• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan: Bunu yapanların amacı sosyal yapımızı çökertmek

"Etlik Şehir Hastanesi Açılış Töreni"nde konuşan Başkan Erdoğan, "Başka ülkelerin, toplumların, hayat biçimlerinin güzellemesini yapanların gayesi bize iyilik etmek değil en büyük gücümüz olan sosyal yapımızı çökertmektir" dedi. Erdoğan "Hiç kimsenin ülkenin birikimlerini heba edecek, milletimizin geleceğini tehlikeye atacak fütursuzluklar sergilemesine izin veremeyiz" diye konuştu.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ir

ÇADIRA resmen HASTANE DEDİ yalancı kemal kılıçdaroğlu SSKyı batıran paslı karyola,serum askısı üç kişi bir yatakta, gece kuyruk ilaç kuyruğu tuvalete pislikten girilmez
  • 4 Yıl Önce

Mersin

Hastaneye gidiyoruz biri dagda bri bagda yüri ki bulasın bir kaç araç koymuşlar daha bize kalmadan doluyor genciz yürüyelim beklesek de olmuyor diyoruz mahalle kadar yer solunum sıkıntımız var ee zor zar işimizi bitiriyoruz bu saferde sonuç öglen sonu tekrar dr gidilecek.... Eve bi geliyoruz üstümden kamyon geçmiş gibi haala sonuç almaya gidilecek... Bu işin bir kolayı yokmu varda bzie söyleyen mi olmuyor...
  • 4 Yıl Önce

Millet

Hastaya şiddet uygulayan doktor hakkında idari işlem yapılacakmı sayın bakan açıklama yapmalı gereğini yapmalı.
  • 4 Yıl Önce

Millet

Hastaya şiddet uygulayan doktor hakkında idari işlem yapılacakmı sayın bakan açıklama yapmalı gereğini yapmalı.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Sayın bakan zaten hazır gelişmiş bir sağlık sistemini devraldı ama ileri taşıyamadı maalesef dahada geriye gidiş var. Hastanelerde vatandaşı hor gören personel varlığı devam ediyor vatandaş olarak üzgünüz.
  • 4 Yıl Önce

Seçmen

Hastanelerde 3 randevu kısıtı var. Devlet denetim sürekli denetim yapmalı. Bakanlık yeniden yapılandırılmalı.
  • 4 Yıl Önce

Seçmen haklı bi türlü sıra yok

Durmadan tlf başı bekleyemeyiz hayat bu katıyor seni içine unutup gidiyoruz bidaha derken sıra kaçmış Allah işini düzenli yapan lara denk getire....

Okur okudu

Eskişehir şehir hastanesi acilde tahlile gidecek idrar ve kan testi tüplerini temizlik odasının önünde Bi tarafı kırık eski püskü bir sehpanın üzerinde topluyorlar yanında vileda çek çek fırça faraş ve kirli su var. Labaratuvarları düşünmek bile istemiyorum. Şaka gibi. Yazık devasa hastaneler yap ama çalışmayan yan gelip yatan yönetim sorununu çözeme.
  • 4 Yıl Önce

Yani?

Yani Turk milleti sukuretmeye devam etsin, onune atilan kemigi yalamaya devam etsinmi?
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Biri

Sayın Reisim, ahlaki yapımızı evlerde kulak dolgusu ile inşaat sekteründe cökertmeye başladılar. Komşunun konuşmaları wc , banyo sesleri bitişik daireiyi bile 5 cm Alcılarla bölüp mahremiyet kalmadı. Bu siyonist uygulama Yapı denetimi sırf deprem olarak algılanmasını sagladı. Apartmanda bina yapımları Ahlaki cöküntü yaratıp saat 12 den donra gürültü yapanada ceza yazdırma kanunu cıkartıp suçlarını kapattılar. Sosyal cöküntüyü en mahrem dairelerde, evlerde, ailelerde kulak dolğusu ile ahlaksızlıga duyarsızlıga adım attırdılar. Bu yapı denetimi iptal edin bakanlık kendi bünyesinde her il ilcede müdürlükleri var. Bakanlık kendi yapsın.kulak dolgusu Ahlak cöküşünü engelleyin. Katlar arası beton la daireler bitişigi zor deyil duvarla cözülür. Bu sitonist sistem mason uygulamaları bitirin lütfen. Türk müslüman yaşantısına göre bina yapım kanunu cıkarın ki cocuklarımız torunlarımız kulak dolgusu edepsiz alışkanlıgını hiç bilmesin. Lütfen yapı denetim deprem algılandı. Allah muhafaza depremde de ne olacak belli deyil. Siyonist oyunların en büyük ahlaki cöküş programı Apartmanlarda başlar.
  • 4 Yıl Önce

Kamil

Bukadar hastane varsa biz niye randevu alamıyoruz 1.5 senedir
  • 4 Yıl Önce

Erdo

HAY MAŞALLAH ALLAH nazar değdirmesin.
  • 4 Yıl Önce

fetih1453

Allah cc yar ve yardımcınız olsun O bir dünya lideri başka yok vesselam.
  • 4 Yıl Önce

Seçmen

Sayın cumhurbaşkanımız toki evleri peşinatı olan 80 100 bin TL peşinatı fakir fukara işçi emekli nerden bulup yatırsın. Peşinat sız taksitlerle sistemin işlemesi toplum yararına elzemdir. Lütfen bu konuda düzenleme ile milleti müjdeleyiniz.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Eskişehir yunus emre devlet hastanesi de 12 eylülde çekinmiş olduğumuz mr sonuçları raporu ay sonu geldi hala yok çıkmıyor. E nabız da yok gözükmüyor zaten e nabza ancak haftalar sonra geçiyor. yahu Allah aşkına personel sayısı artıyor personel imkanları artıyor hastene teçhizat sayıları artıyorda işler neden yavaşlıyor anlamak mümkün değil. Bürokraside yönetim denetim zafiyeti var. Yazık bu aziz millete.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23