamanlar ve açıkça dinsizlik eden eşkıya dövülmelidir. Kodamanları ve açıkça Allah düşmanı laikçi eşkıya olanları ciddi şekilde dayaktan geçirip bütünüyle aşağılamadan diğerleri dövülmemelidir.
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Yorum rumuzlu yorumcu, benim yorumumu şöyle bir yedi kere daha oku. Belki anlamaya başlarsın. Galiba kavrayış becerilerin ilkokul ikinci sınıf seviyesinin üstüne çıkamıyor, ama yine de dene istersen.

Yorum

Acemi adamlar İsrail i protesto ediyorlar. Her kim ederse etsin İsrail i protesto diyoruz. Filistin diyoruz. Çocuklar ölüyor diyoruz. Güvenlik kuvvetleri gereksiz şiddet uygulamış diyoruz. Sen hangi kafadasın

el veriyor el veriyor fani dünya bel veriyor

Erol olcok ismi ile alakalı bir yorumum var önce şunu diyeyim burada bir ara dokunulmazlık konusunda yorum yazarken istifa durumu ile alakalı olarak 45 yıl önce vekil kafasinaa göre istifa edemez ilavesi yapilmasini özellikle dokunulmazlığın kaybını beşe tamamlamak için olabileceğini 5 inci madde olarak daha öncelerde yada şimdilerde benzeri duyulmayan bir durum olarak ilave edilmesini beş rakamının bilinçaltı yansıması olabilecigini yorumlamış insanlar böylesi durumlarda formasyonunu konuştururken bilinçaltı bir gizem payı bırakır ve bazen hissettikleri gizemlere bir selam yollarlar demiştim şimdilerde herkes Erol olcok şehit olunca AK parti'de işler değişti diyor değil mi evet diyorlar peki Erol olcok ak partiyi hangi bakımdan temsil ediyordu ses ve görüntü üzerinden iz birakmak noktasinda bir temsiliyeti vardı öyle değil mi peki ısrar kelimesi hakkında hiç düşündünüz mü mesela dua etmek bizim kültürümüzde ısrar kelimesi ile iç içe geçmiş bir konudur degilmi ve çok kritik zamanlarda ellerin gökyüzüne alabildiğine açılması ve ses ile ısrar konunun bir uzantısı olarak yer alır öyle değil mi şimdide olcok kelimesini el-cok olarak okumayı deneyin ne hissedeceksiniz tabii ki bir matematik formülünden bahsetmediğimin ve merhum Erol Bey'in soyadının e harfi ile başlamadığının ben de farkındayım sadece acaba bu soyadının asli elcokmuydu diyede düşünüyorum böyle bir gizem hissetmişsem bir selam niye vermeyeyim diye düşündüm çok saçma gözükebilir fakat böyle düşününce aklıma şu da geliyor şimdilerde herkes şunu ihmal ettik bunu ihmal ettik diyor fakat 20 yıllık bir başarı üzerine nazar değmiş midir diye düşünen hiç yok yine el kelimesi üzerinden yorumum var da şimdi yazmiyayim eğer bunu eğlencelik bir konu gibi görüyorsanız ne nazarı yahu diyorsanız tabii ki yorumum sizin nazarinizda yok hukmunde olur yine de şunu demeden duramayacağım ses ve el kavramları sadece ısrar kavramı ile değil iç ve dış kavramlarıyla da yan yana gelen kavramlar insan uzuvları arasında içi ve dışı söz konusu olan tek uzuv eldir ses ise aksi seda nakli seda gibi başlıklar altında da ifade edilse de el kelimesi üzerinden düşününce insanın iç sesi ve dış ses ayrı mı ortaya çıkar şimdilerde herkes AK parti şunu yapmalı şunu yapmalı diyor ben de şunu demiş olayım Bir toplumun bilinçaltı yansıması olarak insanları ağlatmak isterken güldürmüş olan yani rezillik anlamında değil çarpmak ve çarpıcılık bakımından hem yapmak istediğinin zıttını oluşturup hem de sevimli bir gülüş uyandıran sektörün bir özelliği de adeta yine toplumun bilinçaltının yansıması olarak ses imparatorluğu kurmuş olmasıdır partinin tanıtımında birbirine yakın donanımi olan insanlar seçilirken sesi yanık olan birisi bir tik onde tercih sebebi edilirse çarpan etkisi oluşacağını düşünüyorum yanık ses derken de şarkıcı türkücüden söz etmiyorum anlayan anlar
  • 1 Yıl Önce

Çerkez Isa

Peki bunlar pkk lı dhkpc lı olsa da mı, daha uyanık olalım bunların maksadı bir gezi oluşturmak, sizin daha uyanık olacağınızı sanırdım, bölücü ler her zaman bölücü dür
  • 1 Yıl Önce

Muhammet

Yedek stepne ne dersen de, sistem için illaki sağcı solcu, dinci, islamcı, ulusalcı ırkçı vb pariler olmalı altarnatif sunulmalı insanlara ki yönetimi kolay olsun. İngiliz sistemi böyle kurmuş kendi krallığı devam ediyor. Siz yiyin birbirinizi.
  • 1 Yıl Önce

Diyorlar-ki-yrp-ak-partinin-yedegi

Kim diyor, ilk sizden duyuyorum...
  • 1 Yıl Önce

Deli İbo

Ben YRP falan anlamam, Ak Parti'de bu çöküş devam eder gider, takii ne zamana kadar? Bu memleket tekrar 2000'den sonraya döner, Ecevit'ler , Demirel'ler, Yıldırım Aktuna'lar, Mesut Yılmaz'lar, Tansu Çiller'ler vede daha kötüsü üç aylık, beş aylık koalisyon hükümetlerinin yönetimine döner (Batınında istediği bu zaten) İMF Türkiye'de tekrar bürosunu kurar, devlet IMF'den sadece askerinin, polisinin, memurunun maaşını ödemek için para dilenmeye başlar, hastane kuyruklarına sabahın 4'ünde gider, cenazeleri rehin alınır, yurdun her yerinde terör korku damar, PKK güneyde istediği gibi at oynatır, her gün bir yerler patlatılır işte o zaman Ak Parti tekrar 20 sene daha iktidar olur. Ancaaakk, bir Tayyip Erdoğan bulunurmu, bulunmazmı orası meçhul.
  • 1 Yıl Önce

Yavuz

Tebrik ediyorum sizi .doğru söylüyorsun parayi dünyayı malin..mülkü. .esiri..olduk...istikbal.İstiklal. vatanın. .bekasini ..5..plana attık. .Allah hakkımızda marifet etsin...Aziz Nesin haklı .galibayas 70 orta okul eve geliyordum yemek yok ..Bir kab şu içine 5.6 .adet şeker atıyor karıştırıp kaşıkla ekmek yiyor tekrar okula gidiyorduk....selamlar sevgiler..

Cavit

Yapraaam deli İbo bu ülkenin kurucusu öldü ülke batmadıda sizin sahibiniz gincemi batacak 

Mehmet

2000 lere dönmek mi su anda daha kötüyüz.Imf faizi 2 ise biz yüzde 12 faizle para alıyoruz.En kötüsü memlekette ne varsa satildi.Memleket yahudilerin elinde.Gir markete bak

Namlı Recep

Direk devletin polisini suçlamışsınız konunun iyice araştırılmadan polisin suçlanması yanlış bence konunun arkası önü çok iyi araştırılması lazım suçu olanın gereği yapılması lazım hemen polisleri açığa almak kolayciliktan başka birşey değildir müdahale etse suç etmese suç polisler iki arada bir derede kalmış durumdalar devleti polisine sahip çıkılmalıdır var ise yanlış yapan sonuna kadar gidilip ne yapilmasi gerekiyorsa gereği yapilmalidir.
  • 1 Yıl Önce

Mehmet

Başkanlık sistemi devleti bitirdi.Kanunlar zinacifan ve ahlaksizdan yana.Su anda sistem çıkmış durumda

Polisler göreve iade edilmeli

“Sosyalist arka plan gerçekliğine rağmen başörtülü figürün özellikle ön planda tutulması olayın en önemli boyutudur” değerlendirmesinde bulundu. Gencer’e göre, bu yolla Türk toplumu ve İslam dünyasına AK Parti hem Gazze direnişine karşı hem de başörtülüleri imajı vermeye çalışıldı. Sahnelenen oyunun geçmişten farklı olmadığını kaydeden Gencer, şunları kaydetti: Taksim’de sivil protesto görünümlü bir siyasi kalkışma izledik. Her şey çok net. Mekân, sloganlar ve aktörler ve piyonlar aynı. Bize alenen ‘Türkiye’yi bir kez daha yakarız’ mesajı veriyorlar. Bu klik durmayacak çünkü 31 Mart’ı bir rövanş olarak görüyorlar ve oradan aldıkları güçle de iktidarı sokak olayları ile devirme hayali kuruyorlar. Bu Sol-Sosyalist yapılar demokrasiyi sadece seçimden ibaret görmüyorlar. Kesintisiz bir süreç ve kalkışma, kaos merkezli bir pratiğe inanıyorlar. Bir süredir çok fazla öne çıkardıkları Gezi provokasyonu için zemin oluşturuyorlar. Bunu yaparken de bu sefer AK Parti tabanı ile Erdoğan arasındaki bağı koparacak sembol ve söylemleri bilinçli bir biçimde ön plana çıkarıyorlar. Gazze ve başörtüsü bu yönü ile stratejinin en hassas unsurları... GAZZE GİBİ BİR DERTLERİ YOK Müstafi Amiral Cihat Yaycı ise “Taksim olayı, uzun zamandır yapılan hazırlıkların bir devamı. FETÖ ve tüm Türkiye düşmanlarının oluşturduğu konsensüs karmaşa ve kaos senaryosundan vazgeçmeyecek. Son olayda sahneye sürülenlerin de Gazze gibi bir derdi yok. Seçim sonuçları ile birlikte yeni bir evreye geçtiler. Devleti yönetilemeyen aciz duruma sürüklemek adına her tür provokasyonu deneyecekler. Dış etkenlerle birlikte FETÖ’nün de bu sol-illegal yapıların bir parçası olduğu unutulmamalı. Cami, kışla saldırıları ve Van’da sergilenen şiddet, Avrupa’da gurbetçilere dönük terör ve bölgesel gelişmeler bir arada okunmalı. Aynı odakların yönettiği süreç büyük çapta asayiş sorunlarını hedefliyor. Ardından yönetilemeyen ülkeye FETÖ merkezli bir teknokrat hükûmet dayatacaklar. Kimse bu olayları hafife almamalı” uyarısında bulundu.
  • 1 Yıl Önce

Elbette isteriz yensin Olimpiyakos u FB

Ama bir yıl öncesi kadar değil şimdi bu istek. Sağolasın Ali Koç. Futbolun ayrıştırıcı yüzünü sayende tanıdık.
  • 1 Yıl Önce

Müfteri trol

6 Ekim 1923 gözüne girsin.

Nuh

İngiliz işgaline uğrayan yerlerin kurtuluş günü yoktur, acaba neden?

Nuh

Valla ne diyeyim, asagidaki cevabi okyunca acaip kapak oldum ve nefesim kesildi. 

Dedelerine ihanet mi ediyorsun, yoksa Kemalistlere iftira mi atiyorsun Nuh?

Süleyman Şefik Paşa: Allahın izni, Padisahımızın emri, Ingiliz'in kavliyle Istanbul-Izmit bolgesinde benim komutamda su anda AKP-YRP-BBP, Gelecek-Saadet-Deva Partileri icindeki akli basinda ve iyi muslumanlar arasinda saklanarak, Hüdapar'in icinde saklanmadan tulum olarak siyaset yapanlarin Ortacag kafali dinci dedeleriyle Kuvâ-yı İnzibâtiye'yi kurduk. Elhamdülillah Anzavur ile de ittifak yapıp tekbirlerle, salavatarla, dualarla yokluk icinde Yunanla boguşan ve o zamanlar adı Kuvâ-yı Milliye olan Türk Ordusuna cephe gerisinden kalleşce hücum ettik. Ama Ingiliz'den yuksek maaş alan ve Ingiliz'in verdigi modern silah, arac ve gereçlerle teçhiz ettigimiz yeşil bayrak taşıyan dinci askerlerim gavur aşkıyla, üç ogün sadece ekmek ve hoşafla karnını doyuran dindar, ama Türklügünü yitirmemiş al bayrak taşıyan çakaralmazlı Kuvâ-yı Milliyeciler vatan-millet aşkıyla savaştıgı icin hezimete ugradık. Kaçabilenler Istanbul'a geri kaçtı, ama kaçamayanlar şu anda zebanilere hesap veriyor.

Nuh

Her şeyimizi ingiliz ayarlamış sporu bile baksana futboll, basketboll, hentboll,tenis vb bizim milliyetimiz İngiliz mi oldu da haberimiz yok. Yoksa ingiliz bunlarla bizi dizayn edip yönetiyor? Bizde bu dünyada biraz oyalanıyoruz sanki, yolun ve yolculuğun sonu sınav kağtları pardon kitapların okunması. Hesap defterleri açılacak o gün.

Osmanlı

Yrp yamalı bohça gibi rüştünü ispat edememiş bir parti yalpa yapıyor hacı yatmaz gibi nereye meyil edeceği ne yapacağı belli yönü okları değişen kendini bulmamış milli görüşçüymüşler sözde sevemedik !!!
  • 1 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Bu millet öyle kolay kanacak bir millet değildir YRP Ak partinin yedeği değil henuz izleniyor ve değerlendiriliyor yani AK partinin gidişatına göre millet mevzi arıyor hepsi bu.
  • 1 Yıl Önce

Nuh

Yüz senedir kandırılıyor, fakat kandırıldığının idrakine yaramıyor. Çünkü kandıran kafasını ona göre ayarlıyor. Ayarı kaçarsa ayar veriyor.

ÖZBAŞ

Bu sefer de polis görevini yapmadı diyecekler, öyle bişey ki aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık, Protetolar devam etsin taraftarıyız, gözetim altında olsun müdahele olmadan, Ülke olarak niyetimizi gösterelim..
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER..

ELİNE SAĞLIK, BU YAZ ÇOK ÇOK TEHLİKELİ OYUNLARA DİKKAT........BÜTÜN PROJE ELEMANLARI KAFİRLER VATAN HAİNİ LERİ ,ŞİMDİDEN BAŞLADILAR BİLE..........MÜSLÜMAN............
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER

YAVUZ TEŞEKKÜR EDİYORUM, ...VATAN AŞKI MAYA GİBİDİR SÜTÜ BOZUK OLANDA TUTMAZ, ONDANDIR ADINI BİLE YAZAMAZ....

H.S.

Kazandığı belediye kapısına "Rüşvet alan da verende mel'un dur."yazan bir anlayışa sahip insanları eleştiren yazar,bu yazı seninde bir yerlerini kaşımış belli oldu.
  • 1 Yıl Önce

Kripto'ya

Tabiki biliyoruz....Değişik rumuzlarla yazan ajan provokator PKK, DHKP-C,Yahudi çomari meşhur binbir surat Nusayri yobazi Nefer o...Zaten lafınız ona kardeş. .

Mehmet

Aşağıdaki maaş yorumu bana ait değil

@Mehmet'e

Mehmet bak yine aynı şeyleri yapmissin...Saga sola saldırmadan, hajaret etmeden yazamıyon mu

Mehmet

Bakma bunların akit yazarı olduğuna.Bunlar 200 bin maaşlı tellerden biri.Ac kalmaktan korkuyorlar.

Mehmet

Daha çok kaşınacaklar.

Nuh

Eniyi kandırma yöntemi yehudi de sabununa hacı şakir ismini koymuş, koyuna geçirmesi kolay olsun diye.

Okur

KATİL İSRAİL 
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Kahrolsun İsrailperest Yahudi hizmetkârı Cinsellik ve Heykel Partisi CHP!

Haçlı artığı

Taksimdeki olayları kimlerin düzenlediği ortaya çıktı.Feto,TİKKO,dhkp c vb. Yani bütün Muslüman ve Türk düşmanları,SİZLER KAHROLUN.

Nur

Ak partiye söz edene bak 80 lerden beri kan döken binlece şehit verdiren pkk niye lanet yok 15 temmuzda ülkeyi ele geçirmeye çalışan fötöye niye lanet yok demle fötöyle işbirliği yapan hamasa terör örgütü diyen chp ye niyet lanet yok çok duyarlısın madem git cihat yap lanet kelimesi öyle her şeyde kullanılmaz gelir seni bulur haddini bil Allahın lincine uğrarsın

Bir Dost

Ali Koç...Hani nerede 100. yil ve Atatürk afişleri ve posterleri...Şanlıurfa'da niye acmadiniz..U19 ile sahaya çıkmak rakibe; takımı 3. dakikada sahadan çekmek de stada gelen ve ekran başındaki binlerce, yüz binlerce taraftara saygiısızlık değil midir Nedir bu kibir, öfke...Stada gelen bütün taraftarlar; takımı sahadan çeken FB yönetimine maddi ve manevi tazminat davaları açmalıdır.. Yanıtla
  • 1 Yıl Önce

@Mehmet Rumuzlu Trole

Aile terbiyesi ve ahlak olmayınca insan gerçekten de aşağıdaki yüzsüz yaratığın durumuna dusuyor .Yorumlar aşağıda . Hem hakareti kendisi başlatıyor ve yapiyor hem de anladigi dilde ve yaptığı sekilde karsilik alunca kuyruguna basilmis gibi ciyaklayip zeytinyağı gibi üste çıkıyor...

Ilk Hakareti Sen Yaptın Sizofrenik

Şizofrenik yaradık..Ilk hakareti sen yaptın...Bak yorumlar ortada ben sadece cevap verdim....Gerçekten aile terbiyesi, ahlak olmayınca böyle oluyormuş.. Bi de zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar...Arsızlar....

Mehmet

Aile terbiyesi ahlak olmayınca insan aşağıdaki yaratığın durumuna düşüyor. Bunlarda seviye bu.

@Mehmet'e

Temiz aile çocuğu sen neyini gördün..Edeple gelen lütufla gider..

Mehmet

Temiz aile çocuğu neyini gördün ?

Mehmet

Bana hakaret eden .....

@Mehmet'e

Yurt dışından maçın yayın hakkını satin alan onlarca TV kanalı bütün kayıplarının iadesi konusunda dava açma hazirligindaymis.. Sana.....'nı çok mu gösterdiler de böyle konuşuyorsun pzvk

Filinta

Nafile cabalama kanka

Mehmet

Ali koça maddi manevi dava açacakmış! Açda gör .......... nı

nurettin

fitne ne zaman çıkar toplum büyüdüğü zaman ak parti saadeti bölmedi büyük kitle o partiyle olmamayacağına inandı büyük kitle ak partiyle iktidara geldi fakat yeniden refahlılar fitneye alet oldular hükümetten tenkit ettikleri durumu araştırsaydılar öğrenirlerdi fitne çıkaran eski ak partililer umutları oldu
  • 1 Yıl Önce

Vedat Kartal

Ali abi sen lisede mantık dersi okumadın mı?
  • 1 Yıl Önce

Ayhan

Mantık mí ? Oda ne ?

Deli İbo

Vedat Kartal efendi, mantık dediğin akılla birleşince sonuç verir doğru kurguyu oluşturursın, yanlız sizde akıl olmadığından mantık yürütmenizde abesle iştigal.

şüayıp

Solun yedeği oldular .Düşmanın övdüğünde hayir yoktur
  • 1 Yıl Önce

YRP

Akp yrp nin oylarını böldü.

Daji

Son cümlen yanlış.trupm pirinç gibi liderlerde Erdoğanı övüyor....

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK, KALEMİNE KUVVET Ali AĞABEY. ...... ŞU MÜBAREK GÜNDE ÜMMETİ MUAHMMED'in (SAV) BİRLİĞİNE VESİLE OLMASINI YÜCE RABBIM'DEN (CC) DİLERİM AMİN....... NE MUTLU BIZLERE KI BIR YANDAN OSMAN OCALAN’I TV’YE CIKARIP OY ISTER, KENDI ISTEGIMIZLE PROTOKOL LISTESINI DEGISTIRIP DEM'LI VEKILE GENELKURMAY BASKANI'NIN BILE ONUNDE YER VERIR VE BASKAN VEKILI OLARAK MECLISTE OTURUM YONETTIRIP EMIRLERINE KUZU KUZU UYARKEN, OTE YANDAN BIZE OY VEREN COGUNLUGU ALT EGITIM-KULTUR-GELIR GRUBUNDAN OLAN SECMEN SEBEP SONUC ILISKISINI ASLA SORGULAMADIGINDAN SIRF MUHALEFETI ITIBARSIZLASTIRIP CIKAR SAGLAMAK ICIN KUL HAKKI FILAN TANIMAYIP CHP=DEM=IP=PKK DERIZ....... ELHAMDULILLAH SIFFIN SAVASINDAN BERI MUAVIYE-YEZID TORUNLARI OLARAK BIZ BOYLEYIZ…. KENDIMIZ HER SEYI YAPAR, AMA MASUM INSANLAR VE PARTILER DAHA HAFIFINI YAPSA BILE HIC ARLANMADAN BOYLE IFTIRALAR ATARIZ ISTE!
  • 1 Yıl Önce

.....

….. yahudi çomarı.

Kemalist Nefer

Yasantisinin buyuk bir bolumunu CIA Ajani Feto ve PKK hainleri ile bilfiil savasmakla gecirmis olan bana Feto'nun kucagindan gecenler Feto'cu; acilim hiyanetiyle PKK'yi besleyip semirtip kendi elleriyle Kuzey Suriye'ye yerlestirenler PKK'ci diyor. Neremle gulsem bilemedim.

Yavuz

HasS tir len KRİPTO. Devşirme. .SAHTEKAR...BUKELEMUN..BAŞKASININ. .İSMİNİ KULLANMA ..ÇAKAL ADAM GİBİ KENDİNİ YAZ...BİR YERİNDEN UTANİYORMUSUN. ...FETO KLAVUZUNUZ..ODA..SENİN GİBİ SUMUKLU ÖYLE BUKELEMUN DU. .

YRP'li

“YRP, Ak Parti’nin yedeği” lafini kim etmisse ne YRP'yi tanimis, ayrica ne Turk, ne de Dunya Siyaseti hakkinda bilgisi var. YRP de CHP, Isci, Zafer, Memleket ve Komunist Partileri gibi kulliyen emperyalizm karsiti oldugu icin farklidir.
  • 1 Yıl Önce

Hanifi

Uzunzamandir takip ediyorum yorumlarinizi tamamen ak Parti'nin kaybetmesini ak Parti'nin yanlislarindan değilde yrp ve sp endeksli elestiriyorsunuzzz 
  • 1 Yıl Önce

Hanifi

Bizim oralarda emperyalist dusmani Mucahid Erbakan Hocamizi sirtindan hancerleyip, Milli Gorusu bolerek emperyalist usakligina soyunanlara hain denir!

...

Bizim oralarda buna sırtından hançerleme denir, sizin oralar da?

Siyasi Analist

Hitler 1929 Secimlerinde % 7 almisti.
  • 1 Yıl Önce

hitler ne alaka ! sallama

bizdeki ahmaklar almanlardan daha çok hitlerin kitabı kavgamı aldı...bizim ahmağımız aptalımız salağımız eksik olmazz

nurettin

siyaset akademisyeni tarihe bak bakalım arnavutluk başkanı enver hoca stalin şu anda ya kuzey kore dedesi babası mao zetung lar acaba nasıl ölmüşlerdir

DİKKAT

Üstte @Siyasî Analist ve @Siyâset Akademisyenleri rumuzuyla yazan şahıs bu sayfalarda Hale, Jale, Neriman, Laz Uşağı, CHP'li Terzi...vs gibi daha onlarca değişik rumuzla yazan PKK, DHKP-C, Yahudi çomari meşhur binbir surat ajan provokator Nusayri @Neferdir..Kendisi aynı zamanda yurt dışında kaçaktır ve aranmaktadır ve aynı zamanda bu sayfalarda sürekli Türk ve Atatürkçü numaraları çekerek sağa sola hirlamaktadir.. Size de bulaşırsa "Hoşt" deyin..Kuyruğunu kıstırıp kaçar...Kamuoyuna saygiyla duyurulur..

Siyaset Akademisyeni

Inanmayan acar tarihi orneklere bakar. Bunun tek bir istisnasi yoktur, dunyada hicbir diktator ve yalakalari eceliyle olmemistir. Inonu ve Ataturk diktator olsaydi onlar da ecelleriyle olmezdi. Dilerim anladiniz ve ayaginizi denk alirsiniz bundan sonra!

nurettin

burası almanların yaşadığı hiristiyan ülke değil müslüman ülke bizde ırkçılık olmaz ancak ümmet bilinci olur

Nuh

Ve toplumunu felaket sürükledi, abd ye köle yaptı. İşin enterasan tarafı bu adamı abd tu kaka yaptı, çok ironik değilmi?

Deli İbo

Bizim Hitler kıvamında 1940'larda, 1950'lerde bir partimiz oldu zaten. İsmet İnönü çok şükür Hit'leri hiç aratmadı. Maziyi çokmu özlediniz?
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23