Bakan Şimşek: Türkiye ticaret ve finans merkezi olacak
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Türkiye Yüzyılı: Yatırım İçin Güçlü Merkez Programı"nda konuştu. Bakan Şimşek, "Uygulamada yatırımcı odaklı, hızlı ve kolay giriş imkanı sağlayan, VIP hizmetlerle desteklenen bir sistem öngörüyoruz. Nihai hedef, ülkeyi bölgesel ölçekte önemli bir finans ve ticaret merkezi haline getirmek." dedi.
Vay vay
Leyl....