• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Bilgin milyonların beklediği açıklamayı yaptı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin, sözleşmeli personele kadro çalışmalarına ilişkin yaptığı açıklamada 'Düzenleme ile ilgili son bir toplantı yapacağız. Kapsamda sadece 4B'liler olacak' dedi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

[email protected]

Doğru en ciddi haberler veriyorsunuz, Allah akit gurubunun yar ve yardımcısı olsun inşallah.
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Halk eğitime bağlı olarak çalışan konservatuar mezunları okullar açıkken 1 okulu folklorda çalıştırıyorlar.Okullar kapanınca maaşlarıda kesiliyor.Bunların durunu ne olacak
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Isci emeklisi olarak yorum yok
  • 4 Yıl Önce

baha

SAYIN BAKANIM ÖBÜR SÖZLEŞMELİLER NE OLACAK ONADA BİR CEVAP VERİRSENİZ İYİ OLUR
  • 4 Yıl Önce

İstanbul lu

Neden belediye çalışanı buvatanın evladı değilmi belediye iştiraklerinde çalışıyor aynı işin fazlasını yapıyor ama kafrolu iki katı hak alıyor yazık günah birde başka kurumda çaluşuyor başka kurum üzerinde gözümüyor bir sıkıntı oluyor muhatap yok o na gönderiyor o diperine. Vallahi yazık günah.
  • 4 Yıl Önce

Saban

Ozel sektorun sozlesmelilerine cozum yok taseron isci yasasini kim cikartti calisanlara onem vermeyen akp sorunlar dağ gibi birikti emekli maas hesaplamasi 2000 oncesi maasa 100de 70 üstünde emekli maasini etkiliyor adam uc bes sene calimis calisma hayatinda 2000 den once emekli maasini orasi etkiliyor dedigim gibi akp hukumetinde sorunlar cok cogaldi calisanlar gormemezlikten geliniyor kisir tartismalarla gunluk siyaset hayati ulkeyi sorunlar yumagina itiyor kendi kendilerine kisir tartismalar cikartmakla ulke yonetilemez
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Oh oh ne güzel, bu işler nasip, hayırlı olsun.
  • 4 Yıl Önce

xxxxxx

Fahri kuran kursu hocalarının yine boynunu bükük bıraktınız yine küsdürdünüz..bir türlü değer vermediniz verilmiyor...durun bakalım
  • 4 Yıl Önce

Fahri

Hep üvey evlat muamelesi görüyoruz...madem oy için yapılıyor bu işler sorunlarla ilginenen kimse oylar ona kusura bakmayın yılardır fedakarca çalışıyoruz... kadro en önde bizlerin hakkı.. fahri hocalar olarak iş bırakalım.. bakalım...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23