• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

“Hepimiz Azerbaycanlıyız” niye diyemiyoruz?

92 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Bedava saman

Erhan bedava işi nerde ? chpkk size samanı bile parayla veriyor .
  • 6 Yıl Önce

İSLAM ŞERİATI KURANDIR .

Evet islam ülkelerinin içinde imparatorluk varisi olan rek ülke bizizde ondan . 1 ci dünya savaşında kurtuluş savaşında ALLAH KURAN EZAN NAMUS IRZ için savaşıldı ve TÜRKİYE kuruldu . Laik kamalizm için kaç kişi savaşır , kaç kişi cepheye gider kaç kişi ölür başta chpkk başta gitmez . Şehitlik islami şeriatı nın emridir ALLAHIN emridir ebedî cennetle müjdeliyor , laik kamalizm maddi dünyevi pulrestlik bir dindir vaadi gayesi ulaşmak istediği nedir ? ALLAH indinde tek din islamdır anayasanda KURANDIR gerisi allaha şirktir nokta ...
  • 6 Yıl Önce

Erhan

Niye diyelim bize bedava doğalgaz mı verecek ...
  • 6 Yıl Önce

Mustafa kemalin izinde

ISLAM ULKELERI ICINDE EN GUCLU ORDU TURK ORDUSUDUR 
  • 6 Yıl Önce

kibarcik

bu besmlesız ımansızlar guruhu nun cemayuşzevvlerıde boyleydı bu zıhnıyetten dını ıslama asla fayda sadır olmaz cunkı lanetlı bır zıhnıyettır kıyamete kadr dın düşmanı olarak kalırlar tovbe kapısına gelmezler kalplerımuhurludur veselam
  • 6 Yıl Önce

Boşuna aramayın. Agos meyhanesinde göz yaşları içine demleniyorlardır. Zaten tek bildikleri içmek ve heykel dikmek.
  • 6 Yıl Önce

Mesut .

Çözümcü ahlak namus ırz anlayışı olmayan sen hangi tezgahlardan geçtiğini özetlemişsin . 
  • 6 Yıl Önce

Turk

Ali bey azerbaycanliyiz denmez Azeri denir 
  • 6 Yıl Önce

Atakan cecap

BAK ATAKAN HALA AYNI TERANEYİ OKUYORSUN . KİMSE ELİ AYAGI SAGLAM SAVAŞTAN KAÇAN ERKEKLERİ SAVUNMUYOR ONLAR HAİN VEYA ESED TARAFTARLARI .
  • 6 Yıl Önce

yerli uzman.

Hepimiz Azeybancanlıyız.Tabiki bu laflada kalmaz yüzbinlerce cepheye gitmek için gönüllüde çıkar. 
  • 6 Yıl Önce

milli vatandsş

Burdaki yerli milli arkadaşlara sesleniyorum..Akparti ve T.Erdogan ülkeye tabiki çok hizmetleri oldu ancak şu suriyeliler yüzünden kaybedecek.
  • 6 Yıl Önce

ATAKAN A CEVAP .milli vatandaş

Arkadaşım yorumunda haklısın.yüzde yüz katılıyorum.Suriyede 100 tane muhalif varsa burda 1 milyonun üzerinde suriyeli genç.berberde inaj peşinde kahve nargile peşinde ne yesem ne içsem derdinde. 
  • 6 Yıl Önce

Ruslan

şu azerbeycan başkanına bir sor bakalım KKTC ni niye senelerdir tanımıyor.
  • 6 Yıl Önce

Abdullah

“Ben senin toprağını alayım.. Ama barışık kalmaya devam edelim” demektir. O zaman tersini yapalım.. Biz sizin topraklarınızı işgal edelim. Ama buna rağmen, siz bize savaş açmayın.. Varsa böyle enayi bir ülke, söyleyin de, topraklarını alıp, keyfimize bakalım..  
  • 6 Yıl Önce

hoca

Azerbeycan'a canım feda.
  • 6 Yıl Önce

Laik kemalist mandacılarının ordusundan değiliz

İslamın ordusuyuz
  • 6 Yıl Önce

Ataturkcu değiliz

Manda rejimini de kabul etmiyoruz
  • 6 Yıl Önce

stormbringer

bu yazar kılıklı arkadaşa cevap verim ben solcuyum senin gibi sermayeden yana olamam azerbaycanı da çok severim 2 devlet tek milletiz canımızdır akp yönetiminde ermenistanı bursaya çağıran kimdi azerbaycanı küstüren kimdi bu yazar kılıklı şahıs acaba o zaman ne düşünüyordu?!!!
  • 6 Yıl Önce

Ercan

Savaş nedeniyle gündem değişti birkaç gündür hatırlatamadım; Mansur Yavaş'tan ne zaman özür dileyeceksin?
  • 6 Yıl Önce

17-25  

BİZ HERZAMAN EZİLENİN MADURUN MAZLUMUN YANINDAYIZ  
  • 6 Yıl Önce

Kel Ali'nin Torunu!!!

Burda herkes birbirine hain diyor  
  • 6 Yıl Önce

Ali

Hepimiz azeriyiz 
  • 6 Yıl Önce

Nihal

Reisi kutluyorum.Bu günkü meclis açılışına ..... HDP katılmadığı sorusuna gerçekten harika bir cevap vermiş varlığı ile yokluğu önemli değil onun yeri DAĞ dır SOKAK dır çok doğru peki onunla ittifak kuranların yeri neresi????
  • 6 Yıl Önce

GÜVEN İSTEYENE

Türkiye içinde yaşayanlara ne derece güveniyosun hainler içimizde Hainler mecliste HDP ye güven duyuyormusunuz onlar iş yapanlara güven duyuyormusunuz
  • 6 Yıl Önce

ATATURKCU

NE MUTLU TURKUM DIYENE
  • 6 Yıl Önce

HEPİMİZ AZERBAYCANLI DEĞILİZ AMA...

HEPİMİZ TÜRKÜZ! İKİ DEVLET BİR MİLLET!
  • 6 Yıl Önce

Europa

Chp hepimiz azerbaycan diyemez  
  • 6 Yıl Önce

Amasyalı

Böyle bir başlık olmaz, olamaz, çünkü hepimiz Türk üz.
  • 6 Yıl Önce

Hepimiz Turkuz, KIMIZ da iceriz, KADIN ERKEK Dans ta ederiz!!!

Bunlari gunah sayan Ummetcilerin burda Turk, Azeri, gardas, mardas filan dedikleri zaman neremle gulsem bilemiyorum. Siz yazin oramla guleyim bari:-)
  • 6 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Süngüsü!!!

Azarbeycan'a Musluman diyenler, cok guldurdunuz beni, degil Azarbeycan Turkiye de Musluman degil.Cunku Islam o ulkenin tamaminda Seriat uygulanirsa, daha ilerisi TUM TEBAA buna gonullu olarak uyuyorsa Islamdir. Bu durumda dunyada tek bir Musluman Ulke vardir, AFGANISTAN. Niye mi, acin bakin kamuoyu arastirmalari dunya capinda hic tartisilmadan kabul goren PEW'in RELIGIOUS VALUES arastirmasina. Ne diyor: Seriat isteyenlerin orani Afganistan'da %99 iken bu oran Azarbeycan'da %8 ki bu oranla dunyada sonuncu, sondan 2. kim mi:M.Kemal Ataturk'un Turkiyesi, %12 ile. 
  • 6 Yıl Önce

Selcuk

Birde sunu anlayin. Azerbaycani yönetenler, Yani Aliyev hanedani ne kadar Türktür, onlar kaypaktir, ama Azerbeycan Türkü türk oglu türktür. Yani bazi yorumcular ya artniyetiler yada bilgisizler. 30 yildir karabag sorunu Aliyev hanedani yüzünden cözülememistir. KK ne kadar Türkse Aliyevde o kadar Türktür.
  • 6 Yıl Önce

kanarya

Biz ermeniyiz diyenler Heykel dikip sonrada ona tapanlardır pkk yani ermeni örgütüyle ittifak kuranlardır anlaşıldımı 
  • 6 Yıl Önce

M.Lütfü URAL

Ağzına sağlık.İyi ki varsın.
  • 6 Yıl Önce

Güven versinler o zaman.

Bugün Ermenilerle savaşırken yanında olacağımız Azerbaycan kimden çıkarı varsa o ülkeye dönüyor da ondan desteğimiz tam olmuyor. Rusya'dan çıkarı olursa Rus oluyorlar. Iran'dan çıkarları olursa Iran Azerisi "Acem" oluyarlar. Türkiye'den çıkarları olunca Türk kardeşlerimiz oluyoruz. Güven vermiyorlar işte. "Namert dostun olacağına mert düşmanın olsun." diye boşuna dememişler. Zamanında "Biz kendi çıkarımıza bakarız." diye Türkiye yanlısı, bizi kardeş ülke ilan eden Elçibey'i düşman ilan ettiklerini unutmadık. Gerçekte dost, kardeş değil, çıkarlarına uygun yandaş, destekçi ülke arıyorlar.
  • 6 Yıl Önce

Güvenemiyoruz.

Bugün Ermenilerle savaşırken yanında olacağımız Azerbaycan kimden çıkarı varsa o ülkeye dönüyor da ondan desteğimiz tam olmuyor. Rusya'dan çıkarı olursa Rus oluyorlar. Iran'dan çıkarları olursa Iran Azerisi "Acem" oluyarlar. Türkiye'den çıkarları olunca Türk kardeşlerimiz oluyoruz. Güven vermiyorlar işte. "Namert dostun olacağına mert düşmanın olsun." diye boşuna dememişler. Zamanında "Biz kendi çıkarımıza bakarız." diye Türkiye yanlısı, bizi kardeş ülke ilan eden Elçibey'i düşman ilan ettiklerini unutmadık. Gerçekte dost, kardeş değil, çıkarlarına uygun yandaş, destekçi ülke arıyorlar.
  • 6 Yıl Önce

Bozkurt

“İki Millet, tek Devlet” İnşallah olacak.
  • 6 Yıl Önce

cey cey

hepimiz ermeniyiz slogan hran dink'in suçu olmadığı için sırf ermeni olduğu için öldürüldüğü düşünülerek eğer o masumu ermeni olduğu için öldürüyorsanız ben de ermeniyim beni de öldürün mantığıydı. Olay ırkçılağa karşı bir slogandı sonra bu farklı yerlere çekildi
  • 6 Yıl Önce

Efe

Diyemezler sayın Karahasanoğlu diyemezler, çünkü onlar bu ülkede ya azınlık, ya işbirlikçi soysuz hain. Sayıları da az sayılmaz ha BİLESİNİZ.
  • 6 Yıl Önce

hhh

Sizlerin savundulari hepimiz chlaie hepdoyuz dedi yaaaa ermeni soykirimini kabul eden ulkeye
  • 6 Yıl Önce

Putsavar

Yada günübirlik ülkemize çalışmaya gelen 600 bin ermeni defolsun rusyada iş bulsun neden demiyoruz? Nerede o pek milliyetçi putperest artıkları. Araplara gelince aslan kesilen tipler.
  • 6 Yıl Önce

Sorumlu İnsan.

Hepimiz Azerbaycanlıyız.
  • 6 Yıl Önce

UYANALIM

YILMAZ ÖZDİL HEPİMİZ AZERİYİZ DEDİM Mİ ACABA SÖZCÜ GAZETESİ KORKUSUZ GAZETESİ HEPİMİZ AZERİYİZ DEDİ Mİ ACABA YAZAMAZLAR ÇÜNKÜ ÖZGÜR KALEMLER DEĞİLLER ÇÜNKÜ KALEMLERİNİN ALINACAĞINI BİLİRLER ONLAR ANCAK BAŞI KAPALI SAKALLI CAMİYE GİDEN MÜSLÜMANLARA SALDIRMASINI BİLİRLER BUNU ÇAĞDAŞLIK SANIRLAR ONLARA GÖRE ÇAĞDAŞLIK SARHOŞ GEZMEK KADINLARIN AÇIK SAÇIK GEZMESİ DOMUZ ETİ YEMEK KİTAPLA KALEMLE ALAKALARI YOK
  • 6 Yıl Önce

Selcuk

Bazilari daha hala bilgisizlikten Azeri kelimesini kullaniyorlar. Azeri diye bir irk yada halk yoktur, bu 100 yil önce uydurulmus bir kelimedir. Azerbeycan cografi bir isimdir. Azerbeycanda yasayanlarin %90 i Türktür ve Müslümandir. Güney Azerbeycanda (kuzey Iran) 25-30 milyon civarinda Türk yasamaktadir. Simdi siz tebrizde yasayan birine Azerimis deseniz, tokadi yersiniz, cünkü alacaginiz cevap men öz be öz türkem olacaktir. Mesala Özbekistan. Özbek diye bir millet yoktur. Özbek adi o bölgede yasamis Türklerin milli kahramanlarindan biri olan Özbek Handan gelmektedir. Yani Özbekistanin halki Türktür. Bu Türkistan icinde gecerlidir, oranin halkida Türktür. Esasinda Türkiyenin adi Bati Türkistan olmasi gerekir, yani Türklerin batidaki yurdu anlaminda, ama Türkiyede güzel isimdir. Lüften tarihin iyi ögren güzel kardesim.
  • 6 Yıl Önce

Nihal

Ben ermeniyiz demedim benim gibi niceleride dememiştir.Büyük dedelerim ermeni rahatsızlığından dolayı Türkiyeye göç etmişler Gümrü antlaşmasıyla hiç bir zamanda demem.Önemli olan diyenler kimler onlara bakmak lazım içimizde o kadar çok batı özentisine kapılan batıyı nimet gören aynı zamanda hainler çok tarihini bilmeyen geçmişini bilmeyenler ancak ermeniyiz diye bağırır hepimiz derken tüm türk halkını katamazlar bir kısım yavşaklar hainler onlarda tüm türk halkını temsil etmiyor sadece orada havlayanları yalakaları ilgilendirir bir kısım diyelim ama hepimiz demeyelim bu çok yanlış çok iddialı bir sözcük.
  • 6 Yıl Önce

ATAKAN

SAVAS VAR 1 ERMENI YADA 1 AZERI ULKESINI TERKEDIP KACMADI.OYSAKI SURIYELULERIN COGU ULKESINDEN KACTI VE 5 MILYONU BIZE GELDI COK MUTLULAR COCUKNYAPIYORLAR TATILDE ULKELERINE GIDIYORLAR DEDIM 1 TANE YARATIK ( SEVIYESINE INMEYECEGIM ) TUTMUS BANA HAKARET YAZIP SURIYELILERI SAVUNMUS.KENDI ULKESI ICIN SAVASMAYAN BIZIM ULKEMIZ ICIN HIC SAVASMAZ
  • 6 Yıl Önce

mizan

1992 Senesi`nde biz lisede okuyup yurtta kalırken (SSCB`nin inkırazı sonrası) Türkiye`ye Türki Cumhuriyetlerden Kırgız, Kazak ve Azerilerden pekçok öğrenci geldi bizim kaldığımız yurda yerleştirilmişti. Onlara muhabbetle bakıp yardımcı olduğumuz halde onlar o kadar vahşi, o kadar laf dinlemez idiler ki kahir ekseriyeti biz Türklerle hemen hergün kavga dövüş yapıyorlar, güçsüz bulduklarını dövmeye,gaspetmeye, çalmaya yelteniyorlar, biz birleşip onlara mukabele edince de kıyamet kopartıyorlardı. Yani İslâmiyetle değil, insaniyetle dahi alâkaları yoktu. Biz de onları öylece tanımış olduk. O cihetten O Türki Cumhuriyetlerdeki -soydaşımız da olsa- insanlara seviyeli yaklaşmak, tedbirli davranmak gerektir. Demem o ki; Irk birliğinden ziyade İslâm kardeşliğini referans alıp, öyle hareket etmeli, o siyaset izlenmelidir ..
  • 6 Yıl Önce

Arıza sende

Kendi halisünasyoların dışında tüm seslere sağır olduğun için duymuyorsun belki de!..
  • 6 Yıl Önce

SUZAN

O BAHANE,BU BAHANE,..BEN KENDİMİ BİLDİM BİLELİ AZERBAYCAN TÜRK DOSTUDUR.YILLAR EVVEL EUROVISION ŞARKI YARIŞMASINI KAZANAN AZERİ GRUP SAHNEYE TÜRK BAYRAĞI İLE ÇIKTI,SANKİ DÜNYAYA HAYKIRMAK İSTIYORDU Kİ BİZ IKİ ÜLKE AMA TEK YÜREĞİZ DİYE.DEDİĞİNİZ GİBİ HRANT DİNK'E SAHİP ÇIKAN BİR MİLLET NASIL OLUYOR DA BU ÜLKEYE SAHİP ÇIKMAZ.ERMENİ'DEN DOST OLMAZ KARDEŞIM BUNU KAFANIZA SOKUN.HANİ YILANLA,İNSAN HİKAYESİ VARDIR,EVLAT ACISI VE KUYRUK ACISI HİKAYESİ...SİZİN BU YAPTIKLARINIZ NE ANLAMA GELİYOR ASLINDA DEMEKKİ SİZ O SLOGANLARI O DÖNEM BOŞA ATMAMIŞSINIZ,SİZ GERÇEKTEN HEPİNİZ BİRER HRANT DİNK OLMUŞSUNUZ,YADA HEP ÖYLEYDİNİZ DE TAŞLARINIZI HRANT DİNK'IN VEFATINDA DÖKTÜNÜZ.
  • 6 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Süngüsü!!!

Yavuz Selim ve Ebusuud'un Torunlari ne ara mezhepciligi bir anda terk edip Turkcu oldular, ben mi kacirdim acaba?Ihvancilara destek icin Libya'ya gonderdiginiz Orduyu Azarbeycan'dan niye kiskaniyorsunuz?Ummetcilere bu takiyyeden oy cikmaz, nafile ugrasmayin, kimin NE MAL OLDUGUNU herkes biliyor!
  • 6 Yıl Önce

Maalesef ögrenmiyorsunuz...

"Azerbaycan Müslüman!" diyorsun.. Azerbaycan TÜRK Ali bey!. Azerbaycanda her dinden insan var.. dinleri karıştırmasanız daha doğru olur.. şunu bir ögrenin lütfen.. Devletlerin/ülkelerin dini olmaz kişilerin tek tek dinleri olabilir...
  • 6 Yıl Önce

Ahmet Turan

Sn. Yazar ; anladığım kadarı siz her şeyden anlıyorsunuz ve yazıyorsunuz.Yalnız hiç ekonomiden yazdığınıza tanık olmadım.Hazine Bakanı dün YEP'i açıkladı,ülkenin geleceği açısından çok önemli konulara değindi, 2023 yılında örneğin milli gelirimizin 25.000 $ olan hedefi 10.033 $ a negatif yükseltilmiş. Bu konularda da bize bilgi verseniz de aydınlansak. Saygılarımla.
  • 6 Yıl Önce

seza sukut

hrantın ayakkabısındaki deliği ali beyden daha iyi gördüğünü zanneden kişi yaptığın şey hrantı sahiplenir gözüküp hatırasına saygısızlıktır çünkü hrant yaşarken ali beyin hitabettiği sessiz çoğunlukla birlikte barış içinde yaşamanın zeminini arıyordu ve birileride ne yapsakta şu ergenokon çuvalına yeni birşeyler daha doldursak hesabını yapıyordu sakın bizler bu oyunu görmüştük deme oyunu hiçbirimiz göremedik sonra biri çıkıp oyunun başrol oyuncularına zamanında dur diyemediği için milletim affetsin derken birileride onların yanına koşup figüran lazım mı abi bizde iyi oynarız haa dercesine destek çıktılar
  • 6 Yıl Önce

Şenol gülnar

HEPİMİZ AZARBAYCANLIYIZ
  • 6 Yıl Önce

Mutmaine

çirkefler yine sıraya girmiş ,yorum yazmaya... hazmedemiyorlar gerçekleri...AKİT her doğruyu yazdığında içlerindeki kin ortaya çıkıyor....yarın CUMA namazı var diye hatırlatınca ...küfredenide vardır mutlaka....
  • 6 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Kripto ermeniler her zaman fırsat kollar ve her kılığa girerler.
  • 6 Yıl Önce

Şunlar varya

Hepimiz azerbaycanlıyız demeyen herkes ... zaten düşmandır wesselam
  • 6 Yıl Önce

Yorumcu

Bakuden yaziyorum. Bir azeri turku olarak teśekkur ediyorum desteginize gore. Rusyadan ciddi baski var savaşi durdurmak için. Turkiyenin desteği çok onemli.
  • 6 Yıl Önce

ALİ

NE GEREĞİ VAR. AZERBAYCAN'DA YAŞAYANLARA AZERBAYCAN TÜRK'Ü DENİLMEKTE OLDUĞU SÜRECE AZEERBAYCAN'LIYIM DEMEYE NE HACET. TÜRK HER YERDE TÜRK'TÜR.
  • 6 Yıl Önce

Ömer Faruk

Pers attığı bir kelime de İran’a söylesene. Bir tane islamcınız Karabağ’a savaşmaya gittimi. Sizin için varsa yoksa Filistin. Şevketlilerden Çin’e laf eden duydunuzmu.
  • 6 Yıl Önce

kemal CINAR

hepimiz azarbeycanliyiz
  • 6 Yıl Önce

son söz

HEPİMİZ AZERBAYCANLIYIZ. Kalemine sağlık kıymetli abim
  • 6 Yıl Önce

Mesut kardeşim haber mi olmak istiyorsun.Çetin ÖZTÜRK

Bir köpek insanı ısırırsa normal karşılanır ama duysan ki o insan da dönmüş köpeği ısırmış.şaşırırsın.Şu an aynı şaşkınlıktayım.Bu çözümcü denenen gominist ayaklarında ki zat ya yurt dışında yada yatmış çıkmış malum tayfadan.İslama,müslümanlara saldırıyor.bak bu solcu felan diye düşünmeyin.Bunlar bu gün gominist yarın helavci. Omurgasız,terbiyesiz herif. Mesut kardeşim senden ricam lütfen dönüp arkana bakma.hoşt de yeterli
  • 6 Yıl Önce

ALPER

HEPİMİZ AZERİYİZ . VE AZERİ TÜRK GARDAŞLARIMIZIN YANINDAYIZ .
  • 6 Yıl Önce

Atakana , atak

ATAKAN SAMAN SİZE İYİ GELMİYOR . 1992 SAVAŞJNDA AZERİLERDEN RUSYAYA KAÇAN SAVAŞA GİTMEYENDE OLDU AZARBAYCANA KAÇAN KAÇKINLARDA OLDU . ŞİMDİDE ERMENİSTAN 18 YAŞINDAN YUKARI ERKEKLERİN YURT DIŞINA ÇIKIŞINI YASAKLADI CEPHEDEN KAÇANI VUR EMRİ VERDİLER VE 28 YIL ÖNCE ERMENİSTANIN NUFUSU 3 MİLYONDU HALA NUFUS AYNI ÇÜNKÜ ÇOGU YURT DKŞINA KAÇTI . ZAMANLA AZARBAYCANDA TÜRKİYENİN ETKİSİYLE VATAN DUYGUSU YÜKSELDİ VE GÖNÜLLÜ SAVAŞA GİDİYORLAR . BİRDE BURDA 2 DEVLET SAVAŞIYIR İKİSİNDEDE AĞIR SİLAHLAR VAR SURİYEDE DEVLETİN TÜM İMKANKARINI KULLANAN RUSYA VE İRANDAN HERTÜRLÜ DESTEGİ ALAN KATİL ESED VAR DİGER TARAFTA HAFİF SİLAHLARLA MÜCADELE EDEN VE SİZİN GİBİ KÖSTEKCİLER DÜŞMANLARI VAR SAVAŞAN SAVAŞIYOR AZERİDE ERMENİDE OLDUGU GİBİ KAÇANLARDA VAR . RUSYADA KAÇKIN BİR SÜRÜ AZERİ VE ERMENİ VAR ORTAK TİCARET YAPIYORLAR . TÜRKİYEDE SAVAŞ OLSA SEN BAŞTA OLMAK ÜZERE HEPİMIZ AZERİYİZ DİYEMEYEN TAYFANIN HEPSİ AVRUPAYA YUNAN SIVIŞIRSINIZ . SURİYEDE KATİL ESEDLE 9 YILDIR SENMİ SAVAŞIYORSUN SAMAN KAFA PATATES SOGAN BEYİNLİ .
  • 6 Yıl Önce

seza sukut

yorumcudaki kafaya bak salih müslim gelmedimi şu olmadımı bu olmadımı derken usul tartışmasında herkesi ve kendini boğmak istiyor usul esastan önce gelir sözü esasın ve hrantın canı çıksın anlamına gelmez buyur usulden konuşalım sence hrantı katledenler hangi usul maskesiyle hangi onbeş temmuza doğru yürüyordu onuda geç siyasetin akışına göre mecbur olmadığı halde milletimden özür diliyorum sözünü neden tarihte yüzlerce siyasetcinin söylediği yüzlerce sözden biri sayıp kendini kandırıyorsun evet özür dilemekte bir usuldür ama aynı zamanda her babayiğidin yapamıyacagı bir esastır bu sözün yerine yeni açılan siyasi sayfayı pekiştirecek bir sürü yapmacık ve süslü laf söylenebilirdi mesela maskelerini indirmek için hep bekledik ince siyasi taktik uyguladık denebilirdi senin bile alkışlayacagın süslü laflar bulunabilirdi ama hata ettik milletim affetsin demek ister oy verin ister vermeyin oy almaktan daha buyuk bir hayalim var milletimle birlikte yükselmek istiyorum demektir yorumum yayınlanırsa öyle düşünen yorumculara devamınıda yazmalı
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Barıştan, insanlıktan halkların kardeşliğinden bursadaki futboldan bahseden iki yüzlü sahtekar münafıklar. Hem pkk ile hemde ermenilerle müzakere edilmesi masada konuşulması türk devletinin merhametinden büyüklüğünden dir kan dökülmesin insanlar ölmesin silah tüccarı kapitalistler koministler ve insanlıktan nasiplenmemişler avucunu ovuşturmasın diye . Sonra ne oldu hem pkk hemde ermeni iki kardeşin kelleri kopmaya başlayınca kendileri , sevenleri ve yandaşları hep birlikte zırlamaya başladılar ve barıştan müzâkereden bahsetmeye başladılar geçti borun pazarı sürün eşşeğinizi cehenneme .
  • 6 Yıl Önce

Çözümcü

Mesut ayıplı olabilmek için sizin gibi şeyhlerin tornasından geçmek lazım.senin gibi badelenmedik hamdolsun.solculardan medet umma onlar sana tenezzül etmezler.git kendini sahte şıhlara kullandıttır.
  • 6 Yıl Önce

Ayhan takma kafana bunları

Ayhan sen imam olursun çözümcü gibilerde cemaat olur hepsini topluca cennete gönderirsiniz kabristan kargoyla.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Çözümcü ermeni olduğunu kabul ediyorsun katil babaların lenin stalin mao gibi 100 milyon insan öldürenlerin mirasçısı esfelesafilin lümpen embesil neslindensin genindensin . Tabiki sen hepimiz azarbaycanlıyız diyemezsin...
  • 6 Yıl Önce

Çetin ÖZTÜRK kominist 'e cevap.

PKK askeri,polisi, kundakdaki bebeği öldürürken,Ermeniler karabağı işgal edip hocalı da küçücük çocukların derilerini yüzerken bizim solcular,goministler dut yemiş bülbüle döner..sesleri çıkmaz. Şimdi aklına geldi barış,halkların kardeşliği..yok o da vatandaş,insan,nedir bu nifak,kin nefret?..yemezler goministim.süslü laflarla kimseyi kandıramazsın.Ayni Hasan cemal gibi yazmışsın.ne tesadüf.
  • 6 Yıl Önce

Bursa stadından bahseden Türk’e

O vakit Ermenistan a Dağlık Karabağ dan çıkman şartını koşan bu hükümettir. Azerbaycan önceliğimiz dedik. Süreç de ilerlemedi. Sen dünyayı karşısına almak pahasına Azerbaycan diyen TCni övmek yerine yıllar öncesine gidip lagaluga yapacağına ağzını açıp tek kelime etmeyen iyi p ye sor
  • 6 Yıl Önce

ATAKAN

ERMENI AZERI SAVASI VAR 1 TANE ULKESINI TERK EDEN ERMENI YADA AZERI GORDUNUZMU ? AMA COK SEVDIGINIZ 5 MILYON SURIYELI SAVAS VAR DEYIP TURKIYEYE KACTI 40 MILYAR DOLAR HARCADIK.BAKINDA IBRET ALIN
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Pkk ypg iran rusya fransa abd ab ve içimizdeki gönüllü ve kripto ermeniler terörist işgalci ermenistana destek veriyorlar bir sıkıntı olmuyorda türkiye ve cihatçılar müslüman azarbaycan türküne yardım edince yukarda ismini zikrettiklerim koro halinde hırlamaya ve havlamaya başlıyorlar buda ' kafirler tek millettir müminler ancak kardeştir " ayetini tamda doğruluyor .
  • 6 Yıl Önce

musa türkmenoglu

Akit gazetemiz haksizliga , zulme ugruyanlarin Sesi solugu umudu olmuştur. olmuyada Devam Edecektir.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

M kamalın , Leninin , stalinin ve mao nun ayıplı çocukları sürekli evrim geçirdikleri için müslümanların karşısında kim varsa oraya evriliyorlar .
  • 6 Yıl Önce

Çetin ÖZTÜRK

Allah zafere ulaştıracak,işgal edilmiş topraklarımızı geri alacağız inşallah.Son bir haftadır Doların yükselişi karşısında birileri ağzı dört köşe,salyalarını akıtıyor.Sözüm ona muhalefet yapıyor.Çok bilmiş,yollar köprüler yanlış yatırımlara bağlamalar.Kuş kadar beyni olan biri koronadan dünyada ki bütün devletlerin ekonomilerinin kayıplar yaşadığını bilir,takip eder.Bunun üzerine suriyede, karadeniz de akdenizde,azerbaycanda,..ısteyene eywallah diyip boyun eğmeyen bir iktidar olduğu için mücadeleyi bu şartlarda veriyoruz.Karadeniz de gaz aramasak,azeri kardeşlerimizi CHP nin yaptığı gibi Ruslara ermenilere teslim etsek,akdenizdeki haklarımızdan vaz geçsek,..emin olun dolar biraz daha düşük olurdu.Hangi Türk vatandaşı bunu kabul eder?Dolarla işi olan,bir dolara vatanını satan vatansızlar.Sizin ne olduğunuzu çok iyi biliyoruz.Millet aç,biraz da onu yaz diyen..milleti gerçekten o kadar düşünüyorsan elinde ki at nalı gibi telefonu sat.5-6 aileye dağat.Hepimiz Azeriyiz. Nerede mazlum varsa yanındayız.inadına.
  • 6 Yıl Önce

Türk

Türkiye- Ermenistan Maçı... bursada oynanan futbol maçında stada alınmaya Azeri bayraklarınada yaz sayın değerli yazar ALI BEY... Hani ermenileri kızdırmamak için çöpe atılan Azeri Bayrakları...
  • 6 Yıl Önce

Ayhan

Korkum Bülent Ersoy yada Selin Ciğerci öldüğünde ne diyeceğiz?..
  • 6 Yıl Önce

Pambık

Kuzey Kıbrıs’ı yalnızlığa iten ve kaderine terk edenler Azerbaycan dostluğuna soyunduysa vay halimize!
  • 6 Yıl Önce

İki ayrı devlet bir millet, zalimle mücadelet söz söyleyemezsen hak arayamazsan güçlü deyilsin elbet

Türkiyede frank dink öldürüldügünde, bir ermeni olarak düşünmedim. bir insan herkes gibi bir haksızlık karşısında, bu haksızlıgı yapan ermenide olsa, haksızsın diyebilen biri olmalı. Türkiyede yaşayan ermenide olsa Türkiyenin haklarınıda savunmalı bir Gazeteci meslegi geregi Azarbeycanın topragı karabagın işgalini kınaması gerek. ben ermeniyiz demem fakat frak dink yüzüztü vuruluşu ayakkabısının ucu delik bir insan olarak üzüldüm. insanların kayıbı ayıbı haksıza haksız demeyişi. Türkiye beden, Azarbeycan can aynı ırk deyilsen sen ne anlan işgal etdilen toprak, öldürültn bizim can. bu ugurda hepimiz Azarbeycan!
  • 6 Yıl Önce

Can

Ilkesizlik ve tutarsizlik sirf solcularda mi var. 33 askerin sehit edilme haberi savunma bakani degil valiye emir edilmesi ve misliyle cevabi putin in ayagini gidip kapida bekletilme ve idlip te moskova nin dedigi olmasi degil mi. PYD li Müslüm ü ankara da kac kez agirlandi secimler icin apo nun mektubundan medet ummak vs. Ayrica ermenilere hava sahasini kapattip havaalaninda vize verme kaldirildi mi. Damatin ekonomi deki faizlerde U dönüse ne demeli. Merkez banka baskani niye azil edilmedi vs.
  • 6 Yıl Önce

Omer

Birinci Dünya Savaşı'nda sonra 200.000 yahudi 800.000 Ermeniye türk kimliği ve Müslüman isimler verlmiş bunlar onların torunları olmasın Ali ihsan bey Bir araştırmaya başladınız da bizlerde halk olarak bu solcuların kim olduğunu öğrensek
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Bize saldıran içimizdeki ermeni askerleri diyemez , hele azarbaycana saldıran ermeni ye hiç diyemezler başta da ismini yazmadan bize saldıran kuçular. HEPİMİZ MÜSLÜMAN AZARBAYCAN TÜRKÜYÜZ .
  • 6 Yıl Önce

Solun siyasetini HDP belirliyor

da ondan. İyi P’nin turnosol kağıdı Azerbaycan konusudur.
  • 6 Yıl Önce

HDP den ne bekliyordunuz ki

CHP hem bildiriye imza atıyor Hem de yöneticisini ters istimatette konuşturarak Türkiye’yi yanlış sözlerle suçluyor. MİT Tırları hadisesinde olduğu gibi TC’yi zora sokmak amaçlanıyor.
  • 6 Yıl Önce

Kimler demiyor

HDP ve solun mühim bir çoğunluğu hariç toplum “Hepimiz Can Azerbaycanız” diyor.
  • 6 Yıl Önce

Soğukkanlı Cesur İmanlı Diyaloğa açık Öüzakefrci

İyi ki Reis var. Allah CC yardımcısı olsun.
  • 6 Yıl Önce

Milliyetçiler

CHP’li Ünal Çevik’i es geçmeyin. CHP’nin üst yönetiminden biri Ünal Ç. CHP bu işte. Kim kimin yanında görün.
  • 6 Yıl Önce

Can Azerbaycan

Hepimiz Azeriyiz dersek Ermenistan, emperyalistlerin oyununa gelip silaha sarılmaz zaten çökmüş ekonomisini bitirmez. Haydi milliyetçiler görelim sizi. TC bölgede istikrarın kalesi.
  • 6 Yıl Önce

Hep aynı taktik

Ermenistan’ı önce silahlandırıp sonra “arkandayız güçlüsün orası senin” diyerek Dağlık Karabağ’ı işgale teşvik edenler bölgesel bir kanayan yara bırakıp silah satışından büyük gelir elde eden hem de bölgede istikrarı ve ekonomiyi bozarak Bölge ülkelerinin ekonomik güçlenmesinin önünü kesmeyi amaçlamışlardır. Irak da böyle Suriye’de böyle.
  • 6 Yıl Önce

Ayhan

Senin gazeten bu başlığı attı mı Peki?
  • 6 Yıl Önce

Babanın Oğlu

Senelerce bu sorular soruldu, ama muhalefet bir milim kendini düzeltmeye yanaşmadı.Yanaşmaz da! Hdp vekili Ermeni asıllı biri açıkça Ermenistan’ı kollayan laflar ediyor, ittifak partileri CHP-İp-sp’ den çıt yok.Demek utanma da yok. Hrant Dink otuz sene önce açıkça Ermenistan’ın işgaline karşı çıkmış ve onu kara listeye almışlardı. Sonunda fetö köpekleri onu yok ettiler. Bugün Azerbaycan’a ülkemize düşman olan içimizdeki ler Hrant’ın tırnağı olamazlar...
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23