• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Suriyeli kadın Esed rejiminin zindanlarını anlattı! İşkence, tecavüz...

Suriye Hama'da yolda yürüdüğü esnada Esed rejiminin askerleri tarafından gözaltına alınan 5 çocuk annesi Meysa El Mıhabi, cezaevinde yaşadığı korkunç günleri anlattı.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Oguz

Çok muhtaç insanlara hiçbir lafım yok bakın en kolayında bileğinin hakkı ile çalıp çırpmadan çalışan Afrikalılar kardeşim gibi görürüm onları.Ama yok efendim esad onları kesiyor diye anasını bacısını karısını orda bırakıp kaçan şerefsizlere kapmızı kapamamız lazım.Düzeni bozan hangisi olursa olsun sınırdışı etmemiz gerekiyor.Yoksa bu kurbanda da kurban kesmeye Suriye’ye gidecekler.Bu ne rahatlıktır?sen devletin kaynaklarını kullan Türk vatandaşına bile verilmeye haklar sana verilsin sen seni korumaya alan bir devletin nilerinizde canına ırzına malına göz dik YOK ÖYLE YAĞMA ÇIKIN ADAM GİBİ ORDUNUZA KATILIP SAVAŞIN BİZ SİZİN GERİDE BIRAKTIKLARINIZIN IRZINA GEÇMEYİZ ESAD GİBİ ÖNCE ERKEK OLUN!
  • 7 Yıl Önce

Kader

B.Rabbim kahretsin o zalimleri... Cehennem lüzumsuz değil.
  • 7 Yıl Önce

FERDİ ÇELİK

yorumlara bakıyorum da biz bitmişiz maalesef... merhamet inanç kalmamış,ümmet bilinci diye bir şey hak getire. gözümüze bir gözükecek var bu gidişle. Rabbim içimizdeki akılsızlar yüzünden bizi de cezalandırmaz inşallah. merhamet etmeyene merhamet edilmeyecek tabi kimin umurunda...
  • 7 Yıl Önce

Cenk 38

Vay be amma da Esed'ci var bu gün burda. İnanmayanlar AA mı ve ahmet'in yorumlarına baksınlar. İnanmayan gitsin bizzat kadından dinlesin yaşadıklarını. Sana ne mecburiyeti var yalan söylemeye vicdansızlar.
  • 7 Yıl Önce

Fikret

Her gün sivil yerleşim yerlerinin vurulmasını, fosfor bombalarının atılmasını tv lerde izlerken de böyle şüphe duyuyor musunuz acaba AA mı ve ahmet rumuzlu arkadaşlar ya da ne bileyim sizlere fetönün trolleri mi desem acaba ha?
  • 7 Yıl Önce

mustafa temiz

bes cocuk yapabildigine gore esad donemi suriye cok iyiymis demek ki akit in amaci suriyelileri zavalli muhtac insanlar gostermeye calismak bakin demedi demeyin 20 yil sonra tr de 15 milyon suriyeli olacak bir o kadarda afganli bir o kadarda afrika ve diger kokenli olacak yani ic savas cikartmak cok basit 20 yil sonra cok basit olacak yuzyildir cikartilamayan ic savas bu sekilde cikartilip ulke rahatca dis gucler tarafindan kontrol edilebilecek sizce bizi yonetenler bunu bildikleri halde neden sesini cikartmiyorlar.....
  • 7 Yıl Önce

AA mı.

A.A nın haberiyse ya yalandır.Yada sipariş haberdir.Bir zamanlar savaşın ilk başladığı yıllarda üç çocuğu çıkartip Suriyedeki tüm alevilerin kanını içecez diye konuşturduklarınıda unutmadim.Asla Esedin yaptığını tasvip etmiyorum.Mutlaka savaş suçu işliyordur.Ancak bu haberi A A gibi birilerinin gudümündeki bir kurum yapinca inanmıyorum.Bu kurumun durumunu seçimde gördük
  • 7 Yıl Önce

ahmet

Bunlar sadece iddia. Suriyeliler cok suc isliyor ve yalan söyluyor.
  • 7 Yıl Önce

MEMLEKETİM

ESADIN VE İRAN IN Şİİ ASKER TERÖRİSTLERİ BÖYLE SÜNNİ NERDE GÖRÜRLERSE SALDIRIYORLAR TÜRK ASKERİNİN SURİYE VE IRAKTAN AYRILMAMASI GEREKİYOR SONRADA BU İNSANLARI ORALARA YOLLAYIN DİYORLAR KİMLER.. İÇİMİZDEKİ AŞIRI ŞİA VE PKK LILAR.ÖZGÜR SURİYE ORDUSU PKKYA KARŞI SAVAŞIYOR UYANIK OLALIM
  • 7 Yıl Önce

ahmetbulut0003

ne yapalım akit gitmesinler ozaman manidar suan bu haberi manşetten vermen sen kendi haklını düşünme akit suriyeli düşün git ozaman suriyede cıkar bu gazteyi cok seviyorsan suriyeleri
  • 7 Yıl Önce

Samet

Şimdi bu garipleri tekrar Suriye'ye mi göndereceğiz Esad hala oradayken ?
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23