• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Darbeler nasıl önlenir?!

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Akit

Değerli hocam KHK ile işinden atılan 150 bin öğretmen memur polis işçi ve diğerleri 15 temmuz hain darbesine katılan yardım eden kaç kişi tesbit ettiler bugüne kadar bir açıklama yapmadılar sadece banka hesabı baylok safsatası dernek ve sendika üyeliği dediler milyonların ocağına ateş attılar bu insanlar ahirette önce darbeye kalkisan alçak hainlerle hesaplanacak sonrada hayatı zehir edenlerle hesaplasacaklar keşke buyaziyi besyil önce yazsaydiniz sizde gönülleri kazanırsınız lakin cokgec 
  • 3 Ay Önce

Sayın hikmet yılmaz şevki hocama atıfda bulunuyor

merhum muhsin yazıcıoglundan örnek vermiş, egerki merhum muhsin başkan bilseydi tetbir alırdı ona suikast yapıldı eger hayatda olsaydı siyaset daha başka olurdu. O ölümüyle deyil hayatda iken cesaretini gösterdi ölümüne sebeb oldu o bizim için Allah nezninde şehit mmekanı cennet olsun yurt dışına kaçmakdan çok düşmana teslim olmadı.
  • 3 Ay Önce

mevlt

hes dayatıldı....şimdi aşı dayatılılıyor...bu gidiş nereye....
  • 3 Ay Önce

28 Şubat mağ.asker

Sn Şevki bey Sn Vehbi bey ile aynı sıkıntıları dile Getirip akp ti uyarıyosunuz ancak sayesinde iktidara geldiği insanlara en yasal resmi haklarını bile vermeyen bı akp var artık kdk iade i itibar 2018/4337 dir 3 yıl oldu MSB hak gaspı yapıyo Ayrıca yargıtay onadı 14 generali içeri atmayan bı akp var bu iş çok garip geliyo bana akp tarafından kandırıldık o yüzden akp bitmiştir ben ve 12 kişilik ailem için
  • 3 Ay Önce

Hikmet Yılmaz

"Darbeler nasıl önlenir" ? Darbe yapılınca yurd DIŞINA kaçmayan Muhsin Yazıcıoğlu ve arkadaşları gibi ölümü göze alıp kaçmayan yiğitler ile Tank'a göğsünü siper eden kahramanlar önler. ((kaçanları biliyoruz ).Ortalık sakinleşince yurda dönüp ahkam kesen ballı emekli Mv maaş alan uyanıklarıda biliyoruz.
  • 3 Ay Önce

Okur

Muhterem Şevki hocam; Sizleri tebrik ediyorum. İnsanların(seçmenlerin) gönlünü almak iktidarda kalmak için önemli. 3600 ek gösterge sözü verileli yıllar geçti, adı ADALET ile başlayan iktidarın gerçek adaleti tesis edemediği, Fetö haininin çirkin, pis yüzünü tanıyamadan hizmet diyerek veya baskıyla sendika üyesi olup bilâhare istifa etmiş beraat almış öğretmenler görevine iade edilip gönlü alınmaz mı vb. konuları gündeme getirmenizden dolayı.
  • 3 Ay Önce

Sayın şevki hocam 1994/1997 senelerdeki O coşkuyu göremiyom

nerde günü birlik oy vermeler kapı kapı oy refah için o zaman riya yoktu hani sevenler vuslata kavuşmak için çabalar, kavuşunca ihlas yoksa sevgide olmaz. önce Allah rızası olmalı hayırlı cumalar sayın şevki hocam.
  • 3 Ay Önce

Darbeler Mustafa Kemal'in kurduğu Laik TC'nin prensiplerine uyularak önlenir

Başkaca da bir yolu var mı ben bilmiyorum.
  • 3 Ay Önce

ABDULLAH

Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm. Bismillahirrahmanirrahîm. Elhamdulilahi rabbil âlemin vesselatu vesselâmu âlâ Rasuline Muhammed in ve ala alihi ve sahbihi ecmain. selamün aleyküm. Hocam güzel bi şekilde islami hassasiyete sahip insanların düşüncelerine tercüman olup nazik bi şekilde uyarılarda bulunmuşsunuz. Sizden öncede birçok defalar yıllardır bu tip uyarılarda bulundu insanlar fakat değişen bi şey yok PANDEMİ bahane edilerek camilerde saflarımız ayrıldı ama diskolar, barlar, stadlarda mesafeye bakan yok..Allahü Teala Ümmeti Muhammed (S.A.V.) e yardım etsin ve islah eylesin.
  • 3 Ay Önce

Hasan

Süresiz nafaka ilkelliği devam ediyor.. Bu saatten sonra benim kırmızı çizgim süresiz nafaka saçmalığının kaldırılması.. Ben her ay 500 TL nafaka ödeyerek özgürlüğümü satın alıyorum.. Bana zulüm edene gidip oy verecek değilim.
  • 3 Ay Önce

Ramo

Aylık bağlama oranı düzeltilmezse oy yok. Kurban ederim.
  • 3 Ay Önce

BOYUNUZDAN BÜYÜK İŞLERE KALKIŞIP Mursi'nin ÖLÜMÜNE NEDEN OLDUNUZ, SIRA Gannuşi'de!

Meclis Başkanı ve Nahda lideri Gannuşi Cumhurbaşkanı Said’e ve meclise haber vermeden 11 Ocak 2020’de İstanbul’a gitmiş ve Erdoğan’la gizli görüşmeler yapmış.
  • 3 Ay Önce

Demek yakında

Seçim var
  • 3 Ay Önce

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23