• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

TOGG fiyatı ne olacak? Bakan Varank'tan açıklama geldi: Doğru olmaz

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, katıldığı canlı yayında, yerli otomobil TOGG'un fiyatıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Varank, "Mart ayında piyasaya sürülecek bir araç için şimdiden direkt fiyat açıklanması doğru olmaz zaten." dedi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatan

Milletin arabası diyorlar varank tan başka kimseyi görmüyoruz. Bu kişi bakan bile olsa naptığı nı bilmiyoruz devlet togg için üst yetkili bitim oluşturmalı halk sürekli bilgilendirme yapılmalı. Bu proje bir bakanın elinde kaderine terk edilemez. Millet olarak sahip çıkılmalı devlet şeffaf olmalı.
  • 4 Yıl Önce

İşçi

Kendi ülkesinin devletinin ürettiği yerli otoyu yine kendi insanı satın alma gücü yoksa ona milli ve yerli denemez.
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

İYİDE BU ÇOK NET AÇIKLAMA DEĞİL :BİR DEFA SUV HANGİ FİYAT SUV ?
  • 4 Yıl Önce

Evet Bakanım

Dogru olamaz daha enflasyonu düşürmedik otomobil üreticileri daha düşürmesinler biraz daha kazansınlar.  
  • 4 Yıl Önce

Yom

Bakan haklı, yarına enflasyon ne hale gelecek bilemiyoruz ki fiyat verelim.  
  • 4 Yıl Önce

Salihce

Neden doğru olmaz? Yoksa enflasyon mu var bu ülkede hemde AKP iktidarında!!!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23