• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD’nin arabuluculuğunda İsrail ile Lübnan yönetimi arasında Washington'da imzalanan çerçeve anlaşmasına karşı çok sert bir çıkış yaparak, bu mutabakatı "yok hükmünde ve aşağılayıcı" olarak nitelendirdi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

boş konusanlar

lübnan hizbullahı 15 milyar dolara amerika israile sattı
  • 2 Saat Önce

Mehmet

Naim Kasım'ın bu açıklamaları, İsrail'in Lübnan topraklarında faaliyet göstermesini engellemek ve egemenliğimize saygı gösterilmesini talep etmekte doğru bir tavır olarak karşımıza çıkıyor. Bu anlaşma Amerikan emperyalizminin oyunları sonucu Lübnan'a yapılan haksız baskıyı daha da artırmaya yönelik bir hamle gibi görünüyor. İsrail'in Lübnan'dan çekilmesi ve direnişimizin silahsızlandırılması asla kabul edilemez, bu ancak düşman topraklarına girmelerini ve bizi ezmeye devam etmelerini sağlayacak! Hizbullah'ın da anlaşmayı reddetmekten yana olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Bu durum, Allah'ın izniyle İslam dünyasının birlik ve beraberliğini göstermektedir.
  • 2 Saat Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23