• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Vali Yerlikaya duyurdu: Adli işlem başlatıldı

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, ambulansa yol vermeyen sürücü hakkında paylaşım yaptı. Yerlikaya, "Ambulansa yol vermeyen sürücüye idari para cezası verildi.Hakkında adli işlem başlatıldı. O ambulansta hepimizin canından çok sevdikleri olabilir Lütfen #ambulans,#itfaiye gibi araçlarımız can kurtarmak için zamanla yarışırken sağduyulu olalım, yol verelim!" dedi.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Gulce gaşs

Seref yoksunu ayılar eşşekten arabaya binerse yollarda böyle dayilanirlar soyle ikitane ağızlarına cakilsa nerden geldiklerini hatırlarlar ayıoglu ayilar
  • 4 Yıl Önce

kayserili

hangi medeniyet yoksunu boyle yapabilir? en asaglik yaratik boyle yapar, bu tiplere hapis cezasi verilmeli
  • 4 Yıl Önce

Ankaralı

Böylelerine yargı yardımcı olmasın. Ne ceza aldıysa ödesin, itiraz yolu kapalı olmalı. Y argı da bu tür durumlarda hassasiyetli olup, gözlerinin yaşına bakmasın, itirazlarını ret etsin.
  • 4 Yıl Önce

Murat 29

Maalesef böyle kişilerle aynı havayı teneffüs etmek zorunda kalıyoruz..bunun gibiler psikolojik bozukluk içindeler
  • 4 Yıl Önce

Cahil

Konu 50 yasinda emeklilik olsaydi yüzlerce yorum olurdu. Bu insanlık dışı hareket toplumun pek umurunda değil. Bana dokunmuyor ya öylemi? 20 sene çalışıp emekli olup 50 yil topluma yük olmayi en büyük hak gören insanların sonu ne olur dersiniz? Hatta ey EYT liler cezalandirin bir kere daha, sonra bütün ülke görsün hanyayi konyayi. Biz küçük hesaplarla meşgulken leş kargalari tepemizde ne zaman göreceğiz.
  • 4 Yıl Önce

DRSNN

YA O DEYYUSU 1 AY OKULLARIN WC LERİNDE SOSYAL HİZMET OLARAK ÇALIŞTIRACAKSIN AYNI ŞEKİLDE GÜLŞENİDE İMAMHATİP OKULLARINDA 1 AY TEMİZLİK KADROSUNDA ÇALIŞTIRACAKSIN TUTUKLATIP MEŞHUR YAPMANIN ANLAMI YOK
  • 4 Yıl Önce

a.k.k.

atalar ne güzel söylemiş bir kötünün yedi mahalleyi zararı vardır diye
  • 4 Yıl Önce

a.k.k.

atalar ne güzel söylemiş bir kötünün yedi mahalleyi zararı vardır diye
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

AVRUPADA BU TIP GERI ZEKALI SOFORLERI ONCE UC AY DELILER HASTAHANESINDE TEDAVI EDIYORLAR HAYAT BOYU ARABA KULLANMASINADA MUSADE ETMIYORLAR .
  • 4 Yıl Önce

maho

sen hayvan bile olamasın
  • 4 Yıl Önce

Msd

Bu nasıl bir mahlûktur? İnşaAllah ambulans içinde bir gün sen varken başkası ayni şeyi sana yapar demeye dilim varmiyor.
  • 4 Yıl Önce

Gezgin

Ambulansa yol vermemek nasil bir anlayıştır, cok ilginç araştırılması gerek bu nasil bir psikolojik yada soayolojik bir vak'a? Dunyanin neresinde görülür merak ediyorum. Söylemesi ayıp onlarca ülke insanı gördüm böyle bir seyin olabileceği aklillara gelmez bile. Hayret...
  • 4 Yıl Önce

mehmed

bakin bu emsal teskil edecek, lutfen ama lutfen cok agir para cezalari verin. , bi insanin canini tehlimeye atma kanunundan hapis cezasi verin, yahu 1x verin boyle sigirlara bidaha siren duydularmi baska mahalleden surerler...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23