• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İngilizler, liderleri böyle aşağıladı: Bir de bilet kontrolünden geçirmişler! Vay Michel, sen ne yapıyorsun orada?

Kraliçe Elizabeth'in 19 Eylül'de yapılan cenaze törenine giden liderlerin İngilizler otobüslere bindirilmesi eleştiri ve dalga konusu olmaya devam ediyor. Dünya liderlerinin toplu şekilde otobüse bindirildikten sonra tören alanına götürülmesi gündemdeki yerini korurken yeni görüntüler gün yüzüne çıktı. Avrupa Konseyi Başkanı Charles Michel'in de aralarında olduğu liderlerin, otobüslere bindirilmeden önce bilet kontrolünden geçirildiği öğrenildi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet akdemir

sen lider olarak uşak ruhlu olursan sırtına semer vuranın ingiliz olması yada alman olması arasında ne fark kalıyorki içimizdeki uşak ruhlu ingiliz severler olduk ça bir kraliçe gitmiş yada ölmüş uşaklar için hiç önemli olmaz aslolan ruhunu sağlam tutabilmekte
  • 4 Yıl Önce

Selim

Ulan devlet başkanıyım diyen kişi ne kendine ne devletine bu hakareti yaptırtmaz.
  • 4 Yıl Önce

Mutmain

İngiliz uşakları meşhurdur..uşaklık yapmaya alıştırıyorlar , gayet normal...RTE niye gitmedi diyen cehalet partisi kendisi gitseydi tutan mı var !
  • 4 Yıl Önce

Dost

Rezalet -demokratik hareket amerikanın akıl hastası niye özel arabayla gitti ben olsam dönerdim
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Sizin anlamadığınız şey ülkelerin başkanlarının padişah olmadığı, maaşlı memurlar olduğu.. bu yazıyı yazan kişi otobüse binmiyor mu acaba? Sen binebiliyorsan lider de biner!
  • 4 Yıl Önce

Beşir Öztürk

Tayyip Erdoğan in Dünya lideri olduğu bir kez daha kanıtladı ingizlerin bu tür algılamaları görmüş olmalıki cenaze törenine katılmadı helal olsun sana teis
  • 4 Yıl Önce

csn

böyle sadelik bizde nerede. yok ucak yok konvoy yok cakar bunlar olmazsa TR de siyasetci taninmaz dimi.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

ne sadeligi len, herifler 10 gündür gömemedi londrayi put gibi turlattilar lesini pisligin.

ata

bakın reis yemedi. özellikle parkta milletle sohbet etti. İngilize de dedi ki siz bizim monarkımızı yediniz ama ben de sizinkini bi park keyfine değişmem dedi... aşağı kasımpaşa mevzuu...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23