• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Darbeci Hafter'in sözcüsünden yeni açıklama: Türkiye'yi düşman ilan ettik ama halkı...

Hafter’e bağlı Libya Ulusal Ordu Sözcüsü Ahmed al-Mismari, Türkiye’yi düşman ilan ettiklerini ama Türk halkının bundan müstesna olduğunu belirtti.

52 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ali

Aman... lütfetmiş çakal, Ülkem'e kafa tutan herkes ya ölüdür, yada ölmelidir, o kadar...
  • 7 Yıl Önce

Harun

Eğer Türk Askerleri orada savaşsa idi savaş çoktan bitmişti. Sen konuşamazdın.
  • 7 Yıl Önce

Memati

Senin her yerin ateş olsa ne olur gavat...
  • 7 Yıl Önce

PATATES-SOĞAN-DARBESİ

seyisin eğildi libyayı natoyla sahilden bombalamaya fırkateyin gönderdiğinde eğildi hemde tükürdüğünü yalayarak orda natonun ne işi var dediği günün ertesinde fırkateyin gönderdi
  • 7 Yıl Önce

PATATES-SOĞAN-DARBESİ

burda ne kadar savaş çığırtganı var onları bir surye ye sonrada libya ya göndermek lazım bu klavye kahramlarının cesaretini görelim
  • 7 Yıl Önce

PATATES-SOĞAN-DARBESİ

hasan fırkateyin gönderip nato hareketine destek olarak sahilden bombaldığımız unutma
  • 7 Yıl Önce

Eyman

O Amerika tasması ona yaramayacak inşallah. Sağa sola havlayan kuduzların sonu hazin olur.
  • 7 Yıl Önce

ottoman

ERDOĞANA DÜŞMAN OLANLAR BİZİMDE DÜŞMANIMIZDIR KANSIZ KÖPEK VATANDAŞLARIMIZA BU HAREKETLERİ YAPARKEN DÜŞÜNCEKDİN
  • 7 Yıl Önce

sabri t

bu suna benzemisin..bir insanin anasina küfret, sonrada o kisiye biz sana küfretmedik anana küfrettik demesi gibi bisey..... serefsizler..
  • 7 Yıl Önce

Abdülhamit Doğrucu

mısır ve suudi arabistan ın kışkırtmasıyle konuşuyorlar.maalesef libyadaki limanda bulunan türk gemilerindeki gemi adamlarını tutuklamışlar . Arablardan Türk dostu olmaz .bunu yakınen gördük ve yaşadık.
  • 7 Yıl Önce

ömer

haydaaa sen nerden çıktın zubuk ..Herkes bizi gözüne kestirdi ıyımı...Toplanında hepiniz belki kavga etmeye değersiniz.TOPUNUZU bekelriz...
  • 7 Yıl Önce

Köksal

Lan it biz ki 7 cihanı karşımıza alırız sen kimsin ki yahudi köpeği
  • 7 Yıl Önce

ahmetbulut0003

dik dur reis eyilme bu millet seninle vay vay ne günlere kaldık çapulcular tehtit eder hale geldi dik dur eyilme reis yazık ülkemiz ne hale geldi
  • 7 Yıl Önce

vatandas

erdoğana düşman arap olsa olsa yahudi yada evangelist köpediğir.
  • 7 Yıl Önce

Ayhan sırma

Hoşt köpek!!! Balyozu kafana indireceğiz o zaman gününüzü göreceksiniz.
  • 7 Yıl Önce

Ayna Gözüne!

Ülkemizde bu kadar küfürbazın olduğunu sanmıyorum! Kesin bunlar besleme troldür! Yoksa savcılık basın ahlak yasasına bunca tecavüze hoş bakmazdı!
  • 7 Yıl Önce

dumanlı

Gerçekten iddia edildiği gibi Libyada iç savaşa katılan Türk askerlerinin görüntüsü varsa çok vahim bir olay var demektir. Milletin haberi olmadan askerimizin dış ülkelerde savaşa sokulması kabul edilebilir olamaz. İnşallah iddia doğru değildir.
  • 7 Yıl Önce

Karga kral

Hazır ol yiğidim savaş yakındır
  • 7 Yıl Önce

takii

BATININ UŞAĞI HAFTER UŞAKLAR TİPİNDEN BELLİ UŞAK OLMASA ÜLKESİNİ YIKARMIYDI
  • 7 Yıl Önce

aslan

türk askerinin süngüsünü yememiş herhalde, başkalarının da ağzından havlamasın
  • 7 Yıl Önce

hasan

Müslümanlar cahil ve hain olmak zorundamı.Arkadaş ne çekiyorsak cehaletten çekiyoruz müslümanlar olarak.Ulan avrupa amerika ülkenizi batırdı,perişan oldunuz,halen daha ahmaksınız,halen daha hainsiniz.
  • 7 Yıl Önce

Emre Bayındır

Vay yahudi dölü vay :) Siyonist köpeği. Yemini verenin borusunu öttürdüğün çok belli. Sen kim, Türkiye'ye düşmanlık etmek kim?! Libya, müslümanlarındır. Müslümanların petrollerini siyonist kahpelere peşkeş çekemeyeceksiniz. Alçak herifler!
  • 7 Yıl Önce

İso

Bu ne düşmanlık böyle Erdoğan kadar başınıza taş düşsün beee
  • 7 Yıl Önce

Ziya

Lan yahudi uşağı her tarafın ateş olsa cürüm kadar yeti yakarsın lafa bak türkiye başka türk halkı başka it bir dene bakalım sonun ne olur biz bile kestiremeyiz hodri meydan bekliyoruz
  • 7 Yıl Önce

Soru yorum

Sisi gibi bu ..yede sahip çıkacak içimizde çok hain var. Erdoğan'a havlayan her iti her köpeği bastaci eden içimizdeki hainlerin kimin iti köpeği olduklarını bu adamın soylemlerine bakın anlamak zor değil. Batının iti pici enigi olursan onun ağzıyla konusursun. Nerede vatanını ingilize amerikaya fransiza satmış bir pic var Erdoğan'a muhakkak bir laf ediyor.Müslümanın derdi ile dertlenmeyen Müslüman değildir buyurmuş peygamber efendimiz. Bunlar ve içimizdeki hainler gavurlarin dertleri ile dertleniyor. Müslümana sahip çıkan kım varsa sövüyor hakaret ediyor. Erdoğan'a yaptıkları gibi. Küfürün tek millet olduğu gün gibi ortada.
  • 7 Yıl Önce

ahmet

giren de çıkan da finonun sahipleri BAE-SUUD-MISIR vs ye
  • 7 Yıl Önce

Millet

(...) NE OLDU YEMEDİ Mİ
  • 7 Yıl Önce

Şüpeci

Bu yavşak libyalıyı kimin yemlediği anlaşıldı. Amacı TC Hükümetiymiş. Bu devlet kim bu halk kim beyinsiz. Erdoğan’ı seçen Türk halkı değilmi...
  • 7 Yıl Önce

hizipsavar

BİR SOR BAKALIM SENİN NESLİN NEDEN KENDİ DİLLERİNİ DEĞİLDE FRNASIZCA KONUŞUYOR.
  • 7 Yıl Önce

tuğrul

Nursuz domuz oğlu domuz, Siyonist iti sen kimsin piç kurusu Türkiye'yi ağzına alıyorsun
  • 7 Yıl Önce

İlk işleri bir saldırıda kaçmaktır

Bunlar amerika bombaladı mı kaçacak delik ararlar; ortalık sakinleşince delikten başını çıkarıp Erdoğana söverler.
  • 7 Yıl Önce

Mehmet balkes

Bu densiz kime güvenip'te böyle sözlerle itham ediyor kendini bilmez şahıs , Fransızlar tarafından yapılan saldırı zamanında sesleri çıkmadı vede şimdi bedavadan petrolü alıyor Fransa el altından,ama bize geldiği zaman kuduz olmuş köpeğin dişlerini göstererek sanki bizleri mi korkutacak ,ulan Osmanlı zamanından beri din kardeşimiz diye Trablus'ta onca şehit verdiğimiz 'de ne kadar minnettar olduklarını söylemişlerdi şimdi 'e oldu bir tarafı kalktı'sa böyle sözlerle itham etmekle hakarette bulunuyor lar , akıllarını başlarına alsınlar yoksan başlarına güneş mi geçti??? Mağlum gayri müslim vurur ses çıkarmaz ama bize gelince boş yere dış gösterir neyse devletimiz daha iyi bilir iyi yayınlar..
  • 7 Yıl Önce

ATATURKCU

100 KERE YORUM YAZDIM HAKLI CIKTIM.ARAPLARDAN DOST OLMAZ OLMAZ.BUNLAR ARAPLAR TURK DUSMANI.
  • 7 Yıl Önce

Murat 38

Ulan gerzek ordaki türk askeri olsaydı siz şimdi eşşek gibi anıramazdınız
  • 7 Yıl Önce

Osmanli Kürdü

ulan insan ne kadar aciz ne kadar domuz ola biliyor adi serefsiz Köpek senin halkin saten sana benziyor seref namus yoksunu mahlukatlar sizi türkler sahile dizilse ayni anda denize tükürse devletinizi türk tükürük tsunamisi ile bogariz sizin devletiniz bize en köcük köy kadar siz kim türkiye deyil bir köya kafa tutamasiniz hahahha ne gülüc bir tip nerden buldun bu kiyafetleri heloween kostümü herhalde cünkü generall akli mevcut olmadindan eminim kostüm hahahh ama siz hele bir birinin kelesini kesin sonra biz gelir petrolu cikaririz takma kafana paylanco generall adi mikrob
  • 7 Yıl Önce

Kızgın

Neymiş o görüntüler bizde görseydik. ..
  • 7 Yıl Önce

Muammer

Macan yiyorsa dene.
  • 7 Yıl Önce

bozeren

batılıların piyonu seni salak! (neyse. ağzımızı bozmayalım. Allah ıslah etsin diyelim.)
  • 7 Yıl Önce

Halit

Bu şeref yoksunu mahluklar, liderlerini batı’lı it’lere(köpek’ler dostumuz onlar alınmasın) peşkeş çekerken havlamıyorlardı.
  • 7 Yıl Önce

şenay doğan

inanın libyada ne olup bitiyor bilmiyorum Türkiye orada ne yapıyor onu da bilmiyorum geçen esad türk askerini vurdu herkes birşey yaptı veya söyledi ben rabbimin huzuruna çıktım ya rabbi ben yüce zatın ve habibin için en sevgili sonuç ne ise onu istiyorum dedim bu olay da da öyle yapacağım allah ve rasulü için en sevgili olan şey ne ise o olsun nefisleri için hiçbir menfaat gütmeden insanı dünya ve ahiret cennetine çağıran bir onlar bir de onların emrindeki manevii orduları var insanı kazanmak için hiçbirşeylerini esirgemeyen bir onlar var rahmeti ebediyyen kendi eliyle kendine haram edenlerden başka hiç kimseyi ve hiçbirşeyi harcamayacak bir onlar var bu nedenle ben işimi allah ve rasulüne havale ettim allah ve rasulü için en sevgili olan neyse rabbim onu yaraatıp kerem etsin allaha emanet olun
  • 7 Yıl Önce

Ali koyuncu

Tek kelime aptal herif sana o yıldızları vereni seni o makama getirene diyet ödüyor geri zekalı
  • 7 Yıl Önce

şenay doğan

benim inancımda insan layık olduğu şekilde yönetilir benim mantığımda bir zalim allah ve rasulünü hakkıyla yaşamak suretiyle devrilir halk allah ve rasulünü içine çeke çeke yaşar başlarındaki zalim işi bitirilmemişlerdense allah onu rahmet tuzağı ile yakalar ona nasuh tövbe ettirir eğer işi bitirilmişlerdense allah üzerine gazabını indirir işini bitirir halkı kurtarır benim defterimde allahın mülkünü allaha ve rasulünden gayrısına satmak yoktur zalime karşı da allah ve rasulünden gayrısını imdada çağırmak yoktur arap baharının ortaya çıktığı sıralarda çok ağır zulüm altındaydım beni rızam hilafına her pis işlerinde kullandılar mübareğin devrilmesi olayında da kullandılar mursi de kendilerine yar olmadı
  • 7 Yıl Önce

Ahmet

Yanlışlıkla yhudi babalarının şeyini görmüş olmasın yok Türk askeriymiş, Türkiye içerdeki dünyada metrekareye düşen en fazla vatan hainleriyle mi uğraşsın sizin gibi iti kopuklarla mı
  • 7 Yıl Önce

Ergun

Taşımalı israil köpeği
  • 7 Yıl Önce

MUSTAFA AÇAR

TÜRK HALKI hiç bir zaman darbecilerin yanında olmadı siz yahudierle dost olun
  • 7 Yıl Önce

Harput

Fransiz ingilizinki tatli geliyor
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Dost ve düşman Allahın hükümlerine göre Kurandaki bildirilerine göre seçilmelidir Böyle seçmeyen islam dininde barınamaz yanlış dostluk ve düşmanlık dinden çıkarır Bu kuranda bildirilmiştir. Hemen Allahın hükümlerine geçilmelidir. Dünyadaki en kötü şey müslümanların karşı karşıya savaşması ve kafirleride müttefik edinmesidir Bunun cezası ise ebedi cehennemdir. Büyük günahlar yapılan ibadetleri ve diğer çabaları boşa çıkarır Dinden çıkaran büyük günahlar küfür ve şirk Kuranda bildirilmiştir Bu büyüklerden biride Allahın hükümlerine göre hükmedilmemesi yönetimin yasama yürütme ve yargının savaşmanın barışmanın müttefik edinmenin yapılmamasıdır. Allahın hükümlerini istemeyen müslüman değildir Müslüman Allahın hükümlerine teslim olmuş demektir. Suç ise günahla eşdeğerdir Adalet ise Allahın hükümlerinin ta kendisidir Kuran ise hüküm verme kitabıdır Kim aksinin söyler ise kuranı inkar etmiş sayılır
  • 7 Yıl Önce

Piro

Alayınız gelin ulan
  • 7 Yıl Önce

Sahin

Köpek,türk halki baskaniyla beraber.birde sen nesinki düsman ilan ediyorsun.arkandaki güclere güvenme barzani durumuna düser rezil olursun.
  • 7 Yıl Önce

BİDE AVRUPA VARTABİ

AMERİKANIN KUCAĞINDA ÖZGÜROLURSUNUZ BİDE İSRAİLİN
  • 7 Yıl Önce

Rabia Zafer

Geri Zekalı, Sen Tūrkiye 'yi, Dūşman İlan Edersen Tūrk Halkı da, Size Dūşman Olur Beyinsizler. Biz Sonuna Kadar Recep Tayyip Erdoğan 'ın, Arkasındayız Millet Olarak. Şerefsizler.
  • 7 Yıl Önce

Recep

Bizde he he dedik. Varsa bir herifliğin savaş ilan et de bir görelim
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23