• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Hasta gibi hastaneye gitti! Rektör'ün gördüğü manzara skandal

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yusuf Yılmaz, üniversite için önce doğru teşhisle ihtiyaçları belirlemek ve ardından gerekli müdahalelerde bulunmak amacıyla ilk işe Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nden başladığını söyledi. Yılmaz, hastanedeki sorunları yerinde görmek için hasta ve hasta yakını gibi davranıp hastaneyi denetlediğini belirterek "Hastanedekilerin bir çoğu beni tanımıyordu. Hatta bazen servislerde kilitli bile kaldık. Kapıyı açanımız bile olmadı" dedi.

31 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hastanenin yönetimi ne iş yapar?

Beyin hücreleri kısa devre yapmasın diye, oturduğu yerden para kazanır.
  • 4 Yıl Önce

Sabah

RIZE de benim gordugum AK Parti teskilatinin kendi partililerinin bile iki ye ayrildigi adam kayirma dayisi olma tanıdık hemsire veya sekreter sayesınde torpille sıraya gırme ısını görme gıbı sorunlar da var
  • 4 Yıl Önce

Bambam

Gelin siz Alanya'yı görün .çalışmayan bir eğitim araştırma hastanesi yoğunluk bir yana .yeni yönetim çalışmaya çalışsa da eski yönetimin müdürlerinden dolayı eli kolu bağlı bir başhekim.cavusoglu ailesi Alanya eğitim araştırma hastanesinden ellerini cakerse birşeyler yapılmaya çalışılır .ama başhekim gelmeden önce kanunsuz bir şekilde sözleşme imzalayan müdürler ve ekibi ile YURUMUYOR.HİCBİR SORUN COZUMLENMİYOR.cunku sorunun kendisi akp nin sendikası nin getirdiği yonetim
  • 4 Yıl Önce

Ali

Keşke tüm yöneticiler böyle olsa
  • 4 Yıl Önce

Yakup

Bu ve bunun gibi yüsek mevkideki yetkililer Rahmetle andigimiz vali Yazicioglu gibi asgidaki calisanlari ve resmi daire ve hastane cevresinde günlerce gidip gelen (cogu zaman gereksiz yönlendirmelerle) köylü ve kentli vatandasin sesini ve nabzini cani gönülden takip edilirse o kadar milli servet bosa gitmez! 
  • 4 Yıl Önce

rafet tunaeri

Yolunuz açık olsun.Sizin gibi görev yapanları çoğaltsın Rabbim. 
  • 4 Yıl Önce

m.n.

böyle şeyleri her yerde ve sık sık yapmak lazım. uyursanız bay kemalin durumuna düşersiniz, hastaneler de, sgk da batar.
  • 4 Yıl Önce

Örnek vermek istiyorum

Sayın prof. Tebrik ederim işine olan bağlılık ve saygısı yönünden. Ben hastane ile konuyu açmıyorum örnek vermem gerekirse 5 yıldızlı bir hotel inşa ediliyor milyonlarca dolar para harcanıyor ama hotel mutfağının mimar bazen şu giderlerini bile unutuyor yada içerideki operasyonun nasıl gideceği yada işleyişiyle bilgisi olmayan bir mimar ne yapılmalı? Mutfağın başındaki chef ile bilgi alışverişi yapılmalı bu ihtiyacı ve ileride oluşabilecek doluluk ve extra dolulukta bile çok rahat operasyonu götürmeli dir. İnternational bir bilgiye sahipseniz bunu hastane yaparken proflarında fikirlerini almalısınız yap inşa et sok çalışssın mantığıyla işte bu sonuçlar ortaya çıkar işi erbabına sorun kafanıza göre ben bilirim demekle olmaz. Bu hastane ve hotel benzetmek çok önemliydi. Bundan ders çıkarmalısınız. Hizmette egoya yer yoktur.
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Doğru tespit, ülkenin durumu uda kısaca özetlemiş hoca!!!!!!!!
  • 4 Yıl Önce

çiko

Denetleme mekanizması iyi çalışmalı,sabote eden kötü niyetli kişiler her yerde var.Devletimiz var olsun.
  • 4 Yıl Önce

Hastane ne kadar kötü yada iyi olursa olsun

Hasta olarak gidyorsun agrı içinde kıvranırken birinşn gelip seni ilgisizce dinleyip kolayı varken seni yokuşa sürecek uygulamalar yapması kadar kötü degil... Güleryüz kalbe şifa acın var ama biri senin için bi sıra alsa abi şu bölüm sana uygun dese herşey başka oluyor Öyleleri için heep duacıyız...
  • 4 Yıl Önce

...

alırlar artık şimdi görevden seni! "ya rektör bey sen bizi napmak istiyorsun ya?" der ve alır görevden!
  • 4 Yıl Önce

en kötü elbette ki aciller

çünkü hastaneleri, özellikle de acilleri hastalar yönetip yönlendiriyorlar; hastane yönetiminde doktor kademesi acizin de acizi, kendileri bakıma muhtaçlar
  • 4 Yıl Önce

eşref

sağlıkcılara okadar yüz verildiki artık kendileri kral bizler köleyiz maalesef. Allah görevini adam gibi yapanlardan razı olsun diğerlerinide itlaf eylesin aminnnn
  • 4 Yıl Önce

Harun

Kesje butun rektörler de böyle gizli denetim yapsa,hele de Fırat üniversitesi nde.
  • 4 Yıl Önce

Ay Yıldız

Hocam sizi destekliyorum aynı vaziyet Türkiye'deki tüm hastanelerde var doktor gayet normal hasta ile ilgilenen ancak sağlık çalışanı personelleri ise hastaya ve hasta yakınlarına çok kötü muamele göstermektedir.
  • 4 Yıl Önce

Zeynep

Çünkü bu personellerin herbiri arkasını bir siyasiye dayamış. Kime dayamış acaba. Kılıçdaroğlu mu?  
  • 4 Yıl Önce

ALİ

ŞEHİR HASTANESİ YAPIP REKLAM YAPANLAR İÇİ BOŞ HASTAHANELER.İLAÇ YOK TIBBİ MALZEME YYOK TEÇHİZAT YOK.BUNLARIN TEK NBİLDİĞİ BETON.5 Lİ ÇETEYE PARA YEDİRMEK
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Siz gidin eskişehir de şehir hastanesi ve yunus Emre devlet hastanesi oraları görün. Başı boşluk hat safhada. Hele ki şehir hastanesi acilde tahlile gidecek idrar ve kan testi tüplerini temizlik odasının önünde Bi tarafı kırık eski püskü bir sehpanın üzerinde topluyorlar yanında vileda çek çek fırça faraş ve kirli su var. Labaratuvarları düşünmek bile istemiyorum. şaka gibi. Yazık devasa hastaneler yap ama yönetim zafiyetini aşama.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Sürekli toplum dile getiriyor. Hastaneler aşırı denetimsiz sahipsiz. Vatandaşı hor gören personel varlığı devam ediyor. Sayın sağlık bakanı koca bu yükü taşıyamıyor maalesef. Acilen değişim dönüşüm olmalı. 2023 unutmayalım beka meselesi bir seçmeni dahi kaybetmeye ak parti olarak asla imkanı yok.
  • 4 Yıl Önce

emekli

günaydınnnnnn.
  • 4 Yıl Önce

Yaşar akçaoğlı

Hatanedeki doktoların bazıları Çok keyfi çalış ıyorlar sanki Vatandaşla hükmetti n arasını Açmak iiçn yapıyolar Reyis bu konuya bir e l atmalı
  • 4 Yıl Önce

aka

siyasiye dayayanı o siyasininin yanına yollayacaksın. sekreter olarak çalıştırsın...
  • 4 Yıl Önce

adsız cengaver

ey iktidar ve yandaşları bak başhekim ne anlatıyor acil şimdiye kadar gördüğüm en kötü acil diyor hastanenin fiziki sartları berbat diyor 250 kişilik hastaneyi koridorlara bile oda yaparak 530 yatak olmuş yani üst üstte yoğum bakımlar yetersiz yer bulunmuyor  
  • 4 Yıl Önce

Rahmi Münih

Teşhisler doğru. Inşallah tedaviye cevap verir. Rektörü tebrik ediyorum. Allah işini rast getirsin. 
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Tebrik ederim ülkeye böyle insanlar lazim  
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

bunun benzerini muhalif bir milletvekili yapsa aynı şeyleri görse söylese siz akit olarak herkesten önce yalanlardınız,valide sonra çıkar yalanlardı,zHastaların randevu alamıyoruz,hastanelerde yeterli doktor yok söylemleri yalan olmadığını rektörün ağzından duydunuz
  • 4 Yıl Önce

Bu ülke ne cekerse iki gurubdan ceker

Biri avukatlar Biri ünvanı prof olan Tıp doktorlar. Siyonistler kanunlarla hala bunları besler. 
  • 4 Yıl Önce

Yusif Nuh Nuhhan

Hocam madem kontrol ettin. Proflar yatan hastayla ilgileniyormu. Yoksa özel muayene icin odalarında mı bekliyorlar.  
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Maalesef bu sıkıntıları eskiye dönüş için adı .....birliği olan ..... İdeolojik .......la devrede çok yerde sabote, işi yavaşlatma, her türlü hiyaneti devreye sokarak emperyal ...... babalarının kendilerine verdiği görevle, sayın Rektörün bir fiil tespitleri ortada... Güzel ülkede her türlü hıyanet devrede.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Biri

Bunun gibi Ülkemde 11 rektör olsa Türkiyem ingilizceden 78 alan cogu profları n bilgisi olmadıgını ünvan aldıgınıda bilir ilim adamı kaynar. Tüm fakültelerde. Tebrikler rektör. Diger fakülteleride kontrol et proflarmı derse giriyor asistanlarmı. Yoksa üniversitelerde lise gibi, asistanlar dersde proflar medyada parti kapılarında rotariy kulublerindemi geziyorlar
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23