• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye dünyada bunu yapabilen 23. ülke oldu

Yerli otomobil TOGG'un seri üretimi Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla başlayacak. İlk TOGG'un bugün banttan inmesiyle birlikte Türkiye, dünyada kendi otomobilini üreten 23. ülke olacak.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakanizmir

Banttan şu ana kadar kaç araç indi seri üretim başladı mı 1 milyon altındatılırsa hemen sipariş verelim
  • 4 Yıl Önce

Hudaverdi

Allah dahada yeni markalar uretmek naskp etsin turk milletine.
  • 4 Yıl Önce

Kenani

Tunus, Madagaskar, Romanya, İran gibi ülkelerden sonra elektrikli araba yapmış olmakla övünmek mi gerekir?
  • 4 Yıl Önce

Hadi Ordan

23. değil. Vietnamlılar'ın Vinfast diye markası var. 3-4 senedir seri üretimdeler.
  • 4 Yıl Önce

Leo

Ben olsam arabanın markasını Pars koyardım. En büyük markalar ve kalıcı olanlar hep doğadan ve hayvanlardan esinlenmişler. Pars da anadolu Pars'ı olarak dikkatleri üzerine çekerdi. Togg ikinci sınıf komünist markası gibi duruyor.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23