• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Telefonuna uyarı mesajı gelmeyenler dikkat! AFAD açıkladı

Türkiye geneli ve KKTC'de saat 18.57'de yapılan 'Deprem Anı Ülke Tatbikatı' sırasında Haber Alma ve Yay (HAY) sistemi üzerinden cep telefonlarına ve televizyon kanallarına bilgilendirme ve hayati uyarı bildirimleri gönderildi. Bazı vatandaşların telefonlarına uyarı gelmemesi üzerine açıklama yapan AFAD Başkanı Yunus Sezer, 'Vatandaşların telefonlarındaki 'Uyarı bildirimi' butonunu aktif hale getirmesi lazım.' dedi.

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Naim

    hala konusturuyorlar  
  • 4 Yıl Önce

Fatma

Valla bizim tlfnun bildirimi açıktı hatta internet ten tekrar baktım aktif etmek için aktif şekildeydi uyarı falan da almadik
  • 4 Yıl Önce

Merton

Benim uyarı bildirimlerin açık olduğu halde gelmedi bu nasıl iş anlamadım
  • 4 Yıl Önce

hasan

bana gelmediği için elimi başımız üzerine koyamadım
  • 4 Yıl Önce

osman

cami den uyarı 40 dk.sonra geldi
  • 4 Yıl Önce

sumruaydin

geldi ama 2 saat sonra geldi
  • 4 Yıl Önce

Ben bilmem

Afat başkanı görevden alınsın işini yapamayan kurumlara vergimiz haram olsun tam saçmalık
  • 4 Yıl Önce

Erdal erdem

Hep halk suçlu
  • 4 Yıl Önce

Mehmet birbey

Komedia
  • 4 Yıl Önce

Liyakstsiz.

Sirenleri kimse duymadı bildirim 40 dak sonra geldi sallamayın bir gün önce söyleseydiniz o zaman....
  • 4 Yıl Önce

Depremzede

Butonlar açık 3 saat sonra alarm geldi sistemi kontrol etmelisiniz ilk tatbikatta sınıfta kaldınız ayrica olağan ustu durumlarda ilçe nahalke sığınaklara toplanma yerleri kaymakamliklarca ve muhtarliklarca halka tebliğ edilmedilir
  • 4 Yıl Önce

Gülşen doğan

Hadı hiç alarm gelmeyenlere bir bahane buldunuz. 2 saat sonra gelen alarmlara bahaneniz ne merak ediyorum
  • 4 Yıl Önce

Gül Güven

Mesaj geldi gelmesinede,tam 2 saat sonra yani 20,37 de.Deprem olsa 2 saat sonra ben nerede olurum orasını Allah bilir
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bana geldi ama 2 saat sonra
  • 4 Yıl Önce

Earphone

Geldide geç geldi saat 10 da
  • 4 Yıl Önce

Niyazi

Öncelikle binaların oturulabilir hale getirilmesi gerekir sonrada Japonya gibi sağlam binalarda tatbikat yaparsın çürük yapı stoğunda her şey pres oluyor öncelikle kentsel dönüşüm depremde en fazla zarar gören bölgelerde Avcılar gibi hani nerde
  • 4 Yıl Önce

Yorumum

Keşke bu açıklamayı tatbikattan önce yapsalardı
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

İyide bunu önceden düşünüp bir gün önceden uyarsaydınız keşke neticede bu tatbikatla ilgili herşeyi düşünmeniz lazım başarısız ve liyakatsiz yönetici durumu heryerde
  • 4 Yıl Önce

Ali

1,5 saat sonra gelen de var.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Benim telefona bildirim 20:37 de geldi, onu ne yapacağız
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23