• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Koca'dan mühim uyarı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İstanbul'da bir minibüs sürücüsünün siren çalarak ilerleyen ambulansa yol vermemesini değerlendirirken, "Ambulansların karşılaştığı ulaşım zorluklarını hepimiz gündeme getirmeli ve sağlığa gerekli önceliği sağlamalıyız." dedi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Okur

Ortada suç ve suçlu varsa emniyet yargı gereğini yapar. Bence herkes kendi işini yapmalı.
  • 4 Yıl Önce

Gezgin

Sağlık bakani nın boyle açıklama yapması zûl dur aslında. Bu nasıl bir toplumki savaşta bile yapilmayacak alçaklığı kendi vatandaşına reva görür, Sonrada hamaset nutukları atarız. Bu gidiş gidiş degil. Boyle insanlar toplum içinde öyle cezalandırılmalı ki, insan içine çıkamasınlar. Hani nerrde o toplum baskısı? Birde göğsünü gere gere gezecek ve o toplum adam olacak, ölme eşeğim ölme, yaz gelince yonca yersin.... Merak ettinizmi hiç dünyanın hangi ülkesinde bu alçak olay yaşanır? Evet başka bir yerde yaşanmaz... Haydi rahat rahat uyuyalim...
  • 4 Yıl Önce

Âkil

Sağlık bakanı uyarı yapmak zorunluluğu hissediyor aman ambulanslara öncelik verin. Bu nasıl bir ülke neoldu bize. Bir tarfta üstü çamurlu olduğu için ambulansa binmeye çekinen Anadolu insani öbür tarafta insan müsveddesi mahluk. Bu nasıl çelişki?
  • 4 Yıl Önce

veli

adam ambulansın bile peşinde. sağlıkçılar 7/24 istifa etsin diyolar. zam üstüne zam veriyor. asgari ücretli ne yapsın. haberi yok tabi asgari ücret 15 500 TL sanıyodur.
  • 4 Yıl Önce

halit sen giresun

ambulasnsa yol verniyenlere hollanda sistemi getrin ambulans oyuncak deyildir ehliyeti iptal edin aranasini alin trafigi tamamen bilmiyenlere ehliyet vermeyin coklari trafi bilmiykrlar rusvat hatirla eliyet aliyorlar bunlar cok onemlidir sofelik cok zor bir meslektir
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23