• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan: Yılbaşından itibaren somut neticeler almaya başlayacağız

Ankara’da "Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu Diploma Alma ve Sancak Devir Teslim Töreni"nde konuşan Başkan Erdoğan, "Önümüzdeki en büyük sıkıntı hayat pahalılığı. Yılbaşından itibaren hedeflerimizin somut neticelerini almaya başlayacağız" dedi.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Rizeli

Başkan isterse ekonomi düzelmesin hiç sorun deyil yeterki sen başkan ol bu dış güçlere boyun eğmeyeceğiz İnş trabzon gene şampiyon olacak biz kalu belada yemin etmişiz dönmeyiz sen olamasaydın ne irak kalırdı ne libya nede suriye her yeri dağıtırdı bu amerika ekonomimizi bile bozardı sayende herşey güzel bizi teğeet geçiyor eğer sen olmasan israil her sene özellikle ramazn aylarında filistinliyi bombalar kudusüde başkent ilan ederdi sayende müslümanlar ayakta ve her şey çok güzel bu chp ye kalsa AB ye girecem diye Ab illa bizi al diye istekte bulunurdu fabrikaları satar yolları köprüleri hastaneleri özelleştirirdi çok yaşa başkanım emşerim benim
  • 4 Yıl Önce

Pilavcı Kazım

Sayın Erdoğan’ın uzun yıllar kalmasının nedeni verdiği sözleri yerine getirmesi TOKİ yol köprü geçit hastane havaalanı gibi sayısız hizmetler oldu. bu tempoda çalışanın hatası vardır yoktur demiyorum öncelikle pahalılık ev kira sorunu bir çok sosyal hizmetlerin normale döneceği sokak muhabbetlerimizde inanan güvenen çok fazla
  • 4 Yıl Önce

Iyimi olacak :)

Dün bu günden, yarın dünden, sonraki gün bu günden., daha daha sonraki günde bu günden hiç iyi olmayacak.
  • 4 Yıl Önce

Sefacan

Reis nedersende artı kimse nesana nede nebati ye inanmıyor 6ay boyunca gözümüzü boşuna kapattık
  • 4 Yıl Önce

Rumuz

Bu kaçıncı tarih veriş reis bahardı,yaz oldu şimdi Yeni yıl. Sen önce şu yolsuzluk karı, rüşvet i engelle belki başka bahara olur bu iş
  • 4 Yıl Önce

Ali

Bu demek oluyor ki yılbaşına kadar durum daha da negatif ilerleyecek.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

Gözümüz yok da hani o camide namaz kılacaktık? Nasıl oluyor?
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Yaşasın otuz ağustos zafer bayramı
  • 4 Yıl Önce

Macid44

Sizin döneminizde açtığınız Üniversitelerin niteliksiz olanların tamamını Kapatın, daha fazla İşsizler ordusuna İnsanı katmayın
  • 4 Yıl Önce

1071

sayın cumhurbaşkanımızdan ricamız hal yasasının bir an evvel çıkarılması için teşebbüste bulynmasını istiyoruz. market zincirleri bu iktidarın gitmesini eski statükolu günlere dönülmesi için maksatlı zam furyası yapıyorlar
  • 4 Yıl Önce

Birben

Ulkede baska konusan yok , tapuyu reise verdik masllah insallah reiis olde olelim reiss.!!!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23