• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan flaş açıklama: Esed ile görüşme yoluna gidebiliriz

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, "Vakti saati geldiğinde biz Suriye'nin Başkanı ile de görüşme yoluna gidebiliriz. Şu an itibarıyla zaten alt düzeyde görüşmeler yapılıyor" açıklamasında bulundu.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sorun şu ki.

Bu kadar olanlardan sonra Başar Esad "Türk iktidarı ile görüşürüm." diyecek mi?
  • 4 Yıl Önce

hakkı ahiroğlu

bu haberi silin fitnedir apaçık ve yalan haberdir
  • 4 Yıl Önce

adsız cengaver

muhalefet görüşelim deyince cumhurbaşkanı iktidar ve yandaşları yapmadığınız hakaretler bırakmadınz hainlikle katille işbirliği yapmakla ihanetle suçluyor hakaretler savuruyordunuz şimdi cumhurbaşkanı ve iktidar bu katil esad suriyenin başından gitmedikçe asla kesinlikle görüşmeyiz diye haykırıyorlardı ne oldu şimdi katille işbirliği yapıyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Eeeeee ne oldu şimdi? Elimize ne geçti? Milyonlarca mülteci…Ne kaybettik? Milyarlarca dolar…
  • 4 Yıl Önce

E simdikatil esed e ne oldu?

Istermisin mısır gibi olsun...simdide görüşmeyi esed reddetsin????2014 öncesi hain fettullah beraberliği... Büyük ortadoğu projesi eşbaşkanlığı.. dinler arası diyalog esbaskinligi...irakin cabuk ve ucuz işgali için meclisimize verilen bir mart teskeresi..diktator katil SISI.... KATIL ESET.....lbunlar hepsi su an için terkedilen korkunç yanlışlar...insallah benzerleri tekrarlanmaz...ulkem zorluklara sürüklenmez.....
  • 4 Yıl Önce

Küstah

Hünkarım ne derse o
  • 4 Yıl Önce

Dayi

Başkan değil, cumhurbaşkanı. 
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23