• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Trump ağzındaki baklayı çıkardı: İran nükleer silaha sahip olursa İsrail yok olur!

ABD Başkanı Donald Trump, yaptığı son açıklama ile aslında İran’a açtıkları savaşın nedenini de açıkladı. Trump "İran nükleer silaha sahip olsaydı şu anda burada olmazdık. Orta Doğu yok olurdu. İsrail yok olurdu" dedi.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakan TAŞÇI

Terörist İsrailin nükleer silahı var tüm bölgeyi ve dünyayı tehdit ediyor. Gerçekler varken yalanlar uyduruyor.IRAKA SALDIRDINIZ ŞİMDİDE İRANA SALDIRIYORSUNUZ...DÜNYAYI BÖLGEYİ FELAKETE SÜRÜKLÜYORSUNUZ..YALANCI UTANMAZ AHLAKSIZ HIRSIZ TERÖRİST İSRAİL KORSAN ABD.
  • 1 Ay Önce

Haci

İns sende o onunla yok olursun Allah'ın kahrı belası üzerinize olsun
  • 1 Ay Önce

saffet

Amerika gibi sömürgeci korsanların soykırımlada insanlıga adapte olamayan sınırı bile olmayan terör örgütleri elbette yok olmalı diye düşünüyorum
  • 1 Ay Önce

diyarbakırlı

O zaman sen şunu söyle Trump; ben ABD için değil İsrail için savaşım veriyorum.
  • 1 Ay Önce

Mustafa

Dünyada Nükleer silahı kullanan sadece katil ABD. ABD diyorki İran'ın nükleeri yok ama olursa kullanır. Müneccim Trump
  • 1 Ay Önce

Vahap

Olsun sana ne yoksa israilin gayrı meşru oğlumusun.
  • 1 Ay Önce

ata

en sonunda söyledi... ya işte böyle söyletirler ama yanlış söyledin... çünkü israilin sonu iranın elinden olmayacak.... cevabı biliyorsun sarı...
  • 1 Ay Önce

Asil Ender

Ulan İran bir mezhepçilik çıkardın kendi başını yedin,Otuz yıldır Müslümanlara zulmettin şimdi yanında kimse yok.
  • 1 Ay Önce

Fatih Kartal u

be alçak İsrail zaten yok olacak buna ABD denilen terör örgütüdür dahil
  • 1 Ay Önce

Sadece Iranin degil hic kimsenin nukleer silahi olmasin,,

Fakat,,,,israil yeryuzunden yok olsun.
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23