• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bu nasıl insanlık! Ev sahibinden skandal teklif

Kartal'da bir ev sahibi, 2 bin lira kira veren kiracısından "Oğlum 8 bin TL'ye kirada oturuyor, siz de 8 bin TL kira ödeyin" diyerek 8 bin lira kira istedi. Kiracı kiranın 4 bin TL olmasını istese de durumu kabul etmeyen ev sahibi, 3 yıl kira ödemediklerini iddia ederek kiracılarını hacze verdi.

16 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakkâniyet nâmına

Kiracının yaptığı da ...Amcanın kiracı çıksın diye yaptıkları da doğru değil...herkes kendi içine dönerse eğer...birbirinden öğrenecekleri çok şey var...
  • 4 Yıl Önce

Hakkaniyet nâmına

Olaya bir de şöyle bakalım; 2018 de buraya taşınan aile 1650 TL ye oturmaya başlamış...4 yıl boyunca heryıl 100 er TL artırma yapsa 2050 TL olurdu...100 TL bile artırma yapmamış ki 2000 TL ye oturuyor... belli ki oğluyla konuştuktan sonra kira fiyatlarının ne kadar uçtuğundan haberi olan amca kandırıldığını hissetmiş...öyle düşünmüş olmalı...devlet bu yıl yüzde 25 sınır koymuş...bunu kiracı yım ev sahibini düşünen biri olarak...aynı zamanda başka ilde evim olup oturamamaktan kiraya verdiğim için ev sahibi olarak ve kiracıyı düşünerek yazıyorum...yani her zaman karşımdaki insanın hakkını savunarak hareket eden biri olarak yazıyorum lütfen buraya dikkat buyurun... kiraya yüzde 25 zam sınırı bu yıl geldi...fakat biz den Mersin'de ki ev sahibi 6 yıl önce 750 TL ye oturduğumuz eve ertesi yıl 2150 istedi... yüzde 25 zam olsa 950 bile olmayacakken...yüzde 25 ne kelime?...pazarlıkla 950 TL ye indirdik... oradaki fiyatlar böyle iken...gecen yıl Aksaray'da 900 dediği evi 800 TL ye tuttuk... üstelikte bir sürü masraf yaptı bizim için sağolsun...gelelim saded e; 1650 TL nin yüzde 25 zammı zaten 410 küsur TL yapar... Bu kiracı 4 yılda göz göre göre...bile bile amcanın iyi niyetini kötüye kullanmış... kandırıldığını düşünen amca kiracı çıksın diye 8000 TL demiş...zaten o kiracı o istismarı göre göre...bile isteye yapmasaydı 4000 TL yi seve seve kabul etmezdi...insaf dediğimiz şey herkese ama herkese lazımdır.. satıcıya da alıcıya da...evsahibine de kiracıya da... hakkâniyet dediğimiz şey de budur... Çift taraflıdır...
  • 4 Yıl Önce

murat

Elden ödeyerek hata yapmışsınız.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Kaya

Neden elden. Çünkü vergi kaçıracak vergi ödemeyecek
  • 4 Yıl Önce

adem

Bu ne yalandan kiracı haklıymış gibi ev sahipleri ne yapsın milyonluk mülkiyetinin üçkuruşa bunlara veriyorlar bunlarda çıkınca evi mahvediyorlar
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Hem suçlu hem suça teşvik hemde mağdur. Çık işin içinden. Evet bu işi mahkeme değil mahkemeler çözer.
  • 4 Yıl Önce

ali

kufrun sonu yakindir insaallah.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

bu ne rezillik arkadaş? ev sahibi kaç yıldır vergisini vermiyormuydu iyide böyle şaçmalık olur mu
  • 4 Yıl Önce

turgut

EVSAHİBİ HİÇBİR ŞEY YAPAMAZ ÇÜNKÜ KİRANIN BANKA ÜZERİNDEN YATIRILMASI ZORUNDADIR VE SORUMLULUĞU DA EVSAHİBİNE AİTTİR.
  • 4 Yıl Önce

devleti zafa uğratanlar bunun gibi evsizolanlara evsahibinin aç gözlülüğünün bedelini devleti

ZORADÜŞÜRENLERDEN HAKKINI ALADIĞINDA CEHENNEMDEN HİÇ ÇIKAMASINLAR BU DURUMA DÜŞÜRENLER
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Bu da ev sahibi vicdansızlığı eğer devlet milletin evine %25 artış koyarsa olacağı budur şayet makul bir artış koysaydı herkes uyardı.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Hadi oradan be cahil kelime oyunlarıyla milleti enayi yerine koymayın. %25 kuralı çok doğru ve yerindedir. Buna uymayan ev sahiplerine laf edeceğinize milletini korumaya çalışan devleti suçluyorsunuz.

Şevki

Çok doğru tespit Bekir bozdağ ın yasası ne yazıkki bu toplumu tanımamazlığın eseridir olayları ateşlemiştir bakan istifa etmelidir

yakup

3 senedir kira ödemiyorsa şuan neden hacze veriyor 2.000 tl elden kira almış devlete bildirmemiş bence devlet ev sahibine ceza vermesi gerekiyor.bu durumda kiracıda ceza yer
  • 4 Yıl Önce

Okur

Ülkede başı boşluğun kanun hukuk tanımazlığın geldiği nokta vatandaş olarak endişeliyiz.
  • 4 Yıl Önce

İbrahim

Ülkede toplumu tanımadan ben yaptım oldu yasası çıkarırsan olacağı budur
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23