• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakanlık resmen açıkladı! Yurt dışından getirilen cep telefonlarında yeni dönem

Ticaret Bakanlığı, yurt dışından getirilen cep telefonlarının takip altına alınacağını duyurdu. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, BTK ile birlikte yürütülecek uygulamanın 1 Kasım 2022 tarihinden itibaren hayata geçirileceği bildirildi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Moho

Vatandaşin alim gucunu artiralim daha uygun fiyata ulaşsinlar diyeceklerine imei klomlama yasaklamasidir yurtdisindan telefon kisitlamasidir telefon alamasinlar diye hersey yapiliyor burdan kazanacaginiz 3 kurus paraylami kurtaracaksiniz ekonomiyi
  • 4 Yıl Önce

Muş

Gümrük vergisinden muaf ama kayıt parası kol gibi la bi gidin işinize
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23