• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Neden gittiği belli oldu! Bülent Arınç'tan miting cevabı

Geçtiğimiz günlerde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Manisa'da düzenlediği mitinge katılan eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, ''Partim ve Sayın Cumhurbaşkanı tarafından yapılan tüm davetlere katıldım. Manisa mitinginden de iki gün önce Sayın Cumhurbaşkanı arayarak mitingine katılmamı arzu ettiklerini ifade ettiler. Ben de bu davete diğer tüm davetlere olduğu gibi icabet ettim." açıklamasında bulundu.

26 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

samimi

Anlıyoruz çok pohpoh istiyorsun .. özgül ağırlığını herdefasinda milletin gözüne sokmaya çalışıyorsun...ayrıca olaya siyah beyaz bakan birileri de değiliz...katılımından çok memnun kaldık...ne var ki işte " bu cümlelerin" bize de bunları söyletiyor kardeşim... üzgünüz iyisin hassin diye seni pohpohlayamıyacağımız için... Peygamberimiz sav. " din kardeşini öven onu heläk etmiştir" diyor...
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Ayy ne kadar da adaletli, hak hukuk gözeten bir duruş, di mi?! Pek inandırıcı.. şeyini şeyettiğimin şeyi falan da demişti di mi? Kozmik odaya fetöyü sokarken de aynı duruşu mu sergiliyordu acaba?
  • 4 Yıl Önce

arkası yarın(yüzyılın orta sonuna yani)

bu adamı bünyeden ne radyoterapi ne de kemoterapi söküp atabiliyor arkadaş yaa; yapıştı kaldı la! du bakali 2023’e nolir
  • 4 Yıl Önce

kibarcik

ıyısın hossunda duzyolda gıderken50 yılda arasıra yalpalıyordun duzyuruyunce bak guzel oluyor ylpalanmadan yurumeye devam et vuslata yetısırsın veselam
  • 4 Yıl Önce

ERDOĞAN NAZİK İNSAN ÇAĞIRMIŞ OLABİLİR

Ama sen keşke gelmeseydin çünki taban seni sevmiyor
  • 4 Yıl Önce

irfan

En tehlikeli hain...! Reis, Abdülhamit han gibi; tehlikeli haini hem yanında tutup , hem kullanıyor, hem de daha fazla zarar vermesini engelliyor. Mahmut Paşa örneği!!!
  • 4 Yıl Önce

Anladım Ccanımm

Haalen mi yaa? Nasıl yaaa?
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

Keşke hiç davet etmeseydi.Çıkıp gene "özgül ağırlık" falan deyip saçmalayacak.Bu adamın davamıza zararı dokunuyor,artık.
  • 4 Yıl Önce

Türk

Bu adamın haber değeri yok yuhalanıyorsa milletin bir bildiği vardır muhakkak
  • 4 Yıl Önce

Murat

Tayyip ağa, Tayyip ağa bak adam ne diyor. Beni cumhurbaşkanını çağırdı diyor. Sen seçimlerde başına gelecekleri hak ediyorsun. Benden sana artık oy moy yok. Bülentciğinle yeniden kamuya dönen fetö cülerden alırsın artık oyları. Ne halin varsa gör...
  • 4 Yıl Önce

nurettın

davet edilmeseydi gitmeyecekmiydi demek kendisini pış pışlamak gerekiyor
  • 4 Yıl Önce

BU ADAM KESİNLİKLE AK PARTİYE OY VERMİYOR

2014 den SONRAKİ SEÇİMLERDE TIPKI Abdullah ve ailesi gibi Bülent de OY VERMEMİŞTİR. AK PARTİYİ İÇERİDEN KEMİREN BU ZAT DAN ERDOĞANA VE AK PARTİYE FAYDADAN ÇOK ZARAR GELİR. ÇOK ÇOK TEHLİKELİ BİR ZATTIR.TİMSAH GÖZ YAŞLARI DÖKER TIPKI FGÜLEN GİBİ AĞLAR.
  • 4 Yıl Önce

salim

neyse gene de iş karıştırma canım.sus biraz.

serhat

partide doğruları söyleyenleri çarmıha geriyorsunuz gazete olara. taşkesenlilere bir bakın bir haber yapın bank asyaların genel müdürleri feto başları nerelere getirilmiş hiç haber niteliği yokmu
  • 4 Yıl Önce

Zülkarneyn

Yuhlanınca çevir kazı yanmasın diyor. Khk’lılara, fetöcülere üzülmekten ne dediğini bilmiyor.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Erdoğan ilk defa kürsüsünü paylaştı, ama manisalı Arınç ı yuhaladı. Yazık
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Bunu niye Mitinge çağırırsınız bırakın gitsin ait olduğu yere.
  • 4 Yıl Önce

ömer

senin doğrularını yesinler siyaset dehası cehalet ve strateji abidesi.

emir

bizi ilgilendirmez cumhurbaşkanı davet etmiş sen de katılmışsın o kadar
  • 4 Yıl Önce

efe

İlla bir yerlerden hortlatmak zorundamısınız şu adamı, fotoğrafını paylaşmayın, haber yapmayın. Sevemedim bir türlü bu şahsiyeti..
  • 4 Yıl Önce

ercan

sus şimdi lütfen...

Mustafa

Şer insansın, daha büyük zararlar verme diye Reis seni idare ediyor.
  • 4 Yıl Önce

Ziya

Bitince ak partiye sarılıyor boşuna uğraşma bülent sen bitik birisin
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Reisin bu çapsıza neden ederinden çok daha fazla değer verdiğini bilen varmı, ak parti içindeki çıban başlarından biri.
  • 4 Yıl Önce

FFF

EVET.İKTİDAR TAYFASI.NE DERSİNİZ ARINÇ IN DEĞERLENDİRMESİNİN SON BÖLÜMÜNDEKİ DÜŞÜNCELERİNE? SİZE BİRAZ DEĞİL TAM TUHAF GELEBİLİR.AMA DOĞRUSUDA O.
  • 4 Yıl Önce

emin

FFF futbol fiesta flamenko; o son kısımdaki adlandırmalar deyince senin kemal in ve meral in hakaret alay küçümseme ,kinaye ,şımarıklık tezvirat suçlama iftira ifadelerini şımarık şımarık gülüşlerini göz sürmelerini hatırladım. sana da düşünmeni tavsiye ederim.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23