• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

“Halk öfkesi”ni umuyorlardı, “tekbir”i duyunca tozuttular!

194 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Kocayusuf

Can Ataklı, ve aynı zihniyette olanlar, "nedamet çığlığı"nı son nefeste atacaklar; ama, son nefes, dönüşü olmayan ebedî-hayat-yolculuğu'nun ilk adımı/ "dönülmez akşamın ufku" olduğu için, tevbe mümkün olmayacak. Ataklı ve emsallerine, fırsat elde iken, tevbekar olup, "Allahü-Ekber"le taçlanmalarını öneririm. Tevbe edenin günahı dünyalar kadar olsa, Rahman ve Rahîm olan Allah, hepsini bağışlar...
  • 2 Yıl Önce

Kader

Depremde sıfır binalar bile çöktü. Hem de gözümün önünde çöktü. Ama "kader, sabır ve Allahu ekber" sayesinde kimse ceza almayacak. Ne müteahhitler ne belediyeler... İmar affı mesela gündeme bile gelmeyecek. Çünkü milletimiz sabır ve sükunetle karşıladı çok şükür. Bu kadar can kaybı bu kadar acı cezasız kalacak. Oysa yıkılmayan binlerce bina var. İyi bir planlama ve denetimle can kaybımızı onlarla ifade edebilirdik ama kader işte....
  • 2 Yıl Önce

Doğu

Münafık iki yüzlü can ataklı.
  • 2 Yıl Önce

Erdoğan Karanfil

Ama Allah büyük. Öyle bir kenetlendi ki bu millet, o yobazların uykuları kaçıyor, dilleri tutuldu. REİS bir kez daha gönüllerde taht kurdu.
  • 2 Yıl Önce

akesar

Güzel ülkemizin kötülüğünü istemek, büyük felaket ve afetler istemek için çok gavur olmak gerek. Öyle sıradan gavurlar bile bunları söylemez. ALLAHÜEKBER (TEKBİR) e karşı çıkmak... Anlayamıyorum. Ulen Hristiyan olsa, Yahudi olsa, hatta ateist bile olsa Tekbire bu kadar karşı olmaması lazım.  
  • 2 Yıl Önce

Nurdoğan Türkyılmaz

Selamün Aleyküm Cümle Ümmeti Muhammedden Olanlara Bu Memlekette Can Ataklı Gibi Kâfir Billah Çokça var Özellikle Şu An Parti Yönetimde CeHePe den Bahsetmeden Yapamayacağım İnanın Tüm Samiyetimle Söylüyorum CHP avanesi Vede Muhalif Olan Guruh Allah Muhafaza Ellerine Fırsat Geçse Yanlışlıkla İkdidara Gelsinler Bu Milleti İnönü Zamanından Daha Beter Ederler  
  • 2 Yıl Önce

Yinalbey

Dayı hepimiz Erdoğan kalsın isteriz ama ben cebini dert eden ak partililerden vergisi affedilen iş adamlarından sıkıldım. 21 yıl geçti ne değişti? Başladığımız yere geri döndük her anlamda. Şimdi neredeyse 300 milyar dolar yapı ve alt yapı zararımız var.
  • 2 Yıl Önce

Belhüm adalları tanırız.

Aynaya baktığında insan gördüğünü sanıyorsan aldanıyorsun.

yalancı ne olsun

ahlaksızsınız sahtekarsınız vergisi affedilen tek bir işadamı olmaz olamaz vergi affedilmesi için kanun çıkması lazım kanun için resmi Gazete’de yayınlanması lazım yiğitseniz sahteker değilseniz namussuz değilseniz resmi Gazeteyi açın vergisi affedilen bir tane işadamı gösterin gösteremiyorsanız namussuzsunuz ahlaksızsınız cehennemliksiniz müfterisiniz

turgay koç

ali bey lütfen bu chp zihniyetinde en küçük bir duyarlılık beklemeyin bunlar allah düşmanı açık açık düşmanlık yapamadıkları için kullarına saldırıyorlar bu zihniyeti ezip yok etmek lazım
  • 2 Yıl Önce

Samimi

Allahu Ekber
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

HAYATTA İKEN TEKBİRDEN RAHATSIZ OLANLAR GEBERDİKLERİNDE LEŞLERİNİ CAMİLERE GETİRMESİNLER!!
  • 2 Yıl Önce

Bilin bulun bakalım

17 Ağustos 99 depreminde kaç gün sonra arama kurtarma çalışmaları durdurulmuştu hatırlayan var mı?... Bu gün hâlâ arama kurtarma çalışmaları devam ediyor ve hala canlı insanlarımız çıkarılıyor
  • 2 Yıl Önce

Dîni hobi haline getiren laik con müftü??? gibi konuşmuş

Vay be ....“Tekbir birkaç yerde getirilir: Bir; cenazede, biri öldükten sonra, iki; kurban kesilirken, üç; bayram namazında.”...bunun dışında hiç bir yerde getirilmez mi con?...sahi mi?...oysa inananlar ayaktayken...otururken...yan yatarken daima Allah'ı anarlar...göklerin ve yerin yaratılışı üzerinde düşünürler... tefekkür ederler...Âli İmrân 191. ayet...
  • 2 Yıl Önce

Ali İLKER

HÜKÜM ALLAH (CC) nin
  • 2 Yıl Önce

MÜSLÜM

Depremzedeler sizin bu yazdıklarınızın tam tersini söylüyor.35 bin ölümüz var korkarımki artacak,siz hergün 5-10 insan kurtarmayı insanlarımıza başarı diye ilan ediyorsunuz. 
  • 2 Yıl Önce

Müslim

Müslüm adıyla kimi kandırıyorsun efendi koynunda haçın bile yok.

akesar

Güzel ülkemizin kötülüğünü istemek, büyük felaket ve afetler istemek için çok gavur olmak gerek. 
  • 2 Yıl Önce

Tamam

Bu kadar felâket yeter gidin artık
  • 2 Yıl Önce

Bağ da bizim dağ da sen kimsin?

Beğenmeyen gider. Hem sizi burada yetesiye misafir etmedik mi? Hadi geldiğiniz yere.

Mehmet HATİPOĞLU

Neden bizim sesimiz çakallardan daha az çıkıyor ,hep sönük kalıyor? Biz nasıl hesap vereceğiz ahiret ve hesap gibi derdi olmayanlar bizden daha mı organize? de kendi kulvarlarının maratoncusu? Allah bizi affetsin.
  • 2 Yıl Önce

İnsanoğlu

İnsan konuşur. 

Orhan efendi

Siz ve hoşgörü. Aynı cümlede bile ne kadar eğreti duruyor. Bütün gün burada salyalar sacarak insanlara küfürler eden siz degil misiniz? Bir de utanmadan bize hoşgörü dersi verme.

Orhan İnan

Hadi oradan, rumuzlu terbiyesiz, adam gibi yorum yap..Hem edepsizlik yapacaksın, hem de akit gazetesinde yapacaksın..Müslümanların hoş görüsünü suistimal etme.

Höst

Bir yoruma baktım...bir de yoruma yorum yapana baktım...insan, hırlayanı tarzından şıp diye anlıyor

Hadi ordan!

Sesleri az çikiyormuş. Devir sizin devriniz. Sesiniz çıkmiyor da, hetkese hirlayan kim?

Öfke

Duyulmayınca yok sanılmış??????
  • 2 Yıl Önce

Sanayiden Terzi Muammer

Kılıçdaroğlu: Asrın felaketi Erdoğan’dır dedi.
  • 2 Yıl Önce

Dinime dahledene bak

E yalandan kim ölmüş Muammer? Aynada kendini görüyor başka ne desin. Eğer sen de onun yalanına inanırsan senin de ondan farkın yok demektir. Allah şerrinden hıfz u emin eylesin.

harun

herşeyin zamanı var. Suan acımız var insanlarımızı kurtarmanın derdindeyiz. ama merak etmeyin aziz Türk milleti demokratik ortamda kime ne zaman nasıl öfkesini gösterecegini bilen sagduyulu ve bilinçli millettir.
  • 2 Yıl Önce

Hüseyin

cumhuriyeti biz kurduk demokrasi getirdik halk kendi kendini seçeçek seçme ve seçilme hakkı verdik hatta kadınlara da verdik kim kimi neyi seçti 1950 ye kadar bilemedik varsa bilen yazsın sonra ilk gerçek seçimde halk kendi kendini seçince cahil çoban dediler sistem değişti referandum ile seçimler yapıldı put oldu tek adam oldu yine sandığa gömüldüler oysa 1923 1950 arasınıda tek adam put kimse kimseye demedi Aziz Nesinin dediği gibi chpye oy veren kafatascı faşistlerdir. yine chpli milletvekilinin dediği gibi herkes kurucu unsur chpye hizmet etmek zorunda bumudur demokrasi
  • 2 Yıl Önce

Tekparti faşizmini istemiyoruz.

Cumhuriyetten önce de seçim vardı. Hatırlatayım. Tekparti 27 sene seçimi askıya aldı. kendi çaldı kendi oynadı. Şimdi yine aynısını istiyor.

Hüseyin

hırsız dediklerinn yaptığı 135 bin bina yaklaşık 1.500 000 milyon daireli 4-5 milyon insanın yaşadığı TOKİ konutlarının camı bile çatlamadı insanlar oturmaya devam ediyor
  • 2 Yıl Önce

ZULEYHA

Allahu Ekber
  • 2 Yıl Önce

ZULEYHA

ALLAHU EKBER
  • 2 Yıl Önce

ZULEYHA

ALLAHU EKBER
  • 2 Yıl Önce

Çetin

İblisi gören oldu mu?
  • 2 Yıl Önce

misafir

zuleyha

Yokk

Insan icine cikmaya yüzü yok.

Orda yuzlerce kisi heyecan ve gozyasiyla beklerken

Neden sadece 2-3 SAP'in tekbir getirdigini dusunup duruyordum. Allah razi olsun Ali Agabey, merakimi gidermis oldun.
  • 2 Yıl Önce

tekbir önemli

Çorbayı 70 tl yapan, fiyatı 4 katına çıkaran nakliye yapan, kiraya yüzde 400 zam yapan, yağmalayan da tekbir getiriyor.
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

O dediklerini yapanlar kemalistler ve ateistler..

Orhan

Hadi oradan. İşiniz gücünüz iftira ve hakaret. Biraz utanın.

Ayhan

Hakk serleri hayr eyler.Şikayet edildiği üzere arama kurtarma ekipleri hasarlı binalara, enkazlara depremin ilk saatlerinde girmiş olsalardi ki 2.depremde yıkılan binaların daha fazla sayıda olduğu söyleniyor.Bu kardeşlerimizin de bir kısmını kaybeder miydik kurtarma çalışmaları daha da zorlasirmiydi? Herhangi birinden Allah razi olsun.Hepsini Allah korumuş.
  • 2 Yıl Önce

Yorum

Maalesef ki laik Kemalist eğitim sistemi inançsız ahlaksız insan yetiştiriyor, bu sistemin yetiştirdiği insanlar toplumu bozuyor, yıkımın bu kadar fazla olması bunun en iyi örneği..
  • 2 Yıl Önce

Yılmaz

Bu rezaletler hep bilimsel materyalist eğitimin sonucu!!..

Rıfkı Tezcanlı

Laik Kemalistler yardıma koştu hacı. Her türlü yardımın öncüsü özverilisi onlardı. Gözlerin görmedi kulakların duymadı mı?

Zeynep

Sonuna kadar bilimsel eğitim

tespit

bir hafta enkaz altında kalmış. tam ambulansa yerleştirilirken tekbir getiriliyor. artık orada ekip başı sözü dinlenen her kimse susturmaya çalışıyor. şok olurmuş. beton yığınlarının altında şok olmuyor Allahuekber sesi incitecek diye düşünüyor.
  • 2 Yıl Önce

Mltm

Bende halktan biriyim, yazınızda bahsettiğiniz din dersi verdiğiniz kişilerde halktan. Ve rahatsızım evet. Söylesin buna itirazımız yok. Şova çevirmişler, bunu da kabul edin. Ve dikkatimi çeken depremin İlk 2 günü insanlar çıkarılırken bu tarz davranış hiç yoktu.Sonradan başladı. Arama kurtarma ekiplerinin tepki gösterdiği de olmuş videolardan gördüğüm kadarıyla.
  • 2 Yıl Önce

Sen

Müslüman değil misin? Neresi hoşuna gitmedi bunun?  

Anlayana.

Bu imtihan falan değil kader hiç değil bu tamamen bilimden uzaklaşmaktır rant beton ekonomisinin sonucudur ....
  • 2 Yıl Önce

Orhan

Hadi bakalım. Zamanı gelince kaderin ne olduğunu sana anlatacaklar. Merak etme..

Tekbir-Tedbir Şart

Hem Tekbir hem Tedbir şart.. vesselam.
  • 2 Yıl Önce

csn

bakalim ne zaman yine Ekrem Mansur Meral Temel yazilarin baslayacak haci.  
  • 2 Yıl Önce

Rıfkı Tezcanlı

Yazı denemez onlara. Zırvalama denir.

Av.ali tanriverfi

çok çok güzelolmuş üstadım elinde saglik video kunusjls.a nası olur selamlar.
  • 2 Yıl Önce

avukatmış

Türkçe yazmaktan aciz, yağdanlık sözde avukat.

Laz uşağı

Reis depremin üçüncü günü bazı aksaklıklar yaşanıyor desin,asker iknci günü deprem bölgesine gitsin, ulaşılamayan hala yerler olsun, bahçeli dokuz gün geçmiş bir deprem yerine bile gitmemiş ama kelle koltukta oralarda çalışan, yardım götüren insan ve kuruluşlara akbaba desin,sen dokuz gündür deprem olmuş iktidar hariç herkesi eleştir 
  • 2 Yıl Önce

Orhancigım

Her gün Akit okuyarak bu hale gelmiş olamaz mı?

Orhan

Muhalefet etmekten bıkmadın. Her gün akit okuyan biri böyle olmamalı.

İsmet koldaş

farketmezler asla .
  • 2 Yıl Önce

ahmet

Ortadoğu ülkesi olduk.Onların yaptıklarını yapmamız lazım.
  • 2 Yıl Önce

Rabia Zafer

KESİNLİKLE ÇOK DOĞRU BİR YAZI OLMUŞ AYNEN ÖYLE.
  • 2 Yıl Önce

Emekli

Halk travma geçiriyor özelliklede deprem mağdurlarında yoğun travma mevcut
  • 2 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Bir an için şöyle düşünün başkan Erdoğan muhalefetin erken seçim isteğine karşılık 2022 inin sonbaharında Ekim yada Kasım ayında seçime gitmiş, ve seçimi kaybetmiş olsaydı, chpnin başını çektiği muhalefet partileri iktidara gelmiş, kılışdaroğlu da cumhurbaşkanı olmuş olsaydı, ve bu depremde chp iktidarı döneminde olmuş olsaydı ne olurdu sizce, millet chp genel merkezinin ve Kemalizm ideolojisinin üzerinden silindir ile geçerdi muhtemelen, ey chpliler ey kemalistler başkan Erdoğana teşekkür edin, ve yatın kalkın ALLAHa dua edin hamd edin şükür edin, o ALLAH ki rahman dır ve rahim dır, rahmetlini ve ihsanını kendisine inan kullarından esirgemediği gibi kendisine asilik eden kullarından da esirgemez, kainat daki herşey onun varlığına şahitlik eder, ve yine kainat daki herşey sadece ve sadece onun emretdiğini tekrar eder.
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

En kötü senaryoyu yazmışsın, düşünmek bile ürkütücü..

Aferin Asim

Kemiğin hakkını veriyorsun.

fatih

allah müslümanları bu cahil, gerici, yobaz, necesün(pisliğin ta kendisi),ayyaşların şerrinden korusun.islam ve müslüman düşmanı gavur aşıkları için yaşasın cehennem.
  • 2 Yıl Önce

Düz

Banane Can Ataklidan. Oda senin gibi bir tarafın askeri. Olayı saptırıyor fikrini dini kullanarak kabul ettirmeye çalışıyorsun. Burada benim itirazım. Bir görevli diyor ki. Afetzede göçükten çıktığında hicbir şekilde bağırmayın. Şoka giriyor. Burada Tekbirden bahs etmiyor sadece. Bazıları kalp krizi geçiriyormuş bunuda hemşire söyledi. Kimse dine ve tek-bir e karşı değil. O senin ve öyle düşünmek isteyenlerin yalanı. Ayıptır. Bu halkta buna inanıyorsa yazıktır.
  • 2 Yıl Önce

Akit

Çok güzel yazı
  • 2 Yıl Önce

Emekli

Halk travma geçiriyor özelliklede deprem mağdurlarında yoğun travma mevcut
  • 2 Yıl Önce

Deli İbo

Allahuekber, en büyük Allah demektir. Bu kelime Rabbimin en çok sevdiği tesbihattır. Şimdi bakıyorum yorumcuların yorumunsda ne çok Ezan-ı Muhammetten, Tekbirlerden, Kelime-i Şehadetten rahatsız olan Can Ataklı zihniyetindeki yoldaşlar varmış. Olabilir, her kes inanç ve düşüncesinde özgürdür. Ammmmaaa can bedenden çıkıp, nefes ve rızık kesildiğinde gelmeyin o ezanların okunup, tekbir ve selavatların getirildiği mescit ve camilerimize, kirletmeyin kutsal mabetlerimizi.
  • 2 Yıl Önce

Doğrucu

Sana ne, Allah'ın işine ne karışıyorsun, cami seninmi senden mi izin alıcaz, hatası varsa Allah cezasını verecektir zaten,sen okadar müslüman isen,o yapıları denetlemeyen,imar barışı yapanları eleştirde iş tekbire kalmasın olurmu...

Bu sefer TOZUTTULARLA İDARE ETMİŞŞİSİN....

Çoğu zaman yaptığın gibi küfretmemişsin.... Hiç kimse allahuekbere karşı değil.... 100. 200 saat Molozun altında kalmış insanın etrafındaki yüksek sese karşı...... tomur tomur gözyaşlarıyla Allaha şükretmek binlerce..... sessizce, ve sağlık önlemlerini alıp.... Ambulansa vermek..... Sadece bu.... İstenen bu... O insan canı kurtaran insanlara tepki olabilirimi hiç,,,,,, o insanların tamamı cennetlik.....
  • 2 Yıl Önce

Canturk

Madonna bile Ahbap yardim etmis,Allah ondanda razi olsun.
  • 2 Yıl Önce

DEVLET NEREDE?

❗DEVLET Kars'lı Yaşlı ANNEMİZ. Kendisine hediye edilen 2 nci Düveyi de DEVLETE Bağışladı. Devlet Bu yaşlı Annemizdir, Devlet benim, Devlet Sensin, Devlet Biziz. Devlet MİLLETTİR. Millet DEVLETTİR ???????? Camide Depremzedelere yardım toplanıyor! Bende 20 mi versem 50 mi versem diye düşünüyorum, DEVLET (AFAD) Hesabına para yatıracağım 200 çokmu olur diye düşünürken ! Yaşlı ANNEMİZ DÜVESİNİ Satıyor 13 bin TL yi bağışlıyor. DEVLET BURADA ! DEVLET Evinde otururken Bir TUŞ ile AFAD (DEVLET) HESABINA; 10 TL 100 TL 1000 TL 1OOOO TL ..... BAĞIŞ YAPAN, DEVLET 70 YAŞINDA BANKAYA YÜRÜYEREK GİDİP DEVLET HESABINA BAĞIŞ YATIRAN DEDEMİZ ANNEMİZ. DEVLET VERGISINI YATIRAN. DEVLET BENİM ! DEVLET SENSİN ! DEVLET BİZİZ ! Devlet MİLLETTİR. Millet DEVLETTIR.
  • 2 Yıl Önce

DİYEREK

devlet nerede HÜKÜMET TEDBİR ALMAYARAK 35 BİN MAHSUMU BETON MEZARLARA GÖMENDİR  

sürgün dünya

belki farkeden olmuştur benim yorumda iktidar ve domine ettiği ezberlerin bazısına acımadan ağır eleştiri vardı bazı noktalarda cidden şaşkın işler yapılıyor fakat şu da var ki tsk nın siyaset üstü kalmasına önceki iktidarlardan daha çok titizlendiklerini ve donanımını güçlendirme çabalarını da düşününce insanın kafası karışıyor şu kopan fırtına türk ordusudur yarabbi çok mazlumların önceden ve özellikle bir kaç yıldır kollardaki ayyıldız armayı görünce aslanlar geldi ya artık ölsemde gam yemem der gibi sevindiklerini çok duyduk bazen içlerinden tek tük çürük elma çıkmış olsada bu duyduklarımızın tarihin ta kendisi olduguna askerlik anlamında ileriiiii bakkkk yuksek tutuşş esas duruşş komutlarıyla mazlumların acısının azalmasına sebep olacak kabiliyetin ve komutların şu an bu milletin ordusunda olduguna şahitlik ediyoruz şahitliğimizi makbul et yüzümüze vurma yarab şu kopan fırtına türk ordusu diyoruz şahitliğimizde bizi utandırma yarab
  • 2 Yıl Önce

Yıkmaya çalışan laik kemalist rejimle, onarmaya uğraşan muhafazakar hükümet

Ne kadar tezat bir durum var ülkede. Bir asırdır batının uşaklığını yapan kemalist zihniyetin getirdiği kötü sonuçları görüyoruz. İslam önce tedbirini alır, dürüst insan yetiştirir, ahlaklı insan yetiştirir. İnsanlar islamı yaşamayı arttırdığında bunun farklılıklarını görüyoruz. İslamı arkaya atanların bozuklukluklarına ve fırsat bulduklarında dalavere çevirmeye çalıştıklarına şahidiz. Batı ve onun uşaklığını yapan kemalist zihniyet ise eğitim sisteminde ve uygulamalarında islami terbiyeyle yetiştirmediklerinden ve ailesinin de islamla alakası yoksa bozuk ve ahlaksız insan ortaya çıkıyor ve her yerde sorun olmaya başlıyor. Salgının da depremin de sorumlusu batı sistemi ve içeride uşağı laik kemalist rejimdir ve eğitim sistemidir. Ne alakası var batı yardıma koştu diyenler olabilir, hep bu aldatma taktikleriyle uyumaya devam edecek misiniz diyelim. Salgının ve depremin ana sebebi salgın ve fuhuştur ve batı bunu teşvik ediyor, islami terbiye olmadığı için bir asırdır islami terbiye engellendiği için bozuk insan yetişir bu sistemde, sadece mühendislere suç bulmayla rejim kurtulamaz, asıl rejim suçlu.
  • 2 Yıl Önce

HALK OYLAMASI

Tam tersine halk inanılmaz öfkeli. Öfkelerini, acılarını haykırıyorlar. Evlatlarım enkaz altında 2 gündür kimse gelmedi diye dövünüyorlar. Büyük bir organize beceriksizliği, koordine yetersizliği var. Bölgeye yaya ulaşan ekiplerin elinde teçhizat yok. Uçakla gelmesini bekliyorlar, müdahale edemeden. Millet can derdinde. Siz oturmuş siyaset yapıyorsunuz. Zaten canı yanmış olan milletin nefretini daha da çekiyorsunuz. Bugün seçim olsa %30 alamazsınız. Bu deprem sadece şehirleri değil sizin gibileri de yıkacak.
  • 2 Yıl Önce

Deli ibo ya

Adaş ız. Ibrahimler doğrunun yanında olur. Yandaş olmak kalpsiz olmak anlamına gelmez. Yanlışı görmemek acıdan siyaset yapmak olmamalı. Buradan doğruyu duyurmaya çalışmış, gayette doğru. Neresinden ve neden rahatsız oldun. Biryerlerini açıkta bırakan sensin gibi. O kadar yorum yapıyorsun, görüyorum. Saplantı seni kör etmiş. Sana son sözüm. Kimseyi ilâhlaştırmayın .

Deli İbo

Oğlum senin bu kış mevsiminde bir yerlerin açık kalmış.

Mehmet

O siyaseti sen yapıyorsumn gönlündengeçenleri yazmışsın

fuzuli

Kardeşim kurban keserken bile Itri'nin segah tekbirini bırakıp bir ağızdan Allahü ekber diye bağırıyorlar. Dinin estetik tarafını gürültü haline getiriyorlar. Tıpkı ezan okunan amfileri sonuna kadar açtıklarında oluşan gürültü gibi. Evet ezanı okuyan güzel okuyor, ama onu sonuna kadar açarsanız gürültüye dönüşüyor. Benim sağır kulağımla vardığım sonuç bu. Biraz mahfiyet... buna sen de dahilsin sayın yazar... biraz mahfiyet... kelimenin kökü hafi'dir.
  • 2 Yıl Önce

Hakikatli

Sayın yazar,biz Türk Milleti olarak şimdiki zamana ve gelecek zamana odaklanmalıyız.Devamlı eskiye gidip “CHP Menderes’i astı,camileri yaktı”diye (ki bunların hepsi yalan)insanlara nefret aşılıyorsunuz.1960 darbesini radyodan (Albay rütbesi ile)anons eden Türkeş’in adını bile anmıyorsunuz.Varsa yoksa hep CHP…20 senedir ülkeyi yönetenlere tek bir kelimelik eleştiriniz yok…İnançlı bir insan olduğunuzu her daim ifade ediyorsunuz ama kin,nefret ve yalanlarınız bunun aksini söylüyor…Can Ataklı gerçekleri yazan bir gazetecidir.Keşke onun onda biri olsaydınız..
  • 2 Yıl Önce

Orhan İnan

Allah nasip etmeyince olmuyor..Kalpler kapalı, akıllar dumura uğramış..Uyanmazlar..İman dolu yüreği ile bu Millet bu acı günleri de atlatacak ve alması gereken dersi de alacaktır. Ancak onların fikrini icra makamına hiç bir zaman getirmeyecektir ,inşallah..
  • 2 Yıl Önce

Doğrucu

Gölcük depremi olduğunda hükümet suçluydu ama Orhan, şimdi takdiri ilahi oldu öylemi,o dönemin iktidarı hala suçlanıyor ama, şimdi eleştiren hain öylemi Orhan...

KEMALİST

BU KOMPLO TEROİLERİ GEÇMİŞTEN SÜREKLİ ANLATILIP DURMAKTADIR ,İŞTE 17 AĞUSTOS DEPREMİNDE ÇOK ÖZEL SİLAHLARLA SALDIRILDIĞI VS ABD SULARIMIZA GELDİĞİ SALDIRIDAN SON ANDA VAZ GEÇTİĞİ VS ŞEYLER KOMUTANLARIN DANSI VALS FALAN OZAMNLARDA VARDI?:)) 5 NOKTA DEPREM OLUNCA NEDEN SES YOK ?DİYORLARKİ, O BİR DEPREM,BU GÜN BİRİ İLE MUHAFAKAZAR ARKADAŞ İLE BU KONUYU KONUŞTUK, NEDEN TEKBİR ATILIYOR DİYE SORDUM.. BANA DEMEZMİ? SENİN HBERİN YOKMU? ABD SALDIRDI BUNU GAZETELER BİLE YAZDI ,BİLMEM NE BOMBASI İLE VS:))D)) EE ?BİR SAVAŞ VAR? GÖRMÜYORMUSUN AKP İLE MÜCADELE EDİLİYOR? AZ SONRA ÇANTASINDAN BİR ŞEY ÇIKARTIRKEN SİGARA VS.. ALFASİLİN ELİNE TAKILDI GÖRDÜM :)) EY GİDİ KOCA DÜNYA EY!HAKİKAT AKLIMIZI KAYBETMEDEN ..YA ARKADAŞIM YAPMA BU EZİYETİ KENDİNE NE OLURSUN?BARE İSTİHBARAT DEDE BİR ŞEYE BENZESİN O SİSTEM...
  • 2 Yıl Önce

abdullah

devletimle, dünya liderim ve fedakar-cefakar hükümetiyle ve kadrolarıyla, yardımlaşma sevdalısı ve dünyanın en feraset sahibi aziz milletimle, devlet-özel AFAD ve tüm arama kurtarma ordusunun isimsiz kahramanlarıyla ve güzel insanlarımızla, dünyadaki güzel insanlarla, dinimle bir kez daha gurur duydum; şerlerin hayırlı tarafı da olur hayırlı taraflarını bu cılı günde gösteren Rabbimizin kulu olmakla bir kez daha gurur duyduk, çok şükür
  • 2 Yıl Önce

Hemsinli

Abdullah sen ne cektin baska dunyada yasiyon

İnce

Topala karşı aksadık,hep aççız diye bağırdık,şükür kelimesini onuttuk,Şimdi şehirlere , yakınlarımız sığındık,devlete sığındık.İyiki başımızda bu adam var yoksa insanlar perişanlıkları ile baş başa kalırdı.Eski depremlerinde ki duruma şahit olanlar iyi bilir.Allah bizi affetsin.İnşallah.Beterinden saklasın.Amin.
  • 2 Yıl Önce

abdullah

bu şerefsizlerin bir özelliği de acılar hatalar sorumlular arasında siyasi ayrımcılık ve istismarcılık yapmak, en çok yıkımın olduğu Hatay chp li belediye olduğundan sorumlusunu gizlemeye çalışır...ulan hepsi bizim canlarımız, ahlaksız sorumluları varsa siyasi partısine, inacına, sizden-bizden ayrımcılığına BAKILMAZ, ayrımcılık yapılmaz ahlaksızlar...
  • 2 Yıl Önce

ali

müslüman müslümanlığını, kış kışlığını,  puştluğunu yapar her daim....
  • 2 Yıl Önce

Ali

Hiç kimsenin derdi islamiyetin hakikatlari değil, seninde değin gibi herkes bir tarafgirlik duyguları ile, slogan kelimeler le tutturmuş bir yol gidiyor, müslümanım diyende kendince bir tarafgirlik içinde.

Sami

Sen evvela TEKBİR in ne demek olduğunu öğren cahıl herif.. Koca bir ulusu bir devleti bir adamın varlığına yokluğuna bağladınız gittibe. Ecel vaki olupta oda toprağın altına girince bakalım kimleri ilahlaştıracaksınız..TABİ SİZDE PUT BİTMEZ.. ÇIKARINIZ MENFAATİNİZ KİMDEYSE SİZİN PUTUNUZ O OLUR..Birde utanmadan TEKBİR dersi veriyor.
  • 2 Yıl Önce

Ne mutlu

Müslümanim diyerek, her haltı yiyenlere... demek istedin galiba.

Samicim iyi dinle..!

Bu ülkede heykel-put-putlaştırma dedimi akla direk Chpkk-kamalizm gelir..! Ne mutlu müslümanım diyene..

Cenk Emre

Kendi adıma söylüyorum. Sizin baktığınız taraftan öyle görünebilir. Benim için vatanımın, ülkemin kalkınması, gelişmesi, makus talihinden kurtulması için kim çalışırsa tek adamım o'dur. Bu bugün RTE'dir, yarın başka biri olur. Sizin anlayamadığınız bu işte. PUT arıyorsan, küfredenlerin PUT'una bak.

Namaz kılmayan tiplerin derdi TEKBİR olmuş !

olmasaydı olmazdık diye ŞİRK koşanlar kimler bu memlekette???ilahlaştırmayı en iyi bilen kimler...heykel önünde kıpırdamadan durmayı saygı zanneden, yapılmazsa isyan eden ,tüm topluma zorunlu tutmaya çalışan,siyasiler yapmazsa linç edecek kadar gözü dönen kimler ? put sevici zihniyet kalkmış TEKBİR dersinden bahsediyor......" inanıp iyi işler yaptıkları için cennetle mükâfatlandırılanlar o gün soracaklar, sizi şu yakıcı ateşe sokan nedir ? Onlar şöyle derler: “Biz namaz kılanlardan değildik.” " Müdessir 40-43 ..

Adamsın

Adamsın kardeşim ama bunlar anlamak istemiyor

SIDDIK

Can mısınız nesin seninaklın sarhoşlarla ne bilirsin tekbirin anlamını inanmayanlar camii ye ölünce gitmeyin ki nerede gidersenizsidin yikanmada mezar tabi kabul ederse ölüler sokak sokak ortada kalirsıninın şimdi sen düşün
  • 2 Yıl Önce

SONRA

sıddık TOPLU GÖMDÜLER NE YIKANMASI HEMDE KEPCEYLE TOPRAK DÖKTÜLER ÜSTLERİNE FARKIDA YOK BEN ÖLDÜKTEN SONRA

mehmet

sadece Can da mı bu atak hayır özellikle Kararcılarda bile halkımızdaki bu sükunet hali panik atak halini almış.
  • 2 Yıl Önce

ata

onlar kaynaşmak değil hizaya getirmek istiyor taaa tanzimattan beri... taaa ittihat terakkiden beri.... taaa tek parti döneminden beri....
  • 2 Yıl Önce

haçlı-siyonist islam düşmanı, 2011 de DEAŞ ı kuran, aynı yıl 11 Eylül kurgu saldırısını yapan ve haçlı saldırısı başlattığını söyleyen HAYDUT ABD NİN FETÖ cü vd KÖPEKLERİ sadece rahatsız olur tekbirden, kaderden, imandan, islamdan, milletten

haçlı-siyonist islam düşmanı, 2011 de DEAŞ ı kuran, aynı yıl 11 Eylül kurgu saldırısını yapan ve haçlı saldırısı başlattığını söyleyen HAYDUT ABD NİN FETÖ cü vd KÖPEKLERİ sadece rahatsız olur tekbirden, kaderden, imandan, islamdan, milletten
  • 2 Yıl Önce

Uğur

Kendisine "yanıldın" diyen şahıs, ben hiç görmedim ki Fetullahçılar Allahu Ekber diye nida etsin. Eskiden beri hep laikçileri desteklerler, onlardan daha laikçi davranırlardı. Ak Partilileri aldatıp suiistimal ederken bile aslında hep şimdiki CHP ve İYİP çevreleriyle beraberdiler. Ben üniversitedeyken beni selamun aleyküm dediğim için suçlayıp alay ederlerdi. Biz Müslüman gibi selam verirsek onların laikçi dostlarının canı sıkılırmış, onların güzel kaşlarını çattırmaya hakkımız yokmuş. Ama Allah cezalarının ilk kısmını verdi. Haklı olarak terörist ve terörist sempatizanı diye damgalandılar. Müminler yerine yakın kimse edinip bel bağladıkları kafir Amerikan yetkilileri de zengin laikçiler de onları kurtaramadı. Laikçiler de onlar da yamuldular ve bu gidişle daima yamulacaklar, çünkü onlar Allah'a isyan ettiler ve tevbe de etmiyorlar.

yanıldın

Fetöcüler de senin ve ağababaların gibi tekbir getirir halkı böyle söğüşlerlerlerdi.

SEN NEREDESIN?

Millet can derdinde sen olayin neresindesin. Tam osmanlidaki ucube hacilar hocalar gibi herseyi kadere baglayan, dua okuyunca deprem olaz, namaz kilinca hersey duzelir diyorsunuz. Millet artik bunlari yemiyor. Milletin colugu cocugu enkaz altinda kaldi. aYabanci ulkelerin enkaz arama ekipleri AFAD a hukumetten enkazlara kepcelerle girin dedigi icin aramalari biraktilar, bunuda yazsana. Hangi kitapta yaziyor bu, icerde belki bir ihtimal canli bile olsa bunu nasil yaparlar. Kuranin hangi ayetinde hemen acele sekilde enkazi kaldirin yaziyor. Bos muhabbetlere artik doydu millet
  • 2 Yıl Önce

Muammer Doğan

keşke Hatay da 2011 yılında hasarlı diye rapor edilen ancak kullanılmaya devam eden ve tedbir alınmayan acil kısmını da yazsaydın altında bir çok sağlık çalışanı kaldı hayatlarına mal oldu, Adıyaman belediye binası kamu binası ya yazsaydın Hatay hava alanı yazsaydın nasıl çöktü ve daha binlerce örnek çoğaltmak mümkün 
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

İçimizdeki dönmeler nasıl da ele veriyorlar kendilerini..
  • 2 Yıl Önce

İHMALİNDE

HER HANGŞ BİR DERDE DERMANMI OLDU BUNDAN KENDİNE NE PAY ÇIKARIYORSUN DİYEREK ENKAZ ALTINDA KALMADANMI KURTULDU BİNALARDA YIKILMAKTAN YÜZYILIN İHMALİNDE
  • 2 Yıl Önce

SERDAR

Ali bey selamlar Allah hiç kimseyi doğru yoldan ve adaletten ayırmasın. Rabbim kalbimizden imanı dilimizden adını hiçbir zaman eksik etme. Allahım sen bizlere bundan daha beter acılar yaşatma. Bizlere sabrı cemil ihsan eyle. Allahım merhamet eyle bizlere.
  • 2 Yıl Önce

sürgün dünya

kerime özbek diye bir yazar var teknoloji insan ilişkisini ve dayattığı dili ezberciliği iyi gözlemleyen milliği mukedesatı önceleyen biri fakat derinlere dalarak yakaladığı incelikleri uzun süredir muhalif bir siyasi partiinin hizasında tutma çabası üzücü evet hassasiyetlerimiz vardır bir kısmını siyasi partilerin hizasına denk getirme çabası birgün bende öyle olutmuyum diye korkutur insanı fakat bir yandada tarih ve insanlık önünde yer sarsılsada biz sarsılmayız cümlesinin vücut dilcisi olmak ta korkutur insanı ne zor imtihanmış yer sarsıldı ben sarsıldım derken sarsılmadık diyenleri anlayamaz olmaktanda korkarsın ne zormuş gerçekten anneme depremden sonra dizi yayınlamaya devam eden kanalın adını (a2) bildiğimi söylemeyin o beni halen tokiye yazılmak için heyecanla beklediğimi zannediyor
  • 2 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Ali ihsan bey dün siz (zülal kalkandelen) deyince ben onu kaşar markası zannetmiştim, internetten açıp ambalajına bir bakayım dedim yanılmamışım başındaki şapka ile falan tıpkı bir kaşar'a benziyor.
  • 2 Yıl Önce

1071

At aklı işte
  • 2 Yıl Önce

MANİSALI BÜLENT !

Yine KAFASINI ÇIKARDI ! SEÇİM Ertelensinmiş mış, Sen KİMSİN? DERDİ SENİ Mİ TUTTU? 2011 itibaren ERDOĞAN I İndirmek isteyenlerle birlikte çalıştın. GEZİ OLAYLARINDA TERÖRİSTLERE "GENÇLER" DEDİN, "KOZMİK ODAYA GİRSİNLER BİRŞEY OLMAZ" dedin. (yüzlerce MİT Deşifre oldu!) 16 TEMMUZ Sabahı " Bunların (Fetö) böyle olduğünu bilmiyordum" dedin Hani sen büyük DEVLET Adamıydın, hep kibirli kibirli öyle söylüyordun. Bülent sen 2011 den sonra AKP ye OY verdinmi? DOĞRU SÖYLE. Sen OĞLUNU AL GİT CHP den vekil yap.
  • 2 Yıl Önce

FETOCUNUN

manisalı bülent BİR ZAMANLAR EL ETEĞİNİ ÖPÜYORDUNUZ BU FETOCUNUN

ahmet

Devlet enkazın altında kaldı siz hala reklamlardasınız ya.Adıyamanda kurtarma çalışması üçüncü gün akşamı başladı.Bu ölümlerin katili sizsiniz o kadar.
  • 2 Yıl Önce

Deli İbo

İsmi sevgili peygamberimiz (S. a. s) isimi, ama kendisi pis Fetö'cü hain, bu millet görüyor, siz çıldırmaya, devlete çamur atmaya devam edin.

MUZAFFER

ALLAH CC RAZI OLSUN. BİZİMLE BERABER .OLANLARDAN .ENKAZDAN. CANIM ESIRGEMIYENLERDEN .ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. CENABI HAK. MÜKAFATINI. DÜNYA DA AHİRETTE. İNŞALLAH VERİR....KİMSENIN YAPTIKLARI YANINA KALMAZ..AHİRETTE DE. GÖRECEĞİZ...ÜSTÜN IRK. BEYAZ. PROJE ADAMLARININ. MÜNAFIKLAR..
  • 2 Yıl Önce

Özcan Şahin

GÜNAYDIN ŞAHANE BİR YORUM ALİ BEY HİÇ BİR YAZAR SİZİN GİBİ MUHALEFETİN NİYETİNİ ANLAYAMAZ SİZ BİR YORUM DEHASISINIZ TEBRİKLER EFEMDİM
  • 2 Yıl Önce

Yasemin

Duyum aldim, ENKAZ ALTINDA Tekbir getiren tum vatandaslarimiz sag cikarilirken, sarki, turku veya Izmir Marsi soyleyenlerden hic kurtulan olmamis. Yuce Rabbim ne yapacagini bilir elbette.
  • 2 Yıl Önce

Ilginç

Mucizeye duaya inanirim ama japonlar meselesi var. Japonlar gizli müslüman mi? Büyük afetlerde en az yikima uğrayan en az can kaybeden onlar. Elbette Allaha iman , diregimiz, olmazsa olmazimiz ama Allah bir de akıl vermiş vakitlice tedbir almamız, gecikmeden enkazdakileri kurtarabilmemiz için. Saygılarimla

cahil

cahilce başka bir şey demiyorum

Doğrucu

Senin kafa uçmuş...

Ahmet

ALLAH belanı versin, senin gibiler tiktok ta dalga geçiyordu tez zamanda sen de savcı karşınına çıkarsın inşaALLAH

Nefer

VATANDA! Kardes, diukkatli okumadin ve ironiyi algilayamadin zannederim:-)

KEMALİST

Tekbir RÜKNUDUR tamam ama "YA ALLAH,BİSMİLLAH" DEDİĞİNDE BAŞTA bu diğer yabancı insanlarca sanki onlara siyasal bir slogan atılmış gibi sayarlar yani çıkacak kişinin müslüman mı ?değil kimi zamanda bilinemez ....doğru değil DEPREM zede üzerinden bu tip yaklaşımlar dua okuna bilir bu gayet dola bir şey onda sıkıntı yok!

canan

yasemin, ne söylediğinin farkındamısın sen?

VATANDA!

OLDU HEPSİNE TEKBİR ETSEYDİN OZAMaN KİMSE ÖLMEYEYDİ bari İYİ ALGI YAPMAKTASINIZ .İSLAM DİNİNİ KULANMAYIN YAZIKYA ORDA YABANCI ARAMA KURTARMA EKİBİNE KARŞI... SANKİ SİYASAL SLOGANMIŞ GİBİ MİLLET ORADA YAKININI KURTARMAYA ÇALIŞIYOR SİZLER NELERİN PEŞİNDESİNİZ...?

Ali Hacı

Günde beş vakit namaza çağrı olan ezanımız da tekbirle başlar.
  • 2 Yıl Önce

Hemsinli

Kurani yakanlar kurani yirtanlar bes yildizli otellerde kaliyorlar 5 vakit namaz kilan binlerce kisi oldu Hatayli bir arkadasim dediki derlerki derdi verenALLAH dermanida verir nasil bir dermandirki bana 22 akrabamin olumune derman olacak simdi buna cevap verin

OLDU

NE FAYDASI OLDU

Gök Börü

-Tekbir: Arapça Allahu ekber şeklinde ifade edilen İslamî kavramdır." Allah'ın her şeyden üstün, yüce ve ulu" olduğunu ifade eder. -Tekbir; İslam dininde şu ibadetlerde ve eylemlerde kullanılır: Ezan Kamet Namaz Bayram namazı Cenaze namazı Namaza başlarken Namazın rükünlerinde Namaz bitiminde tesbihte Vitr namazında kunuttan önce Bayram hutbesi sırasında Kurban keserken Mehter marşları Tasavvuf Sünnet töreni Nikâh Savaş
  • 2 Yıl Önce

Doğrucu

Ah Ali ah Ali yaptın yine yapacağını, bak senin yüzünden millet afeti değil tekbiri konuşuyor, aferin yazar Ali bey yine algıyı terse çevirdin ya pes vallahi...

YAZSAYDIN

 FAYDASI NE NEOLDU ONUDA BİR YAZSAYDIN

Serdar Demir

Günlerdir yine canharış mücadele ediyorsun peki Rabbimizin bu musibetlerle vermek istediği derslerle ilğili ne zaman yazmayı düşünüyorsun Rabbimizi konuştur bırak Çelik çomakçıları ortam onlara kalacakmış boşver herşeyin sahibi onların icabına bakar
  • 2 Yıl Önce

BECERECEKSİNİZ

serdar ONU NASIL BECERECEKSİNİZ

Vatandaş soruyor

Depremzedelerimize gariban bir Vatandaş yardım yaparsa verdiği vergiden düşemezken şirket sahibi zenginler yardım yaparsa neden vergisinden düşüyor Ali Bey?
  • 2 Yıl Önce

Ahmet

Zengini parayı seviyorlar, FITRAT, Allah bunları böyle yaratmış.

Bakış

Bakın muhafazakar biriyim hatta sizden daha muhafazakar ama aklınızın almadığı şu var o enkazda kalanlar zaten korku içinde ışık görmemiş su yemek görmemiş öldüğünü düşünmüş o adama bağırırsan şok yaşar. sessiz dua etsek alkış yapmasak sessiz olsak Rabbizimiz bize şükretmediler mi diyecek. Şimdi geç bir karanlık ortama uzan kanepeye saatlerce kapı aralansın sen dalmışken bir kişi tebkir veya başka bir şey bağırsın o an ne yaşarsın hisset sonra olayı tekbire krşı diye yorumla. Tamam gayri müslim olan hiçbir zaman dini hiçbir şey istemez canları cehenneme ama bir müslüman daima aklını kullanmalıdır tedbirini almalısın. Çok bildiğim deprem şokuyla hala dili tutulmuş konuşamayan tanıyorum biraz akıllı olalım Allahü ekber.
  • 2 Yıl Önce

Gerçekten

Gerçekten sende ne ar kalmış nede haya Ula bir sefer Müslüman gibi yaz yazıyı
  • 2 Yıl Önce

Memet Muhdi Akkoyun

Aslanda Tayyip Erdoğan nezdinde İslam düşmanlığı var. Tayyip bahane.
  • 2 Yıl Önce

Nefer

Soyadi ile bu denli uyumlu yorum yazan baska bir yorumcu daha yok burda. Tebrikler Mehmet Kardes.

Memiş Hasdemir

Can aynı Özkök farklı mı ilk gün bakanlara ayar vermeye kalktı siz ikide bir çıkıp demeç bilgilendirme yapmayın sosyoloji uzmanı Özkök kim onların yerine bilgilendirecek dezenformasyon yapanlar diye düşündü her halde duramıyorlar.......
  • 2 Yıl Önce

Eyüp Tekin

Yüreğine sağlık Ali abi
  • 2 Yıl Önce

ali

fetö sanigi amerikan-CİA "TARAF Gazetesi GYY tutuklu Ahmet Altan da ayni seyi soyluyordu Erdogandan kurtulmak, darbe yapmak eski vesatet gunlerine donmek icin ACI BIR ALT ÜST OLUS, FELAKETLE SARSILMAK GEREKIYOR BASKA YOLU YOK demisti BU HALK DUSMANI ISLAM SUSMANI BATICI MANKURT TOHUMLARI.. hepsi ayni kumastan
  • 2 Yıl Önce

Teşvik

Kurban kesiliyor gibi....
  • 2 Yıl Önce

çamlı

DEPREMİN AÇIĞA DÜŞÜRDÜKLERİ, genç yaşta angaraya en yakın bir ilçe merkez camiine imam olmuş, adam hafız, cehrî namazlarda her yerden uzunda, kısada okuyabiliyor. ne yazık ki con pataklı gibi zındiklar var cematte, kimi uzun okudu, kimi kısa okudu, niye böyle okudu, şöyle okumadı,aslında niyet başka, bu tengertek şapkalıların, kıbrıs fatihi! eco fırsat deyip hökumeti yıkmış, ortada kalakalmış ağustos çekirgesi gibi. neyse caminin iki müezzininden hafız olan rahmetli hüseyin efendi genç imama - hoca sen benden yarından itibaren bir haftta izinlisin der, gen dururmu zaten bekar adam,üniv.ye hazırlık kursu da var, kendini angaraya atar. zaten müftü de haftada iki saatliğine şehre uğramaktadır, koyu bir chp lidir, diyanet iş baskanı da öyle, hulasa çam kadı, meşe müftüdür bu şehirde. neyse, bir hafta sonra gelir ki sabah namazı cemaati 4 saf iken bir buçuk safa inmiş. imam yahu huseyin.abi ne yaptın ki sen bu böyle oldu demesiyle, rahmetli; .....lere birinci rekatta 10 sayfa, ikinci rekatta beş sayfa okuduydum bunlar kaldı, imam keşke. yapmasaydın demesiyle: rahmetli .......gavur müslüman ayrılsın yahu, der. yaşanmış olay, duyum değil.
  • 2 Yıl Önce

MUSTAFA

CHP zihniyetini taşıyanlar Kılıçtaroğlu^na kadar Milletin dinine-diyanetine düşmandılar.Kılıçtaroğluyla birlikte devlete de düşmanlık etmeye,bilumum terör örgütleri ile kolkola girmeye,ABD,AB deki Türk düşmanlarından medet ummaya başladılar.Olay bundan ibaret
  • 2 Yıl Önce

Doğrucu

Sen yapıları denetleme,sadece Hatay'da 205 bin imar affı çıkar,denetleme yapma bunları takip etme, yüzlerce imar affı çıkar sonra CHP zihniyeti öylemi Mustafa, olay yukarıda yazdığımdan ibaret kardeş...

Hançer

Ali bey, bu kakalaklar müslüman anadolu insanına düşmanlar. Bunların genlerinde bozukluk var. Ataları bizden değil.
  • 2 Yıl Önce

Is. Bankasi

Kurtulus. Savasinda. Hindistanli. Ve. Pakistanli. Muslumanlarin. Gonderdiklei. Yardimlarla. Kurulan. Is. Bankasi. Acilen. Hazineye. Devredilmeli. Bu. Banka. Turk. Milletinin. Bankasidir
  • 2 Yıl Önce

Doğrucu

Bizim derdimiz afet ve mağduriyet yaşayan insanlar,senin derdine bak hele, yazık...

Nahit

Bankayı cahapalılar yemiş bitirmiş yok yok napcan .

Yavuz

DEVŞİRME SOLYANDAN CARKLI TAİFE. ........................................ABD JAPONYA'YA ATOM BOMBASI ATTI. ...TÜRKİYEYE .CHP KK ATTI. ...JAPONYA ATOM BOMBASI .YARALARINI SARDI .KURTULDU ...BİZ CHP NİN ÜLKEYE VERDİĞİ ZARARLARDAN KURTULAMADIK ... ((S..SAYAN ))
  • 2 Yıl Önce

Serefsiz adam

O zaman 20 yildir ovundugunuz seyleri de girisimciler yapti siz degil.  

nurettın

danimarkalı gurbetçimiz keşke baksaydın hangi girişimcinin yaptığını kaç tane yaptığını hangi ülkelere sattığını hanği iktidar kapattığını yani tarihini öğrenseydin sonra ne yapacaksan kanat boyu ölçseydin

Danimarka'dan bir gurbetci

Copenahgen'da Askeri Muze'de emekliye ayrilan Turk Ucagi sergileniyor. Ustunde de Danimarka Silahli Kuvvetlerine 20 sene boyunca hic ariza yapmadan hizmet eden bu ucagi ureten Kayseri Ucak Fabrikasi Personeline Minnettariz yaziyor. Kemalistlerin uyduruk tarihi bunu gizleyememis iste. Ha inanmyanalara ucagin bir kanadinin uzunlugu 6 m, yeter mi bilmem, yetmezse daha uzunlari da var!

nurettın

atatürk çülük ülkeyi kurtaran gariban şehit gazi dedelerimizi ve evlatlarını değersizleştirerek sömürme projesinin adıdır bunun için dalkavukları yüceltmek için tarihi gizliyerek tarih uydurdular malesef hala inananları var * bankaları kar maskesiyle devleti ve halkı atatürk maskesiyle soydular soyuyorlar * imza ugur mumcu

nurettın

atatürk çülük ülkeyi kurtaran gariban şehit gazi dedelerimizi ve evlatlarını değersizleştirerek sömürme projesinin adıdır bunun için dalkavukları yüceltmek için tarihi gizliyerek tarih uydurdular malesef hala inananları var * bankaları kar maskesiyle devleti ve halkı atatürk maskesiyle soydular soyuyorlar * imza ugur mumcu

Haklisin Yavuz Kardesim

Dini siyasi ve egitim hayatindan cikararak 1923'de toplu igne uretemeyen, genc nufusu savaslarda yok olmus ve okuma yazma orani % 9'luk bir ummetten 25 yil icinde motoruyla birlikte Avrupa'ya ucak ihrac eden, 2. dunya savasinin en buyuk aşı ihratcasi olan bir millet yaratan CHP'nin bu ulkeye verdigi zararı AKP 100 yil daha iktidarda kalsa onaramaz.

hasan

yavuz bi de git

nurettın

ey allahım bu nasıl bir kin düşmanlık bu düşmanlık ancak mülümanlara olan kinleridir demek ki ebu cehiller ebu lehepler her zaman oluyorlarmış tabi ki onlarında takipçileri vardı tek değillerdi ne yapalım tefekkür edene imtihan
  • 2 Yıl Önce

itfaiye kefeni meraklısına ! tam cevabını yazmadığımız için pamuklu ketenli şımarmanız gayet normal

ölünce iman hakkın kalmadığı için bu dünyada ye iç eğlen keyfine bak

itfaiye kefenli arkadaşa cevap veren arkadas

Dedigini yapmaya karar verdim. Ogluma da vasiyet ettim, benim kullanmayacagim pamuklari da sana getirerecek, fazlasiyla yerin varmis cunku.

ZAMAN

KENDİ EVİNİ NİYE YIKIYOR O ZAMAN

Yorum

Nurettin kardeş, atatürkçülük ülkeyi soymanın bir başka argümanıdır, bu konuda Uğur Mumcu nun tespiti mükemmeldir, ama gel de bunu ahmaklara anlat!..

itfaiye kefenli arkadaşa cevap

yararı olmaz arkadaşım, hiç boşuna kefen parası vermeyin ,mezar yeri satın almayada gerek yok. hintliler gibi cesedi yakın külleride egede yunanı denize serptiğimiz yere üflersiniz...tamamdır.. 

Doğrucu

Tekbir değil tedbir almayan yetkililere bir laf söyle Nurettin

Nurettin Beye hitaben yorum yazan Arkadasim

Bu yazdiklarinin daha once olduguna dair sahitlik edecek ALLAHIN tek 1 KUL'U var mi? Varsa, acaba kefen yerine atese dayanikli itfaiyeci kiyafeti ile gomulsek bize bir yarari olur mu?

Nurettin Beye hitaben

"İnkar edenlere, ateşe sunulacakları gün: Nasıl, bu gerçek değil miymiş? denildiğinde: Evet, Rabbimize andolsun ki gerçekmiş, derler. Allah: Öyleyse inkar etmenizden dolayı azabı tadın! der." Ahkaf34 << BU AYETLERİ OKUYANLAR ARTIK BİLMİYORDUK DİYEMEYECEKLER,HEYKELLERİDE KURTARAMAYACAK,KAHROLUP YOKOLMAYI İSTEYECEKLER, YOK OLMAK BİR HEDİYE OLUR ONLARA >> " (Onlara şöyle denir:) Bugün (yalnız) bir defa yok olmayı istemeyin; aksine birçok defalar yok olmayı isteyin!" Furkan 14

Senin ornek verecegin hic Turk yok mu Kardes

Biz GERCEK TURKLER'e ne, ARABIN ebu cehiller ebu leheplelerinden?

Allah için

Allahu Ekber ne güzel kelam seninde dediğin gibi her zaman bu kelamı söylemeliyiz ister iyi vakitte ister dar vakitte bu sözü duyup tozutanda daha beter olsun bak buraya kadar omuz omuzayız ali bey.. Müslüman doğruyu eğip bükmeden söyler tabi münafık değilse
  • 2 Yıl Önce

sansür

Yorumumu çok güzel sansürlemişsin ali bey o iki nokta arasında ne yazdığını bi sen okudun son cümlemi tasdiklemiş oldun

Allahu ekber

Allahu ekber..
  • 2 Yıl Önce

Tekbir düşmanları Hayye Alel Felah ! - "MtAn"

Alfabe latin alfabesi, Şapka İngiliz şapkası, Laiklik Fransız icadı, Medeni+Hukuk Kanunları İsviçre'den , Ceza kanunları İtalya ve Almanya'dan, İdare kanunu Fransa'dan alındı...DEVRİMİN ADI : TÜRK DEVRİMİ ? Cumhuriyetin ilk resmi balosuda yahudi Fresko Bar'da yapıldı,unutulmaz günlerdi....yetmedi Devletin dini İSLAM ibaresi kaldırıldı, Atam Fatih'in mirası Ayasofya müze yapıldı. .Ezan Türkçeye çevrildi ama "Hayye Alel Felah" sözü çevrilmedi "haydi kurtuluşa" söylenmesini hazmedemediler..yoksa millet uyanırda ! kurtuluşa(Namaza) gidebilirdi....TEKBİR düşmanlığına gelene kadar epey yol almışlar..müslümanlarda tekbir getiriliyor diye seviniyor !
  • 2 Yıl Önce

BİL neden bildiğini zannederek sormak

BİL diye başlayıp bilgisizce soru soran şahıs...bir müslüman için hayatın cazibesi ile bir inkârcı için hayatın cazibesi farklıdır...

BIL e cevap

Üreten adama her türlü eziyeti yaptılar şimdi sahipleniyorlar..Avrupaya ihraç etmişmişler ama niye durdurduklarını yazamazlar...niye devam edemediklerini saklarlar..

Ahmed

Siz daha once Kemalist Ordunun kurdugu TUSAS-TAI-ASELSAN-HAVELSAN-ASPILSAN'in tekonolojik alt yapisiyla (Bu gercegi Damat Selçuk Bey durustce itiraf etmistir, halen kendi sesiyle internette mevcuttur, isteyen dinleyebilir) 21. yuzyilda kiytirik 3-5 IHA Uretip ihrac ettik diye bulutlarda gezerken Kemalist Turkiye'nin 1940'li yillarda motoruyla birlikte uretip Avrupa'ya ihrac ettigi ucagin 6 m.lik kanadi senin de agzini sulandirdi herhalde!Sen kimsin de benimle muhattap olacaksin, sahibinin verdigi kemige muhtac trol?

BİL

tenkiy yazana cevap SEN KENDİ SAFSATANLA MUTLUYSAN ÖYLE KAL ANA BUNLAR HAYATIN GERÇEĞİ DEĞİL BİL KAFİR İÇİN CAZİP KILINIRKEN NİYE SANAN SEFSALET EZA CEZA KILINDI OKADA ORUÇ TUTUP NAMAZ KILIP DUA ETMENE RAĞMEN

Ahmed

Nefer rumuzlu yorumcu klinik bir vaka, hiç muhatap olmaya değmez.

Nefere cevap

Hatim indirdim diyorsun: 2 örnek vereceğim , 1) Tebbet süresinde Allah,ebu lehebin iman etmeyeceğini bildiriyordu. ebu leheb sure indirildikten sonra 8 yıl daha yaşadı. Eğer isteseydi münafıklık yaparak yalandan iman ederek bu sureyi ayetleri geçersiz gösterebilirdi,şüphe uyandırabilirdi ,ama iman etmeden öldü.Peygamberimiz Kuranı Kerimi kendisi yazsaydı(haşa) böyle bir riske girermiydi ? girmezdi...Bu demektir Allah geçmişi ve geleceği bilendir..sadece bu sebepten iman ettiğini bildiren papazlar var..Bu mucizelerden sadece bir örnektir. görmesini bilen göz için bir mucize yeter , göremezsen tüm evren önüne serilse fayda etmez. 2) Lisans bitirdim yazdığın için bu örneği veriyorum : Demir madeni dünyada oluşmamıştır. güneş sistemi dışındaki uzaydan gelmiştir. Nova veya Süpernova olarak bilinen yıldızlardaki demir miktarı belli bir oranı geçince, artık yıldız bunu taşıyamaz ve patlar. Demir uzaya dağılır . “Ve kendisinde çetin bir sertlik ve insanlar için (çeşitli) yararlar bulunan demiri de indirdik“ (Hadid Suresi: 25). "indirdik" kelimesinin kullanılması işte gören gözler için mucizedir. Demir 1400 yıl önce Arabistanda niye insin !! o günün şartlarında demirin indirilmesini kim nasıl yorumlasın ? zamanı gelince ayetlerdeki mucizeler bir bir ortaya çıkıyor .Ayrıca Allah bu madenlerin dönüşebilmesi (ör çeliğe) için kafeslerde(atomlar arası) boşluklar yaratmıştır..ilk başta kusur gibi görünen bu boşluklar olmasa çelik elde edemezdik. karbon atomu bu boşlukları kullanır. %2'ye kadar karbon çelik elde edilmesine yetmektedir ki medeniyet çelik üzerine kurulu.. sizin İslam aleminin geri kalmışlığı ile ilgili beklentiniz, geçmişte İslam aleminin ileri olmasından ne farkı vardır ? avrupa şu anki temellerini İslam aleminden kopyaladığı eserler üzerine kurmuştur.bunu avrupanın onurlu bilim insanlarıda inkar etmez. ARAP RAKAMLARını kullanmayı bıraksınlar ,roma rakamı kullansınlar görelim medeniyetlerinin durumunu ? İslam medeniyetini yok sayan avrupa tuvaletsiz yaşarken, İslam alemi "oku" emri ile parlıyordu. Üniversiteler camilerde kurulmuş ilk İslam mekteplerinin devamıydı. avrupada geçmişte üniversitelerinde okutulan kitapların bir coğunun İslam aleminden çalınarak çevrilmiş baskılar olduğu ortaya çıktı.Bütün çevirilerde çeviren kendi adını yazmış,İslami isim silinmiş ! buna benzer binlerce örnek daha var.3 dil bilmen hiç bir anlam ifade etmiyor,istersen hiç konuşma ! iman meselesi dil,din,ırk meselesi değildir. "(Resûlüm!) Eğer Rabbin dileseydi, yeryüzündekilerin hepsi elbette iman ederlerdi. O halde sen, inanmaları için insanları zorlayacak mısın? " Yunus 99

Nefer

Seviyeli oldugun icin seninle muhattap olacagim. Eski caglarda toprak buyuklugu, nufus ve iman gucu Milli Gucun en onemli unsurlariydi, ama 21. yuzyilda bu sira degisti. Ilim-Bilim-Teknoloji ile desteklenen Ekonomik guc artik acik ara Milli Gucun en buyuk unsurudur ve bunlara sahip olan Ulkeler sahip olmayanlari kukla yapar. Biraz arastir internette, ABD Yildiz Savaslarinda sadece kucuk bir adim ileriye gectigi icin koca Sovyet Imparatorlugunu tarihe gomdu ve seytan ABD simdi tum dunyayi parmaginda oynatiyor. Sorabilirmiyim sana Arkaadasim, Ilim-Bilim-Teknoloji ile desteklenen Ekonomik gucu olup dunyada soz sahibi olan tem bir Musluman Ulke var mi? Afganistan'a ozeniyorsun ama dolar dilenciligi yapmasina da ozeniyormusun, bizde mi oyle olalim?Ha bu arada Konyaliyim, tum cevrem AKP'li, ama iclerinde az da olsa Seriatcilar da var, Turkiye'de 70 ili gordum, 15'inde bilffil yasadim. Avrupa'da eksiksiz tum ulkeleri gordum, ucunde bilfiil yasadim, Afganistan'da da 6 ay yasadim, yani herseyi cok iyi bir gozlemci olarak yerinde gozledim. Ayrica yurt disinda sayili bir Universiteden cok 4 Yuksek Lisans ve 2 Lisans diplomam, ayrica tam hakim oldugum 3 yabanci dilim var. Trol filan da degilim, kendimin troluyum, Turk Milletinin Siyasal Islam'in ayagina vurdugu PRANGAYI KIRARAK Yeniden Dunyada soz sahibi olabilmesi icin kendi basima trolluk yapiyorum. CHP'den baska hicbir partiye oy vermemis Babamin Ortaokulda zorla gonderdigi Hoca Mektebinde hocamin gozbebegi idim, Allah kabul ettiyse hatim de indridim, ama bu dini temelim okudukca ve dunyayi gezdikce GERCEKLERI ve ULKEMIN GELECEGININ NEREDE OLDUGUNU Ogrenmeme asla engel olmadi. Vatanlarini sevdiklerinden zerre kadar suphem olmayan, ama konulara tam vakif olmadiklarindan ve sadece tek yonlu egitim aldiklarindan yanlis yolda olduklarini zannettigim Seriatci arkadaslari da Islamin esaretinden kisa bir sure de olsa kurtulup biraz arastirmalarini ve dusunmelerini, soyle dunya haritasini acip Musluman Ulklerle gavurlarin farklarina, hatta ornegin dindar Katolik Polonya ve dindar Ortodoks Yunanistan ile Protestan ve/veya Ateist Almanya, Hollanda, Iskandinav Ulkeleri arasinda ki cag farkina soyle bir goz atmalarini, dindarlarin ateistlerden dilencilik yaptigi aci gercegini gormelerini, dinin artik Milletleri dilencilige veya bdigerlerinin usakligina, copculugune, hizmetciligine goturen bir duruma dustugunu goremelerini kalben oneririm, bu gercekten Turk Milleti'nin HAYRINA olur.

tenkit yazana cevap

müslüman değilseniz söyleyecek birşey yok.....Eğer ki müslümansanız "GÖKTEN İNDİĞİ SANILAN..." ne için neden söylenmiş bir araştırın görün bakalım gerçekleri,utanmadan tekrar gelip yazı yazabilecekmisin, heykel sevdanız imanınızın önüne nasıl geçiyor görelim ? KUDUZ AŞISI olun yazınca kendinize hakaret ettiğinizinde farkında değilsiniz ! ibretlik vakasınız...İMAN meselesi teknoloji,zenginlik,heykel çokluğu ile ölçülseydi Japonya,Çin,Kore Hindistan put heykelleri ve teknolojileri ile önde giden milletler olarak cenneti hak mı edecekti ? Afganistandaki tek bir imanlı kardeşim ALLAH katında dinsiz milletlere,teknolojik keferelere bedeldir...Ulu Önder Hz.Muhammed diyemeyen diller mahşerde de konuşamayacak..Ayeti okuyunca bir düşün bakalım Rabbin ne demek istiyor ? """ KAFİR OLANLAR İÇİN DÜNYA HAYATI CAZİP KILINDI. (BU YÜZDEN) ONLAR, İMAN EDENLER İLE ALAY EDERLER . Oysa ki, (iman edip) inkardan sakınanlar kıyamet gününde onların üstündedir. Allah dilediğine hesapsız lutufta bulunur""". Bakara 212

O tenkit ettiklerin sayesinde

INSANLIK Tarihin ACIK ara EN BUYUK Dahisi Mustafa Kemal 1923'de toplu igne uretemeyen, genc nufusu savaslarda yok olmus ve okuma yazma orani % 9'luk bir ummetten 25 yil icinde motoruyla birlikte Avrupa'ya ucak ihrac eden, 2. dunya savasinin en buyuk aşı ihratcasi olan bir millet yaratti. Bu PEW'e gore (acin bakin Google'dan, PEW, Sharia Research, 100 yildir debeleniyorsunuz, %12 ile tum dunyada sondan ucuncu olup NAL Topluyorsunuz) NERENIZE BATIYOR? Atamin sadece Heykelleri bile Turkiye'yi Afganistan yapmaniza engel oldugu icin HIRSINIZDAN KUDURUYORSUNUZ. Atasina hayran ve minnettar olan %85'lik cogunluga ne, gidin KUDUZ ASISI olun!

harun çelebi

siz tekbir biz tedbir diye bağırıyoruz...
  • 2 Yıl Önce

SEVİNİN

uğursuz BELİ 35 BİN MAZLUM BETON ENKAZLARI ALTINDA DONARAK HEDER OLDULAR KADER PLANLAMASINA İNANAN 8 KERE İMAR AFFI ÇIKARANIN GEÇ MUDAHALESİNİN ACI SONUCU MÜJDE 10 BİN TL DAĞITACAK SEVİNİN

Uğura cevap

Uğur -> "İslam'a inanmayanların oranı en fazla yüzde 15 ve bilemedin 20'dir." yazmışsın.... Biz ne yazdık ? "TR'de %14 Allaha inanmıyor"....! yazılanı okumadan salla gitsin ? aynı oranı yazmışsın ?? şaka gibisiniz...neden kafa basmıyor burada çok net anlıyoruz ki okuduklarını anlamıyorlar, kargalar ,şimdi sana gülüyor ..

Uğur

Araştırma alıntılayan yorumcu, bu MAK şirketindeki inançsız zengin görevliler kendilerini çok taraftarlı göstermek için inançsızlık oranlarını fazla sıkmış. Nitekim internette aradım; şirketin baş yöneticisi hep Zillet yayın organlarında haber yapılmış, onları desteklemiş. Oy oranları hakkında saçma sapan Zillet yandaşlığı yapmış, o kadar saçma oranlar sıkmış ki kargalar bile güler. Türkiye'de Resulullah'a ve dolayısıyla İslam'a inanmayanların oranı en fazla yüzde 15 ve bilemedin 20'dir. CHP'li ve HDP'li oyverenlerin bile çoğu o kadar inançsız değil. Müslüman görünen inançsız münafık Zilletçi azınlık neredeyse zenginler ve belli mezhep mensuplarıyla sınırlı; ama ahalinin yarısı bu kafirler ve münafıklara uyuyor, çünkü yüreklerinde bir hastalık var, münafıkların ve küffarın hayat tarzı hoşlarına gidiyor.

% sonuçları verdiğim araştırmanın haberini Akitin sitesinde de ararsan bulursun , sorarsan herkes müslüman !

MAK 2017 araştırmasına göre : TR de %14 Allaha inanmıyor, %25 Meleklere inanmıyor, %24 Kuranı Kerime inanmıyor, %37 Hz.Muhammed'e inanmıyor, %45 Kadere inanmıyor, %75 Kuran Kursuna hiç gitmemiş, %83 Kuranı Kerimi mealinden hiç okumamış, %43 hiç camiye gitmemiş, %55 oruç tutmuyor..Deprem olunca TEKBİR getiren görünce rahatsız olmamaları imkansız ! sende haklısın, sorarsan herkes müslüman...müslüman olmadıklarını söylemeye utanan çok var anlaşılan..

el-cevap

sizin geçmişinizde ibretlik vakayı : Gaziantepte genelev açılışını TEKBİRLERLE kurban keserek yapan Belediye başkanını internette aratırsan haberini bulursun..tekbir getirmesini bilen başkanlarınız var korkmayın bu kadar ! Açılışta kurbana gerek yok içerde çok kurban var diye dalgada geçiyordu zihniyetiniz..

Uğur

Tekbiri de tedbiri de biz müminler yapıyoruz. Münafıklar ve yüreklerinde bir hastalık olanlar ise sadece sansasyon için bağırıyor. Erdoğan'ı ve müminleri düşüremeyecekler, aksine Allah'ın izniyle asıl ileride muktedir olacağız.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23