• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ceza yiyen taksicinin polise söyledikleri "Yuh" dedirtti! Atın bunu içeriye, çürüsün

Taksim Meydanı'nda polis ekiplerinin denetiminde ceza yiyen taksici, "Bazen size yapılanları hak ediyorsunuz" dedi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Doğruya Doğru

Belediye ve Halk otobüs şöförleri de aynı yapıda kural tanımıyorlar ve her an kavgaya hazırlar.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Ceza kanununu halk hazırlasın.Şiddete uğrayan sağlıkçılarımız canını dişine takıp hırsızı katili yakalayan polisimiz..Dolandırılanlar şiddet mağdurları.Mükemmel bir iş çıkarırlar eminim.Büyük oranda suç azalır.Sağlık çalışanına şiddet uygulayanlar o ilin içinde sağlık hizmeti alamasalar mesela güzel olmaz mı.Eşine şiddet uygulayan şahıslara yaptırım uygulansa .Cezaların caydırıcılığı olmalı
  • 4 Yıl Önce

Karahan

Şimdi bu taksici köpeği ne halk olarak hakaret etsek suçlu biz olurmuyuz acaba, amerika da bunu yapsa bir polise şimdi morgdan leşini teşhis etmeye yakınları gelir di
  • 4 Yıl Önce

thunder

istanbulun icine ettiler  
  • 4 Yıl Önce

a.d

Aşağılık ….İNşallah kastettiğin şey senin başına gelir. Aşağılık hırsız taksici.(Sadece sen)
  • 4 Yıl Önce

Deli İbo

Taksiciler minibüsçülerin yanında 7 kere Zemzem Suyu ile yıkanmıştır. Esas birde bu minibüsçülerin denetleyin bakalım. Adamlar trafiğin PKK'sı, ayrı bir cumhuriyet, ayrı bir devlet. Çoğu alkol ve madde bağımlısı. Hiç bir şey söylenilmiyor, anında kavga, döğüş, hakaret, dayak kötek.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23