• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Neden kazığımı aldın kavgasında iki kişiyi tüfekle vurdu

H.N. (53) evinin ve demir doğrama atölyesinin karşısında başlayan inşaatta çakılan kazıkların kendisine ait olduğunu ve izinsiz olarak alındığını iddia etti. H.N. ile U.Ö. (42) ve Ü.G. (53) arasında kavga çıktı. Kavganın büyümesi üzerine H.N.. tüfekle ateş ederek U.Ö. ve Ü.G.'yi yaraladı.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mustafa

Şimdi sağlam bir kazığı oldu hemde devletten
  • 1 Ay Önce

Hakk

AB neden T.C vatandaşlarına vize sorunu yapıyor diye soranlara gelsin
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23