• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bloomberg'ten alçak haber! "Türkiye'den kurtulduk"

Bloomberg, "Türkiye Batı'yı terk etti. Gitti de kurtulduk" başlıklı yazıyla alçak bir habere imza atarak, Türkiye ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan "saldırgan, kararsız ve provoke edici" diye bahsetti.

28 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ken

bence natonun gözüne değil götüne parmak olmuştur
  • 7 Yıl Önce

Milli

Bloomberg Batılı mıymış?! Bütün dünyada gözü yok muymuş? Değişik ad ve pasaportlarla yayılmıyor muymuş?...
  • 7 Yıl Önce

vatandaş

O ALÇAK HABERİ YAPAN HER HANGİ HABERCİ İSE TÜRKİYENİNİ MÜSTEMLEKELİKTEN ÇIKTIĞINI NEDEN YAZMIYOR. TÜRKİYE BATI SÖMÜRGECİLİĞİNDEN KUTULDU. AMA BATIDAN KURTULAMADI . TÜRKİYE OLMASA ABD NATO AFGANİSTANDA DURAMAZ .TÜRKİYE' bıraksa da batı türkiyeyi bırakamaz kurtulmak isteyen türkiye haber yapanın beyni ters çalişmış
  • 7 Yıl Önce

süleyman şah

asıl türkiye sizden kurtuldu...yıllardır ekonomik ve askeri baskı altında tuttuğunuz,darbe yaptırdığınız türkiye sizin kontrolünüzden çıktı...şaşkınsınız...
  • 7 Yıl Önce

İs-hak

Albir köpek havlması daha çok beklersin serseriinş. Türkiye topunuz hizaya getirecek
  • 7 Yıl Önce

yasar

ama Türkiye onlardan kurtulamadı, avrupa uyum yasaları adı altında ne istedilerde vermedik ve bütün rezil yasaları çıkardık diyen başkan erdoğan'ı iyi dinleyin
  • 7 Yıl Önce

Vahdet M.G

İNŞAALLAH İSLAM TEŞKİLATI DAHA DİRİ DAHA CESUR-DAHA YAPICI ÇİN SEDDİ DUVARLARI GİBİ SAĞLAM UZUN ÖMÜRLÜ OLUR...BİZ BATI SİZDEN KURTULDUK .TABİİ pkk yı darebeleri sizlerin ayarlaması sizler TİTANİC GİBİ BATACAKSINIZ BU YÜZ YIL GÖSTEREBİLİR..HER TÜRLÜ SAPKINLIK MARİHUANA (ESRAR)İÇME SERBEST MUTLU OLSANIZDA ONU İÇİYORSANIZ MAÇ KAYBEDİNCE BAŞKANLIK NİCE EMELLERİ KAYBEDİNCE İÇİYORSUNUZ...BU DÜNYA İMTİHAN DÜNYASI OLDUĞUNU ZATEN BİLMİYORSUNUZ MUTLULUĞU MADDİYATTA ARADINIZ .AMA YARADILIŞ MANZUME VE GAYENİZİ ZORLADINIZ.. KENDİNİZİ BEDEN-ZİHNEN MAHVETTİNİZ..İSLAM DÜNYASINA BİR VER ON AL HAKSIZLIĞI SİZLERE İNTİZAR YETER. HAMMADELERİ ALIP KATI KATINA SATTINIZ......Ab ye almayız deyip kapıda bekleten sizsiniz..oyalma ve tavizler isteme lozandaki gibi iyi ki lozanda inönüye bu halkı Türkistan veya Arabistana zorunlu göç ettir zulmünü yaptırmadınız...İSPANYADAKİ ENDÜLÜS EMEVİ DEVLETİNİN BAŞINA GELEN (ABBASİLERİ TİMUR YAKIP YIKMIŞTI KÜTÜPHANELERİ KAYNAKLARI YOK ETTİ)İSKENDER HAKEZA...ENDÜLÜS EMEVİ DEVLETİNİN HALKI 14 KM UZAKTAKİ MAĞRİBE VE KUZEY AFRİKA TOPRAKLARINA KENDİNİ ATIP KURTULDULAR.....ŞAPKA DYÜZÜNDEN ASILAN ECDADIMIZ -ALİMLER...OSMANLI ARŞİVİ BULGARLARA SATMA..AŞAĞILAYICI ŞEKİLDE ARAB HARFLERİ CAMİİ SAÇAKLARINDAN SÖKME ...3 ALİLERE ÇİN SU DAMLASI YAPACAKSIN MANKURT HALE GETİREREK KEŞKE EBABİL KUŞLARI O ZAMAN TEKRAR GÖKTE GÖRÜNÜP ZULUM YAPAN 3 LÜ ZALİMLERE TAŞLAR ATSAYDI....
  • 7 Yıl Önce

EKOLL

Eskiden olduğu gibi Sn. Erdoğan da her söylediğinize evet deseydi size göre muhteşem bir liderdi. Unutma alçak batı tek dişi kalmış canavar artık sizin emrinizde bir Türkiye yok. Çok değil 50 yıl içerisinde eskiden olduğu gibi yine Türkiye 'den emir ve talimat alacaksınız. Yazın bir yere.
  • 7 Yıl Önce

Devrim ÖZİSLAM

Erdoğan dünkü gibi kararlı. Esas kararsız olan ve Türkiyeyi SDG ve FETÖ denen itlere satan siz kendini beğenmiş işgalci emperyalistler
  • 7 Yıl Önce

orhan

adamlar her türlü hakareti yapıyorlar biz ise stratejik ortak yok nato yok incirlik bu ne biçim politika?
  • 7 Yıl Önce

Ferhat

Ulan alçaklar, türkiye zorda kaldığında hangi nato ülkesi yanındaydı. Bütün türkiye karşıtı teröristler batıda değil mi
  • 7 Yıl Önce

Hakan

Ahmet gerizekalisi turkiyede tabikide blomberg tv diye bir haber kanali var arastir yorumunu oyle yap
  • 7 Yıl Önce

Bize ancak batı saldırır ırak, suriye, yemen, Libya ve sırada İran a bak

Bize saldırsa saldırsa batı saldırır I. Körfez savaşından itibaren bakın hep abd İngiltere Fransa saldırdı İran ada batı saldıracak ve Türkiye tahmin edin kim saldırır? S 400 işte bunun için geliyor ve şart..!..!..!
  • 7 Yıl Önce

Selman

Allah Allah! La havle vela kuvvete illa billa aliyhil azim! Yahu kardesim bati seytani Türkiye den kurtulduk deyu psikolojik harp yapiyor, sende alcaklar diye kefal gibi atliyon mevzuya! Ayrica sonsuz defa hamd olsun ki azgin bati kafiri ile ayrilma surecimiz basladi! Siz ne istiyorsunuz da "alcaklar diye munafikca bir tepki gösteriyorsunuz? Sende bloomberg e cevaben evet cok şükür diye cevap ver, be hey bre saskin gafil! Subhan Allah. HasbinAllah ve nimel vekil.
  • 7 Yıl Önce

harun

yahudi kurulusu bloomberg ne beklerdiniz, bunlarin uzantisi olan her kanala yasak getirilmeli türkiyede ilk basta fox tv
  • 7 Yıl Önce

Leyla

Ulan kabuklular ,pis ermeni tohumları, bok böceği gibi hepiniz bir araya gelseniz bir tane TÜRK Evladına eş değer bile olamazsınız. Hadi si......git oradan mikroplar S 400 ler tepenizde .
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Onlar Müslümanın dostu olamaz Onlar şeytanın dostu Müslümanın düşmanı Ancak mürted olup Allahın hükümleri varken onlara tabi olursak onlar bizim dostumuz olur . Ama bu sefer Allahın düşmanı oluruz ve aslında dünyamızıda ahiretimizide kaybederiz. Dost olmayandan kötü söz işitmekten daha doğal bir şeyde yoktur. Onlar çıkar ilişkileri kurar aldatır ve kullanırlar Onlarla dostluk kurmayın Çünkü dost olan onlardandır hükmü vardır Onlar Allaha iftira atmakta şirk koşmaktadırlar oğul isnad etmekte hz meryeme iftira atmakta haham ve papazlarını rab edinmekte kuranı inkar etmekte hz muhammedi sav tanımamaktadırlar Onların bu suçları ebedi cehenneme sebep kılınmıştır. Onlar suç işleyen anlamaz pisliklerdir Onların varlığı imtihan hikmeti gereğidir. İnanan kuranı rehber alır ve onları düşman bilir ve kuranda bildirilen emredilen tutumu sergiler düşmanlık Allah için kin yaprtıklarını çirkin görmek dost edinmemek ve onlarla Allah için savaşmak. ve dini yalnızca Allaha has kılmak yani islamı hakim kılmak Allahın hükümlerini şeref edinmek bu uğurda cihad etmek ve şehitliğe ermek
  • 7 Yıl Önce

Harun

Adam Dünya ya kafa tutuyor, kimseden çıt yok. Helal olsun, her zaman böyle dik dur başkanım.
  • 7 Yıl Önce

ismett

biz bize yeteriz içimizdeki hainler olmasa bizi kimse deviremez ALLAH ın yolundan ayrılmadıkca kafirin tüm bombalarını 1 salih dua ile alt olacağı kıbrısda çanakkalede bedirde uhutta daha nicelerini yaşadık
  • 7 Yıl Önce

Derman

Bloomberg,Turkiye icin hep avrupaya istfade ettirsin hani bir soz var ya sen iscisin isci kal,Turkiye emir alir ihtiraz edemez gibi algiliyorlar uzuldugu yerden kopsun.
  • 7 Yıl Önce

Akil

Biz de NATO dan kurtuluyoruz inşallah silah kacakci NATO dan kurtuluyoz türk halkı bağımsız olması lazım bizi NATO koruyacakmis duysa inanmayın bizi bölmeye beraber gelir NATO İran'la Türkiye'yi bolse orta doğu İsrail'e kalacak bunu anlamayan angutlar var
  • 7 Yıl Önce

Abdulcabbar

Batıyı sizinde terk edeceğimiz günler yakındır
  • 7 Yıl Önce

Cemşit

Hastirin ... gavurları.
  • 7 Yıl Önce

Memo

80 yıl size kölelik yaptık yeter. Allah RTE dan razı olsun Türkiye yi esaretten kurtardı ne mutlu bize.Tam bağımsız bir devlet olduk huzurluyuz . Bizim icimizdeki hainler üzülüyor ama olsun .Çok şükür Batı'nın esaretinden kurtuldu Türk milleti .
  • 7 Yıl Önce

Uh-1

Çokta fifi.
  • 7 Yıl Önce

sukru

Evet parmak oldu ama gözüne değil,Z harfini T ile değiştirmeniz gerekirdi bence.
  • 7 Yıl Önce

ahmet

radikal dinci kahpeler birligi bunlar... Turkiyede de boyle bir tv var mi?
  • 7 Yıl Önce

Üç hilal

Çokta  başlayan organıma
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23