• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İmam Cuma sohbetinde 'tarikatlar şirk yuvası' deyince cami karıştı!

Ankara'nın Etimesgut ilçesindeki Yapracık Merkez Camii'nde imamın tarikatlara dil uzatması cemaat arasında tartışmaya yol açtı.

78 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hoca efendiler cahilâne davranmasın ... fitne çıkarmaktan Allah'a sığınsın

Hz. Ali ilmin kapısı bunu herkes bilir...Peygamberimiz bu " ilmin kapısı" sözünü ona lâyık görüyor...sahabenin biri ( şuan hatırlayamadım) birgün birşeyi soruyor... Ali ra. bunu bilmek istiyor musun diye sorar...evet cevabı alınca bu ilim sana ağır gelir buyurur...bazı her insan her şeyi bilemez... bilmesi de gerekmez... amaaa ..."bilmediği şeyler hakkında konuşmamak " her insanın istisnasız her insanın bilmesi gereken şeydir...bilmedi de yetmez uygulaması gereken hatta zorunluluk gerektiren şeydir... Lokman ( hekim diyorum en doğrusunu Allah bilir...ancak evladına yaptığı tavsiyesi her insana şifadır...o yüzden hekim diyorum) ra. Lokman süresinde evladına " bilmediğin şeyin ardına düşme" buyuruyor...o âyeti sakın Lokman hekim kendi çocuğuna söylemiş hâşâ bizi ilgilendirmez demeyin...bunu diyen biri hâşâ..." onlar o Kur'an'ı duyunca eskilerin masallarıdır derler " ayetinin muhatabı olan kimselerdir...hani bugün adı belli birkaç ilahiyatçı önden gidip insanları saptırmak için hâşâ" Kur'an tarihseldir" diyorlar ya ... Kur'an o dönemin şartlarına göre gelmiştir demek isterken... bugün Kur'an'ın bu çağa uymadığını iddia etmek için söylerler... kısacası Kur'an'ın insanlığın bütün çağlarına hitab ettiğini kabul etmeye yanaşmak istemediği için laga luga yaparlar...insan bir bebek olarak doğup büyüyüp geliştiği güçlenip yaşlandığı ölüme yaklaştığı gibi .. dünya ya gelen sırasıyla her peygamber de insanlığın evresine uygun... kainatın bilincine isabet eden dönemlerde belli şer ' o hükümlerle gelmiş...bunlara da Şeriat denmiş...her peygamberin şeriatı var fakat daha da önemlisi bütün peygamberlerin Şeriatı Allah'ın insanlığa gönderdiği Şeriat bütünüdür...dünyada hiçbir şey yarım kalmaz... yaşadığınız yarım kalan bir olayın tamamlanacağı bir vakit vardır ve o vakti Allah belirler... gelelim konumuza: işte çağlara hitab eden Kur'an da ...Lokman (hekim) ra. ' ın o sözüne uymak her müslümanın boynuna borçtur... inkârcı bilmez konuşur... bildiğini zanneder konuşur...fakat müslüman bilince de bilmeyince de .. susması gerektiği yerde susmasını ... konuşması gerektiği yerde konuşmasını doğru bilmelidir...fitne çıkaran adam öldürmekten daha beterdir... neden hiç düşündünüz mü?... çünkü fitne çıktığında toplumsal karışıklık sebebiyle toplu ölüm sözkonusudur...sahabe zamanındaki olaylar ibret içindir...ibret almamız içindir...o fitneyi çıkaranlar yahudilerdi...fatiha süresini bütün hücrelerinize işleyinceye kadar çokça okuyunuz...orda yahudileşmiş ve hristiyanlaşmış müslüman olmaktan Allah'a sığınmak duâsı vardır...siyonizm öyle bir illettir ki Hristiyanlığı ve Müslümanlığı tahrif etmek için binbir türlü hileye başvurur... Allah dînimizi sağlam delillere öğrenmek her muslamanın mükellefiyetidir ve siyonizmin bu hîlelerinden korunmak için bu şarttır...Allah birliğimizi dirliğimizi korusun...ve daim eylesin âmîn
  • 2 Yıl Önce

Yasin

Kesinlikle hoca doğru söylüyor bu cemaatlaryüzünden hak insçsız oluyor
  • 2 Yıl Önce

ziyauddin sonmez

kargaşa çıkarmak, ayrıştırmak, toplumu biribirine düşürmek ve düşman etmek isteyen provakatörlere müsaade edilmemeli. Bu işlerde iyi niyet olmaz. etraf ajan provakatör kaynıyor.
  • 2 Yıl Önce

kibarcik

daxı sen temızlık malzemısınyoksa pislikmi hee ülennn zub uk hıcımamınardında oldunmu heee
  • 2 Yıl Önce

ğp

asıl şirkte olan senin gibi keferelerdir
  • 2 Yıl Önce

D.E

Fetöyede laf söyletmiyorlardı bi zamanlar.
  • 2 Yıl Önce

TATAR RAMAZAN

DİYANETTE O KADAR ÇOK MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜ HAİNLER VARKİ DEVLET BUNLARLAN UĞRAŞACAĞINA EV SAHİBİ KİRACI DERDİNE DÜŞTÜK YAZIKLAR OLSUN..
  • 2 Yıl Önce

Ahmed ahmet

Bu imam kesin fötocu. Zira föttoşun yeni taktiği hangi pozisyonda olursanız olun KAOS çıkarın. Camilerde kaos ve cemaate fitne sokma olayını kendim bizzat 1 yıldan fazladır gözlüyorum. Cemaat sakin ve akıllı hareket etmeli. Allah sonumuzu hayır etsin. Amin.
  • 2 Yıl Önce

Abdulah

İmam haklı, dağılın.
  • 2 Yıl Önce

654

doğruyu söylemiş yanlış değilki mesel yıllardır böyle olduğu halde niye buna çözüm üretmiyorlar
  • 2 Yıl Önce

Hakkı

Doğrusunu söylemiş, doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar. Cemaatler Son zamanlarda bir hayli tehlikeli. Ya kapatılmalı veya bir düzenlemeye tabi tutulmalı
  • 2 Yıl Önce

Ali

100 senedir diyanet hakkıyla görevini yapsaydı bu tarikatlar olmazdı. Eski tarikatları bundan ayrı tutuyorum. Onlarda iktidar hırsı olmadı.
  • 2 Yıl Önce

Sade müslüman

Allah Kur'an'da bize şah damarımızdan yakın dedi biz ise onu dinlemeyip şeyh damarımızdan yakın dedik.
  • 2 Yıl Önce

Filozof

İmam haklı. İslamda tarikat diye bir şey yoktur. Tarikatlar bölünmeye yol açar. Tek kitap, tek yürek, tek inanç. Ne sihire ne büyüye yer var. Nazar boncuk bile yasak. Bilenler bilmeyenlere anlatsın.
  • 2 Yıl Önce

Sahin

Aferin o imama İslamiyete tarikatcilik yoktur.
  • 2 Yıl Önce

Fsm

İmamın ellerinden öperim.
  • 2 Yıl Önce

Bildiğinizi zannedip bilmeden konuşmayın

İmamın işi insanları...camisinde görevli olduğu cemaati birarada tutanak...biz ortak sözde bulunmakla mükellefiz...lailahe illallah diyen ortak sözde buluşmuştur...aramızda ayrılık fitne fucûr nifak tohumu olabilecek böyle fütursuz yaklaşımlar hem tehlikeli hem imamlığa yakışmayan... imamlık vazifesine ters düşen bir tavırdır...birliğe odaklanın ayrılığa değil...sirke düşenin cezasını Allah verir...siz ser' i bakımdan somut verilerle hareket etmek zorundasınız... insanların kalbine girip biliyirmusunuz hayır tam olarak ne olduğunu sizde bilmiyorsunuz ...herkesin tek tek ne düşündüğünü bilemezsiniz...somut verilere bakarak orada cemaat olmaya gelen insanları birlik ve beraberlik içinde sünnete yönlendirmek imamlık vasfını hak etmektir...aksi halde terk edin edin orayı....muhalif medyanın gazeteciligini yapın...sünneti yaşatmaya çalışan tarikatların başımızın üstünde yeri vardır o kadar ...senin gibi konuşan nicelerini gördüm ben...evde ailesini dışlayan...tarikatı kabul ediyor diye evde kırk yillik eşini dışlayan...sonra abdest namaz cumadan cumaya....orucu akşama jadar yemek sayiklayarak tutar... aklınızı başınıza alın...böyle imamlık olmaz
  • 2 Yıl Önce

Isparta 32 32

Bu cahil imamlar yüzünden bu hale geldik, imam bozuntusu iyisine iyi dersin kötüsüne kötü dersin ahmak herif, bu imam değil fitne çıkaran bir soytarı.....
  • 2 Yıl Önce

Kurtoğlu

imam az bile söylemiş
  • 2 Yıl Önce

Yorumlar

Sormak lazım imama hangi elemanısın diye! 
  • 2 Yıl Önce

Haci

Adam gerçeği cesurca söylemiş
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

Daxi senin İslamla işin var mi fitnecilik mi yapiyorsun
  • 2 Yıl Önce

Ffff

Çok doğru söylemiş
  • 2 Yıl Önce

ata

valla yerden göğe haklı.. herkes zamanın kutbu, mürşidi kamili ... çenesi kuvvetliyse bir de, tutmayın amcamı.... tövbe alma ne demek yahu? vay yavrum vay...
  • 2 Yıl Önce

Bozok

Demek ki bu imam bozuntusu adi, Araplarla Osmanlı'nın arasında fitne çıkaran "Sarı İmam"lakablı İngiliz ajan Lawrence'n soyundan geliyor.
  • 2 Yıl Önce

Hüseyin

İmam yapraciga şeyh olmak istiyor derdi şeyhlik o yüzden tarikat dusmani
  • 2 Yıl Önce

Fikretc

Chp nin imamıdır. İktidara gelsinler bu günleri mumla aratırlar
  • 2 Yıl Önce

Y.G.

Yazılan yorumlardan anlaşıldığı gibi bu cami görevlisini kimi asmiş kimi kesmiş..
  • 2 Yıl Önce

Cumhur

O imam derhal görevden alınmalıdır.Şimal-e müteveccih namaz kılan bas-it din adımıdır.Mesele bu kadar açık.Bas-it adam dine hizmetten ziyade kaos peşinde ki ilahiyatçı geçinen etki ajanları gibidir.O imam susturulmalıdır.
  • 2 Yıl Önce

Fatih

Şimdi bu imandan yola çıkarak bütün imamlar kötü, müftüler kötü,vaizler kötü hatta diyanet toptan kötü denir mi, böyle sonuca varmak doğru mu? Veya bütün imamlar dört dörtlük, bütün müftüler, hatasız, diyanetteki bütün çalışanlar hatasızdır demek sağlıklı mı? Elbette hayır. Her kurumun içerisinde olduğu gibi tarikattafa, tasavvuffafa kötüler olabilir Mesela bu imamın diyanette olmaması gereken kötülerden biri olduğu gibi. Utanmaz tarikat, tasavvuf nefsi terbiye yollarından biridir. Fetodan yola çıkarak nasıl hepsini kötülersin. Bu kişiye cami emanet edilemez, cami görevlisi olamaz. İmam bölen değil, birleştirici olmalı suçun şahsiliği bilmeli. .
  • 2 Yıl Önce

Vatandaş

Şeytanin mumu konuşana kadar yanar
  • 2 Yıl Önce

Y.G.

Konuşmayı dinlemedik ama yangına körükle giden bi haber olmuş. Tarikatlarda taassup sahibi kişilerin varlığı herksce malum. Kurandan daha ön plana çıkarılan sözler ve yayınlar, peygamberden daha ön plana çıkartılan tarikat liderleri yokmu? Kabe gibi mukaddes görülen tarikat merkezleri yokmu? Hepsi kötü anlamında söylemiyorum. Cahilce bir taassubu kassediyor belki. Lütfen maksadını aşan haberlere izin vermeyelim. Allah için Sizleri seviyoruz vesselam.
  • 2 Yıl Önce

Mikail

Yokmu şatafat yokmu yanlız biz kurtuluşa erdik diyen cemaat aslı sebebide ümmette başların çok olmasına bağlayalım 150 yıl önce kur'an anlamının bir kısmı 100 yıl önce de çok büyük bir kısmı terk edildirildi. sorumlu hepimiziz.
  • 2 Yıl Önce

Osmanmert

Vatandaş camiden soğudu bu gibi imamlar yuzunden
  • 2 Yıl Önce

Hakkı

İnsanların camiden soğumalarında İmamların katkısı elbette olabilir. Ama tüm suç onların değil. İslamiyet'i öğrenmek istemezsen çamur atacağın, ve camiden kaçacağın çok miktarda bahane her zaman vardır. Önce İman edeceksin ve seni yolundan alıkoymaya çalışanlarla savaşacaksın. Bu hiçte göründüğü kadar kolay değildir. İmanın ve iraden olduktan sonra seni hiç kimse yolundan döndüremez İftiradan da kaçınmalısın. Cemaatlere şüpheyle yaklaşmak gerek şimdiki zaman cemaatlerine asla güven olmaz.

Mustafa Biçer

Tarikatlar Selçuklu ve Osmanlı dönemlerinde ve zamanımızda da olsa her zaman ümmetin birliğini sağlamış manevi yuvamızdır. Münafık adilerin kasıtlı çıkardıkları sahte şeyhler ve tarikatlar yüzünden tarikatların hepsini lekeleyemeyiz. Fetö yıllarca nurcu ayağından göründü meğerse Yahudi oyunuymuş. Şimdi o yüzünden Nurcu gardaşlarımızı nasıl lekelerjz. O adi imam bozuntusunun lafıyla tarikatlarımızı suçlayamam. Zamanımızda müslümanın en büyük sorunu genç kızların çok arsız ve hayasızca giyinmeleri yani tesettür sorunu. Sokaklar  kaynıyor. İmam denen o zat öncelikle bu konuyu gündeme getirsin. Yoksa yakında din elden gidecek .
  • 2 Yıl Önce

MİLLET

Kimseni fitne-fücur heveslisi densiz cezasız kalmamalı. Fetö vari kaos çıkarma gayretinin önüne geçilmelidir.
  • 2 Yıl Önce

Misafir

İmamın dış bağlantıları araştırılmalı. Özelde konuşulabilir ama camide bu şekilde konuşmanın bir amacı vardır.
  • 2 Yıl Önce

Aaaa

İmam ileri gitmiş tamam lakin tarikatlar cemaatler para pul ak akçe ile ilişkisini kesmeli. Hepsi doğruları konuşmalı faiz haram demeliler siyasielrre yasal olan ama Allah katında helal olmayan haklardan vazgeçmelisiniz diyebilmeliler. Kefelerini dolduran ona göre konuşuyor.
  • 2 Yıl Önce

BU HERİF ŞERİATA DA KARŞIDIR

BU ZIR CAHİL İMAM BOZUNTUSU ŞERİATA DA KARŞIDIR SORSAN.
  • 2 Yıl Önce

Mustafa

Bu imam değil
  • 2 Yıl Önce

OMUT

Tarikat yol demek, İadet zikr ihlas ilim yoludur . Ama bazı KAMALİST ZİHNİYET SAHİP KARŞI ÇIKAR.
  • 2 Yıl Önce

Salih

Puta tabi olan ne beklenir di ki Allah CC bu tip dün görevlilerinden Allah CC ülkemizi milletimizi İslam aleminin korusun 60 bin TL maaşlı sözde imam sözde imam miş miş miş
  • 2 Yıl Önce

Akıncı

Bu diyanet içindeki din bilmeyenleri ajanları kriptoları temizlemesse sahte tarikat sahte şeyh sahte cemaat sahte ve ajan imam muezzinler bu milleti bir birine kırdıracaklar bunlar gerçek din alimi olsalar dışarda aleni boyle fuhşiyat zuhur etmez kendi gorevlerini yapmadan maaş alan bu  topluma verecekleri hiç bir ril model yoktur kotulukten başka
  • 2 Yıl Önce

Selahattin

Vallahi billahi hoca doğruyu söylemiş hemde şirk pislik ahlaksızlık yuvası
  • 2 Yıl Önce

Yavuz

Bir kaç istisna dışında, İmam efendinin tespitlerine katılıyorum.
  • 2 Yıl Önce

Metin Kurt

Namaz kıldırma memurlarına "imam" denildiği için olsa gerek, kendini imam sanıyor olabilir.
  • 2 Yıl Önce

Mahmut

O imamın alnından öperim.insanları çoğu şirk koşmadan inanmazlar.yusuf süresi 106
  • 2 Yıl Önce

Ahmet

Çok haklı hoca.cesaretli ve alkışlanacak bir hareket.
  • 2 Yıl Önce

Isparta 32 32

Bu imam cahil fitne çıkarıyor doğruyu ve yanlışı ayırt edemiyor.

Kul

Siz ve ağa babalarınız sağ olun ve kına yakın.
  • 2 Yıl Önce

Halil Aslan

Helal olsun imama.Gerçek din adamı.
  • 2 Yıl Önce

Ülke

Ağzına sağlık doğruluk payı var
  • 2 Yıl Önce

Gizli fetullahçıdır

Onların oyunlarını, tarikat müntesipleri bozdu çünkü.
  • 2 Yıl Önce

ERMAN

İmam dediğiniz bu gafil kendini İran da zannediyor. Dil uzattığı tarikatlar asırlardır insanların irşadına vesile oluyor. Bu gafil hadsiz imam kaç kişinin hidayetine vesile olmuş.
  • 2 Yıl Önce

Ramazan

Kismen dogru
  • 2 Yıl Önce

Her yerde bu söylemler var. Hayrola neler oluyor?

Apartmana gidiyorsun kapıcı, camiye gidiyorum imam müezzin, otobüse biniyorum karşıma oturan şahıs, mezarlığa gidiyorum görevli, hayrola ya! Hangi tarikat mensubu ehli sünnet beş cemaatten sapmış da bu iftiraları insanlar tarikatın önde gelenlerine söylüyorlar Mevlana hazretlerine bile ne iftiralar atıyorlar. İnsanlara yalan yanlış bilgilerle resmen saldırıyorlar. Onu da sakallı beş vakit namazlı insan görünümünde yapıyorlar. Bence milleti provoke etmeye çalışan birileri son bir yıldır devredeler. Bunlar kim? Asıl bunu araştır akit gazetesi.
  • 2 Yıl Önce

Ahsen

... arkasında nasıl namaz kılalım.
  • 2 Yıl Önce

Orhan

Doğru söylüyor. Alayı pislik yuvası, .musrik ZINDIK takımı, cahil cühela
  • 2 Yıl Önce

Mehmet Aktepe

Ulan dangalak!.. Sana hocalık mı öğretecem? 40 kere düşün az ve öz konuş. Sahte tarikatların zararlı olduğunu dersen tamam.. Ehl-i sünnet vel cemaat dairesindeki tarikatlar hak tarikattır, şeriata hizmet ediyorlar,bunu bilmeyen sahte hocalar boşuna maaş almasın.
  • 2 Yıl Önce

Hakkı

Sahte tarikatların hangileri olduğunu bu insanlar nerden ve hangi bilgileriyle bilecekler. Ben hep derim İslam'ın şartları 5 tir. Birde kul hakkı yememek etti 6. Cemaatler kendilerini herkesten daha bilgiliymiş gibi göstermek için bu şartları 10 a 15 e çıkartıyorlar. ve belki farkında olarak, belki de farkında olmadan Hurafeler çıkartıyorlar. Cennete gitmek için yukarıda saydığım 6 şartı elinden geldiğince öğrenmeye çalışır ve uygularsan Allah'ın vaadi gerçekleşir ve cennete girersin. Ha dersen ki Cennete girmek bana yetmez, cennetin en güzel yerleri benim olsun, Şartlara şart katar ve öyle inanırsın. Ama Allah'ın gösterdiği ve her Müslümanın yapmasının zorunlu olduğu bu şartlara dediğim gibi ben daha yüksek tabakalara layık olmak istiyorum diyerek ilaveler yaparsan, bırak cennete girmeyi cehenneme aday olursun. Ama bunu fark edemezsin. Bu arada ben cemaatlere karşı değilim ama bu zamanın İnsanlarına ve bilgilerine zerre güvenim yok. İslam'ı ve Şartlarını öğrenmek mi istiyorsun kardeşim. Piyasada halen daha vardır diye umuyorum. ÖMER NASUHİ BİLMEN'in İslam ilmihalini oku. Bulamazsan güvenilir başka bir alimin kitabını (İlmihal) oku. Ama Dinini cemaatlerden öğrenmeye çalışma hele de bu ahir zaman diliminde benden uyarması

Y.G.

"Hak tarikattır" derken. Bunlar Allah tarafından mı kurdurulmuş, yada peygamber mi tavsiye etmiş. Hak kitap kuran der gibi omuş. Maksadının bu olmadığını temenni ediyorum.

Şeyh Şamil bu

Aynen ćoğu ötle ama önce doyanetin kendosi ßirk yuvası. Şeriatin olmadığı her yer şirk yuvasıdır vesselam.
  • 2 Yıl Önce

Toshiba

Zanda bulunmayın, zannı çoğu haramdır. Kim kardeşine bir zanda bulunur o zan katrdeşinde mevcut değilse sen o zannın muhatapısın. İmza HZ:Muhammed. Seni oraya imam diye tayin etmişler amma sen Allah bilir nasıl bir zındıksın
  • 2 Yıl Önce

Hakkı

Zanda bulunmayın diye fetva veriyorsun ama sende zanda bulunuyorsun kardeş, bunun farkında mısın

Ahmet Faruk

Tasavvuf Hz. Ebubekir ile Hz. Ali efendilerimizin yoludur. İmam ya cahil yada fetöcü.
  • 2 Yıl Önce

İzmirli öğretmen

İlkokul 4.sınıfa kadar Allah'ın adı geçmiyor. Okullarda ciddi din dersi verilsin. Biz de cemaatlere gitmeyelim.
  • 2 Yıl Önce

Hakkı

Arkadaşım Rabbimiz cennete girmenin en kolay yolunu zaten göstermiş, İslam'ın 5 şartını uygula kul hakkı yeme cennete gir. Bu kadar basit kuralları dallandırıp budaklandırıp çıkmaza sokanlar insanların kendileridir. 5 vakit namaz kılmayı illa okulda öğrenmek diye bir şey yok Ebeveynlerinden, hadi onlarda bilmiyorlarsa Google'ye baktığında zaten sana nasıl olacağını gösteriyor. Bence Cemaatler işi zora sokuyor kendilerince bazı kurallar ekliyor dallandırıp budaklandırıp işi zorlaştırıyorlar. İnsanlar eski zamanlarda ki gibi değil, her işin kolayına kaçmak istiyorlar ve kaybediyorlar. İnanmak mefhumunu bilmek öğrenmek olarak değil, kendisinden daha iyi bildiğini zannettiği birilerine tabi olmak olarak görüyorlar. Zaten en büyük tehlike burada bizleri bekliyor. Ortalık normal şeytanlardan ve Şeytanlaşmış insanların çokluğundan geçilmiyor Çok ama çok dikkatli olmamız gereken zamandayız, kimlerin şeytan olduğunu bilmemiz gerek. Bu da bilgiyle olabilecek bir şey. Cemaatlere tabi olarak değil, inan bana cemaatler senden benden ( konu hakkında bilgileri olanlar) daha çok şey bilmiyorlar. Zaten bilmelerine gerekte yok. Zamane Şeyhlerinin tuzaklarına düşmeyin.

Ali

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar
  • 2 Yıl Önce

HOCA KILIKLI FASIK MÜNAFA HATIRLATMAK GEREKİR Kİ TARİKATLAR İSLAM'A ZARAR VERSEYDİ KAPISINA KİLİT VURULMAZDI

ANADOLU'NUN DÖRT BİR YANINDA TARİKAT ŞUBELERİ AÇILIRDI İSLAM DÜŞMANI KEMALİST ZİHNİYET TARAFINDAN. Peygamber hadis düşmanlarını ilk hedefi tarikat tasavvuf cemaatleridir. Akabe Süleymaniye vakıfları M.İSYANOĞLU, M.OKUYAMAYAN, A.Bayındır, YAŞAR NURİ GİBİ MELUNLAR FASIK MÜNAFIKLAR GÜNÜMÜZ TAHRİFATÇILARI MEALCİLERİ İTİKADI BOZUKLAR,.. 2.FETÖ olma yolunda İslam'a tarif etmekte DİN UYDURMAKTADIRLAR. MUŞLUADAM
  • 2 Yıl Önce

Ahmet

İmam doğru demiş ama Dinimizde İmam diye bir ruhban sınıfı şahıs yok yani kendisi yok para maaş alarak Namaz kıldırmak yok Dinimizde Ayrıca İmam Din Alimi değil yorum yapıp konuşamaz Dinimiz bu tip cahil kişiler yüzünden bozuluyor herkes bu sahte dinden kaçıyor Gerçek Müslümanlık değil bu sergilenenler
  • 2 Yıl Önce

Necati

Ülkemiz münafıklar tarlasına dönmüş!!!
  • 2 Yıl Önce

asim keskin

Bu imamin alnindan öpmek lazim. Peygamber efendimizi ve sahabilerinei ve islam tarihini okuyan herkes Tarikatlarin bireer sirk yuvasi oldugunu hemen anlar tabiiki saglikli süsünebilen bir kafa varsa
  • 2 Yıl Önce

Sapik taratlara, din istismarcarina muslumaarin, Diyanetin UYARICI MUCADELESI SART! sirkle mucadele guncel magazinden daha az onemli degil!

Tum genellemeler hata icerir, Ilayiyat-diyanet SIRKIN OLCULERINI mesela siyaset-para-kendisine bagimli kilma-kendisini yüce ilan etme/ettirme, YALANI DOLANI CUKKAYI ZINAYI HIRSIZLIGI KUMPASI KUL HAKKINI DUNYEVİ MAKAMLARI SIYASETI TICARETI KOSULSUZ TESLIMIYET/KULA KULLUK GIBI ADİLIKLERI "ISLAM/ALLAH RIZASI ICIN!!!???" GIBI FETÖVARI HASHASILIKLE INSANKARI KANDIRAN KURANLA PEYGAMBERLE IMANLA ILGISI KALMAMIS OLANLARI adini vererek COVID GIBI ZARARLI OLDUGU HUSUSUNDA TOPLUMU UYARMALI GETEKIRSE KAMU GUCUYLE MUDAHALE EDILMELI
  • 2 Yıl Önce

Gakgo

Bu fitne herifi derhal kovun.Daha dün bir kâfir bu ülkede Kur'an ı Azimüşşanı yakıyor,hutbe konusu olması lazım iken bu fitne i fucur namaz kıldırma memurunun yaptığına bak.
  • 2 Yıl Önce

Daxi

Helal olsun boyle imama.
  • 2 Yıl Önce

Antidaxi

Hoş...

Okur

İmam kafayı yemiş olmalı.
  • 2 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23