• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Babam yaşasaydı, kime ne derdi?

124 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yunus Yeniçeri

IP’in yükseldiğini ZAN eden Arkadaşlar,IP batıyor dibe bunu böyle bilin.  
  • 4 Yıl Önce

osman yavuz

mekanı cennettir onun...Allah rahmet eylesin...bizlerle de paylaştığınız için size de teşekkürler!...
  • 4 Yıl Önce

Bu habere rağmen Ümit varız. ..

Enflasyon ve işsizliğin toplamından oluşan Sefalet Endeksi’nde Türkiye en yakın takipçisi Arjantin’e fark atarak birinci oldu. Türkiye 93.3 puanla ilk sırada yer alırken Arjantin 89.9 puanla ikinci oldu. Üçüncü sırada yer alan ülke ise Güney Afrika. Bu ülkenin endeksteki puanı 41.4. Macaristan 23.8, Polonya 22.3, Rusya ise 17.5 puanla endekste yer aldı.
  • 4 Yıl Önce

Berk Okay

Ya bu yazıyı yazmak için harcanılan zamana mı üzüleyim yoksa okumak için harcadığım zamana mı?
  • 4 Yıl Önce

Gurbetci

Hakikat Adina bir Kardesim yorum yazmis aynen katiliyorum
  • 4 Yıl Önce

Sami

Iyi partiye helal olsun, bu kadar iftiraya , yalana, bu kadar karalamaya her gun asagi cekilmek istenmesine ragmen hala ayakta ve son surat ilerliyor. 
  • 4 Yıl Önce

Orhan İnan

Allah geçmişlerimize rahmet eylesin. Nankörlük yapanların dünyada itibarlari olmayacağı gibi ahirette de Allah katında makbul olmayacaklardır. Keşke farkına varsalar.
  • 4 Yıl Önce

AKINCI 1453

"Oglum akp icin kafayi yedin,tez bir psikolog doktora görün" derdi!
  • 4 Yıl Önce

.....enigi

seni gidi ..... enig seni

Fatih

Ali bey, Babanıza, Ağabeyinize ve tüm geçmişinize Allah rahmet etsin. Allah cennet te kavuştursun. Sizler gibi evlat yetiştiren Babanızdan Allah razı olsun.
  • 4 Yıl Önce

bunlar insan degildir

rahmet dilegine bile olumsuz verenler siz insan degilsiniz

Baban yaşasaydı

Baban yaşasaydı eminim sana aferin dedi
  • 4 Yıl Önce

Suat

yaşasın cumhuriyet
  • 4 Yıl Önce

Fsm

Baban yaşasaydı. Hırsızlara sahip çıkma  deyip, hırsızlığın kraını yapan siyonistlerin kuklası pensilvanya'ya kesinlikle prim verme derdi.. 
  • 4 Yıl Önce

ata

Allah rahmet eyleye...
  • 4 Yıl Önce

Adil

Herkes bu ülkenib evladı değilmi.niçin insanlar arasına nifak sokuyorsun 
  • 4 Yıl Önce

Alkan

Bırak sp nide AKP İsrail ilişkilerine baban nederdi
  • 4 Yıl Önce

Ali

ekonomik büyüklük Dünya sıralamasında 23 uncu sıraya indirmişiz..
  • 4 Yıl Önce

Recep Dengiz

ALİ BEY ALLAH YOLUNDAN AYRILMAYAN TÜM ÖLMÜŞLERİMİZİN MEKANINI CENNET EYLESİN, BİZLERİ NAMERT KÖPRÜSÜNDEN GEÇENLERDEN, TİLKİ GÖLGESİNDE YATANLARDAN EDECEKSE CANIMIZI ALSIN. AMİN.
  • 4 Yıl Önce

KARAKARTAL

CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN. ALLAH RAHMET EYLESİN BABANIZA.
  • 4 Yıl Önce

Bayram

Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun
  • 4 Yıl Önce

Mandacılar bayram kutlamışlar

Neyin bayramını kutluyorlarsa. Avrupaya manda olmanın bayramını mı? Yedi düvel dedikleri avrupayı yurttan attık kahramanlığı taslıyorlardı. Devrimlere ve laikliğe bakınca hiç te öyle görünmüyor. Mandacılık ve ihanet apaçık ortada.
  • 4 Yıl Önce

Davacı

Aynen

Kuş beyinli …. yazan bir daha oku

İşine gelmiyor. .. ihanet sizde

200 000 KISIYLE  

Bu büyük güçle anadoludan son darbeyle süpürüp atabildiginizi sandığınız milletin TÜRK MILLETI OLDUĞUNU UNUTTUNUZ.... 

Senin gibi ... anlamaz.

Şe..slz.

Allah gani gani rahmet eylesin  

Fakaaat su anda gördüğüm... 
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Tayyip Erdoğan ve ak partinin nasihate ihtiyacı yok olarak görmüşsün ya rahmetli baban sana da muhakkak “kula kulluk etme” manasına gelecek bi şiir ile nasihat ederdi.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Çok doğru söylemişsin de babası öyle birşey söylemez.

:::::::::::::::::::::

Aminnn.
  • 4 Yıl Önce

İhsan y

Bugün bayram farkındamısın hacıcavcav 
  • 4 Yıl Önce

Levent 15

Terbiyesizlik yapma! Adam gibi yorum yaz! Cumhuriyet Bayramı 'nı da kutla! Ama bilgin yoksa, fikrin yoksa ancak dalga geçmeye çalışır, onu da yüzünüze gözünüze bulaştırırsınız!

Mehmet, bugün cumhuriyet bayramı

Farkında mısın!

Mehmet

Yazar neden bahsediyor sen neden bre!

Mehmet.

babana Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun. 
  • 4 Yıl Önce

Paşa

Ey oğul dün yaptığın şeyleri bugün başkası yapıyor olabilir normal gör,ey oğul dün kızdığın kişilerle bugün dost olabilirsin başkaları da olabilir hoşgör, ey oğul dün CHP ile koalisyon yapan Erbakan'a destek verdik hepimiz bugün başkaları da destek verebilir normal gör,ey oğul çözüm sürecinde reise verdiğin payeyi bugün başkalarına da vermelisin,ey oğul din kimsenin tekelinde değil kalp okuma yapma sakın,herkese saygılı olmalısın, son olarak ey oğul oku adam ol baban gibi,,,, eşek olma derdi...
  • 4 Yıl Önce

Aliciğim

Bugün bayram. Senin de bayramin kutlu olsun.
  • 4 Yıl Önce

Beberuhi

Yaşasaydı kesin seni reddederdi.
  • 4 Yıl Önce

Tesekkür ediyorum

Tesekkür ederim kardeşim duygularıma tercüman olmuşsun

Doğrucu

Oğlum Ali sen nasıl Erbakan'ı bırakırsın...
  • 4 Yıl Önce

Kimsesiz

Atatürk bir on sene daha yaşasaydı.
  • 4 Yıl Önce

Vedata asker mi yapardı

Ne yapardı

Asım,ın nesli

ALLAH gani gani rahmet eylesin, babanızada ağabeyiniz Mustafa karahasanoğlu beyefendiye de, Ali ihsan bey, babanızın bu güzel sözlerinden bizlerde nasiplendik, sizin gibi evlatları yetiştiren baba sıradan bir insan olamazdı zaten kendisine minnettarız, diğer taraftan bugün cumhuriyet bayramı, ulu hakan cennet mekan sultan Abdülhamid Hanı rahmetle ve minnetle yad ediyorum, iyi ki vardın ulu hakan sultan Abdülhamid Han, osmanlıyı tesbih taneleri sayısınca tam 33 sene bıçak sırtında yönettin bıkmadın usanmadın, sen olmasaydın ne ortada kurtarılacak bir ülke olurdu, nede üstünde cumhuriyet kurulacak bir toprak parçamız, imandan izandan nasipsiz kimselerin sana olan sevgimizi anlamalarını beklemiyoruz, çünkü biz seni ALLAH için seviyoruz, ALLAHı sevdiğin için seviyoruz, ruhun şad olsun ulu hakan sultan Abdülhamid Han.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Mustafa Kemal Atatürk ü her mahlukat anlayamaz. 

Mehmet 71

Degerli kardeşim oooh dedirten yazınızdan dolayı teşekkür eder babanıza ve agabeyinşze tekraren allahtan rahmet ve magfiret dikerim.işte böyle alışılmış yazı kalıbını kırınızki.hikmetleri,marifetleri okuyalım,yaşayalım.tekrararen teşekkürler...
  • 4 Yıl Önce

kibasrcık

rabbım ahırete irtihal etmiş hak dostlarının mekanlarını cenetı ala etsın amın
  • 4 Yıl Önce

Laz uşağı

Rahmetli baban bugünleri görseydi, bir Erbakana ihanet ettiniz nankör derdi sana,iki yahu Ali bu LGBT destekli İstanbul sözleşmesine sen oy verdin şimdi başkalarını sucluyorsun bu gayretullaha dokunur edepli ol derdi,senki zinanın suç olmaktan çıktığında bu iktidara destek verip şimdi karşındaki insanları din düşmanı görüyorsun ha öylemi a be şaşkın derdi,hele bakara makara diyene tek bir kelime etmiyorsun ha yazıklar olsun sana derdi, sonra ne derdi ah oğlum sen çözüm sürecinde bu iktidarı destekledin,apo guzellemesi yapanlara sesini çıkarmadın şimdi karşındaki kişileri ne hakla sucluyorsun demezmiydi, sonra feto ile yürüyen AKP ye bir çift söz etmiyeceksin ama şimdi herkesi fetocu ilan edeceksiniz öylemi oğul demezmiydi, sonra a be oğlum faizle kredi çekip ev alabilirsiniz diyen diyanete nasıl sesini çıkarmazsın biz böylemi yetiştirdik sizi demezmiydi,adam ol ispatsız,sahitsiz kimseyi suçlama demezmiydi Ali, sonra şöyle bitirirdi,bir kişi bile mazlum varsa siyasi ikbalini bir kenara bırakacaksın onun meşrebine, düşüncesine, inancına bakmaksızın onun yanında olacaksın der noktayı koyardı,iyki rahmetli baban senin bugünkü halini görmedi diye şükret bence, çok ama çok üzülürdü zira.... Eh sonunda da, saadetlilere, davuoğluculuraa babacanlılara derdi ki, "AK parti istanbul sözleşmesini ata etmiş imzalamış, onlara bu ülkenin dindarları hata emiş oy vermliş, ama şimdi erdoğan o sözleşmeyi ççöpe attı. geri getireceğiz diyen CHP'yli, İP'e destek çıkan ey saadetliler. Siz neyin davasbını savunuyorsunuz. Bababcan, sen kimin adamısın. Davutoğlu, sen kimin düşmanısın? " der, ak p;artinin yaptığı hatadan döndüğünü, ama SP'nin, DEVAnın geleceğin hala o hatada ısrar ettiğnii yüzlerine vururdu
  • 4 Yıl Önce

AKINCI 1453

AB anayasasinda bütün sapkinliklarin haklari koruma altina alinmistir ve abdullah gül ile erdogan AB anayasasini kayitsiz sartsiz papa heykeli altinda kabul ederek imzalamislardir. bu bakimdan Istanbul sözlesmesinin hicbir anlami yoktur.ayrica müslüman aile yapisini yikan AB uyum yasasi hala yürürlüktedir...

ÖZBAŞ

Lazuşağı, seni Devlet yönetimine getirmeli, ipek gibi yönetirsin heralde, bence yanına yardımcı olarak ta csn rumuzlu okuru da versinler, Türkiye yi uçurursunuz göklere millet yönetim görsün.

Asım,ın nesli

Cumhuriyet ! Nedir dediğimizde okul yıllarımızda bize söylenen şuydu, cumhuriyet demek halkın kendi kendisini yönetmesi demektir, yani cumhuriyet demek babadan oğula geçmeyen bir yönetim şekliydi, diğer taraftan chpli tüsiadcıların holdingleri babadan oğula geçebiliyor, bunda bir sakınca yok, mesela milletvekiliğide babadan oğula geçebiliyor, örnek chpli faik öztrak'tır, ve onun gibi daha niceleri, bunda da bir sakınca yok, mesala memurlukda babadan oğula geçebiliyor, şimdi siz bu örnekleri saçma olduğunu söyleye bilirsiniz lakin, ben şimdiye kadar, dağda bayırda hayvan otlalatan bir çobanın, tarlada çalışan bir ırgatın, asgari ücretle çalışan bir işçinin, benim babam memurdu, milletvekiliydi, yada holding patronuydu dediğini duymadım, yani ülke yönetiminin babadan oğula geçmesi insan haklarına genel hukuka ve cumhuriyet ruhuna aykırı lakin, bir çobanın oğlununda çoban olmasını hangi insan hakları kriterleri ile hangi eşitlik kavramına göre açıklayacağız, yani cumhuriyet sayesinde bir çobanın oğlu ile, bir memurun oğlu eşit haklara sahip lakin kağıt üstünde bir eşitlik bu, hani cumhuriyet ile kadınları özgürleşti deyip, başörtüsü takmak isteyen kadınların özgürlüğünü kısıtlamak gibi bir şey bu, yani eşitlik ve özgürlük gibi kavramların hepside kağıt üstünde, cumhuriyet demek eşitlik demek özgürlük demektir yok öyle bir şey , işte bu eşitlik ve özgürlük söylemleri bu ülkede siyasi nüfuzunu devam ettirmek isteyen gayri milli unsurlar tarafından uydurulmuş masallardan ibarettir.
  • 4 Yıl Önce

Yorum yazanlar

Cumhuriyet kurulduğundan beri laik kemalist rejim hüküm sürmektedir ve bu rejim içindeki hükümetlerdir. Dolayısıyla batı uşağı chp zihniyeti devam etmektedir.  

Mehmet

At bu çalışmayan kafayı bilmem kimin nesli

Günün grzklsı

Allah sana akıl fikir versin.

Laz uşağı

Sen yazma bi daha kardeş

KONUŞMA

Asım'ın nesli UNUTMA MÜLKİYET VE MİRAS HAKKI EVRENSELDİR HER TÜRLÜ YÖNETİMDE VARDIR SADECE KOMUNİST KISMİ SOSYALİST ÜLKELER ÜRETİM ARAÇLARI HARİÇ SEN KOMUNİST YADA SOSYALİSTMİSİN MÜLKİYET HAKKINA MİRAS DEVRİNE KARŞI ÇIKIYORSUN BOŞ BOŞ BİLMEDEN KONUŞMA

DİYE

BU SORUYU 99 YILIN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUNDA İKTİDAR OLAN SAĞ HÜKÜMETLERE (MENDERESE DEMİRELE ÖZALA ERBAKANA ÇİLLERE YIMAZ RECEBE HĞKÜMETLERİNEN) SOR NİYE UYGULAMADINIZSA KAĞIT ÜZERİNDE BIRAKTINIZ EŞİTLİK ÖZGÜRLÜK YARATACAK CUMHURİYET DEVRİMLERİNİ DİYE

YETMEZ Mİ

Asım'ın nesli O KADINLARI CARİYE ÜÇÜNCÜ DÖRDÜNCU KARI KUMA ÇARİYE KÖLE OLMASINDAN KURTARIP AKLI HÜR VİCDANI HÜR KANUN KARŞISINDA EŞİT BİREYLER YAPMASI MİRASTAN EŞİT PAY ALMA SEÇME SEÇİLME HAKLARI VERMESİ YETMEZ Mİ

ADINA

"Asım'ın nesli" DEMİRELİ ÖZALI RECEBİ NEREYE YERKEŞTİRECEKSİN ACABA CUMHURİYET DEVRİMLERİ VE CUMHURİYET ADINA

DERDİ

YAPTIM YAPTIM BİYE BÖBÜRLENİRKEN YAPTIĞI BORCU SÖYLEMEYENE BABAB NE DERDİ ACABA YOKSA SENİN GİBİ SAVUNUP AKLAYIP PAKLAMAYAMI ÇALIŞIRDI YOKSA AMA AYASOFYAYI İBADETE AÇTIMI DERDİ
  • 4 Yıl Önce

DİYE

BABANA BİR SOR APONUN HÜCRESİNE ARKADAŞ TV GÖNDERENE NE DERDİN DİYE
  • 4 Yıl Önce

Kadın

Tv de izliyorum. Şu anda Sn Cumhurbaşkanımız ve tüm devlet erkânı Anıtkabir'de Atatürk'ün huzurunda. Saygılarını sunuyorlar. Başkanımız Atamıza "ruhun şad olsun" diye sesleniyor. İlk yerli arabanızın müjdesini veriyor. Gurur duyuyoruz.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Atatürk'ün ismi bile dünyaya yeter. Gelmiş geçmiş en büyük lider.

SÖYLESENE

BABAN VALİLERE PKKLI SİLAHLI TERÖRİSTLERE MUDAHALE ETMEYİN DİYENE NE DEMİŞTİ ÜFÜRÜKCÜ BİRDE ONUN SÖYLESENE
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz

BAKALIM, kendi aklını devlet aklı ile bir mi tutuyorsun?  

BAKALIM

Yılmaz TERÖRİT ÖLDÜRDÜK DİYEP BAŞKASI ÇIKAN VE HAYATA OLDUĞU ANLAŞILINCA HER PROPOGAND MALZEMESİ YALAN ÇÖP OLAN 14 SAAT MOTORLU PLANÖRU UÇURAN GÖZÜ DÖNMÜŞ THY POLİÇE KESEN SESİNDEN MUTLU OLAN MİLİTAN İBB 550 PKKLI TERÖRİST VAR DİYORDU BİRTANE DAHİ BULAMADI BU GÜNE KADAR BU PROPOGANDA VE YAKANLARA ASIL SEN NE DİYE BİLECEKSİN BAKALIM

Yılmaz

Şimdi, Pkk'lı teröristleri öğrenci diye meclis kürsülerinde konuşturanlara, Pkk'lı teröristleri gazeteciler diye savunanlara, Pkklı teröristlere randevu verip meclise sokanlara, Pkk'yı alenen savunan Hdp'lilerle Anayasa taslak görüşmeleri yapanlara, Hdp'nin olduğu masada olmayız derken Brüksel'de aynı masaya oturanlara, Pkk ve Hdp'ye gönül verenlerin oylarıyla meclis de koltuğa kurulanlara, Aponun heykelini dikeceğiz diyen Demirtaş'ın serbest kalmasını istiyorsanız bize oy verin diyenlere, Demirtaş yattığı günleri şeref madalyası olarak göğsünde taşıyacak diyenlere sen ne derdin?????? SÖYLESENE

Sedat

Torunum 6 yaşına girdi 5 yaşındayken söylediğini anasına tekrarlamış Hırvatistan’a gitmek istiyorum ben orada öldüm burada doğdum askerdim yaşlanarak öldüm eşim kostarikalı yaşıyor 2 de çocuğum var demiş düşündüm Mevlana’yı Yunus Emre’yi Ve Kurandaki ayetler aklıma geldi ve şöyle düşündüm takdir Rabbimin demekki Ahirete layık olunamadığı sürece dönüş acaba tekrar dünya yaşamına dönüşmü taki o kutsal mekana layık olana kadar çekilen acılara sıkıntılara hastalıklara Ve ölüm korkusu yapılan hatalardan duyulan üzüntü bazende ağır vicdan azabı yaşama bazen azda olsa mutluluk sevinç yaşama bedellerimizin karşılığımı Atalarımızın dediği gibi kimse yaptıklarının bedelini ödemeden gitmez ne ekersek onu biçmekteyiz
  • 4 Yıl Önce

ACABAB

" ÜLKEDE 7 MİLYON ASGARİ ÜCRETLİ 10 MİLYON EMEKLİ AÇLIK SINIRI ALTINDA YAŞARKEN" DİYEREK ALGI ÜRETEN, SANKİ ESKİ YILLARDA ÜLKEDE BİR TANE AÇ YOKMUŞ DA, ŞİMDİ AK PARTİ İKTİDARINDA İNSANLAR AÇ KALMIŞ GİBİ YALAN SÖYLEYEN, GERÇEKTE İSE ASGARİ ÜCRETİ VERGİ DIŞI BIRAKAN, ESKİ YILLARDAKİ YÜZÜNE BAKILMAYAN FAKİRLERE MİLYARLARCA SOSYAL DESTEK VEREN BUGÜNKÜ İKTİDARDAKİLERİ NANKÖRLÜK EDENLERE DAHA BAŞKA NE DERDİ? 
  • 4 Yıl Önce

kani

ne yalani 3500 tl alan emekli yokmu asgari ucret 5500 tl ama aclik siniri 7400 tl degilmi senin tuzun kuru ellam

KIZGIN BİR VATANDAŞ

ALİ EFENDİ BU GÜZEL GÜNDE CUMHURİYETİMİZİN 99 YILINI KUTLARKEN TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİ KURANLARA MİNNETTARIM DEMEN GEREKEN BİR YAZI KALEME ALMAM GEREKİRKEN BABAN MI AKLINA GELDİ AMA SİZLER NE ANLARSINIZ CUMHURİYETTEN 
  • 4 Yıl Önce

Yasir

Babasının ölüm yıldönümü

ACABA

PENSİLVANYADAKİNE NE DERDİ ALİ
  • 4 Yıl Önce

Canturk

Rahmetli babam soyle derdi...Devlet mali deniz yiyen domuz.
  • 4 Yıl Önce

Canturk

Vatansever ye o zaman kim tutar seni

Vatansever

yahudilerin Müslümanlığı bozmak için uydurduğu söz haberin olsun

HEKE

ESKİ BAŞBAKAN DEDİĞİN NERDEN BULDUN YASASINI ÇIKARMAK İSTEDİĞİNDE BU YASAYI ÇIKARIRSAN İLÇELERE BİLE İLÇE BAŞKANI DAHİ BULAMAZSIN DİYEN KİMDİ ACABA BİR SÖYLESENE HELE
  • 4 Yıl Önce

Munker

Baban yaşasaydı, müslümanlığa verdiğiniz  örnekliklikdensizi hakaret edenlerin hiçbirisini şikayet etmemenizden dolayı aferin derdi, herhalde. eleştiri yapanları, ağır olsa bile, nefsinize ağır gelse bile aptal, manşak diyenleri hoşgörü ile karşılamanıza, aferin size, nefsinizi yenin, karşı görüşteki insanlara özgürlüklerini kısıtlamayın derdi hehalde
  • 4 Yıl Önce

Fatih hoca

Bir çok insanin yolu fatih erbakan da kesişiyor aslında.hdp ile ittifak yapmayan tek lider şuan fatih erbakan.
  • 4 Yıl Önce

DİYE

SORMAZLARMI NE DİYE ŞİVAN PERVERLE EL ELE MEGRİ MEGRİ DİYE NİYE TÜRKÜ SÖYNEDİ DİYE. SRMAZLAR MI, MEGR MEGRİ DİYE SORANLAR, ŞİMDİ AB ÜLKELERİNDE HDP'Lİ VEKİLLERLE İPLİ VEKİLLER AYNI MASADA, TÜRKİYEYİ SATIYORLAR DA KİMSENİN ÇITI ÇIKMIYOR..
  • 4 Yıl Önce

ADNAN

Yoruma gerek yok. Yazılanlar ayniyle kabulümdür..
  • 4 Yıl Önce

ATATÜRK

BUGÜN CUMHURIYET BAYRAMI.. KUTLU OLSUN!
  • 4 Yıl Önce

Buna ne derdi

"" istiklal harbimizin baş komutanı, CUMHURİYETİMİZİN kurucusu, GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK başta olmak üzere, BİZLERE ( yani sen ve şürakanada) üzerinde ÖZGÜRCE NEFES ALDIĞIMIZ bu vatanı armağan eden tüm kahramanlarımızı rahmetle, şükranla, minnetle yad ediyorum.. "" Cumhurbaşkanı, Yayınlayamazsında, okuyunca titreyip nöbetler geçirmende kafi)))))))
  • 4 Yıl Önce

Vahdettin ataturku, ingilizlere direnen..vatansever gurupları yoketmesi için görevlendiriyor.....atatürkün onları birleştirip düzenli ordu haline getirdiğini görünce (15 günde bu nasıl olabiliyorsa?) azlediyor ...ve katlı vaciptir fetvası çıkarılıyor (F

Cumhuriyetimizi kuranların önünde saygıyla eğiliyoruz......nur içinde yatsınlar.....

salim

m.kemali görevlendiren vahideddin handan da Allah razı olsun

KAHROLSUN

CUMHURİYET DEVRİMLERİ VE CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN ÇOK YAŞASIN 

Fikret Türk

Evet Ali bey kardeşim, Babanızın babamın ümmetin ölmüşlerinin başta olmak üzere, akit ailesinin kurucusu Mustafa abi güzel yazar çizerleri Hasan abi Yalçın abi ve adı akla gelmeyen nice hak kalem erbabı güzel insan lara Rabbim den rahmet diler birer Fatiha okumayı rica ederim vesselam
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

LAIK DEMOKRATIK TÜRKİYE CUMHURİYETİ NIN 2. YÜZYILINDA ALLAH MUVAFFAK ETSIN, BELALARDAN, CUMHURIYETSIZ TÜRKİYE HAYALİ KURANLARDAN KORUSUN
  • 4 Yıl Önce

Okur

Akite rağmen CUMHURIYET bayramımız kutlu olsun..
  • 4 Yıl Önce

naim

fincancıya, ona sahip çıkan chpye, hdpye, ses çıkaramayan akşenerin ip’ine rağmen diyecektin galiba. yoksa tskya kimyasal kullanıyor iftirası Atanlarla birlikte olanlar bu yorumu yapmaz herhalde

Cavit

YAŞASIN TAM BAĞIMSIZ LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ YAŞASIN ULU ÖNDER GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
  • 4 Yıl Önce

ODASINA

HIRSIZ HDP NİN AÇILIM DİYEREK DESTEĞİNİ ALDI, APONUN MESAJINI MEYDANLARDA HATTA TRT DE OKUTU ELÇİLER ARKADAŞ TV GÖNDERDİ HÜCRESİNE DEYİP, SONRA AB KOMİSERİNİN ÖNÜNDE, HDP VEKİLİ İLE AYNI MASAYA OTURAN İYİ PARİLİLERE SÖZÜMÜZ: AK PARTİ APOYA SİLAH BIRAKTTIRIYORDU. SİZ İSE, SİLAHI BIRAKMAMALARI, ERDOĞANA KARŞI KULLANMALARI İÇİN, AB KOMİSERLERİNİN ÖNÜNDE HDP İLE İŞ KOTARIYORSUNUZ
  • 4 Yıl Önce

Murat

Bu yazinizi Turkiye davasinda yolda durup kalmis yuzbinlere ve cevremde esim dostumda muhaliflesmis kardeslerime armagan ediyorum. Allah Cc bu milleti bir daha zelil etmesin. Rahmeti rahmana kavusanlarimiza Allah Cc rahmet eylesin.
  • 4 Yıl Önce

haydar önal

Onlara: " Allah 'ın indirdiğine uyun." dendiği vakit ."aksine biz atalarimizi neyin üzerinde bulduysak Ona uyariz derler. ataları hiç birşeyi akletmemis, doğru yolu bulmamış olsalar bile mi (onların yoluna uyacaklar) ? BAKARA 170. ALLAH RAHMET EYLESIN.ALLAH IN SİSTEMİ BU "HER CANLI MUHAKKAK ÖLÜMÜ TADACAKTIR."
  • 4 Yıl Önce

PALAVRACI

NERDEN BİLİYORSUN PALAVRACI

Hajan

29 ekim cumhuriyet bayramın kutlu olsun 
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Siyonist İsrail rejimin savunma bakanı Türkiye de haberiniz var mı sende zerre kadar iman varsa yazsana hangi yalaka yalancı dalkavuk yandaş yazabilir ama yazamazsınız altınıza kacırır sınız Allah tan korkmaz kuldan utanmaz birde cıkar din iman Allah dersiniz münafık alemetleri nin hepsi var sizde Allah sorar hesabı mutlaka merak etme yin sıra sizede gelir utanmazlar arsızlar
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Neferi

Once sana ben sana boyle mi gazetecilik ogrettim oglum derdi kesin!
  • 4 Yıl Önce

Dereli

Bıkmadan usanmadan muhalefete,özellikle sağ muhalefete eleştirilerinizin faydalı olacağını hiç sanmıyorum. Çünkü iş başında değiller,yönetimin zaaflarını ara sıra yaz ki faydası olsun.
  • 4 Yıl Önce

Senin babanin ne demesinonemli degil

Senin babandan bana ne bize ne, ne diyebikir eger seni boyle yetistirmisse ayni senin gibi  fikirliymistir mutlaka. Zaten bu Cumhuriyet sizin gibilerden cektigini yunandan cekmemistir. Icimizdeki dusmanlar sizin gibi mollacilar ve sakalli havi hocalar. Ataturk zamaninda kacmissiniz irana ama gelmissiniz sonra memlekete. şimdi biz kaçacağız yunana.. 
  • 4 Yıl Önce

ahmet

Hergün Atatürk yoldaşlarının yaptığı şaheserleri satarak saraylarda yiyorlar.Bunlar hep senin ve benim ortaçağ beyinli babalarımız ve onları izleyen doymaz ortakları yüzünden başımıza geliyor. Oysa tek parti döneminde, abd'yı geçmiş, almanyanın havalimanları ile yarışıyorduk. 20 tane avrasya tünelimiz vardı şyimdi işyetemediler bire iindi. yerli otomobil 10 tane idi, şimdi bir tanesini yeni açıyorlar.. Keh keh keh. 
  • 4 Yıl Önce

ekrem yılmaz

Allahu Zülcelal razı olsun. Bütün geçmişlerimize rahmet eylesin. Amin
  • 4 Yıl Önce

Yozgatlı

AKP MHP ye minnet ederek seçim kazanmak isteyince normal ama hdp ye minnet etmek anormal. Ha hdp ha MHP. diyen yozgatlılar var. hdp bu ülkede 50 bin insanın kanına girmiş pkk'nin bışanın heykelini dikme sözü veriyor. MHP kimi öldüreni savunuyor.. 
  • 4 Yıl Önce

Boksör

Mustafa kemaller ölmez, vatan bölünmez..
  • 4 Yıl Önce

nurettın

peygamber açlıktan midesine taş bağlamış acaba şikayet etmiş midir namazda 300 ze yakın hamd eden insan nasıl şikayet eder acaba cami de hamd et dışarıda şikayet yoksa münafık mı olduk yoksa ahmak mı dünyada milyonlarca açlık çeken insan varken
  • 4 Yıl Önce

ÖZBAŞ

Her kes yaptığı ile mesül Ahmet bey sen gözünle görmediğin davranışlar iftiraya girer.

OLURMU

HAY YALANIN BATSIN  YANINDAMIYDIN BİR BÖYKE BİR ŞEY OLURMUN BİR DÜŞÜN SAFSATACI

Ahmet

Bu gün Türkiyede itibar gören tarikat şeyhleri, dindar geçinen münafıklar açlıktan midelerine taş bağlıyormudur sence?

Eyüp Tekin

Amin
  • 4 Yıl Önce

MUZAFFER

BU CENNET VATAN DINI ISLÂM BAYRAK NAMUSU İÇİN ŞEHİTLER DEN .CENABI ALLAH CC RAZI OLSUN .HAZRETI MUHAMMET MUSTAFA SAV EHLİ BEYT NE KOMŞUSU OLUR LAR . AMIN.....MÜSLÜMANIM. EL HAM DURUL LAH . YAŞA. Kİ .MEZAR 'DA. DİYEBİLMEK IÇIN YÜZÜN OLSUN.. .
  • 4 Yıl Önce

ARKADAŞLARI

YAŞASIN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARI

Mustafa Kemal Atatürk'ün Neferi

RAHMETLI YASASAYDI LAIK TC'ne SAHIP CIKIN, DERDİ
  • 4 Yıl Önce

Zeynep Dilekoğlu

Bu ne kadar güzel bir deyimlerle ibretli bir yazı olmuş kaleminize sağlık
  • 4 Yıl Önce

csn

tabii IBB secimlerde mektup okutturmak asla bi rezil asna fisnalik degildi dimi haci. enflasyonu zamlari mafya cantalari yolsuzluklari U dönüsleri adaletsizlikleri görmemezlikten gelip muhalefete sirf ahlaki nasihat okuman evlere senlik getiriyor. Cumhuriyet ilelebet yasasin haci
  • 4 Yıl Önce

csn

@vatansever ben böyle siyasi ahlaki süslümanlar devri islami görmüyorum. senin zaten bütün bu sayilan rezilliklere onay veriyorsun ki tek yaptigin laf karistiriyorsun. biatcilik ve düsünme sorumlulugu teslim etmek iste böyle rezilliklere ön ayak oluyor. biz bu isi anca biliriz karismayin hamaset afyonu yutun yeter edasini onaylamiyorum

Vatansever

Bozuk devrik Türkçe ile yazdığın yorumlarından anlaşılıyorki aslında her şey in var hatta bilgi birikimin de var daha da iyi yerlerde olabilirmişsin okumak çalışmak zor gelmiş. Evinde çevrende huzurun yok gibi bu kadar sinir sağlını bozmasın dikkat et her kadar uzak durmaya çalışsanda huzur İslamı yaşamaktadır.

T.C.

Merhum babanıza ve ağabeyinize yüce Allah'tan rahmet dilerim, mekanları Cennet olsun. Babanız yaşasaydı ve bu günleri görseydi eminim ki size "Cumhuriyetin, özgürlüğün kıymetini bilin, bu ülkeyi çok zor şartlar altında kuranlara kötü sözler etmeyin, nankörlük yapmayın" derdi. Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş yıldönümü kutlu olsun. Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti. Yaşasın büyük Türk Milleti.
  • 4 Yıl Önce

osman

Yaşasın karahasan oğulları

DEVRİMLERİ

YAŞASIN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE DEVRİMLERİ

Vatansever

Babanı ananı özüyorsan kötü davranıyor arayıp sormuyorsan hiçbir işin rast gitmez kınadığın her şey başına gelmeden bu dünyadan göçemezsin ettiğin beddua kötü söz karşı tarafta kötü durum yoksa dolaşır sana geri döner belalardan musibettenlerden kurtulamazsın haberiniz olsun. Hep öldük bittik battık ekonomi açız tatil yapamıyoruz diyenler bir bakın bakalım düşünün hangisini yapıyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

amin
  • 4 Yıl Önce

Ayhan

Cumhuriyet bayramın kutlu olsun..
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk. Mekânı cennet olan büyük lider. Mustafa Kemal diye yazılır Atatürk diye okunur..
  • 4 Yıl Önce

şüayıp

Her kes ekdığını biçecektir İlahi adalet şaşmaz
  • 4 Yıl Önce

Hakikat

Yine muhteşem bir yazı lakin muhatablarınızda bu hakikati derk edecek istidâd maalesef yok
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23