• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Esnaftan Meral Akşener'e "ortak aday" tepkisi

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener Silivri'de esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. İş yerine girdiği bir esnaf Akşener'e adaylarını merak ettiklerini dile getirerek “İlla Kılıçdaroğlu olsun derseniz, gidip oy bile kullanmam. Vermediğim insana neden oy vereyim. Bu seçimde de size vereceğim ama ortak aday o çıkarsa hiç gitmem" dedi.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

nurettın

saçı boyalı yalancı nine halkı kışkırtmak için dolaşıyor vah vah demek için oy verenler yaşadı atatürk ün yazdığı medeni bilğiler kitabını çocuklarımıza okutacak bizler mezara girince başımızda nutuk okurlar yaşadınız
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Tek aday var oda REİS it ürür kervan yürür bu sahtekarlar 2023 seçiminden sonra sokağa bile çıkamayacaklar.
  • 4 Yıl Önce

tasova

ezik adam!.. ha Meral abla ha Bay Kemal, ne fark eder! ikiside PKK ile kolkola, ikisindede viziyonun V'si yok!  
  • 4 Yıl Önce

Salihce

Meral abla AKP nin tam tersi , halk ile iç içe .bide AKP liler çıksa sokağa da görsek.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Hah hah hah, çok komiksin

Bekir

Bu adam tam mal ya. Bir ülkücü nasıl iyi partiye oy verir hala anlamış değilim. İyi partinin ülkücülükle hiçbir alakası yok ki.
  • 4 Yıl Önce

Yorumcu

Sandığa gitmeyecek kadar kk ya karşısın ama ittifaklarını destekliyorsun ?? Kuzum sen hayırdır ???
  • 4 Yıl Önce

tuna

kılıçdaroğlu haram mı yemiş ? yetim hakkı mı yemiş ? oy vermezsen bu sistem devam eder dolar 50 lira olur taş toprak yersin esnaf efendi
  • 4 Yıl Önce

Bal

He he Ermenioğlu gelecek her şey çokkk gozell olacak. Yersen... Ninni yavrum ninni, sana iyi geceler, uykuya devam.

Deli İbo

Bizde bir laf var, misafir misafiri istemez, ev sahibi hiç birini istemez. 
  • 4 Yıl Önce

Turan

Bu tür kurgu çıkışlar artacak, ya sen ol ya da bizim işaret ettiğimiz olsun ama KK olmasın! Cumhurbaşkanlığı gibi bir görev ve makama kim hayır diyebilir. Genel başkanlıktan bile vazgecemeyenler hele, üç beş otobüse bakar
  • 4 Yıl Önce

Bal

'Suriye'liler gitsin, Afganlılar gitsin' diyenler şöyle bir gidip tarlalarımıza göz atsınlar. Ebeveynlerimin köyünde tarlalar boş kaldı, kimse işletemiyor artık. 'Gitsin, gitsin' diyenlere soruyorum, peki o zaman senin çocuklarını tarlada çalıştırmaya gönderelim diyorum ve hep aldığım cevap şu; 'benim çocuklarım Üniversite okuyacak'. Eh, o halde tarlalarda kim çalışacak??? Ondan sonra her şey pahalı oldu, alamıyoruz, her şey ithal ediliyor diye ağlanırlar. Şu misal: Herkes Cennete gitmek istiyor ama kimsenin ölmeye niyeti yok. Dahası da var ama...
  • 4 Yıl Önce

İsmail Uysal

TİYATROCU SENİN GİBİLER BU MEMLEKETTE OLMASINDA VAR SURİYELİLER OLSUN SÖZDE MİLLİYETÇİ 28 ŞUBATÇILARLA FETÖCÜLERLE HDPKK LILARLA AYNI SAFTASIN SEN DEMEDİNMİ BU ŞEÇİMLERİDE İSTANBUL MODELİ İLE KAZANACAGIZ İSTANBUL MODELİNİN NE OLDUGUNU BİLİYORUZ VATANDAŞIN AKLIYLA ALAY ETME KENDİNİDE ÇOK AKILLI GÖRME...
  • 4 Yıl Önce

Bir tane akpli

Halkın arasına karışmıyor. Neden? Cumhurbaşkanı yalnız bırakıyor herkes. Mansur aday olmalı.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23