• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Pandemi döneminde ceza ödeyenler parasını geri alacak mı?

Pandemi döneminde sokağa çıkma yasağı, maske takma zorunluluğu gibi kuralları ihlal sebebi ile ceza ödeyenlere, ödedikleri paranın geri iade edilmeyeceği öğrenildi.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Gokhan

Kim ödemiş ki zorla aldınız zorla hesabıma bloke koyup. hemde o ay o paraya ihtiyacım varken
  • 3 Yıl Önce

Gökhan

Zehir zıkkım olsun helal etmiyorum bende ödemiyordum zorla aldınız resmen paramı gasp ettiniz hesabıma bloke koydular 900 tl yi aldılar söyleyecek çok şey varda neyse kimsenin bu milleti düşündüğü yok seçim hazırlıkları göz boyuyolar ama kanmiyoruZ artık seçimde grsz
  • 3 Yıl Önce

İsmet Kesim

Hükemet’in kararıyla düzenlemesiyle hesabımıza bloko koyarak zoraki ödemek zoronda kaldım ve 1800 lirayı Ödedim sonra af ediyorsun ödemeyenleri ödeyenleri Aptal yerine koyuyorsunuz zoraki aldın zaten bloke ile ADALET,mi bu çok yazık.....
  • 3 Yıl Önce

Mmt

Eşitliğe aykırı bir durum oluyor bu
  • 4 Yıl Önce

Mhmt

Olan hep dürüst insanlara oluyosa ozamn bnde bna kesilen hiçbir cezayı ödemem ozamn
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Yani hiç bir zaman ceza ödemeyin enayi konumuna düşersiniz mi demek istiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Odeyen .. zekali varsa vermeyin zaten
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23