• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Aracını satmaya gitti, 35 ayrı ceza yediğini öğrendi!

Ankara’da aracını satmak için notere giden 25 yaşındaki Volkan İlbaş, 35 ayrı ceza yediğini öğrenci. Aracını satıp cezaları ödeyen İlbaş, “Bence herkes trafik kurallarına uysun.” dedi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

mehmet

Aferin. Cezaları biriktirmişsin. Toplu ödeme de yapmışsın.
  • 7 Yıl Önce

saliht

araç muayenesi 2 yılda bir yapılır ve ödenmemiş ceza olmaması gerekir..
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23