• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ahlaksızlığa bakın! 'Diploması yok' diyorlardı, şimdi 'sarışın kızla' diyorlar!

"Erdoğan'ın diploması yoktur" diyerek yıllardır yalanlarla algı yönetmeye çalışan Odatv, yeni bir ahlaksızlığa imza attı.

34 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Emel

Abowww nolcak şindi
  • 4 Yıl Önce

erkan dalkilic

diploma sok onu orana ne diploma sahipleri bir coban beyni yok hele hele Türkiyede diplomanin neye yaradigini her kez iyi bilir arkani temizlersin beynin olmadimi.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Kaya

DİPLOMAYI SORANLARIN GÖZÜ KÖR MÜ 20 yıldır yapılan iş ve hizmetler ve gelişme boru mu ?
  • 4 Yıl Önce

Cumhur

Halt etmek parayla değil.Karekter yoksunu CIA ve Mossadın odası.O haber kim imza atmış ise en yakın kadına sorsun.Erdoğan ile evlenmek istermisin diye.
  • 4 Yıl Önce

Sefer

adaysiz k,,,,, sizi
  • 4 Yıl Önce

Rayner

20 yıldır ülkeyi öncesinde belediye görevlerini yürütmek kolay iş değil 3-5 yüksek okul bitirsen bu başarıya erişmek çok zor
  • 4 Yıl Önce

Boşnak

Diplomanın dürülmüş halimi,yoksa çerçeveli mi alırsınız
  • 4 Yıl Önce

Reisin abd

Gezisinde yahudileri ziyaretinin ilk getirisi diyelim
  • 4 Yıl Önce

Zorbey

Güzel ülkemde her icraatıyla harikalar yaratan bir iktidara karşı her davranışıyla soru işaretlerine sebep olan bir muhalefet...  
  • 4 Yıl Önce

M. Nuna

Ulan davarlar, C. Başkanının diploması yok yalanınız ortaya çıkınca bari insan olup bir özür dileseydiniz. Özür dinlemediğiniz gibi o dönemde "okula sarı saçlı mavi gözlü bir kızla konuşuyordu" deyip, güya ortalığı bulandırmaya çalışıyorlar. Konuşur da, gezer de. Size ne. Bekar genç bir öğrenci için gayet normal bir şey... Siz yumurtladığınız Yalan havuzunuzda bo-ğu-lun...
  • 4 Yıl Önce

a.k.k.

biz reis demişiz bir kere
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

YALANCI, İFTIRACI AHMAKLAR SŪRŪSŪ CHPKK.
  • 4 Yıl Önce

m.n.

RTE askerliğini asteğmen olarak yapmıştır. Kanunlarımıza göre 2 yıllık üniversite bölümü mezunları askerliklerini en fazla çavuş olarak yapabilir, asla asteğmen olamazlar. RTE'nin asteğmen olarak fotoğrafları ODATV'de yayınlandığı halde bunu bile bile bazılarının RTE'nin "üniversite diploması yok" diye haberler yapmaları onların ne kadar kötü ve alçak serseriler olduğunu gösterir.
  • 4 Yıl Önce

Murat

Maun sandık:) aklıma İvedik 3 deki psikolog sahnesi geldi maun sandıktan çıkan fotoğraf misali çok güldüm ya:)

Murat

Yorumcu arkadasm o kadar nazik ama yerinde yazmissinki fazla bisey yazmaya gerek bırakmamış son derece kibar bir üslupla yazmışsın normalde ben galiz şekilde doseyecektim yorumu ama farklı üslupla benim burada bu  zihniyete verdiğim okkalı tepkileri yorumlari takip edenler bilir ama bu defa sadece çok güzel bir yorumun altına imza atarak nokta koyacagim

Aksaray'lı

Kim söylüyorsa yalan söylüyor.. Çünkü Erdoğan'ın 'Sarı saçlı mavi gözlü ye' alerjisi vardır.. Esmer,kara gözlü bir deseydi belki inanan olurdu..
  • 4 Yıl Önce

Deliormanli

Bence yalan haber üreten gazete derhâl kapatılmalı.... hangisi olursa olsun böyle yalan dolanla gazetecilik olmaz gazeteciliginde bir onuru şerefi vardır ayaklar altina alınamaz...musveddeler buruşturup atılmalı..
  • 4 Yıl Önce

aleyka

Diplomaya bu kadar takılanların diploma ezikliği var sanırım. Kendinizi aşın artık.
  • 4 Yıl Önce

Gezgin

Yavrum gerçi takmıyorsunuz da anayasa ya aykırı diploma şart 4 yıllık üniversite mezunu olması gerek cumhurbaşkanı olmak için..

fetösavar

yahu reise diploma sormak gazi yaşargile uzmanlık diploman yok demek gibidir... komik... ama gerçek. adama burada ameliyat yaptırmadılar, buradan uzmanlık diploması olmadığı için... bizim ülke diploma konusunda sıkıdır. ama onu sorgulayan olsa olsa fetöcüdür çünkü yapmadıkları üçkağıt, yemedikleri nane kalmamıştı bu ülkede... soru çalmadan, mülakatta haksızlıklara, öğrencileri bezdirmeden, sivilleri katletmeye kadar herşeyi yaptılar... sonra da herkesi kendileri gibi zannettikleri için diploman var mı, gerçek mi, sen o zaman türkiyede miydin... yahu fetönü ahlaksızlığını yazan adamı açık açık gidip öldürdüler trakyada bir yerde... daha ötesi var mı...
  • 4 Yıl Önce

ADİL

EĞER BU ÜLKEDE O VATAN HAİNİNİN(KENDİSİDE VATAN HAİNİDİR) TORUNUNUN BİR KARŞILIĞI VARSA BU ÜLKEDE VAH O ÜLKENİN HALİNE
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

Lise mezunu Merhum Ecevit'in Başbakanlık yaptığı bu ülkede Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanı olması ABD'nin,Avrupa'lıların, Yunan'ın, Ermeni'nin, Yahudi'nin,Esed'in, İran'ın bir de CHP'lilerin ve HDPKK'lıların zoruna gidiyor.Bu da normal bunların hepsi Müslüman Türk düşmanı
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Yahudi! onlar bu dünyanın iftira makinaları Deniz Baykal ın Aşk ve dizilerini ..Kılıçtaroğlu nun Avrupa randevu evi maceralarını …CHP nin taciz ve tecavüz filimlerini yapsak…Dünyada ki film yapımcıların ömrü yetmez…Tıpkı A B D deki Atını şey eden kovboy filimleri gibi…Namusa zaten inanmıyorsunuz . Namus pacanızdan akıyor…Gencliğinde de islamı yaşayan Reise iftira tutmaz…Emperyalizm in veledi zinaları…
  • 4 Yıl Önce

Murat

Köylü zorunami gitti gerçekler sende bizi güldürdün ha bu devirde köylüler uyanık ama sen cehapenin 30 lu modelleri gibi kalmışsın uyuma yoldaş az kafanı kaldır bak memleket uzaya uydu atıyor batıdan besleniyorsan da mertçe şöyle burası özgür ülke rahat ol o emperyalist batı ülkeleri gibi alçaklık yok yani

Ekrem

Köylü niye güldün la doğru söylüyor CHP din düşmanı ahlak düşmanıdır teşkilatları tacizden tecavüz den geçilmiyor

Köylü

Sadece güldüm 

099

diyelimki yok daha once bu memleketi diploimalilarin ne hallere getirdigini de gördük beeegiiiim.
  • 4 Yıl Önce

m.n.

Yok diyemiyoruz, çünkü 4 yıllık üniversite diploması var. M.N. adlı diğer yorumumda görebilirsiniz.

Ne var bunda...

Bizde üniversite okuduk. Bizim de kız öğrenciler vardı. Kız olsun , erkek olsun derslerle ilgili konuşmalarımız oldu. Sevgili olmak başka bir şeydir. Neymiş onların sınıfında yok sarışın yok esmer yok ela gözlü kız varmış. Ulan bunlar artık iyice sıyırdılar.
  • 4 Yıl Önce

TC bakış açısı

vatandaş olamamış oğlum o diplomayı defaatlerce yayınlandı chp li okul hocasıda ben verdim dedi ama sende gözünü açmayıp g......... açıp orayla bakmışın
  • 4 Yıl Önce

yaşamak güzel

olsun bunda ne var kahverengi gözlü esmer bayan da olsa ne olur ki.siz delirmeye devam edeceksiniz eyyyyyy hainler.
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Şu meşhur diploma neden ortaya çıkmıyor? Bu kadar iddia varken diploma ortada yok. İnsanların kafasında ki soru işaretlerinin giderilmesi şarttır.
  • 4 Yıl Önce

Sahte

Olmayan sey nasil ciksin

Maun sandık

O diploma maun sandıkta saklı. O sandık var ya o sandık....
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23