• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sağlık teknolojisi Türkiye'nin lokomotifi olacak Hedef 10 milyar dolar

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "İnanıyorum ki sağlık sektörü Türkiye'nin lokomotif sektörü haline gelecektir. Bizim hedefimiz bugün 5 yılda 10 milyar dolarlık bir ihracat, 10 yılda 50 milyar dolarlık bir ihracattır. Biz bunu rahatlıkla başarabileceğimize eminiz" dedi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Derdimiz memleket

Valla sayın bakan mr cihazı 3,5 milyon dolar hastanelerde var, tedavi oluyoruz. Prp santrifüj cihazı en pahalısı 20 bin lira sizin bakanlık verilerinde hastanelerde var, tedavi yapıyoruz yazıyor. Hastaneye gidiyorsunuz cihaz yokmuş telefon ediyorlar bir zibidi geliyor 3 bin liralık Prp kitini 10 bin liraya vatandaşa kakalıyor, güya cihazı o getiriyormuş. Kart çekmiyor nakit alıyor. Sayın bakan ya doktorlara zam yapın veya bu işlemlerden döner sermaye verin para resmî girişli olsun devlet bizden 15 bin alsın, basit insanlara bizi ezdirmeyin haberli gidilirse bildiğiniz gibi bir netice olmaz vatandaşı daha beter ezerler
  • 1 Ay Önce

Ali

Havacılık uzay Sana isini ve uzay sanayisi araştırmaları her alandaki gelişmenin keşif VE icadın öncüsü olmuştur. Sağlık alanıdaki teknoloji de Savunma sanainin sağlığa dönüştürülmüş şeklidir. Mesela sonarın ultrasona dönüşmesi...
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23