Vali Yerlikaya duyurdu: Adli işlem başlatıldı
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, ambulansa yol vermeyen sürücü hakkında paylaşım yaptı. Yerlikaya, "Ambulansa yol vermeyen sürücüye idari para cezası verildi.Hakkında adli işlem başlatıldı. O ambulansta hepimizin canından çok sevdikleri olabilir Lütfen #ambulans,#itfaiye gibi araçlarımız can kurtarmak için zamanla yarışırken sağduyulu olalım, yol verelim!" dedi.
Gulce gaşs
kayserili
Ankaralı
Murat 29
Cahil
DRSNN
a.k.k.
a.k.k.
oflu baba
maho
Msd
Gezgin
mehmed