• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Müslümana düşmanlar; göç edene de, savaş edene de!

132 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fani

Dün akit tv 'de yorumunuzu dinledim. GEÇEN gün de söyledim tekrar ediyorum. Yeni asya nurcu değil fetö ağzı ile konuşuyor son 20 yılıdır bilgin olsun. Nur cemaati ile yeni asya arasında uçurumlar var.
  • 1 Yıl Önce

Aydın

Çok güzel yerinde tespit
  • 1 Yıl Önce

Mustafa

Müslüman düşmanları Müslüman görünümlü olanlar . Ebced cifir remil büyü muska ile uğraştınız bir müslümana ilaç olamadınız. Yok ilmi ledun yok yok avas ilmi, yok ilmi odun. Hiçbir müslümana ilaç olamadınız. Kafirler rakamlarla teknoloji ile her çeşit başarıya imza attılar. Tükürsünler ilminize olmayan işe yaramayan ilminiz batsın
  • 1 Yıl Önce

Sayin yazar

Buradan sallamakla olmaz. Seni cepheye davet ediyorum.
  • 1 Yıl Önce

dostum

Sen şuna desene, bizim mücahitligimiz klavyeden öte geçmez diye. Yada fazlasina şeyimiz yemez diye.

MUZAFFER Yavuz

UMMETTEN Cihad ARKADASIM Bir Dost'un YORUMUNA ben de KATILIYORUM. UMMETIN bizim gibi KLAVYE PEHLIVANLARINA da IHTIYACI VAR, HAVHAV.

Bir Dost

Akıt Gazetesi ve yazarları ve de ayni duygu ve dusunceye sahip okurları, yorumculari olarak zaten cephedeyiz.. ..Islam'a, Muslumanlara, Türk devletine kuduz gibi düşmanlık yapan ve vahsi Hiristiyan ve Siyonist Yahudilere buyuk sevgu ve muhabbet besleyen kendilerini bu topraklara ait hissetmeyen kripto haçlı ve kilic artıkları ile mucadele ediyor ve deyim yerindeyse savaşıyoruz..

Ali bey

9 gundür savaş var. Sen de 9 gündür Israil'e bir sey diyemiyorsun. Bizim muhalefete küfrediyorsun.
  • 1 Yıl Önce

Levent 15

MÜSLÜMANA VE İSLAM'A DÜŞMAN BİR VARLIK BİLİYORUM! SADECE "CİNSİ FARKLI!"
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Comar nihayet itiraf etmis, afferim sana, gelisme var, adam olacaksin bu gidisle. Elbette olacak, yoksa kalan yasami Silivri'de gecirmek te var.

Bir Dost

Ben de Turk'e ve Ataturk'e dusman bir c**ar biliyorum!. Burda bir kismi kadin, bir kismi her nedense yuvarlak nesne isimleri olmak uzere 50-60 isimle her haber ve yoruma 10-15 defa h**lar!

Mal müdürü

Şehit olmak isteyen gerçek müslümanlar için Filistinlileri savunmak büyük bir fırsat hem yahudi siyonizmine karşı gelinecek hemde Filistin halkı kurtulacak ülkemizde başıboş gezen Suriyeli Iraklı Yemenli Afgan müslümanlar var önce bunların cepheye gitmesi lazım
  • 1 Yıl Önce

Kemal sönmez

Hangi müslüman ? Eğer Boşnak Çeçen Anadolu türkü Kırım tatarı laz Çerkez Batı Trakya pomak müslümanıysa eyvallah kardeşiz ama Ortadoğu’da Araplarla müslümanlık hariç hiçbir ortak yönümüz yok
  • 1 Yıl Önce

Litrelik

İktidarı da muhalefeti de bit işe yaramayan çok fena zamana geldik… sonunuz berbat!!
  • 1 Yıl Önce

Şimdi anladık mı?

Büyük Ortadoğu projesi kapsamında batı ve ABD'nin başı çekmesiyle ve ülkemizin de bilinçli veya bilinçsizce katkısıyla önce Irak'ın sonra da Suriye'nin nasıl zayıflatılıp Siyonist İsrail'in Filistin halkına yaptığı zulme karşı koyabilecek, en azından caydırıcı olabilecek devletlerin (Irak ve Suriye) sıra ile zayıflatılmasının/çökertilmesinin sebebini 'ŞİMDİ ANLADIK' mı? Sıra Iran ve korkarım ki ülkemizde.
  • 1 Yıl Önce

Sinan DİNÇ

Emin ÇÖLAŞAN'ın 14 Ekim 2023 tarihli yazısına varsa cevabınızı alabilir miyiz?
  • 1 Yıl Önce

Laz uşağı

Bırak Çölaşanı kendi çelişkisi olan çözüm sürecine oy verişine,nas ve ayeti unutup bir kenara koymasına cevap versin sonra başkalarını suçlasında görelim...

Erbakan'ın oğlu

Dün Saadet partisi ve Hüdapar'ın önderliğinde Maltepe'de düzenlenen mitinge Hüdapar'ın dışındaki cumhur ittifakının diğer bileşenleri neden yoktu mitingin büyük bir bölümünü izledim göremedim hele hele milli ğörüşçü olduğunu olduğu bilinen oğul babasının kemiklerini sızlattığı kanaatindeyim Korkularını biliyoruz.Korkuları el açtıkları siyonist tefecileri ürkütürüz diye çekingen tavır sergilediler.İçimizdeki siyonist masonlarla inat beşvakit duamız Filistinli kardeşlerimizle beraber.
  • 1 Yıl Önce

H.Eren

Çin de Uygur Türklerine zulüm ediyor.Biz de Ümit Özdağ ve Zafer Partilililerin biletlerini alalım, gidip Çin le savaşsınlar.Hadi bakalım kolaysa.
  • 1 Yıl Önce

Maraşlı

Ülkemizde, diğer İslam ülkelerinde İsrail büyükelçilikleri önünde yüzbinlerin, milyonların toplanması ve işgal, soykırım duruncaya kadar da ayrılmaması gerekirdi. Maalesef israili durdurmak için gerekenler yapılmıyor, müslümanlar rahatlarını, konforlarını kaybetmemek için kafalarını kuma gömüyor. Halimiz kötü. Allahın gazabından rahmetine sığınırız.
  • 1 Yıl Önce

Zonguldaklı

Yıllar önce suriye iç savaşında ülkemize sokulan milyonlarca suriyeli arapın ülkemize ekonomik olarak cok büyük zararları olacaginı söyledik ve haklı cıktik. O yıllara kadar iyi kötü istikrarlı bir sekilde ekonomimiz fena degildi dolar 2002 den 2013 e kadar 2 tl yi gecmemisti. Milyonlarca beslegimiz suriyeli irakli ve afganlar hem konut piyasasinı hem kiralari hemde ekonomimizi tepetaklak olmasinda belli miktar zarari oldu dolar 30 tl ye dayandi tam 32 kat arttı istanbulda kumes olamayacak yerlere 10 bin tl kira isteniyor cunku ortadogudan gelenler hep bu giris katlarına yerlesti ssk sız calisan suriyeliler vergi vermeden dükkan acan araplar sistemi mahvetti paramız deger kaybettigi icin trabzonda sapancada istanbulda 10 tl lik ev 30 tl ye zengin araplara satildi ve enlak piyasasi uctu.
  • 1 Yıl Önce

Orhan

Ayıp etmişsin Zonguldak lı. Onlar geldi de tarlalardaki zor işlerini 3 kuruşa onlara yaptirabildin. Çoban bulamadın yine onlara sarıldın. İnşâatlarda çalışacak amele bulamadın da onlar kazma kürek çalıştı. Sen onlara zarar verdin ama Onlar sana zarar vermediği gibi çok da fayda sağladı. Biraz hakkaniyetli ol.

(Gercek) Bir Dost

Binbir kiliga giren meşhur haçlı kılıç artığı kripton Nefer'in provokasyonlarina dikkat...Kebdisi yurtdusinda kacaktir...Şu an arananlar listesinde oldugunu bilmiyor:)) Bugun de küfür içerikli iki yorumu ilgili yerlere iletildi.. Turkiyeye ayak bastigibda hani keser ve sap var ya doner durur Burada deyim yerinde ise kendisin desifre ettim i faloşa çevirdim.. Fakat demek ki alışmış sürekli kaşınıyor..

Bir Dost

Ati alan Uskudar'i gecti, siz derdinize yanin. Bosuna mi aldik ve sizin cebinizden besledik onlari. Onlarin oyu olmasa secimi nasil kazanacaktik ki?

Polat demir

Emperyalist güclerin en kolay ic karısiklik cikardıgi en kolay isgal ettigi ülkeler millet bilninci vatan bilinci almayan olmayan arap ulkeleridir suriye ırak filistin yemen afganistan cad libya nijer cok kolay sekilde zapt edilip parcalanmistir.bize türk milleti olma bilinci verip kurdugu düzenli ve güclü orduyla bu ulkelerden ayiran öne cikaran m.kemal atatürk ve silah arkadaslarına ne kadar teşekkür etsek azdır.
  • 1 Yıl Önce

Duyarli Vatandaş

"Bozkurt" numarası yapan vahsi Hiristiyan ve Siyonist Yahudi dostu haçlıkılıç artığı kripto çakallara ve tilkilere dikkat...Provokasyonlara gelmeyin...

Nefer

COK YAKINDA icimizdeki % 10-12'lik Hamaslari da bu defa TOTAL olarak TESIRSIZ HALE GETIRINCE ve ATATURK DEVRIMLERI yeniden tam olarak uygulaninca 21. YUZYIL 1517'den once oldugu gibi yine TURK'un YILI olacak ve TURK 17. IMPARATORLUGUNU KURACAK. Ama SILAHLA degil, BARIS YOLUYLA, cunku tum TURKLER 21. yy.in yeni SUPER GUCU olacak olan Laik-Modern-Mureffeh TC'ne gonullu katilacak zaten!

Sahi

Onların eksiği iki saniyelik de olsa “Allah yardımcınız olsun” duası.. Devamında da “İsrail’e lanet olsun” sözleri!...bumu yani Filistine mescidi aksa ya destek.
  • 1 Yıl Önce

Laz uşağı

Öylemiş meğer, baksana Ali yeter diyor...

Erzincanli.

Ümit özdagin nesebi arastirilsin göreceksiniz Islam düsmanliginin sebebi ortaya bununla cikacaktir.Türkcülügü babasindan ona kalan maskedir.
  • 1 Yıl Önce

Ruski

Erzincan kaç yıl Rus işgalinde kaldı

Mustafa Kemal'in Askerleri

Not ediyor!
  • 1 Yıl Önce

SİZE, M.KAMALİN ASKERİYİZ DİYENLERE "İT SÜRÜSÜ" DİYORDU YOLDAŞINIZ SIRRI

Bu hakarete tepki vermemiş kınamamıştınız bile. UTANMADAN, SIKILMADAN BURADA YORUM YAZIYORSUNUZ. AKİT GAZETESİ OKURU OLARAK "hadi oradan İT SÜRÜSÜ" MUŞLUADAM

Bir Dost

Erhan kardesim..Bu yukarıdaki kişi bu sayfalarda sürekli "Kemalist" ve "Türk" numarası yapan meşhur haçlı kilic artigi provokatör kriptodur...Mustafa Kemal'in değil Mustafa Keser'in askeridir...Gezi provokasyonlarında böyle slogan atıyorlardı.. Şu an yurtdışında kaçaktır ve aranıyor..

Erhan

Sen ve senin gibiler mi Mustafa Kemal in askeri ! Mustafa Kemal : " vatan bir bütündür parcalanamaz " diyerek yola çıkmıştır. sen buna aykırı olarak bölücülere işbirliği yapan partilere oy vereceksin; Atatürk'ün çağdaşlaşma ülküsü nu gerçekleştiren atılımlara karşı çıkacaksınız ; sonrada Mustafa Kemal in askeriyim diyeceksiniz. Öyle mi ! Artık bu geçinmeleri kimse yutmuyor

Allahin lutfu

Hamasin saldirisi israilin katliam yapmasi ve dunyanin sesini tikasmasi icin netenyshuya Allahin lutfudur. Adsmlar canli yayinda katliam yapiyor sizde kuru bir lanet olsunla destek verdiginizi zannediyorsunuz. Hadi en azindan israille iliskileri donduralim, elcimizi cekelim, iseail ile ticaret durduralim. Yok. Biz sicak evlerimizde pijamamizi giyip atak ayak ustune atip lanet olsun desek yeter mi?
  • 1 Yıl Önce

Sahi

Mossadin saldiridan haberi yokmus olanlari netenyahu da eniştesinden ogrenmiş :)

Taraflı

Ülkesindeki savaştan kaçıp Türkiye'ye gelen Suriyeli gençlerin dün İstanbul'da "Mehmetçik Gazze'ye" diye mitingde bağırmaları çok komik değil miydi sence de ali bey.
  • 1 Yıl Önce

Petrol gaz gani..

Kendileri kaçıp gelip,bize "mehmetçik gazzeye" diye gaz veriyorlar..abd gazı ile kendi devletlerine savaş açtılar,soluğu bizde alıp,,şimdide onlar bize gaz veriyor...gazı petrolü bol coğrafya ve topraklar..olur böyle şeyler..

Tarihci Akademisyen

"Bozkurt" görünümlü çakallara ve tilkilere dikkat...Hacli kilic artigi bu kriptolarin en büyük özelliği "Turk" numarasi yapmalaridir..Provojatirkere dikkat..

Laz uşağı

Ne komiği, Ali resmen haklı görmüş onları, baksana hala onları savunuyor...

Bozkurt

AGABABALARI OSMANLI TAKTIGI. EKALIYET ve ARAP'a YENICERI OCAGI YASAKTI, ONLAR YAN GELIP YATIP KOSE DONERKEN CEPHELERDE TURK GENCLERI KIRILIRDI!

ibrahim

ne eksik ne fazla aynen böyle
  • 1 Yıl Önce

Orhan İnan

Kafirler tek millettir. Müslümanlar da tek millet. Onlar gereğini yapıyor da Müslümanlar bunu başaramıyor. Hele hele Müslüman devletlerin içerisindeki kripto gavurlar bu tek olma duygusunu iyice zayıflatıyorlar. Onlara yuh olsun, yazıklar olsun.
  • 1 Yıl Önce

Göktuğ

Allah bize müslümanlar tek millettir dedi. Biz yok dedik ülke sınırları içinde ne kadar insan arsa tek millettir ırkı dini mezhebi farketmez dedik. Peki olabiliyormuyuz. Duygu düşünce dünyamız farklı olduğu gibi savaşan cephelerde de farklı tarafları tutuyoruz. Bu durumda elzem olan devletin bekası için tekra eski sisteme dönülmesidir.
  • 1 Yıl Önce

Perihan bulmuş ( türk kadını )

ARAPLAR GİTTİKLERİ VE YAŞADIKLARI HIÇBİR ÜLKEYE HUZUR MUTLULUK BARIŞ REFAH GETİRMEZ GEZEGENE ZERRE KATKILARI YOKTUR 1 AĞAÇ BİLE DİKMEZLER .FASTAN ARABİSTANA YEMENE SOMALİDEN SURIYEYE KADAR BAKIN ACI GÖZYASI FAKIRLİK KAOS IÇ SAVAŞ HAKİMDIR.TOPRAKLAR BİLE CÖLDÜR OT BİTMEZ ARAPLAR GITTIKLERI YERE ADAPTE OLMAZ ASLA UYUM SAGLAMAZ..
  • 1 Yıl Önce

Orhan

Sorumsuzca yorum yazmışsın. Keşke Arap halklarına duyduğun anlamsız öfke yerine, biraz daha insani saiklerle konuya izah getirseydin. Bu sana daha çok yakışırdı.

Kemalist

KAMOYUNA DUYURU: Üstte Perihan rumuzuyla yazan dayı; bu sayfalarda meşhur haçlı ve kilic artigi olarak da biline binbir surat kripto Nefer'dir:)) . Provokasyonlara gelmeyin...Önceki günlerde de Jale, Hale., Neriman kılığına girmisti:)) .Bu sıralar iyice tuhaflasti:)))

İşte gerçek diyen

Peygamberimiz bunları islah etmek için çok uğraştı çok zulüm gördü! Bunları peygamberimizle ve İslama özdeşleştirmeyelim, eğer peygamberimizin sünnetine uygun yaşayıp bütünleşseydiler şimdi dünyaya hükmeden olurlardı!

İşte Gerçek

İslam dininin, Peygamber'inin bize getirdiği Müslümanlık da sanırım seni çok sıkıyordur.

Bir fikir

Ali bey bu israilllilerle vereceğimiz en büyük zarar ekonomiktir.Malum parayı severler.Bence İsrailli ürünlerin sıralı tam listesini yayınlayın.Boykot yapalım.Ben elimden geldiğince şahsi olarak yapıyorum.
  • 1 Yıl Önce

Bu sefer de lazın uşağına bir fikir

1 den başlayarak 10000 ne kadar say sonra 100000 mi dene becerebilirsen milyona kadar say. O zaman anlarsın ne demek istediğimi. 85 milyonun sayısal büyüklüğünü hiç küçümseme.Ha kalkıpta marketten kola,fanta alıp yollar dökme ama:) Hadi iyi saymalar sana.

Coca cola icmeyelim

Fanta içelim.

Laz uşağı

Komiklik yapma, hangi ürünlerini almıyorsun acaba, tüm kullandığın ürünler onların kardeş ne konuşuyorsun sen, incirlik üssünü kapatacaksın, İsrail ile normalleşmeyi bitireceksin, İsrail pilotlarını Konya'da yetiştirmeyeceksin tepki böyle olur...

İçin Bir Fikrin devamı

Yooo ben giymemiştim ama bu ordaki zulmü görmediğim anlamına gelmez.Kişisel olarak en hızlı ve en etkin tepkim ekonomik olması kadar mantıklı bişi mi var? Paranın ve ticaretin gücünü azımsama bence!!!

İÇİN

bir fikir KAHRAMANLIĞA BAK HANİ SİZ KEFENİNİZİ GİYMİŞTİNİZ ÜMMET İÇİN

Neredesiniz ya-huu

Vatandaşlarımızın neredeyse yarısının ismi Mücahid ve Mücahide!.
  • 1 Yıl Önce

Erhan

Velhasıl ne yapılsa karsilar. Çünkü Müslümanlığa ,müslümana karşılar. Tamam. peki bu karsitlikla kendileri neyi basarmislarda Müslümanlık bunlari engellemis. Ulan kurtuluş savaşı da bu inançlı insanların dakatkısı ile kazanıldı. Ama buna da tek basina sahip çıkıyorlar. Oysa Atatürk:: " elde ettiğimiz tüm başarılar doğrudan doğruya Türk halkının,milletinin eseridir " demiştir yani sadece şunlar bunlar dememistir.Ama filmleri ile,romanları ile dindar insanları hep düşmanlarla işbirliği içinde olanlar şeklinde gösterdiler ve bu zihinlere empoze edildi. İşlerin olanların gerçeğini ve doğrusunu anlatmada pasif ve yetersiz kalındığı için,yanlışlar ve carpitmalarin çoğu hala devam ediyor
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Konuyu çok güzel açıklamışsınız. Münafıklar istiyorlar ki müminlerin aklını karıştırsınlar da onları âciz bıraksınlar ve onlara onların kendi faydalarının tam zıttını yaptırsınlar ve böylece onları imha ettirsinler: Kendilerini savunmak için savaşması gerekenleri savaştıkları için suçlayıp savaşmaktan alıkoysunlar, hicret etmesi gerekenleri ise savaşamadıkları için suçlayıp kovarak onları katliamcılar ve işkencecilerin avucunun içine atsınlar. İsraillilerin kendileri bile biz müminlere karşı içimizdeki İsrail işbirlikçisi işte bu münafıkların derecesinde bir düşmanlık beslemiyorlar. Onlar bile bize karşı bunlar kadar canice ve soykırımcı şeyler arzulamıyorlar. Boşuna değildir ki yüce Allah onlar için Münafıkun Suresinde diyor ki "onlar düşmanın ta kendisidir, onlara karşı ihtiyatlı ol". Ama küffar da münafıklar da havalarını alacaklar. Allah ve elçileri kesinlikle her zamanki gibi yine galip gelecek. Ne komiktir ki Allah'a ve elçilerine (a.s.) ve Allah'ın son elçisine (s.a.v.) tarih boyunca hep yenilegeldiler, ama her seferinde kendilerini kesin galip gelecek sandılar ve hatta bütün bir tarihten sonra yine öyle sanıyorlar. Ne acayip! Allah onları suçlarından dolayı nasıl da saşkın ve kaybolmuş hâlde karanlıklar içinde bırakıyor!
  • 1 Yıl Önce

YAŞARKEN

uğursuz BU NE BİÇİM YENİLME SEN SEFALET AÇLIK DİNİ DESBOTİZİM ALTINDASIN 57 MÜSLÜMAN ÜLKENİN HEPSİ OLARAK ONLAR BOLLUK BEREKETİ YAŞARKEN

Uğur a cevao

Sizin gibi düşünmeyen herkese bir kulp muhakkak takacaksın değilmi.Münafik her önüne gelene yapıştır bakalım senin bu söylediklerinin de hesabını sorar Allah ım elbet. Bu arada hatırlatırım sana ve senin gibi düşünen herkese yarın Cumhurbaşkanı derse Hamasın saldırısı yanlış olmuştur diye ki bense

Bir Dost

"Biletlerinizi alalım, gidin Araplara yardım edin., savaşın " diyen bazı "Türk" ve "Kemalist" numarası yapan; Islam'a, Müslümanlara, Türk devletine kuduz gibi düşmanlık yapan haçlı, kılıç ve Siyonist artığı provokatör kriptolar daha önce de "Pis Araplar yüzünden ilerici laik Israil ile ilişkilerimizi niçin bozuyoruz.." diyerek kuyruklarına basılmış gibi ciyakliyorlardi..
  • 1 Yıl Önce

Sosyalist

Nefer yoldaş sen de sürekli kaşınıyorsun ..Sonra anladığın dilde seni kasiyorlar ;ortaya alıp faroşa ceviriyorlar fakat sürekli yine kaşınıyor ve tımar istiyorsun....Bu gece yedigin lafu hayatin boyunca yedin mi...Mazohist misin nesin....

Faytoncu Muammer

Heybeli'de ne oldu, atlarimla ne gecti aranizda, sansursuz olarak itiraf edersen dusunurum onerini.

FAYTONCU MURTAZA

CHP'li Terzi, mikrofonu illa eline mi almak istiyorsun...Nedir sendeki bu mikrofin aşkı...

MUZO REIS

Terzi, mikrofinu v*liden birakmiyor...

Bir Dost

Neder...Sana daha önce de "Edeble gelen; lutüfla gider.." demistim...Eger hakaret ve kufur etmeden insan evladı gibi yazarsan, tartışırsan, eleştirirsen aynı şekilde karşılık görürsün demistin...Sen bunu zaaf olarak algiladin galiba...Yok eğer sataşırsan, hakaret edersen, bulaşırsan, hirlarsan, kaşıinirsan da kaşiriz da demistin...Tercih senin...Neyi tercih ve hak edersen; karsiligini kat kat göreceğinden emin olabilirsin...Önerim halen geçerli.... Bu arada yorumlarda bana destek olan arkadaslara tesekkur ederim:)) Iyi ki varsiniz:))

CHP'li Terzi

Mikofonu cabuk terzihaneye geri getir, lazim bana, ne versem ustune yatiyorsun.

Avukat Haydar

Niye yuvarlak obje ve kadin isinleriyle yorum yaziyorsun? Oflu Ana kadin ismiyle yorum yazarken etek giyiyor dediginde neden inkar etmedin. Heybeli'de ne oldu?Fayton sefasindan sonra deli ibo lakabininin sonuna neden bezen k eklemeye basladin? Neden ikide bir Ekrem Basgana atlara ne yaptin diye soruyorsun? 5 yildir tek tek kaydini tutuyorum diyorum inanmiyorsun.SAP'a hazirmisin?

Bir Dost

Bugun sabah degisik isimlerle önce yazara sonra da devletin en yüksek temsil makamına yaptığı iki küfür içerikli yorumu yayından kaldırılan (bunların ekran fotoğrafları çekilip dosyalanmistir) ve aşağıda da @OHOO ismiyle yine hakaret küfüre devam eden ve şu an yurt dışında kacak olan haçlı kılıç artığı provokatör kripti Nefer'e onun anladigi dilde ve kullandigi uslupla cevap vernek zorunda kaldigin icin ve sayfayı meşgul ettiğim için diğer yorumcu arkadaşlardan ve nazımızı, sitemimizi çeken ediyor kardeşlerimden özür dilerim...Hakkınızı hela edin..Boyle çakal kripti provokatorler ve troller ile ancak anladıkları dilde mücadele edilir..

Psikyatrist Nuri

MUZAFFER kardes.....@OHAA ismiyle yazan kisinin üslubu (küfür ve hakaretleri ) meşhur binbir surat haçlı kilic artigi kripto olarak da bilinen Nefer'in üslubuna benziyor.. Senin de isaret ettigun gibi böyle bir kronik vakanın nornal bir aile ortamında büyumedigi kesin..Veya surekli mikrofon netoforu üzerinden hakaret ettiğine göre büyük ihtimalle yasadigi bir tramvayi hala atllatamamis ve yasadigi (kendisine yaşatılan) bu tramvayı karşı tarafa yansıtıyor.. Kimbilir belki de aynı seyleri kendisine halen yasatiyorlar...Büyük ihtimalle Soğukoluk veya Bentderesi'nde falan büyümus de olabilir...Bunun da etkisi olabilir..Fakat mutlaka profosyonel bir destek almalı...

Akademisyen

Leen binbir kiliga giren meşhur haçlı kılıç artığı provokatör .şer..siz... Şimdi de @OHOO ,mu oldun.. Dun de ad-soy ad bölümüne Neriman, Jale, Hale..falan yazıyordun.. Ne ayaksın len.. Mikrofonların kraliçesi, foloşlarin prensesi dünyanın neresine kaçarsan kaç Türk devleti boynuzlarından tutup getirecek seni..O gani bir kese ve sap var ya..Döner durur..Iste zaman kurtuluş yok..Işte i zaman foloşkarin kraliçesi olacaksın.. .

Bir Dost

Editör kardeşim...Lütfen ya @OHOO ismiyle yazan provokatör Nefer s***fsizinin küfrünü kaldıran ya da benim bu ş***fsiz kufurbaza verdigin cevapları da yayınlayın.. Bugün bu ş***fsiz provokatörun küfür içerikli üçüncü yorumu..

MUZO REİS

@OHOOO Sen ne çeşit bir o çocuğusun..Sürekli başkanlığına göre seni çok kötü foloşa çevirmişler kesin..

Haydar

@OHOO Sana mikrofonla ilgili kötü şeyler mi slyasattilar ken..Sürekli kasinip duruyorsun foloşlarin kraliçesi

Muhtar

Yine bir araya gelmişsiniz. Ne bu dostun sizden çektiği!..

MUZAFFER

Nasıl bir ortamda büyüdün @OHAAA...Baban anana hep böyle mu konuşurdu.. Nedir sendeki bu mikrofon olayı..

ÖZCAN ŞAHIN

@OHOOO''ta Bu kadar çok havalara hopladigunacgire kesin m8krofon veta mikrofonlarla ilgili kötü anıların var...

İşsiz

İsrail laik bir devlet(?) değildir. Şeriatçi (hatta en radikal) blr devlet(?)tir. Kendileri hariç hiç bir insanı makbul kabul etmezler değil ki farklı bir inancı. Tıpkı diğer benzerleri gibi.

OHOOO

BU SADECE BENDEN DEGIL HERKESTEN MIKROFON ALIYORMUS. FARAS OLMUSTUR KESIN!

Bir Dost

Ticarete felan kafam bassayd...

Bir Dost

Devletler arasında sonsuz düşmanlıklar veya dostluklar yoktur; çıkar ilişkileri vardır.. Turkiye; Akdeniz'de bulunan doğal gaz rezervlerinin Yunanlılar, Rumlar, Israil ve Fransız, Ingiliz, ABD'li uluslar arası petrol şirketlerince yagnalanip, gasp edilmesini önlemek amacıyla son dönemlerde Israil ve Mısır ile diplomatik ilişkileri normalleştirme eğilimi girmiştir.. Zaten Akdeniz'de Turkiyeyi dışarıda bırakacak bir planın olamayacağını anlayan sömürgeci vahşi Hıristiyanlar ve Siyonist Yahudi rejimi Türkiye'nin dedigi noktaya geliyorlar...Kudurmuş Siyonist Yahudi rejimimi de bölgede frenleyen tek ülke Türkiyedir..Bu olmasın mi..

MUZAFFER

Bu anlamaz o tur sorulari arkadasim, nafile sorma. Ya olu taklidi yapar, ya da sana hakaret eder. Onun gorevi sahibinin eline verdigi mikrofonlari  karsiligi burda yazmaktir. Yani ... demen yeterli!

Dosta dost

İsrail’le yapılan ticaret hacmi hakkında bilgin var mı? Bence bi kurcala derim.

Serdar Günay

İsrailin tek istediği dua öylemi... 
  • 1 Yıl Önce

TERÖRİST İŞGALCİ İSRAİL'E DÜŞMAN DEĞİLSEN MÜSLÜMAN DEĞİLSİNDİR

Merhum üstat Kadir MISIROĞLU bir sohbetinde bunu diyordu. Azerbaycan nasıl Türkiye'nin sayesinde karabağına kavuştu inşallah Filistinlilerde Müslümanlarda Türkiye'nin sayesinde Mescidi Aksa'ya kendi topraklarına sahip olacaktır. KÂFİRLER İSTEMESE BİLE ZAFER İSLAM'IN OLACAKTIR. ne mutlu Bu zaferden nasipi olana. MÜSLÜMAN ANADOLU'YU İŞGAL EDEN İSLÂM , MÜSLÜMAN DÜŞMANLARINI, SOLCULARI KEMALİSTLERİ BU ÜLKEDE DEF ETMEK, İZOLE ETMEKTE BİZİM, MÜSLÜMANLARIN GÖREVİMİZDİR. MUŞLUADAM
  • 1 Yıl Önce

Hemsinli

Siz yalnizca konusursunuz baskada bi bilmessiniz

DÜŞÜNMEDİN Mİ

ALÇAKLARA KAR YAĞMIİ ÜŞÜMEDİNMİ SEN BU İŞİN SONUNU DÜŞÜNMEDİN İM

Mustafa Kemal'in Sivri Süngüsü

Kac defa yazildi biurda, Turkiye'nin %82'3'u Kemalisttir. Yani senin yerinde olsam bizi def ederken biraz dusunurdum..

OSMANLI Torunu

Sanki dunyada baska bayrak kalmamis gibi Osmanli'ya Araplarin isyan bayragini devleti kurudgunda bayrak olarak edinen Filistin yanlisiysan Osmanli dusmanisin demektir.

MUSTAFA

Suriyeliler neden gidip Esed ile çarpışmıyor diye konuşanlar,bu milletten değillerde ondan öyle konuşuyorlar.Ümit Özdağ denen Yahudi hayranı malesef yıllar yılı ülkücü camianın en önde geleniydi.
  • 1 Yıl Önce

Kocan

Cikmamis.

Ümit Özdağ'in Yahudi oldugundan nasil bu kadar eminsin?

Birkac Yahudi  var da onlar mi soyledi yoksa?

csn

suriyeliler 12 yil olmus buralara geleli hayatlarini kurdular bazilar vatandas yapildi ve halen bunlar hurda olmus suriye ye issizlige geri dönecek diyor. yersen dimi haci
  • 1 Yıl Önce

Muhtar

Siesen! Türk hacısının 'kamaşullah' fıkrasını öğren ve sonra bakalım bir daha 'haci'yi ağzına alabilecek misin...

Sosyalist

Ümmet ümmet diyorsunuz lakin ortada gerçekten çıkarı aynı olan, birleşmiş, bütünleşmiş bir insan topluluğu var mı? Bugüne bakmaya gerek yok bu sorunun cevabını bulmak için. Peygamber dönemine kadar geri gidelim. Müslümanlar daha peygamber ölüm döşeğinde iken iktidar için birbirlerine düşmediler mi? 4 halifeden 3'ü iktidar kavgası yüzünden öldürülmedi mi? Peygamberin torunu yine iktidar mücadelesi yüzünden Kerbela'da yanındakilerle birlikte aç susuz bırakılıp katledilmedi mi? Daha pek çok şey sayılabilir ama bu kadar yeter. Müslüman olmaktan önce çıkarlar var insan davranışını belirleyen. İnsanları birbirine düşüren, insanı insanın kurdu yapan, zenginlik ve mal mülk edinmeyi kutsayan özel mülkiyetçi sistemler altında din, iman, ahlak tutunamıyor, tutunamaz. Suudi Arabistan, Mısır, Ürdün, Katar, BAE vs. sözümona müslüman ülkeler ama yöneticileri ve zenginleri Amerika ve İsrail'le iyi ilişki kurmanın yararları, onlara karşı çıkmanın zararları yüzünden Filistin halkının katledilmesini izliyorlar. Tek düşündükleri kendi iktidarları, zenginlikleri çünkü. Yeter ki ona zarar gelmesin, Filistinliler katledilmiş filan umurlarında değil. Ancak ne zaman umurlarında olur biliyor musunuz? O ülkedeki halklar bu yönetimlere "yeter artık" diyerek karşı çıktıklarında. Bu işbirlikçi ülkelerin halkları bu yönetimleri alaşağı etmeli, paranın, pulun saltanatını da yok etmeli, ancak o zaman haklı ve doğrunu yanında yer alınır. Bugün dünyada Filistinliler müslüman olduğu için değil haklı oldukları için taraftar topluyor. Batılı ülkelerde de çok fazla Filistin halkıyla dayanışma içinde olan insan var. Hıristiyan, Müslüman, Yahudi farketmez, dürüst, ahlaklı, doğrudan ve adaletten yana herkes Filistin'den yana olur. Türkiye'de Filistin davasının en sadık taraftarları sosyalistler olmuştur. 1948'de işgal başladığından beri. Oysa çoğu islamcının Filistin'e yoğun ilgisi Hamas, İslami Cihad gibi örgütler hakim hale gelmeye başladığında olmuştur. Yarın Filistin önderliği laik, sosyalist güçlerin eline geçse, bu davanın yanında müslüman destekçi görebilir miyiz emin değilim. Siz laikleri, sosyalistleri direnişçinin kimliğine bakarak karar vermekle itham ediyorsunuz, bence aynaya bakmalısınız, orada tam itham ettiğiniz şeyi yapan bir insanla karşılaşacaksınız.
  • 1 Yıl Önce

Uğur

İnsanların ve bunların içinde Müslüman geçinenlerden pek çoğunun çıkarcılığı Marksizmde değil, asıl Allah'ın kitabı Kur'an'da anlatılır ve Marksizm'in aksine Allah'ın kitabında doğru şekilde açıklanır. Ama sen Sosyalist bozuntusu, Kur'an'dan habersizsin. Git oku öğren de karşımıza öyle çık.

Uğur

Sosyalist, sana yarı cahil demekle hata etmişim. Kusura bakılmasın, çünkü sen kara cahilsin. Senin cehaletin aslında büyük harflerle yazan laikçi şahsınkinden bile daha kara. İslam'ı da sosyalizm ve komünizmi de kapitalizmi de bilmiyorsun.

Muhtar

Amanın asıl şenlik buradaymış üstelik de sosyalist birinin bu kadar doğru konuşması, neredeyse Siyer-i Nebi'yi ezbere bilmesi sürpriz oldu. Şimdiki sosyalistlerin hepsi mandacı oldu.

BAK

uğursuz ENÇOK SOROZLA KİM TOPLANTI YAPMIŞ GÖRÜŞMÜŞ BİR BAK

Uğur'a 2. yanıt (Sosyalist)

Konunun özeti şudur, müslümanlık ya da başka bir dine mensup olmak ekonomik çıkara üstün gelmez. "Yeni müslüman olmuş, henüz zaten iman etmemiş kabileler" diyerek kocaman bir insan kitlesinin ekonomik çıkar güdüsüyle müslümanlıktan yüz çevirmesini basitleştirmeye çalışıyorsun. Bak, pek sayın akademisyen olduğunu söyleyen kişi, bu ülkedeki ailelerin yarısı mal, mülk, miras yüzünden birbiriyle kavgalı, mahkemelik. Hepsi müslüman. Müslüman bir köylü ümmetdaşı olduğu komşusunun ürünü kendisinden az olsun diye dua ediyor. Bir hırka bir hırka felsefesini benimsemesi beklenen sözümona müslümanlar sosyal medyada zenginlik şovu yarışına girmiş durumda. Faiz, borsa, döviz günlük hayatın parçaları olmuş. Kimse dinsel hükümleri takmıyor. Öte yandan Müslüman ülkeler arasındaki anlaşmazlık o kadar çok ki. Kavga, gürültülü, kıskançlık, çekememizlik filan... Müslümanlık, ümmet kardeşliği filan neden bu olumsuzluklara engel olamıyor? Onlar yeterince müslüman değiller deme şimdi? Acaba sorun İslamiyet'in kapitalizmle bir derdi olmaması olabilir mi? Ne üstünlüğünden bahsediyorsun sen? İslam, ne üretim araçları üzerindeki özel mülkiyete ne de sömürüye karşı. Sosyal adaleti kendince biraz olsun, zekat, sadaka filanla sağlamaya çalışıyor. Herkes kendi kaderiyle başbaşa. Etrafına bir bak istersen. Bak arkadaş, kapitalist sistem varsa yukarıda bahsettiğim her şey vardır. Kapitalizm; din, dinsel düşünceler, ahlak vb.'i her şeyi bencilliğin, çıkarcılığın, yarışmanın buz gibi suyunda boğar. Komünizm, sosyalizm meselelerine girme hiç, senin bilgin yetmez o alanlara. Keşke okumuş olsaydın, bu kadar abuk subuk konuşmazdın. Sıkıştığın her yerde Sorosçuluk vb. suçlamaları yapmaktan da vazgeç. Zavallı duruma düşüyorsun, pek sayın akademisyen olduğunu söyleyen zat...

Uğur

Ayrıca halifelik meselesine dair (senin yalanının aksine "tartışma" ve "birbirine düşme" değil) müzakere Allah'ın elçisinin (s.a.v.) vefatından önce değil, sonra oldu. Ayrıca müzakere en yakınındakiler arasında değil, en yakınındaki ilk Müslümanlarla biraz daha sonra Müslüman olmuş bazı Ensar arasında oldu (Ensar'ın da hepsi değil). Ama söz konusu Ensar liderleri de hemen durumu anlayıp kabullendi. Sadece belki Sa'd ibnu Ubade'nin bir şahsi gücenikliği oldu, ama Ensar onun bu gücenik tavrını onaylamadı. Velhasıl öncü müminlere olan yarı-cahil karalamalarınla ve had bilmezliğinle ve komünizm ve sosyal demokraside bulunan, kapitalistlerinkine denk kıyıcı çıkarcılığı saklamanla sadece kendindeki fenalığı gösteriyorsun. Vazgeç ve tevbe et.

Uğur

Sorosçu-Kavalacı Birgün'ü övüp sonra da utanmadan Sorosçuluğunu ve Kavalacılığını inkar eden Sosyalist, birkaç ay veya bir-iki sene önce yeni Müslüman olmuş ve henüz zaten iman etmemiş kabilelerin çıkarcılığını sinsi ifadelerle Medine merkezli asıl müminlerin kendilerine atfedip suyu bulandırarak ve Medine'de ise halifeyi belirlemeye dair kısa müzakereyi "birbirine düşmek" diye iftiralı anlatarak İslam'ın siyasi ve ekonomik sistemini gerçeğe tamamen aykırı şekilde karalıyorsun. Sovyet komünistlerin ve diğer bütün komünistlerin çıkar kavgası için tarihte görülmedik derecede birbirlerini kesmesini saklayıp komünizmi ekonomik çıkar birliği ve toplumsal bütünleşmeye dayalı kardeşlik gibi sunan yalancı da sensin. Ama İslam tarihi hakkında doğru konuşsan Allah'ın dini (=yasası) olan İslam'ın kapitalizm ve komünizme üstünlüğünü nasıl örtbas edeceksin, değil mi? Bir ana yalan işte böyle genel bir yalancılığa sebep oluyor. Ben kendim hâlen bir akademik tarihçi olarak İslam tarihini de senin komünist tarihini de en az senin kadar biliyorum. Sen ise bildiğin kısımlarda bile sinsi laf oyunlarıyla kasten çarpıtıp insanları aldatmaya çalışıyorsun. Kendine gel. Dürüst ol.

Uğur'a yanıt (Sosyalist)

Peygamber'in cenazesi kalkmadan önce halifelik meselesinin ne olacağını tartışmak için en yakınındakiler biraraya geldiler. Bunu biliyoruz. Ayrıca şunu da biliyoruz, peygamber ölünce Arabistan'da Evs, Hazreç ve Kureyş kabileleri hariç neredeyse bütün kabileler "irtidat" ettiler, yani kitlesel olarak islamiyetten döndüler. Peki niye? Zekat vermemek için. Yoksa peygambere bağlılardı, en azından ölmeden iki hafta öncesine kadar. Şimdi bu sana ne anlatıyor sivri zekalı Uğur? Ümmet'in para, pul kavgasına düştüğünü değil mi? Bir dolu isyan, savaş oldu o süreçte. 4 halifeden sadece ilki olan Hz. Ebubekir'in eceliyle öldüğü bilinir. (Onun da zehirlendiğine dair rivayetler mevcut) Diğer üçü öldürülmüştür. Tek tek baktığında hepsinin altında yönetimsel, ekonomik nedenler vardır. Yani buz gibi iktidar içi güç mücadelesidir. Hz. Ali ve Muaviye arasındaki Sıffın Savaşı niçin yapıldı? Cahil sensin, İslam tarihini bilmiyorsun, bildiğin kısımlarını da doğru yorumlamaya zekan, birikimin yetmiyor. Girdiğin tartışmada üstün gelebilmek için muarızını hemen Sorosçu filan olmakla itham ediyorsun. Ucuz numaralar bunlar, tam sana yakışacak cinsten hem de.

Uğur

Ayrıca Filistin direnişini solcular filan başlatmadı. Filistin direnişinin önderi olanlar Kudüs Müftüsü Hacı Emin el-Hüseyni ve Hamas'ın fikir ve aksiyon rehberi İzzeddin el-Kassam gibi dindar kimselerdi. Bunların ikisi de gençliklerinde Osmanlı ordusu için askerlik yapıp cihad etmişti! Ayrıca aynı efsanevi Kudüs müftüsü II. Cihan Harbinde Alman ordusunda komünist Sovyetlere karşı savaşa bilfiil destek verdi. Sahtekar komünistler Filistin cihadını ancak sonradan gaspetmeye kalktılar.

Uğur

Sosyalist dediğin komünistler ortak çıkarlarda buluştular da ondan mı bilhassa Stalin zamanında birbirlerini boğazladılar, üstelik o derecede ki tarihte başka hiçbir yönetim tarzı ve inanç sistemi altında emsali görülmedi? Sen böyle yalan atarak ve gerçekleri ters anlatarak biz müminlerin halifelerimize laf etmeyi bırak da kendini sorgula.

Uğur

Dört halifenin hiçbiri birbiriyle iktidar kavgası yapmadı, hatta düşünmediler bile. Hz. Ali diğer halifelerle değil, tekrar zenginleşen Ümeyye oğulları (Emevi) ailesiyle ve Haricîler denen serserilerle kavga etti. Hz. Ebu Bekir o yıl Medine'yi vuran salgında vefat etti, Hz. Ömer'i çıkarları bozulmuş kızgın bir İranlı yabancı şehit etti. Hz. Osman'ı ise sonradan Müslüman olmuş, Arap ve gayri-Arap çıkarcı bir güruh şehit etti. Dediğin çıkarcı kavgalar Hz. Ebu Bekir ve Ömer döneminde yoktu, ancak Hz. Osman döneminin sonunda Arap ve gayri-Arap yabancılar ve onlara aldanan bazı gençler yüzünden çıktı. Ama sen kendin ahlak tanımaz bir çıkarcı ve Soros-Kavala fonlusu Birgün gazetesiyle iltisaklı bir yiyici idiğin için utanmazca iftira ve yalan atıyorsun ve cehalet içinde saçmalıyorsun.

şüayıp

Ruhlarında islam düşmanlığı vardır
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK, İNSANA BİR BAKIYORSUN ADAM SANIYORSUN MÜSLÜMAN BAKIYORSUN NE DİYORLAR, HİÇ MIRIN KIRIN, GÖRMEZDEN GELMEK SORUNLARI ÇÖZMEK İÇİN YETERLİ MİDİR ,MÜSLÜMAN ALLAH C.C HESAPLARI ÇABUK GÖRÜR ,KİMİN YANINDA İSENİZ ONLAR DANSINIZ, 1445 YIL OLDU HALA MÜSLÜMAN ETRAFINDA KİMLER VAR KİMLER DİKKATE ALMIYOR, ALLAH C.C RAZI HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA SAV HÜRMETİNE ÜMMETİ BİRLİĞİNE VESİLE OLMASINI DİLERİM AMİN..
  • 1 Yıl Önce

Bir Dost

Varol MUZO Reis.....Yine;Islam'a , Türk devletine ve Muslumanlara karşı sömürgeci vahşi Hiristitanlarin ve Siyonist Yahudilerin borazanligini yapan vec onlarin yaninda yer alan kriptolara iyi cevap vermişsin..

NİYE

muzaffer 1.5 ASIRDIR NİYE OLAMAMIŞ

Hemsinli

Umit ozdag dogru soylemis, tutan yok gidin...
  • 1 Yıl Önce

Hemsinli

Ingilizlerin verdigi silah techizatla dedelerinin kurdugu Kuvvay-i Inzibatiye kime karsi savasti mufteri? Deden ingilzle gercekten savastiysa sen ve benzerlerin gibi degil vatansever Kuvvay-i Millyeciymis demek ki?

Allen

O zaman Osmanlı Devleti vardı ve büyükbabam Osmanlı vatandaşı bir Anadolu Türkü olarak İngilizlere karşı savaşmış. Siz Türk-Osmanlı vatandaşı olmayı kabul etmediğinizden (belki de değilsiniz!) Sivas Türkü(sü) olarak mı savaştınız? Hemsinli: Araplardan nefret edip İngilizlere bir laf söylemediğine göre Lawrence iti senin atan olur. Araplar bizi sırtımızdan vurdu demiştin. Ben de tam olarak nereden diye sormuştum. Gayet net, açık ve anlaşılır cevap vermişsin.

Hemsinli

Allen, anlasilan turklere sungu size baska .... Atan Lawrence 'a sor

Allen fikir

Hatay neden bizim oldu? Hatay bize neden katıldı? Hatay’dan öte neden olmadı? Hiç sordun mu? Hataylılar istemeseydi Hatay vatana katılabilir miydi? Sorduğun sorunun cevabı bu satırlarda Allen.

Hemsinli

Bizi degil Osmanli torunu oldugunuzu iddia ediyorsunuz, size vurdular. Tam arkanizda, iki bacaginizin birlestigi yerin hemen uzerinden.

Allen

Hemsinli, bu araplar sizi arkanızdan tam olarak nereden vurdu? Açıklasanız da bilsek.

Mehmet.

Sende ki cahil cesareti de çok anlamsız olmuş Hemsinli.

içimizdeki münafıklar iyi okuyun

Müslümanım diyenlerin, Filistinli müslümanları yargılaması ve yahudi zulmünü reva görmesi ! iman meselesidir..80 yıldır saldırı altındaki Filistinliler ilk defa gerçek bir karşılık verebildi, içimizdeki münafıklar hazımsızlıktan kuduruyor...Arap aşıkları diyen ahlaksızlar da var memlekette ! Hz.Peygamber ırkçılığı yasakladığı halde bildiklerini okuyorlar, isteyen yardıma gitsin diyen fitneciler önce Çanakkaledeki şehitliğe baksın,kimler var ! Maalesef esas üzücü olan şudur : her söze bir cevapları var ve küfür içinde yüzdükleri için , dünyanın neresinde olursa olsun ,müslüman müslümanın kardeşidir sözüne inanmıyorlar.kendi uydurdukları laik din anlayışı ile cehennemi hak etme yolundalar..müslümanım diyen ve üzülmeyen,çare aramayan varsa kurşun atmaktan farkı yok, Arap dünyası yanlış yapıyorsa bu onların sorunu,sen müslüman olarak bana ne diyemezsin ! bu dünya ye iç eğlen dünyası değil, zamanı gelince hesabı sorulur merak etmeyin.. gavur kopyası laikliğiniz sizi kurtaracak mı göreceğiz ?
  • 1 Yıl Önce

Sadiye ye cevap

Kudusü ilk fetheden kimdi Sadi ? Endülüsü İspanyaya kuran kimlerdi ? Fetih müjdesi için İsranbulun önlerine kadar gelenler kimdi Sadi ? Peygamber efendimizle Bedr de savaşanlar kimdi ? Tamam anlıyoruz derdinizi, müslüman düşmanlığı yapacaksanuz biraz tarih öğrenin öyle yazın , böyle iftiralarla ırkçılık yapmayın...Filistin arap düşmanlığı yapayım derken dinden imandan olacaksınız !

Sadi

Çanakkale savaşı anılarında arap askerlerinin cepheden kaçtıkları resmi kayıtlarda bile mevcuttur arap eşittir korkak 

Anzaklarda aborjinleri getirmiş , Arap diye savaştırmış...yersen !

Bütün avrupa, dünya sanki birbirinin dilini biliyor , beraber savaştılar ! Anzakların yanında yalanla getirilmiş müslümanları yazanda kendileri ! Halen utanmıyorlar Osmanlı müslümanları yalnızdı demeye ...Evet Osmanlı yalnızdı sizin gibiler o günleri yaşasaydı Araplar ile ile aynı safta savaşmam derdi,..Yabancıların yazdığı tarih kitaplarından beslenirsen , kime hizmet edeceğinde belli olur...aynı dili konuşamayanlar beraber savaşmadı absürdlüğünü neden uydurduklarını anlamış olduk ..

Vedat

Onlar görmek istediklerini görürler.

Türk Bayrağı

Cumhuriyet kadını sayesinde aydınlandık ve konuyla alakasız da olsa şu genel sonuçları çıkarmamız mümkün oldu: 1) Okuduğumuz tarih derslerinde, 1. dünya savaşında Almanlarla beraber savaştığımızı öğrendik. Ama yalanmış, çünkü Almanlar Türkçe bilmediği için bizim safımızda savaşmaları mümkün olmadı. Türkler de Almanca bilmediği için Almanların safında savaşmaları mümkün olmadı. 2) Yine tarih derslerinde, Haçlı savaşlarında İngilizler, Fransızlar, Almanlar vs gibi Avrupalı çapulculardan oluşan orduların Kudüs'ü almak için yola çıktıklarını ve Müslümanlara karşı savaştıklarını öğrendik. Bu da yalanmış. Çünkü haçlılar farklı milletlerden olduklarından ve aynı dili konuşamadıklarından aynı safta savaşmaları mümkün olmamış.

GAZZE'de Turkmen yokmuyudu GZ.li?

Turkce bilmeyen Araptan asker olmayacagini bilmeyebilrsin, ama bu muhakemeyi kuracak kadar beyinin yok, sadece beyincikle mi yasiyorsun, o da ayakta dengede durasin ki goren adam zannetsin diye? Orduda arap asker olsa komutanlar tercumanla mi gezecekti?

Mezar taşlarıda olmasa inandıracaklar , yatsıyada daha çok var...

Çanakkalede şehitlikte GAZZE yazan mezar taşlarını görmek için elbette kalp gözüde açık olması gerekiyor ..!

BİRİNİ

BİR HISTYANLATDAN DAHA ÇOK MÜSLÜMALAR BİR BİRİNİ ÖLDÜRMÜŞTÜR KARDEŞLİĞİNİZ BUMU

Cumhuriyet kadını

Dun benden belgeli tarihsel gercekleri ogrendigin ve cevap bile verdigin halde hala aynı yalanları yazıp durmanın sebebi ne? Canakkale'de Osmanlı Ordusunda savsanlar Arap illerinde yasayan Turkmenlerdi. Cunku Osmanlı Arapların Arapca konusmalarina karısmadi ve Turkce bilmedikleri icin bizim safımızda savasmaları mumkun degildi. Aksine müslümanlar Halife'nin cihad cagrısına ragmen Osmanlı'ya karsı ANZAK Kolordusu icinde savastı. Sen git bak ANZAK Mezarliginda kac tane Muhammed-Mustafa-Ali-Mehmet yatıyor. Bunları okumana ve bilmene ragmen hala ayni seyleri yazdigina gore sadece ve sadece Iki olasilk var, ucunu varsa yaz ozur dileyecegim..

Cumhuriyet kadını

Canakkaledeki sehitlikte arap falan yok halepten türkmenler var
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23